Jump to content

Sfaturi achizitie Golf 7 SH


catalindarius
 Share

Postare recomandată

@- A L E X -, eu nu am zis ca e terminata. Corect, ai zis. E doar o parere subiectiva.  Ciudat mi se pare oricum ca un parc auto sa duca masina la reprezentanta sa ii faca revizia, inainte sa o vanda (scrie in anunt ca ieri i-a facut revizia la VW Pipera).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, -A L E X- said:

Tara de origine Franta nu inseamna ca masina e terminata. Inca un lucru care e total subiectiv e cel referitor la jantele pe 18. Poate asa a fost configurata masina de noua. Iar faptul ca are PS4 inseamna ca cineva a investit in lucruri de calitate in masina nu neaparat ca nu a menajat-o. Nu toata lumea are jante pe 16. 

 

Exact aceste aspecte voiam si eu sa le punctez...sa ai revizii efectuate doar la reprezentanta si michelin ps4 sunt clar niste plusuri, nicidecum minusuri..e normal sa avem pareri diferite intrucat suntem pe un forum, dar trebuie sa fim f constienti ca parerile unora pot influenta decizia altora...

 

Referitor la masina, mie mi se pare corecta. Cat despre dealeri, eu am incercat pe cat posibil sa ma raportez strict la masina ; in cazul de fata, sa te duci sa o vezi si sa tragi concluziile ; pt ca un dealer poate si el la randul lui sa vanda o masina samsarita sau una buna luata buyback de la proprietar..pana la urma trebuie sa platesti pt masina, nu pt recenzia dealerului sau povestile proprietarilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ce intelegeti prin dealer ?

Cineva care isi face o firma si vinde 3 masini ?

Asta e gluma ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Intentionez sa achizitionez un VW Golf 7 1.0 tsi 110 cp, varianta comfortline cu ceva dotari (jante aliaj, faruri ceata, led de zi, clima, pilot automat, comenzi volan, senzori parcare fata/spate etc. Intentionez sa o folosesc ca masina de oras. E fabricata in 2018 (iulie). Cei care o vand sunt o firma de leasing operational din Bucuresti.

Masina are 45.000 km. Pretul este de 13,500. Vopseaua si interiorul par intacte, fara uzuri si altele. Cum vi se pare oferta ? Merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua, cu rabla si discount de la dealer sunt aproape sigur ca nu sare de 15500. Eu zic sa mergi la reprezentanta pt o oferta personalizata inainte sa iei decizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Nu as vrea masina sa fie noua. Ma intereseaza motorizare pe care sa nu fie montat inca filtru GPF. Pentru comfortline am primit oferte de 17.000 si nu intra in bugetul meu.

Am renuntat pana la urma la masina de mai sus, intrucat am constatat ca fusese lovita frontal si revopsita. Proprietarul (o firma de leasing) nu a dorit sa puna ladispozitie istoricul masinii si nici facturile aferente reparatiilor efectuate. 

Am mai gasit una din 2017 cu 30.000 km cu aproximativ aceleasi dotari la pretul de 12.500. Inca nu am vazut-o dar cred ca e ok, fiind primul proprietar care detine tot istoricul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce preturi nesimtite. Nu mai bine adaugi ani vechime si ramai la 30-60.000km rulati? gen iei in considerare si 2016?  sunt tot euro 6 si poate gasesti 1.4 tsi.

O alta varianta ar fi o skala de pe stock, cu livrare imediata, 15.500e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El nu vrea masina noua ca are GPF. Dar nu cred ca GPF-ul de pe benzina o sa se infunde la fel de repede ca DPF-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde temerea asta? masina e noua nu ceva jaf second cu km dati inapoi. Problemele cu dpf-ul apar de la utilizarea necorespunzatoare, sau de la uzura/defectarea unor piese/senzori care nu mai fac posibila regenerarea. Ca se infunda/strica dpf-ul e fix din cauza piesei dintre volan si scaun, care ignora orice eroare si cand apare in bord martoul spirala, opreste si porneste motorul si merge mai departe, mergand pe premiza lasa-o ca merge asa pana bubuie. Masinile dupa 2010-2011 nu mai merg asa, e un lant de piese interconectate, iar cand una se defecteaza (ex. senzor, egr) se defecteaza totul. 

 

Stiti voi ceva caz de dpf infundat la o masina cumpara de noua in primii 5 ani? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pari foarte sigur pe ceea ce spui deenman ; probabil ca ai partial dreptate, si masinile noi pe benzina cu GPF sunt mai putin problematice ca cele diesel, dar si acolo este o grija in plus ; cu cat mai multa tehnologie, cu atat mai multe posibile probleme ; pe langa asta, aceste sisteme sunt implementate strict dpdv al noxelor, caci altfel masinile ar functiona mult mai " usurate " fara egr / dpf / catalizator, samd ; nu dezvolt prea mult ca nu e cazul in topicul asta, dar si eu as prefera o masina fara GPF, iar ca sa iti raspund la intrebare, da, probleme sunt la dieseluri cu filtrul de particule si in primii ani sau < 150k km ; pe langa asta, te " obliga " sa le acorzi o atentie sporita, iar avand in vedere istoricul VAG din ultimul deceniu, sincer nu as vrea sa fiu printre primii consumatori ce incearca tehnologiile lor noi...cu atat mai putin daca aducem in calcul si garantia " imensa " pe care o ofera in raport cu ceilalti producatori..

Referitor la 1.4 tsi, nu e vreun monument de fiabilitate ; avantajul ar fi ca are 4 cilindrii, diferenta ce nu o sesizezi la volanul celui de 1.0 tsi  si puntea spate cred ca nu este fixa la 1.4 tsi ( aici da, e un mare plus ) fata de 1.0 tsi ; dar ca si rapoarte, accelerare si dinamica, 1.0 tsi sta al naibii de bine pt 115 cp ; 12k euro ar fi un pret corect pt un G7 aproape nou de la proprietar, cu istoric verificabil, insa cred ca nu multi sunt cei care vand masini dupa ~ 2 ani si < 40 k km ; 

 

p.s : nu vad ce legatura are defectarea dpf`ului sa spunem, cu un senzor, sau cu egr`ul, sau cu ce mai spui tu pe acolo..daca iti pica un senzor, nu iti pica toata masina ca in familia Flinstones :))

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. exact asa gandsc si eu.

Eu detin Ford focus 3.5 2.0 tdci luat de nou - EGR picat la 40.000 km - fix dupa iesirea din garantie - cost inlocuire 2000 lei. Se regenereaza odata la 200 de km indiferent de regimul de mers.

Trebuie sa fiu tot timpul atent la regenerari, sa nu opresc motorul, sa las sa finalizeze, trebuie sa am grija sa nu merg in oras, care daca are sistem de regenerare la relanti (cu al 5 lea injector) f sensibila la calitatea uleiului etc. Asta fara nici un fel de martor in bord! 

Motoarele cu DPF si GPF si EGR racit sunt motoare care nu merg doar cu aer curat ci sunt si inecate cu gaze pentru reducerea de emisii fix pe plaja de turatie aferenta mersului in oras (1500 - 3000 rpm). Aia cu racirea capului pistonului vara (cu gaze recirculate) mi se pare o tampenie.

Chiar daca la benzina noxele sunt mai mici, si poate GPF-ul nu e asa agresiv, eu chiar vreau sa conduc masina asta in oras fara sa stau 10 min cu motorul pornit cand ajung la munca sau in orice alta parte sau sa dau ture ca tampitul prin cartier. Atat timp cat e EURO 6 eu zic ca e friendly si cu mediul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles GPF-ul nu are regenerari active la fel ca cel de pe diesel asa ca nu e chiar acelasi lucru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma v-am urmat sfatul. Am renuntat la ideea de SH si am luat noua. Aveau pe stoc, comfort line, cu pachet iarna, pachet style, clima, comenzi volan, geamuri fumurii, jante 16, culoare alb, spalator faruri, park assist, pilot adaptiv, manuala 1.0 tsi 115 cai. Pret cu rabla, 16.500. O diferenta f mica fata de cea SH care avea 45.000 km deja...

Modificat de djkoss86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut intentionez sa achizitionez un G7 1.6 tdi dsg , mentionez ca momentan sant posesor de G5 1.4 benzina aspirat .Mam oprit asupra a doua G7 unul de 110 cp si unul de 105 cp.cel de 110 cp are 150 mii km este al unui dealer din cluj iar celalat este din sibiu si are 162 de mii.Amandoua au carte service si vanzatorii au oferit VIN pentru verificare.dotarile sunt aprox la fel.in afara de diferenta de putere de 5 cp care ar fi diferentele intre motoare .Amandoua sant an de fabricatie 2015.Am mai gasit si pe mobile.de in jur de 9200 de euro de la dealer lannga dusseldorf cu 150 de mii de km .diferenta de pret intre cea de acolo si astea este de 1000 de euro in plus la cea de pe mobile astea de la noi sant in jur de 8-8500 de euro.

 

 

 

Modificat de Ionutb22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca cele 2 masini despre care ai pomenit ar fi urmatoarele:

- Cluj: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GBcvc.html#gallery-open

- Sibiu: https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-7-1-6tdi-2015-cutie-automata-IDdtq9Y.html#d097810d94

Cel putin, conform indicatiilor tale, astea sunt singurele care se potrivesc si care mai sunt online ca si anunturi de vanzare, de gasit pe olx.

Uita-te atent la pozele masinii de la Cluj: Bara fata julita; Senzori de parcare doar spate (montati probabil aftermarket) - ca idee, la Golf 7, daca ai senzori parcare, ai fata-spate, daca masina nu vine cu senzori, nu vine deloc; uzura de pe nuca schimbatorului, de pe volan volanul, ornamentul de plastic negru lucios din jurul comutatorului de lumini cojit, inscriptiile semi-cojite de pe manetele de semnalizare si stergatoare denota un singur lucru - aia nu e masina de 150.000 de km. Si daca o fi km ei, sa presupunem, pai aia a fost o masina cam horjita maxim si cine a folosit-o, l-a durut la 2 m in fata lui de cum o exploateaza. Discuri de frana varza, jante lovite. Lufturile de la stopuri si hayon din imaginea cu spatele masinii nu bat deloc ok.

Masina din Sibiu: pozele din anunt sunt putine si mici, mare lucru nu poti sa vezi pe ele. Cel putin, are senzorii de parcare fata-spate ai ei. Ciudat ca are oglinzile nevopsite, probabil asa a vrut-o proprietarul initial. La masina asta, ai doar aer conditionat clasic, nu Climatronic pe 2 zone. La cum e uzat volanul si la asta, ma indoiesc maxim de km aia ai ei. Daca sa zicem descrierea e buna, si samsarul a scris corect faptul ca ar fi echipare Carat (povesti cu pesti pana la urma), tind sa cred ca masina e din Franta si de aceea si combinatia de dotari mai ciudatica.

Diferenta de CP se datoreaza cel mai probabil ca masinile provin de pe piete diferite. Acelasi motor, insa pentru a se incadra la capitolul emisii, norme, consumuri si alte tampenii legislative din diferite tari, se rezuma constructorul la stratagema asta.

Inca un aspect: cea din Cluj este 2014, nu 2015. Cel putin in anunt samsarul (pentru ca este un samsar cu asa numita firma) a trecut 2014. O fi final de 2014 sa zicem, pe carte ti-ar iesi 2015. Insa nu este Euro 6 cum a trecut el, ci Euro 5.

Nu in ultimul rand, pune-ti intrebarea de ce in Germania ai gasit sa zicem aceleasi masini, cu dotari aproximative si mai ales rulaj asemanator celor din Romania, dar mai scumpe.

 

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionutb22- 1.6 TDI de 110cp e un motor mai nou comparativ cu cel de 105 iar referitor la diferenta de 5 cai putere, cu siguranta nu-i vei simti.

Personal, detin un 1.6 TDI CRKB 110cp de un an de zile (aprilie 2019) iar daca ai intrebari mi le poti adresa aici sau in privat. Eu am platit cu vreo 2000E in plus pe masina mea anul trecut in aprilie fata de anunturile postate mai sus, cu varianta de echipare trendline + cateva optionale avand ~145k km. Cum a zis si @LUFY mai sus, par foarte shady ambele anunturi iar daca tii mortis sa vezi masinile, trebuie verificate cu atentie, pentru ca mie sincer mi se par ambele o mare teapa.

Cu stima, George

Modificat de George C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Nu o fi o perioada prea fericita, insa nevoile ma determina sa caut un Golf 7 Variant. Nu e graba mare si in cazul meu va dura destul de mult, insa cum privitul e gratis, am inceput sa iau in calcul cateva optiuni si de pe olx, optiuni pe care deja, in parte, le-am "vizitat" fizic.

Nu vreau sa fiu naspa cu nimeni sau sa stric meciul nimanui. Insa macar aici, noi cu noi, ca membri ai forumului, sa ne ajutam cat putem.

Prin urmare, cei care sunteti in aceeasi situatie ca mine sau urmeaza sa fiti si cautati Golf-uri 7 Variant, ganditi-va de doua ori (sau de mai multe ori), la urmatoarea masina:

https://www.olx.ro/oferta/vand-volkswagen-golf-7-2-0-tdi-blumotion-euro-6-IDdTdk2.html

De la bun inceput precizez ca rulajul este real si voi detalia maj jos. 

Masina a fost pe leasing in Germania, cel care a adus-o, a luat-o de pe site de licitatii (aspect dovedit de proprietar). Masina e adusa la inceputul anului, iar in martie a fost inmatriculata. Masina arata f bine, e curata, interior ok, singurul defect vizibil, centura de la sofer usor roasa pe o laterala. De condus, se conduce ok. Cartea service are toate intrarile de la acelasi service/dealer, de unde practic a si cumparat-o neamtul de noua. 

DAR !!!

- pe CarVertical, nu are sens sa o cautati, nu sunt info deloc concludente

- insa istoricul de service, cel real, de Germania, scoate la iveala doua mari bube:

1. La mijlocul anului trecut, pe la 138.000 de km, masina a ajuns in service, pe platforma, curea distributie sarita de la loc - a fost inlocuit tot ce tine de distributie.

2. Pe final de 2019, la aprox 160.000, a avut o interventie in service, pe parte de tinichigerie, destul de serioasa - in sensul ca, jumate de masina a fost demontata. Usa fata - spate inlocuita, bara fata data jos si revopsita, ornamente de pe stalpi demontati, bancheta demontata, capitonaj portbagaj scos, contraaripi revopsite, capitonaj plafon demontat etc etc etc. Deci probabil masina a suferit o lovitura laterala destul de serioasa, posibil un derapaj si a ras cu toata laterala o balustrada de pe drum. Geamurile sunt toate ale ei, culmea. 

Cine chiar este interesat, pot trimite in privat istoricul de service, in format pdf, pe masina in cauza. 

Deci km sunt ai ei (chiar daca la prima vedere par dubiosi de putini), intrarile de service bat cu ce apare pe cartea service, ceea ce sustine vanzatorul e pe bune: frane noi, cauciucuri de vara Conti, Dot 1846 etc. Posibil sa nu aiba idee de ce masina are la vanzare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mi se pare mult prea ieftina ca sa fie ok. GTI-uri la acei km se duc de la 15k euro in sus. E drept ca nu prea are dotari scumpe, inafara de faruri bi-xenon (sunt cela basic, nu adaptive) si stopuri led, climatronic, scaune incalzite.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate sunt reale chilipiruri vs tepe?

Anuntul e facut sec, foarte expeditiv, fara VIN, fara detalii, bonus recent adusa..e de pus si in context.

E vorba de a fi ieftina comparativ cu pretul pietei. Tot e recent adusa din germania:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelDescription=gti&makeModelVariant1.modelId=g29&maxFirstRegistrationDate=2015&maxMileage=100000&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2014&minPowerAsArray=PS&scopeId=C&sfmr=false

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este indradevar mic comparativ cu cel al pietei. Eu m-am gandit ca poate a vazut-o cineva de pe forum, ca sa nu ma complic sa fac un drum de 10 ore degeaba. VIN masinii este WVWZZZAUZEW084019

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai sunat pe om? Ţi-a trimis alte poze sau vreun act?
Eu nu reuşesc să decodez cu succes VIN-ul. Cumpără un raport dacă eşti interesat de ea. 

E de mult timp la vânzare, la preţul ăsta s-ar fi dat în prima zi dacă era în regulă.

Sticker-ul de pe lunetă (car of the year) sugerează că ar fi de UK, deci volan mutat, dar sper să mă înşel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!