Jump to content
zorro00

Karoq - discuții generale

Recommended Posts

codz

Daca a fost anuntat oficial numele (pentru noi nu suna prea frumos deh) cred ca i se poate deschide sectiune in aria Skoda, sa discutam acolo detalii, eu sunt unul dintre cei care urmaresc cu interes segmentul si este posibil ca sa il cumpar, dupa ce vad testele si ma lamuresc cum este cu suspensia (https://www.whatcar.com/news/skoda-karoq-2017-review/ aici zice ca pe prototipul din Estonia suspensiile ar fi cam "neastamparata", cam soft si in consecinte un body roll mai mare ca la Ateca, ceea ce ii va obliga pe cei pretentiosi la suspensie adaptiva care probabil va fi scumpa) si bineinteles preturile in Romania, avem timp intre lansare si startul vanzarilor sa ne facem o parere.

LE: de aici http://www.autoexpress.co.uk/skoda/karoq/99311/new-skoda-karoq-prototype-review info ca variantele FWD ar avea suspensie fixa pe spate si doar la AWD ar avea suspensie independenta (asa le trebuie celor care isi iau crossover fara 4x4) :)

LE: incep sa apara video-uri cu exteriorul de la prezentarea din Estonia, ma intreb daca este vreo diferenta de design fata de Kodiaq, interiorul nu il arata

 

Edited by codz

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei0241

Si Ateca are aceleasi solutii la suspensia spate, dar nu am simtit vreo diferenta la comfort/ tinuta de drum intre cele doua variante. Poate pe drumuri proaste sa fie ceva notabil... 

La Ateca ruliul e sensibil mai mic, indiferent de tipul suspensiei, fata de ce asteptam venind de pe un Forester 2007, am ramas placut impresionat 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ToniM

Vine cu bord digital Karoq :)

18422280_1340594319366359_90682914244813

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei0241

Nu e rau cu bordul digital. Iar navi asta fara butoane chiar da bine

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOL

cam pacatos trimul piano black din zona schimbatorului

 

img4_pm2498_14802.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei0241

Nu este totusi o zona unde sa stai cu  mainile prea des, dar oricum va trebui stearsa frecvent, mizerie tot se va aduna pe ea

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOL

Mi-ar fi teama de prima spalare intr-o spalatorie auto romaneasca, cand vor da pe acolo cu o carpa plina de zoaie si mizerie si devine panza de paianjen. 

Edited by DOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
75NOR

Cred ca e doar gama de motoare de lansare...sigur vor completa si cu TSI180.

Mai sunt 3 zile pana la lansarea oficiala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOL

Poate il tin pentru anumite piete. Cum nici la noi nu exista 2.0 TSI la Superb in echiparea Ambition

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei0241

Or face ca la Ateca, 2.0TSI il ofera ulterior. Tot e de apreciat ca ofera noul 1.5 TSI

Share this post


Link to post
Share on other sites
75NOR
2 minutes ago, andrei0241 said:

Or face ca la Ateca, 2.0TSI il ofera ulterior. 

E cea mai plauzibila explicatie, avand in vedere ca impart linia de fabricatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
codz

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOL

Ce misto ! @10:00 , cum era spatiu acela Clever de la Honda Civic Tourer doar ca acolo scaunele ramaneau.

Presimt ca, Active Info Display va fi conditionat de sistemul arhaic de navigatie

Edited by DOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Un Ateca mai urit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOL

ma supara ca au folosit acelasi buton extrem de ieftin la torpedou, ca la Superb

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei0241

La stopuri zici ca pe designer'ul Atecai l'a atentionat cineva in timpul schitei ca trebuie sa deseneze Karoq si nu Ateca din nou si a mai modificat si el ce a putut.

Jantele alea's misto, mi'ar placea pe Ateca, dar sigur la SH nu le voi gasi curand ... Chiar sunt curios daca Karoq va veni din fabrica cu Dunlop, ca'n filmul asta de prezentare. Ateca vine cu Falken/Bridgestone

Ce'mi place la Ateca e plasa aia de la portbagaj, au renuntat la polita de pe Yeti sau Ateca

O sa se vanda si modelul asta, sa vedem la ce preturi vine si care e cota ptr Romania, ca fiind in aceeasi fabrica unde ptr Ateca nu au capacitate destula, nu cred ca va fi alta situatie la Karoq

 

LE: link si cu 2 filmulete cu Karoq in natura. Ar fi fost mai interesant dac'ar fi aratat si alte culori

Edited by andrei0241

Share this post


Link to post
Share on other sites
codz

Soluția pentru cotiera spate care când este pusă se vede direct in portbagaj este singurul lucru care îmi displace deocamdată. LE: probabil (sper) doar la scaunele Vario care se pot scoate.

Front Assist standard(!). DCC optional pe 1.5tsi și 2.0tdi.

Rog un moderator sa facă aria de Karoq sa putem discuta acolo.

Edited by codz
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOL

Sistemul VarioFlex pare sa fie optional. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei0241

Da, VarioFlex ar fi optional, asa sunt informatiile acum.

Front Assist e standard si la Ateca, probabil in viitor Front Assist va deveni obligatoriu (cum a fost cazul ABS/ ESP etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF

Mie imi pare reusita. Nici mie nu imi place faza cu cotiera spate, dar ..cam atat. Sa vedem si ce preturi va avea.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOL

De la* 21000 EUR in Germania, posibil mai ieftin in Romania (probabil 17K+) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri