Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Placile de presiune ale ambreiajelor bimasa au un sistem de autoreglare care face ca ambreiajul sa cupleze cam la 1/4 -1/3 din cursa pedalei .Odata ajuns la capat acest "reglaj" cursa pedalei incepe sa devina din ce in ce mai lunga si patinarea ambreiajului .Aceasta cursa lunga a pedalei mai poate fi datorata si de o eventuala demontare-remontare a ambreiajului fara o "resetare" a acelui autoreglaj .

Pentru verificarea discului sugerez clasica metoda ,cu dreptul tii frana si acceleratia 2500rpm ,1-a si lasi ambreiajul ;daca moare motorul discul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti detalia chestia cu acea "resetare", mai exact cum se face, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cat de expicit pot fi ,dar incerc .

post-104305-0-11700300-1429296992_thumb.

majoritatea placilor de presiune al ambreiajelor DMF au acest sistem de autoreglare denumit SAC (self adjusting clutch) .nu cred ca vreun producator are o procedura de "resetare" pentru ca ei recomanda intotdeauna schimbarea intregului kit ,deci placa vine deja cu reglajul in pozitia "0" (arcurile galbene semnate in foto ,comprimate complet) .pe masura ce se uzeaza discul de ambreiaj ,aceste arcuri imping (rotesc) un disc cu "pene" (nu de pasari ,ci triunghiuri) ce se afla intre carcasa placii si placa de presiune pentru a compensa uzura discului si a mentine aceeasi cursa si presiune exercitata asupra pedalei .

deci ,pentru a "reseta" acest reglaj ,trebuie sa apesi pe soarele placii (cu o presa ,cu o menghina tip C ,bara filetata ,...)si in acelasi timp sa aduci/rotesti acel "disc cu pene" la pozitia initiala ,adica arcurile comprimate (sunt modele la care arcurile nu sunt vizibile ca cele din foto).

   

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,la passatul meu din 2002,1,9 TDI,130 cp,in urma cu vreo trei ani si pana in prezent ma confrunt cu urmatoarea problema;la plecare de pe loc indiferent ca motorul este cald sau rece,are trepidatii, asta numai in treapta Iª,pe urma merge brici,cred ca am facut in acesti trei ani mai mult de 40000 km fara probleme si cu aceste trepidatii,intrebarea este urmatoarea;in cazul in care este dus volant este neaparat nevoie sa schimb si restul kitului?sau numai piesa defecta,eu am vorbit cu un meserias si mi-a spus ca este volant defect cu toate ca nu este sigur pana nu da jos cutia sa vada despre ce este vorba,sau ar putea fi altceva? singura frica pe care o am este aceea de a intalni in trafic un ambuteiaj si sa fac cateva plecari de pe loc,adica sa merg bara la bara,ca-s mancat,astept si parerile dvs,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Teoretic este de ajuns schimbul volantului, dar cand dai jos cutia, lista necesarului se poate modifica emnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor,deoarece sunt in cautarea unui kit de ambreiaj complet cu tot cu volant cu masa dubla,rog serios pe cineva care poate sa ma indrume si sa-mi zica exact ce trebuie sa cumpar adica:sa fie cv original,bun,si ieftin(cum vrea tot romanul),si sa-mi pot da seama ca intradevar nu este ceva chinezarie si pot fi sigur ca este exact ceea ce vreau sa pun pe masina,mai ales ca acum trebuie facut totul pe internet si nu sunt sigur pe ce dau banii,iar eventual ceva indrumari de unde as putea cumpara sa ma bazez ca primesc ceea ce comand,am sa pun si datele masinii;vw passat,an fabricatie 2002,sase viteze,130 cp,96kw,TDI,cod motor AVF,sasiu WVWZZZ3BZ2E317859,iar in cazul in care postarea mea nu este la loc potrivit rog pe cineva in masura sa fie mutata,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Din pacate ieftin, bun si original nu ai sa gasesti. Si este riscant sa cumperi de pe net. La un magazin le poti returna daca nu se potrivesc. Normal este sa dai cutia jos, vezi ce-ti trebuie si apoi cumperi. Mergi la un magazin cu seria sasiului si baietii vor sti ce-ti trebuie. Sau cauta pe forum in aria prestari servicii colegi care se ocupa cu piesele de schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Am o întrebare. Știe cineva cu aproximație care este presiunea la ieșirea din pompa abreiaj spre cilindrul receptor ? Întreb deoarece un prieten are un VW Passat 2002 modificat din volan dreapta pe volan stînga. Cei care au lucrat au prelungit conducta dintre pompa de ambreiaj și cilindrul receptor cu un furtun din plastic (cei drept destul de dur) dar parcă nu e normal acolo un furtun de plastic și ar vrea înlocuit cu un furtun de presiune din cauciu. Cu stimă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Poi sa ia din dezmembrari unul original de la o masina cu volan pe stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut ,eu nu stiu ce parere sa imi fac despre problema la masina mea,tind sa cred ca problema ar fi pe la rulmentul de presiune ,de aceea va cer o parere>  pedala este moale,nu trepideaza deloc la plecarea de pe loc ,nu da semne ca patineaza si nici nu miroase incins,,, singura chestie este zgomotul pe care il face la relanti fara pedala ambreiaj calcata ,daca pedala este calcata acest zgomot dispare 99%,totodata se aude mai puternic pe vreme rece sau cand motorul este rece, astept sa imi spuneti o parere ,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai intuit bine,99% este rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi rulmentul uscat, dar poate fi si rulment cu pb. in cutie. Practic, calci pedala, decuplezi cutia si astfel nu mai face zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de aici rezulta rulmentul in 99% din cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Fratilor am si eu o problema la un passat 1.6 AHL cand apas pedala de ambreiaj se aude un zcomot ciudat caraie nu patineaza ambreiajul nu tremura la plecare zgomotul apare la actionarea pedalei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, am o nedumerire in urma inlocuirii complete a kit-ului de ambreiaj cu unul nou... cupleaza parca prea sus avand in vedere faptul ca nu este uzat.

 

Pedala este buna, l-am aerisit, acum va intreb daca mai poate fi o alta cauza ptr acest comportament (alte componente uzate).

 

Va multumesc, toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut baieti....sunt interesat sa schimb volant si ambreiaj la masinuta mea...1.9 tdi AHU 90 cai....as vrea sa ii fac un upgrade- in vederea unei remapari...imi puteti face va rog o recomandare?

am gasit un pret bun la piese provenite de la un AFN respectiv AWX....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ar fi sa pui piese noi acolo. Chiar daca arata bine piesele nu stii cat te vor tzine. Platesti acum manopera la schimb, peste un an-doi mai platesti odata, plus piese noi (ca te-ai ars odata) si unde ajungi ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub nici o forma nu pot lua volant nou...kitul de ambreiaj sa zic ca voi face un efort...insa la remapare conteaza uzura volantei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montarea unui volant sh are mai multe implicatii si fara remapare. O varianta ar fi sa iei volant si disc noi. Placa de presiune cred ca este buna si compenseaza o buna parte din pretul volantului. Acum 2 ani am luat pe SACHS volant cu 1400.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna am o scurgere de ulei de la furtun egr sau din zona aia si a ajuns uleiul cred pe discu de ambreiaj. Imi patineaza. Daca dau cu jetu de apa scap de aceasta patinare" ptr cateva zile. Patineaza numai intreapta 5 si 6 si de multe ori doar cu motoru rece.

Acum vreau sa elimin pierderile de ulei. Ce sa fac dupa, sa schimb si discu de ambreiaj?

Faza ii ca am facut asa cam 2500 km. Pot curata cu ceva? Am mai patit in vara cand un bou nu a strans corect filtru de motorina si curgea tot in zona volantei sau ambreajului.

Cat costa un kit ptr AVF la sfârșitul lui 2015?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O solutie de moment ar fi sa dai cu asa ceva, dar trebuie sa stii pe unde si cum, altfel dai degeaba.

Daca ai patinat-o cu grija poti scapa de cumparatul kit-ului. 

 

Probabil pierzi ulei la capacul culbutorilor. Am pus garnitura noua degeaba, pana n-am siliconat cu reinzosil n-am scapat de ulei. Multi au impresia ca pierd pe la egr, dar pierderea este mascata de galerii.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

510 lei kit ambreiaj luk și volant 950 lei.Asta e pt ajm, probabil pt avf costa cu vreo 200 lei în plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 5/10/2014 at 1:46 PM, floro_st205 said:

pe deasupra :

-vas expansiune si apoi conducta cilindru ambreiaj

-carcasa filtru de aer si apoi teava de esapament din turbina 

pe dedesubt:

-teava esapament

-planetare

-suportii cutiei

-timoneria

-suruburile de prindere a cutiei pe motor si jos cu ea 

 

operatia e un pic anevoioasa ,cutia un pic grea ,deci mai ia-ti o persoana sa te ajute .

noroc!

aici a explicat colegul floro_st205 etapele schimbului de ambreiaj. Eu vreau sa ma apuc saptamana urmatoare sa imi schimb kitul de ambreiaj cu tot cu volant . Din ce a zis el nu este complicat , scule am , dar daca poate vreun coleg sa detalieze putin (sau chiar floro_st205). Adica la ce trebuie sa fi atent cand demontezi si cand montezi (ceva de genul daca are vreo "smecherie") . volant poate fi pusa doar intr-o singura pozitie sau trebuie centrata cumva ? discul , placa de presiune si rulmentul au vreo prindere specifica sau niste pasi care trebuie urmati ? Dupa ce montezi kitul nou trebuie facute anumite reglaje ? sau dupa ce termini de montat tot la loc ? Multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nicio smecherie. Totul ar trebui sa mearga ca pe roate.

Sa ai o priza de centrat discul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!