Jump to content

Karoq - discuții generale


zorro00
 Share

Postare recomandată

Preturi destul de rezonabile dar momentan variantele si combinatiile sunt saracacioase . Vrei benzina manuala nu poti comanda decat Ambition motor diesel de 190 cp lipseste . Dar poate pe parcurs vor aparea si alte motorizari si combinatii posibile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici varianta benzina - automata - tractiune integrala nu poate fi selectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, la nivel global, Kodiaq nu are implementata combinatia benzina si Haldex in orice varianta de cutie de viteze. Cred ca nu vor sa canibalizeze Seat Ateca, care vinde binisor benzina si tractiune integrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23.600 EUR pentru 1.0 TSI DSG Style. Nu ma asteptam sa aduca varianta asta in Romania. Acum incepe sa conteze si Karoq-ul in optiunile mele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca ar merge un motor mai potent pe o masina mai grea decat Octavia. Nici pe Octavia 1.0 TSI nu era zmeu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.0 pe un Karoq cu o familie in concediu va fi interesant... 

Exista vreun pdf cu ce include fiecare nivel de dotare si cu optionalele? Pe Skoda.ro nu am vazut nimic, nici macar configurator... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci comparatie intre diferite niveluri de echipare, asa poti vedea dotarile standard pe fiecare nivel de echipare.

Oricum, au ales sa nu concureze cu Ateca, nu au varianta de motorizare benzina cu dsg si 4x4, au in schimb motorizarea 2.0 tdi 150 cp cu dsg si 4x4, care pe Ateca nu exista.

Vad ca nu mai apare Karoq in configurator, probabil lucreaza la el, nu puteai trece de alegerea vopselei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata am acces limitat la net, de aceea intrebam de un pdf, sa'l pot studia ulterior. 

Ramane de vazut daca va fi o limitare  ca numar alocat Romaniei, dar, tinand cont de Kodiak, probabil ca si aici va fi la fel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare nu apare Karoq-ul in configurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuratorul este functional... Un Style 1.0 TSI DSG cu ceva optionale (camera video spate, DAB, oglinzi pliabile electric, pedalier si scaune sport, volan multifunctional si alte maruntisuri) a iesit pe la 25k. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca nu ati observat, s-a creat topic de sfaturi de achizitie. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum va plac stopurile de la Karoq?

in opinia mea mi se par incomplete, cele de la Kodiaq sunt mult mai OK. Si bordul e cam anost.

In rest e acceptabil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/2/2017 at 12:13 PM, Teodoreanu said:

motor diesel de 190 cp lipseste . Dar poate pe parcurs vor aparea si alte motorizari si combinatii posibile

Exact, in pachetul media primit de la Skoda la IAA Frankfurt este specificat motorul de 140 KW.

ŠKODA KAROQ Powertrains: Five efficient engines

› Two petrol and three diesel engines to choose from
› Power outputs ranging from 85 kW (115 PS) to 140 kW (190 PS)
› Top engine variant: 2,0 TDI with 140 kW (190 PS) and 400 Nm with all-wheel-drive and a 7 speed DSG transmission as standard

The ŠKODA KAROQ has state-of-the-art technology under its bonnet. Five engines – two petrol and three diesel – are on offer. Their capacities are 1.0, 1.5, 1.6 and 2.0 l, while their power output ranges from 85 kW (115 PS) to 140 kW (190 PS). All powertrains use turbocharged, direct injection engines and offer Stop-Start technology as well as brake energy recovery. They are extremely efficient and fulfil Euro 6 emission standards. With the exception of the most powerful diesel, all powertrains are available with a choice of a 6 speed manual transmission or a 7-speed DSG transmission. The 2.0 TDI with 140 kW (190 PS) comes with all-wheel drive and a 7-speed DSG transmission as standard. The 1.5 TSI offers cylinder shutdown as a special feature.

Petrol engines:

› 1.0 TSI – 85 kW (115 PS), 200 Nm of torque, top speed of 187 km/h, 0-100 km/h in 10.6 seconds, consumption: urban 6.2 l per 100 km, extra-urban 4.6 l per 100 km, combined 5.2 l per 100 km, combined CO2 emissions of 117 g/km

› 1.5 TSI – 110 kW (150 PS), 250 Nm of torque, top speed of 204 km/h, 0-100 km/h in 8.4 seconds, consumption: urban 6.6 l per 100 km, extra-urban 4.7 l per 100 km, combined 5.4 l per 100 km, combined CO2 emissions of 122 g/km

Diesel engines:

› 1.6 TDI – 85 kW (115 PS), 250 Nm of torque, top speed of 188 km/h, 0-100 km/h in 10.7 seconds, consumption: urban 5.0 l per 100 km, extra-urban 4.3 l per 100 km, combined 4.5 l per 100 km, combined CO2 emissions of 118 g/km

› 2.0 TDI – 110 kW (150 PS), 340 Nm of torque, top speed of 207 km/h, 0-100 km/h in 8.9 seconds, combined consumption of 4.4 l per 100 km, combined CO2 emissions of 115 g/km (provisional values)

All figures apply to models with front-wheel drive and 6-speed manual transmission.

› 2.0 TDI – 140 kW (190 PS), 400 Nm of torque, top speed of 211 km/h, 0-100 km/h in 7.8 seconds, combined consumption of 5.3 l per 100 km, combined CO2 emissions of 138 g/km (provisional values)

The official urban and extra-urban fuel consumption data for engines 2.0 TDI with 110 kW and 2.0 TDI with 140 kW are currently not available as the vehicle has not yet gone on sale and therefore Directive 1999/94 EC does not apply.

There are five engines in the compact SUV’s range. The smallest petrol unit offers less cylinder capacity but more power. The 1.0 TSI has three cylinders, produces 85 kW (115 PS) and generates a maximum torque of 200 Nm. The engine impresses with its dynamic power development and a powerful sound. The downsizing increases the efficiency of the engine. This version of the ŠKODA KAROQ accelerates from 0 to 100 km/h in 10.6 seconds, attains a top speed of 187 km/h and consumes an average of 5.2 l per 100 km. For power transmission, it uses either a 6-speed manual gearbox or a 7-speed DSG.

The distinctive feature of the 1.5 TSI engine with 110 kW (150 PS) is its Active Cylinder Technology (ACT). This works by switching off the second and third cylinders for a short time when their power output is not needed. The engine therefore runs more efficiently and, depending on the driving style, saves up to 0.5 l per 100 km. ACT is used between 1,400 and 4,000 rpm and up to a speed of 130 km/h. With the 1.5 TSI, the ŠKODA KAROQ sprints to 100 km/h in 8.4 seconds from a standing start, reaches a top speed of 204 km/h and consumes an average of 5.4 l per 100 km. Here, too, there is a choice of a manual 6-speed gearbox or a 7-speed DSG transmission.

All of the diesel engines are turbocharged, direct injection TDIs with four cylinders and four-valve technology. The entry-level variant is the 1.6 TDI with a power output of 85 kW (115 PS) and a maximum torque of 250 Nm. This version of the compact SUV accelerates from 0 to 100 km/h in 10.7 seconds, attains a top speed of 188 km/h and consumes an average of 4.5 l per 100 km. The power is transmitted by either a 6-speed manual transmission or a 7-speed DSG transmission.

The diesel engine with a cylinder capacity of 2.0 l is available in two power variants. Both versions impress with distinctive smooth running and superior torque. The 2.0 TDI with 110 kW (150 PS) comes with either a 6-speed manual transmission or a 7-speed DSG transmission. Maximum torque of 340 Nm is achieved between 1,750 and 3,000 rpm. The ŠKODA KAROQ with a 2.0 TDI engine and 110 kW (150 PS) with all-wheel drive and manual transmission accelerates from 0 to 100 km/h in 8.7 seconds, achieves a top speed of 196 km/h and consumes 5.0 l per 100 km on average.

The second 2.0 TDI offers a power output of 140 kW (190 PS). The top engine variant is combined with all-wheel drive and a 7-speed DSG transmission as standard. Maximum torque of 400 Nm is available between 1,750 and 3,250 rpm and offers impressive tractability and sporty acceleration. With a 2.0 TDI engine and 140 kW (190 PS) of power, the compact SUV sprints to 100 km/h from a standing start in 7.8 seconds, reaches a top speed of 211 km/h and consumes an average of 5.3 l per 100 km.

Karoq_00052.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, hiro said:

Cum va plac stopurile de la Karoq?

 

Stiu si eu?

Skoda Karoq_00008x.jpg

Skoda Karoq_00021s.jpg

Skoda Karoq_00022s.jpg

Skoda Karoq_00046x.jpg

Skoda Karoq_00047x.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi e o Ateca cu alta "palarie" singurul motiv pentru care cred ca se va vinde este faptul ca scrie Skoda pe ea. Iar romanii adora Skoda!

(fac referire strict la piata noastra)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un pic mai lunga decat Ateca, ofera sistemul Vario ptr locurile din spate, pe Style poti alege motorizarile de baza, deci are motive sa atraga si alti  clienti fata de Seat. La fel cum poate indeparta pe altii, neoferind 4x4 cu dsg pe benzina. 

Partea estetica e subiectiva. Daca vor avea timpi de asteptare decent sau chiar masini pe stoc, sigur se va vinde mai bine decat Ateca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda vinde muuuult mai bine decat Seat are alta traditie in spate face masini de la inceputul secolului trecut . Si Karoq clar se va vinde mai bine decat Ateca nu numai in Romania !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ramaneti OT si sa nu o dati in "Skoda vs Seat" ca nu e cazul.

Derapajele vor fi sanctionate

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce nu au varianta care pe Ateca se vinde cel mai bine, 1.4 tsi 4x4 dsg. Poate va aparea mai tarziu, poate e din cauza motorizarii noi, 1.5 tsi.

In rest masina e okish, designul nu il putem comenta, iti place sau nu, oricum se va vinde foarte bine, avand in vedere sigla de pe capota.

Nu pot totusi sa nu remarc preturile destul de mari, eu le raportez la sora de platforma Ateca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 1.4 TSI nu este disponibil pe Karoq pe nicio piata. Motorul 1.4 TSI 150 este scos gradual din productie si inlocuit cu 1.5 TSI. Vad, de asemenea, ca 1.8 TSI devine o raritate chiar si pe Audi si VW. Deja, prin afara, nici pe Octavia nu mai poti comanda 1.4 TSI. Asadar, ramanem cu 1.0 si 1.5 TSI pentru echiparile de "buget" si cu 2.0 TSI pentru cele "sport / premium".

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O solutie de benzina + 4x4 + DSG va fi disponibila cu MY19. Probabil 1.5TSI, desi nu e sigur

1.8 TSI dispare din VAG, e inlocuit de 2.0TSI de 180 (Ultra se numeste la Audi)

Totusi...nu cred ca o sa prinda Karoq-ul 2.0TSI 180 4x4 DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 1.5 TSI montat pe Karoq si cam pe toate modelele noi de la concernul VAG este ca foloseste multe tehnologii noi pe benzina de genul:

ciclu Miller

presiune mai inalta ca pana acum

rampa comuna

turbina cu geometrie variabila

ACT si coasting

In aparenta e un motor mai eficient si mai eco, insa fiabilitatea ramane inca de dovedit. VAG a dat-o de cateva ori in bara in ultima decada cu motoarele noi pe benzina.

Motoarele TDI par a fi o alegere mai sigura din punct de vedere al fiabilitatii si a consumui, doar ca usor-usor devin istorie.

V-ati lua un Karoq cu 1.5 TSI?

 

 

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultatele Euroncap pentru Karoq sunt OK in  general dar  pasagerii din spate/copiii nu sunt la fel de protejati ca in alte masini de aceasi clasa/generatie de la VAG. 

Iar ca sa pui airbaguri in spate trebuie sa iei si scaunele Varioflex si va creste preturl de achizitie. Dar oricum merita investit in siguranta.

Eu daca ar fi sa cumpar o masina noua, fara Front Assist si Blind Spot Detection n-as luat-o. Karoq are Front Assist in serie si BSD-ul e relativ accesibil ca pret.

 

 

 

 

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!