Jump to content

Karoq - discuții generale


zorro00
 Share

Postare recomandată

Nu e chiar ieftin, obliga la oglinzi exterioare pliabile electric 136,85 EUR, care obliga la scaun sofer reglabil electric 455,77 EUR, in total 918,68 EUR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iei oglinzile rabatabile electric fara functie memorie nu te obliga sa iei scaunele cu memorie. Daca vrei memorie la oglinzi nu prea ai cum fara sa legi asta de memoria scaunelor, deci implicit scaune reglabil electric.

Am mai observat ceva, "Parbrizul Incalzit" este valabil doar pentru diesel. Oare au ajuns la concluzia ca este un consumator prea mare pentru bateriile mai slabute puse pe motoarele cu benzina?

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, exista intr-adevar doua optionale pentru oglinzi pliabile electric, una cu memorie si una fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am primit o invitatie (au avut un concurs pe facebook) la evenimentul de lansare in Romania al lui Karoq de pe data de 14.11.2017. Primele masini din tara vor fi acolo, revin cu detalii si impresii dupa eveniment. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara a avut loc o altfel de lansare (mai mult un festival denumit Karoq Fest) a noului Karoq in Romania, se pare ca in showroom-uri ajung masini pentru prezentare/test drive incepand cu data de 15 decembrie. Masina pare destul de compacta, spatiul interior este acceptabil (eu am 1.93 m inaltime si 120kg+), poate comparat cu cel din Rapid mai mult decat cu cel din Octavia, scaunele fata au sezutul scurt (atat cele sport, cat si cele standard) care poate fi obositor la drumuri lungi, spatarele banchetei spate (pe versiune Vario flex) nu sunt foarte inalte, un adult avand ceva probleme la drumuri lungi. Plasa de bord este in acelasi stil Skoda, plastice moi in partea superioara si tari in parte de jos. Volanul sport cu piele perforata si tesit in partea de jos face toti banii. Suprafete vitrate mari, spatiu in spate destul de bun (scaun sofer in pozitia mea de condus, bancheta reglabila in pozitie maxima data inspre portbagaj imi permitea sa stau  destul de bine, avem 3 degete intre genunchi si spatar scaun fata). Farurile led mi-au placut, stopurile aprinse dau bine pe timp de noapte.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hiro Erau 2 albe si 2 erau albastre, cred ca ceva Lava Blue (era intuneric si erau pozitionate in parcare fara lumina directa).

M-am urcat intr-una alba cu scaune sport si volan sport (ziceau ca e un 2.0 TDI cu 4x4) si una albastra care avea scaune si volan standard (si asta avea pe hayon inscriptia 4x4, deci tot un 2.0 TDI).

Pe ambele erau Columbus MIB,  toate aveau faruri led, deci cel mai probabil erau in variante Style cu optionale extra (spre dotari de top). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 Acel motor 1.0 TSI nu mi se pare ca nu are ce sa  caute pe Karoq pentru cei pe care nu ii intereseaza sportivitatea, iar de urcat la munte cu pasageri full si bagaje toate urca pana si pe 10% inclinatie la Cheile Bicazului de exemplu. Karoq 1.0 TSI are 0-100 in 10.6 s iar vechiul 1.2 TSI de pe octavia 2015 are 0-100 in 12.2 cel mai mult pentru utilizara zilnica conteaza reprizele. Un cuplu de 200 nm nu e de colea pentru masini pana in 1400 de kg pentru o mare parte din cumparatori, totusi O3 1.8 TSI DSG are 250nm si senzatia( te baga in scaun exista din plin).

  Nu inteleg de ce nu au mai oferit ca optionala incalzirea auxiliara, care in DE se pune.

 Karoq 1.0 TSI cred ca o sa se vanda foarte bine in Romania, avand un comportament normal la pedala. La PBV se poae face TD cu Ateca 1.0 TSI nu mai retin daca automata sau manuala dar pentru cei care sunt interesati este o varianta de a se lamuri.

  Luminile spate sunt puse foarte bine in valoare pe culoarea bej. Stie cineva bej de pe O3 are acelasi cod ca cel de pe Karoq? Imi pare a fi mai sidefata culoarea.

  Inca un lucru de apreciat din punctul meu de vedere este ca Karoq imprumuta tapiteria (la materiale ma refer) de la fratele mai mare asta in conditiile in care diferenta pe standard la ecjparea style este de peste 5000 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ateca 1.0tsi vine doar in nivelul de baza ca dotare (Reference) si doar cu manuala in 6 trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tocmai m-am intors de la drivetest cu Karok 1.5TSI DSG 4x2. Vruuumm si Wooow.

Venind de pe o motorizare slaba si cutie manuala bineinteles ca totul mi se pare la superlativ. 

Nu stiu multe despre 1.5TSI dar cel putin in teorie ar trebui sa se comporte la fel cu vechiul 1.4TSI. 

Cutia DSG e foarte ok. Pedala pare ca are doua puncte de detectie si cand ai apasat-o jos imediat face kickdown, se duce in 5000+ aproape de zona rosie si trage instantaneu. Si asta in D !!! N-am prea mers lejer cu ea, dar pare ca nu subtureaza.

Cutia este cumva DQ381 DSG7 in baie de ulei ?

Ruliul este ok avand in vedere ca e un SUV. Fortand stanga-dreapta si intrand tare pe curbe masina nu a dat semne de supra-subvirare.

Avea faruri led dar fiind zi nu pot spune nimic de ele. Probabil ca sunt superioare.

Spatiul interior e relativ suficient pentru zona ei. Materialele sunt ok. Din poze impresia a fost neutra. In realitate e un SUV as zice la fel de frumos precum Kodiaq.

Pentru mine e cat se poate de dificila alegerea pentru ca plecasem montat pe un Superb si am plecat mai in dubiu decat am ajuns.

Modificat de kpk1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, kpk1 said:

Tocmai m-am intors de la drivetest cu Karok 1.5TSI DSG 4x2. Vruuumm si Wooow.

Pentru mine e cat se poate de dificila alegerea pentru ca plecasem montat pe un Superb si am plecat mai in dubiu decat am ajuns.

Nu ai cum sa compari Karoq cu Superb, se adreseaza catre 2 lumi diferite. E diferenta mare intre ele, dar nu e loc de versus aici.

Inseamna doar ca nu erai hotarat cu Superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Revin si eu cu cateva impresii dupa ce am facut drive test cu Karoq - modelul 1.5 DSG echipare style .

Masina se comporta ok la drum , fara zgomote , da senzatia ca e bine inchegata , si in principiu a fost exact asa cum ma asteptam. Nu am ramas wow dar nici dezamagit .

Singurul lucru care pe mine m-a deranjat au fost scaunele din spate , si le-am vazut pe ambele si cele vario si cele normale . Erau scurte , spatar tare si cam neconfortabile. Cele vario mai sunt si mai mici la nivelul umerilor , iar la un drum lung pentru o persoana mai inalta ( peste 1.80 ) va avea dureri de gat. Cele normale au spatarul prea drept si astfel un drum lung sigur va fi incomod, dar macar sunt un pic mai inalte la zona umerilor.

Referitor la cutie , am intrebat 3 dealeri diferiti , unul a zis ca vine cu DQ200 , ceilalti 2 mi-au zis ca modelul de 1.5 4x2 vine cu DQ381 ,deci cel umed , si cica motorizarea de 1.0 va fi cu DQ200 cel uscat.( confirmari prin mail ). Acu care o fi adevarul...nush

La consum - eu sunt multumit din ce am vazut . La primul test masina avea cam 500km , si la un drum de 35-40 km ,drum juma oras/juma drum national mers legal am scos 6.2/100km cu viteza medie parca de 34km/h ( nu sunt sigur :) )- 3 persoane in masina .La al doilea test cu o alta masina care avea in jur de 1200km pe drum 80% E85 si 20% oras am scos 7 / 100km tot mers legal maxim 120km/h . Din pacate nu mai tin minte care a fost viteza medie :) - 3 persoane in masina

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici:

http://ausfahrt.tv/youtuber-autophorie-2017-skoda-karoq-1-5-tsi-act-7-gang-dsg-150-ps-beschleunigung-0-120-kmh-autophorie/

se vorbeste clar de DQ200. Este consistenta si cu cuplul motorului, tot ce e cu pina la 250 nm inclusiv e cu DQ 200.

Aici

https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT5649_Skoda_Karoq_1.5_TSI_ACT_Style_DSG/Skoda_Karoq_1.5_TSI_ACT_Style_DSG.pdf

e un test ADAC unde la Schaltung/Getriebe spune clar ca e o varianta "imbunatatita" a cutiei cu ambreiaje uscate.

Si aici

https://www.motor-talk.de/news/skodas-suv-parkt-nah-am-ateca-t6036877.html

este mentionata tot cutia DQ 200.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, toate sunt DQ200, exceptie facand motoarele mari, unde se monteaza DQ381. Din ce am vazut, adopta o politica ciudata, de exemplu la DQ381 ambreajele nu mai sunt disponibile ca piesa de schimb, ofera doar cutie completa. Acelasi lucru e valabil si pentru mecatronica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu la test drive cu 1.5 TSI-ul si DSG de la PBN. Am facut vreo 17-18 km, nu m-a intersat consumul. Masina este foarte ok, pozitia foarte buna la volan, suspensii moi, confortabile, insoronizarea foarte buna. Ajungi in oras foarte usor la viteze de xxxxx km/h fara sa auzi motorul, nu prea il poti "simti" -  va fi foarte greu sa-ti formezi stilul de condus dupa sunetul motorului ca la masini de generatii mai vechi. Cutia e foarte ok, mi-a placut cum schimba (am facut un TD si cu Ateca 1.4 TSI - DSG si mi se pare ceva mai reusita combinatia de pe Karoq), motorul da senzatia de putere si nu pare ca te lasa la nevoie.  

Scaunele de pe Style sunt bune, sezutul destul de lung, sustinerile laterale foarte ok; scaunele sport mai sunt de incercat. Intr-adevar, spatarul banchetei Vario flex este foarte mic, cred ca sunt mai ok banchetele in versiune standard. Spatiul interior foarte ok, loc suficient pentru oricine.

Pe Columbus cu controlul prin gesturi nu as da banii, in continuare rezolutia camerei video spate este doar satisfacatoare. Calitatea fabricatiei este buna, Skoda a evoluat la acest capitol. 

Per total o masina buna, cu siguranta va face volume pe la noi. 

 

Daca ai chef sa ne povestesti ce mic Schumacher esti in oras, ai gresit forumul. Urmatorul derapaj se va sanctiona.

Modificat de vdragos
Viteze peste limita legala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super culoare , din păcate cea mai scumpă ...870 euroi..

Si verdele e pe lista noastră scurtă .

IMG_20171216_112258.jpg

Modificat de caddy.fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e un angajat PBN vecin cu mine, ca tot schimba masinile lunar, avea passat b8, skoda superb, acu are karoq.

Asta avea numere rosii, de obicei au numere pbn.

 

Culoarea nu-mi place deloc, iar jantele sunt ridicol de mici.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu ocazia sa vad Karoq-ul.

Ca posesor de Kodiaq:

- calitatea materialelor interioare par o idee sub, se vede mai ales la plastice;

- scaunele mi s-au parut la fel de confortabile;

- cateva optiuni lipsa vs Kodiaq ( e.g protectii usi, dublu torpedou etc);

- spatiul interior mult mai mic, in spate se simte din plin. La fel si portbagajul.

Modelul expus era un Style si avea jante pe 18, arata foarte bine.

20180105_101505.jpg.0061881f623f26fce0d678ca672f1858.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!