Jump to content

Karoq - discuții generale


zorro00
 Share

Postare recomandată

Karoq are o dinamica optima cu 1.5TSI

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se misca suficient de bine pentru conducatorul auto uzual. Am mers cu el (3 persoane fara bagaj) si am ramas placut surprins cum trage pana la 120, cat de elastic e motorul. Inclusiv ruliul nu a fost prezent dupa cum m-as fi asteptat. In varianta 2wd chiar e o masina si usoara si dinamica.

Un 2.0TDI iti aduce doar cuplul necesar atunci cand masina e grea/supraincarcata, la un cost evident mai mare cu aproape 2000 EUR.

As paria ca in vest va fi cea mai cumparata motorizare pe Karoq.

Modificat de kpk1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane de vazut daca si din punct de vedere al consumului real va fi acceptabil, la acest capitol dieselul nu poate fi batut. Consumul real de benzina din cate am vazut va fi sigur cam cu 3 litri la suta in plus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In topicul despre consumurile Ateca (fratele vitreg al Karoq, chiar daca acesta vine cu vechiul 1.4TSI ACT) am postat o paralela intre un 1.4TSI DSG si un 2.0 TDI 4motion, dupa cate un drum de ~400km cu fiecare de la Cta - Valea Doftanei cu benzinarul si Valea Doftanei - Cta cu dieselul, folosind, zic eu, acelasi stil de condus (aceleasi viteze de deplasare, de depasiri nu a fost vorba), iar consumul a fost acelasi. Teoretic spre munte ar fi trebuit sa fie un consum mai mare, se urca.

La Karoq oricum esti constrans de oferta, daca vrei 4x4 ai doar diesel'ul. Daca vrei neaparat DSG, luand benzinara ai un pret de plecare cu 3500 euro mai mic, diferenta greu de justificat doar prin consum pentru cineva neinteresat de 4x4

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat ca numai la AWD este suspensia independenta pe spate ?

Momentan numai dieselurile sunt AWD.

In cursul anului se aude ca vor include si 1.5TSI AWD.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este adevarat. Doar la Haldex beneficiezi de suspensie independenta. La fel si la Ateca. La Tiguan toate modelele au suspensie independenta.

Karoq nu a primit 1.4 TSI si deci nici tractiune integrala pe benzina. Nu am vazut pe nicio masina din grup combinatia Haldex cu 1.5 TSI, se pare ca nu este testata suficient. Sau, mai degraba,  cred ca muncesc la combinatia tractiune integrala in sistem hybrid: tractiune fata benzina + tractiune spate electrica. Cam asta e viitorul.

Anyway, uite un review interesant la KKaroq. Asa diferentiaza VAG masinile intre ele. Uite aici remarcile lui Mark:

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad unde e premiera :) 

In "provincie" de vreo luna e dispo la TD :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi premiera la PBV1. Si in Constanta e Karoq pentru drivetest de cel putin 2 saptamani (si asta la dealerul Seat :lol: ).

Limbajul de chat/irc se sanctioneaza!

Modificat de vdragos
Limbaj de chat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut cateva Karoq pe strada. Ca design, nu imi pare rau ca am luat Ateca, Karoq imi pare ratusca cea urata. In schimb, ma uit cu invidie la varioflex sau multiplele detalii simply clever pe care Skoda le-a implementat pe Karoq, fata de sora Ateca.

Pentru o familie tanara, Karoq e masina perfecta, e suficient de dinamica, dar si suficient de confortabila. Pacat ca nu exista inca varianta 1.5 tsi 4*4 dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PBV1 vor fi 3 motorizari disponibile = 1,6TDI 115CP, 1,5TSI 150CP cu DSG si 2.0TDI DSG 4x4 . Plus Kodiaq 2.0TSI 180CP, pentru amatorii de bucurii pe benzina.

Cuvantul premiera intr-adevar e ales aiurea - sa zicem simplu ca sunt porti deschise ( nu puteai sa faci de sarbatori  ) :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... las si eu parerea mea aici:

Intentionez achizitia unei masini pentru drumuri mai chinuite, azi am studiat de aproape si condus noul Karoq.

Foarte faina echiparea style, un plus de eleganta pentru tapiteria bej, insa nu mi-ar fi rusine nici cu echiparea sport (Scaunele sport sunt mult mai comode, volanul sport si el ofera un grip ok)

Am vazut ca s-a comparat cu Kodiaq (deloc gresita comparatia) - materialele sunt la fel ca in toata gama Skoda, pare foarte ok finisata masina. Atentie la detalii, chiar putin mai multa decat la Kodiaq sau Octavia. Rotitza de comanda a luminilor din stanga volanului cu ornamente cromate, la fel si comenzile de geamuri de pe usa soferului, cu ceva crom pe ele. pe scurt, am avut senzatia ca e putin mai finisata chiar decat Octavia mea cumparata acum 2 luni.

Portbagajul ofera acces facil desi nu este imens, cred ca o familie care nu-si cara toata casa in concediu ar fi multumita.

Spatiul din spate lipseste, mai ales la picioare daca in fata sunt oameni mai "solizi". Masina e mica in exterior, dar in interior - cel putin in fata, ofera o atmosfera aerisita. Plafonul panoramic pe toata lungimea masinii mi-a placut, a fost un plus !

Am condus 2.0 tdi 150cp DSG7 - probabil e cutia noua cu ambreiaje umede --- COMPLET DEZAMAGIT. Raspunde la comenzi, e prompt insa nu-ti ofera nici o senzatie. M-am simtit aproape ca intr-un benzinar aspirat. N-am simtit nici cuplul, nici acceleratia, desi am pus-o pe sport si direct kick down. Cutia e foarte smooth, zici ca a fost gandita sa transporte oua...

Comparat cu Octavia mea 2.0 tdi dsg6, diferenta e de la cer la pamant. Octavia e mult mai violenta in acceleratie, si iti da senzatia ca ai mai mult de 150cp sub capota. cuplul il simt din plin si acceleratia se simte foarte bine la orice viteza.

IN SCHIMB....

Am condus tot azi si 1.5 TSI DSG, mi-a placut maxim. Stiu, sunt owner de diesel, dar motorul ala mi-a placut enorm. Mi s-a parut exact ce trebuie pentru Karoq. Jucaus, nervos, violent daca trebuie, extrem de elastic, practic te lasa sa-ti explorezi toate starile. Ca sportivitate, mi s-a parut mult peste 2.0 tdi, aproape la fel de nervos, violent si responsiv ca dieselul meu, insa cu posibilitate de exploatare intr-o plaja de turatie diferita. mi-a fost prezentat un consum real urban de 12%.. cred ca e consumul adevarat. (fata de diesel care consuma 10%..

 

In rest, masina raspunde foarte bine la comenzi, suspensia isi face treaba foarte bine, am gasit niste zone mai accidentate, pe care le-a gestionat foarte bine. destul de placuta la condus, micuta, agila.

Spor la cumparaturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In clip specifica de 2.0 TDI 190CP, la fel spun si cei de la Automarket ca au testat, plus 4x4, pe un circuit de gheata.

Deci e posibil ca in curand sa apara si in configuratorul de Ro.

http://m.automarket.ro/stiri/reportaj-de-la-polul-nord-fata-neserioasa-a-modelelor-skoda-82869.html#/image-id/523885

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarea diesel de 2 litri cu DSG 4x4 am condus-o si eu si nu mi-a placut relatia motor-cuite de viteze.Urca in ture la 2800 si abia acolo schimba, lin e adevarat.In rest mi-a placut pozitia la volan, sustinerea scaunelor, tinuta de drum, ergonomia plansei de bord si micile gadget-uri Skoda.Nu am avut ocazia sa testez 1,5 TSI DSG, pentru care am optat.Sunt tare curios dar parerile celor care au condus-o deja ma incurajeaza.Multi vad ca discuta preponderent despre consum.Eu fac circa 8000 km pe an asa ca asta este un aspect mai putin important.Pentru mine.Astept cu nerabdare parerile primilor fericiti carora le va sosi in aprilie 1,5 TSI DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@suket9: la 8,000km rulaj anual, ai facut cu siguranta alegerea cea mai buna cu TSI-ul. Nu ai de ce sa ai second thoughts la motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Pentru cine a facut test drive sau s-a interesat de Karok,ce stiti de bordul digital?Este o obtiune optiune sau inca nu este valabil la noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la nemti nu apare in configurator. La Ateca abia cam la un an dupa ce au anuntat ca va fi disponibil a putut fi comandat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Karoq cand sunt aprinse doar drl-urile se poate face sa stea aprinse si stopurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Ateca (dar si alte modele VAG) exista codare pentru asa ceva, 99% se poate face si la Karoq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 minutes ago, mdan123 said:

La Karoq cand sunt aprinse doar drl-urile se poate face sa stea aprinse si stopurile?

da, muti comutatorul de lumini pe "pozitie". Ai DRL + stopuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca fac asa sa mut comutatorul de lumini pe pozitie, drlurile mai raman la intensitate maxima sau scad la jumatate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!