Jump to content

Karoq - discuții generale


zorro00
 Share

Recommended Posts

Irinel Tincea

Probabil ca va fi peste pretul lui Yeti.

Link to comment
Share on other sites

Ce infotainment o fi asta ?

E foarte pe "landscape" fata de actualele sisteme

934827l.jpg

Link to comment
Share on other sites

Teodoreanu

O msina care eu personal cred ca va face vanzari bune . Sa apara live in Romania sa vedem preturile dotarile si apoi putem trage ceva concluzii

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, DOL said:

Sistemul VarioFlex pare sa fie optional. 

Din  pacate .. sper sa nu-l conditioneze de multe altele.

Link to comment
Share on other sites

La asta ma gandeam si eu. Sa nu fie o combinatie stupida de tipul VarioFlex + Lane Assist de 800 EUR pe langa (doar un exemplu cu preturi din burta ☺)

4 hours ago, 75NOR said:

Ce infotainment o fi asta ?

E foarte pe "landscape" fata de actualele sisteme

934827l.jpg

@75NOR pare Columbus-ul de 9.2. Are butoane doar pe stanga 

4 icoane pe linie ca la Kodiaq, 2 randuri, limita de jos aproape in linie cu butonul off. 

2Y2YA-6w0zurs-WcyS3PTvnrHOjAeLb-EPcTVr1Z

 

Edited by DOL
typo
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Teodoreanu said:

O msina care eu personal cred ca va face vanzari bune . Sa apara live in Romania sa vedem preturile dotarile si apoi putem trage ceva concluzii

Cu siguranța va fi nr.1 la crossover/small SUV și nu numai in Ro. Ca și la Qashqai se va vinde in majoritate FWD. 1.6tdi dacă va avea preț bun, 1.5tsi sau 2.0tdi pentru cei mai cu dare de mâna. Nu știu câți vor avea încredere in 1.0tsi.

Vad câte Sportage 2 sunt pe strada și îmi dau seama cât aștepta lumea o mașina mai înaltă de la Skoda, Kodiaq fiind prea mare, Karoq e tocmai ok, la 4,38 este chiar mult mai scurta decât o Octavia.

Asteptam sa punem mâna sau măcar sa vedem niște review-uri pe YouTube. Nu e nimic fenomenal dar le face pe toate, ca un Golf sau ca o Octavia, la nivelul crossover ceea ce înseamnă succes. Sa vedem cum alegem între Ateca și Karoq, fiind ff asemănătoare.

LE: știe cineva ce DSG-uri se vor pune?

 

Edited by codz
Link to comment
Share on other sites

Recomand

 

în urmă cu 10 ore, codz a scris:

LE: știe cineva ce DSG-uri se vor pune?

 

DQ200 DSG7 pe unele benzinare si 1.6 TDI (dry clutch), DQ381 pe 1.5 TSI, si 2.0 TDI 4x4 (150/190CP) (conform https://www.motor-talk.de/news/skodas-suv-parkt-nah-am-ateca-t6036877.html)

Edited by R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link to comment
Share on other sites

andrei0241
11 hours ago, DOL said:

De la* 21000 EUR in Germania, posibil mai ieftin in Romania (probabil 17K+) 

Pana nu vedem si ce include fiecare nivel de dotare e cam degeaba pretul de pornire. De cand am configurat o Octavia de 20k si'am ajuns cu ea la 30k (fara sa fortez), am retineri fata de Skoda

 

Ca pret va fi sigur peste Yeti, acesta beneficia de mult timp direct in configurator de "optional" de reducere ptr fiecare nivel de dotari, reduceri care la inceput nu vor fi si la Karoq, iar daca piata va continua cererea, probabil nici nu vor aparea oficial

Link to comment
Share on other sites

Va fi, intra mai mult "material", si de mai buna calitate. Am amici care au luat Tiguan + 1.500 EUR dotari optionale sunt sunt extrem de incantati de masinile lor, valabil si pentru Octavia 3 (non-FL) cu maxim 1000-1500 EUR optionale. Fiecare isi ia dupa buzunar

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, DOL said:

Recomand 

 

 

 

Review interesant , de apreciat solutia Varioflex tip "Opel Zafira" pentru varianta cu 2 scaune spate.

Ai mare dreptate cu Vario+LaneAssist ..

 

Edited by caddy.fan
Link to comment
Share on other sites

Teodoreanu

Dupa datele din tabel as merge pe 1.5 tsi 150 cp manuala tractiune fata are consum si demaraj declarat foarte bun

Link to comment
Share on other sites

De ce tractiune fata? Probabil diferenta pana la 4x4 va fi din discount (sau, ma rog, merita incercat)

Edited by DOL
Link to comment
Share on other sites

Pentru 100 kg mai puțin ? Si eu sunt in mare dubiu , mai ales cand " vazui" ca am 1600 kg..acum .

Link to comment
Share on other sites

Teodoreanu

Eu personal nu merg pe drumuri desfundae si va spun ca 90 %  din cei care au 4x4 nu il folosesc nici in 5% din nr km facuti . Prefer pozitia inalta la volan kg mai putinie de carat zilnic fara rost sistemul 4x4 cantareste aprox 100 kg am un consum si demaraj mai bun la un 4x2 . Si as lua benzina in loc de dizelul de 2 litri si 150 cp pe care il am acuma pe masina. Un lucru este clar la interior , sisteme multimedia si simpy clever este peste Ateca

Link to comment
Share on other sites

4x4 ar trebui sa fie obligatoriu ca si esp-ul, ma uitam ca baga tot dsg dq200 uscat pe 1.0 tsi, 1.6 tdi si 1.5 tsi manuala, la cate probleme au fost cu aceasta cutie , nu era momentul sa scape de ea?

Link to comment
Share on other sites

andrei0241

E cale lunga pana la a pune 4x4 pe picior de egalitate cu ESP si a'l cere ca standard... Obligatoriu ar trebui sa fie cauciucuri bune, stare tehnica cat mai buna, fara 4x4 se poate fara probleme

Cum vine aia cu "DSG pe 1.5 manuala"? :D

@Teodoreanu: acelasi rationament am avut si eu la Ateca, am preferat masina mai usoara, mai sprintena si cu consum mai mic, dar cu 2k euro mai ieftina in detrimentul unui 4x4 pe care din plin l'as fi folosit poate nici in 5% din timp

 

1 hour ago, DOL said:

De ce tractiune fata? Probabil diferenta pana la 4x4 va fi din discount (sau, ma rog, merita incercat)

La Seat Ateca tractiunea integrala costa 2000 euro, la Octavia e 1500, judecand dupa reducerile mici de la Kodiak, probabil ca nu va fi posibil ce zici ptr Karoq

Edited by andrei0241
Link to comment
Share on other sites

Nu se stie niciodata 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, andrei0241 said:

Cum vine aia cu "DSG pe 1.5 manuala"? :D

Sorry , vroiam sa zic 1.5 tsi fara 4x4 , oboseala dupa o saptamana de munca

Link to comment
Share on other sites

andrei0241

Fix aceeasi politica e si la Ateca, vrei cutia mai buna, iei 4wd. E pe undeva normal, masinile fiind practic pe aceeasi tehnica

Link to comment
Share on other sites

O fi dar daca vreau un model mai slab echipat si mai ieftin implicit , nu inseamna ca trebuie pusa o cutie cu fiabilitate discutabila

Link to comment
Share on other sites

Se pune o cutie adecvata acelui motor. Probabil ar fi overkill o cutie DQ381 daca motorul acela are nevoie de DQ200, si probabil intervin limitarile vis-a-vis de dimensiuni, etc.

Link to comment
Share on other sites

Din poze/prezentări: nu cred ca va fi de lepadat

 

subiectiv îmi este dor de simply CleverTaxi de la Skoda in departamentul portbagaj/spații interioare etc.

 

Yeti se observa pe toate autostrăzile începând cu Austria si mai spre vest.

 

sunt ferm convins ca va face rulaj mai mare ca ateca 

 

le: îmi pare rău de stârnirea limbii, sunt pe mobil amețit :-(

Edited by ToniM
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

stie cineva cand ajunge in showroom in romania?

 

Link to comment
Share on other sites

  • vdragos locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!