Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Ar putea exista si cazul in care nu au pus rulmentul de presiune corect in locasul lui. Apare fenomenul de mai sus. Adrian, stai langa ei (daca poti) cand dau cutia jos, daca vor da rulmentul jos foarte usor fara sa faca nici un clic (zgomot) inseamna ca nu era montat corect, si placa era permanent presata, implicit patina discul. Un expert va vedea uzura ciudata pe fata rulmentului si va sti a cui este vina.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, eu zic ca fiecare ar fi mai castigat daca ar gasi niste mecanici ok, cu obraz si cu dorinta de a castiga clienti ce le vor calca mereu pragul stiind ca vor pleca multumiti. Eu am gasit 2 baieti in Calarasi care, atunci cand am avut probleme cu piesele luate prin ei, nu au dat inapoi. Ori e chestie de obraz, ori stiu sa isi tina clientii, nu stiu.. Ideea e ca stiu ce fac, tu stai linistit, totul bine. Garantia nu e neaparat pe hartie, dar nu prea se da de la importator la clientul final, ci doar prin relatia importator-montator autorizat-client final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine, dar eu inca n-am intalnit mecanici de incredere in zona mea. Asadar prefer sa lucrez eu la masinile mele si sa casc bine ochii la piesele ce le iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul de ambreiaj+volant de pe AVF se potriveste pe ATJ? Ambele 6 trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare la toata lumea!Am nevoie de ajutor.Am inceput  sa am probleme,la schimbarea vitejelor.In general in prima,a doua si marsarier.Acum 5-6 luni,la o trecere de pietoni,am dat prioritate la un pieton,si cand sa o bag in viteza I-a nu am mai reusit,am incercat-o pe a doua si nimic,nu intra in nici una.Am tras-o pe dreapta,si am observat ca reuseam sa o bag in viteze,numai cu motorul oprit,cu motorul pornit nu reuseam.O bagam in viteze cu motorul oprit,si incercam sa pornesc motorul,cu pedala de ambreiaj apasata,dar ramanea cuplat ambreiajul.Am facut cateva  miscari mai bruste cu maneta de viteze,si intr-un tz,am reusit sa o bag in viteze.Parea ca totul merge ok,dar dupa aproximativ 6 luni,am inceput sa am probleme cand o bag in viteze,pare ca agata ceva.In general prima ,a doua si marsarier.Am un vw passat,1.9 tdi pd,motor awx.

Modificat de vwsummer2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate este un fenomen care nu-l poti diagnostica pana nu desfaci sa vezi ce are. Poate fi defect cilindrul receptor, aer pe instalatie (putin probabil), pompa servo la pedalier, si in cel mai rau caz, cutia poate sa-ti faca figura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Hei...salutari. Ca si colegul de mai sus, o problema similara am si eu. Azi dimineata plec de acasa...totul ok...ajung la munca ...iar la pranz dau sa plec. Hopa! nu intra in viteza. incerc din nou...fac 2-3-4 pedale la ambreiaj..nimic. Nu vroia sa intre. Cu motorul oprit puteam schimba vitezele. Il rog pe un coleg sa ma tracteze pana acasa...si un alt coleg se urca la mine si da sa incerce si el. A intrat...dar mult mai greu. 

Asadar....pedala de ambreiaj se simte la fel, dar vitezele intra mai greu. intra cel mai greu 1, mai binisor 2...mult mai bine 3...cel mai bine 4. iar la 5...ca la 3 sa zic. Ideea e ca se simte foarte nasol schimbatorul.
Bineinteles ca mi-am pus mainile in cap si m-am gandit la ce e mai rau...kit. Intrebare: se poate strica o componenta anume? sa nu fiu nevoit sa schimb tot? Proprietarul (din Romania) mi-a zis ca nu a schimbat niciodata ambreiajul..iar cel din Germania nici atat (nu cred). Masina are 215.000...passat b5 2004 1.9 tdi awx cod motor 131 hp. 

Voi ce credeti ca ar fi? + stiu ca nu se poate face expertiza on-line...dar stiti cam cat m-ar costa sa-mi spuna un mecanic exact ce are si ce imi recomanda sa schimb? Sunt cam stramtorat cu banisorii si incerc sa iau cea mai buna decizie.

Inca un aspect. Cand am ajuns acasa am lasat-o intr-o mica panta...am oprit motorul si in treapta 1 sau 2. Vreau sa va zic ca masina scapa la vale. Panta era destul de mica..si nu ar fi trebuit sa scape. Poate aveti vreo idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu de zis fara sa desfaci. Oricat de stramtorat ai fi cu banii, tot trebuie s-o desfaci.

In principiu asta e simptom de placa de presiune crapata.

Ar trebui sa poti schimba vitezele si fara ambreiaj la o anumita turatie cand se sincronizeaza pinioanele si fara franele de pe sincroane.

Repet, pana nu desfaci nu poti sti ce e. Dar volant-ul l-as exclude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!In vederea comandarii setului,cine stie ce model de ambreiaj are un: vw passat an 2005,motor 1.9tdi,cod motor awx???Si unde as putea comanda online?Ptr ca am gasit mai multe tipuri care erau diferite,ptr acelasi tip de motor,si nu stiu ce sa cer?
 

Modificat de vwsummer2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Salutare!In vederea comandarii setului,cine stie ce model de ambreiaj are un: vw passat an 2005,motor 1.9tdi,cod motor awx???Si unde as putea comanda online?Ptr ca am gasit mai multe tipuri care erau diferite,ptr acelasi tip de motor,si nu stiu ce sa cer?

 

Omule...nu cred ca esti foarte clar. Exista mai multe brand-uri de kit-uri...mai multi producatori, un producator poate sa scoata si trei-patru modele pentru un anumit tip de masina.

Majoritatea site-urilor te roaga sa completezi datele masinii. Model, an, cod motor...samd. Dupa ce selectezi toate acele detalii...o sa vezi cu ce rezultate ramai.

Hotaraste-te pe ceva (cineva mi-a spus ca sunt bune cele de la Sachs...dar nu ma pricep foarte bine si nu stiu sa recomand la randul meu) iar apoi inainte sa finalizezi comanda, da un telefon si verifica cu un angajat daca e compatibil.

Mult succes!...din pacate si eu trebuie sa schimb ceva pe acolo....deocamdata ma chinui sa gasesc o diagnoza ieftina :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este,ai dreptate,ca nu am fost clar.Am auzit ca pe masina e montat in general un ambreiaj marca Luk.Tot Luk intentionez sa pun ,cu toate ca am auzit ca si Sachs sunt bune.Stie cineva vreo serie un cod de ambreiaj ptr masina in cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul e in functie de numarul de sasiu. Pana la un numar e un model, dupa altul. Scoti talonul si te uiti. Gasesti magazine on-line foarte multe, nu o sa pun eu linkuri ca nu sunt frati cu mama... :D

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te si tu la un magazin, lasa site-urile.

O sa te trezesti ca nu ti se potrivesc piesele si cheltui mai mult decat sa le fi cumparat din magazin.

Nu sunt mai multe coduri de ambreiaje pentru o masina si o motorizare decat daca ai gresit ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor. Am si eu o problema asemanatoare numai ca la mine la plecarea de pe loc in treapta 1 tremura rotile pe fata inainte si inapoi...deocamdata nu am verificat nimic dar nu stiu de ce sa ma apuc. Faza e i felul urmator tinand cont de spusele voastre. Mie masina imi trage perfect adica vreau sa zic ca daca ar fi fost defect ambreiajul nu mai ajungeam la 200-220 km\h (am un pasat 2.5 AKN). Oare sa fie vreun suport la motor sau cutie iar atunci cand pel dupa loc pleaca cu totul? Am schimbat capete de planetara acum 10000km,acum 5 am schimbat amortizoare fata spata Bilstein. Am facut 5 drumuri Valenii de Munte - Bruxelles si nu am decat problema asta la plecarea de pe loc. Dupa turatie absolut nici o vibratie sau alte simptome. Astept pareri sa stiu de ce ma apuc. Ma aflu in Belgia iar aici manopera la service nu e ca la noi...30-50 euro ora de lucru. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul e cu siguranță

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa fie tampon motor trebie sa bata si la schimbat trepte de viteza mai brusc si probabil si la oprire motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e i felul urmator tinand cont de spusele voastre. Mie masina imi trage perfect adica vreau sa zic ca daca ar fi fost defect ambreiajul nu mai ajungeam la 200-220 km\h (am un pasat 2.5 AKN)... Dupa turatie absolut nici o vibratie sau alte simptome.

N-ai citit toate "spusele" noastre.

Cine spune ca daca ai ambreiajul defect nu mai ajungi la 200 km/h?

Asta e un simptom de volant obosit - tremura la plecarea de pe loc, apoi deloc. Trebuie altul si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!O mare rugaminte,daca stie cineva unde as putea vedea video,sau ceva scris,despre modalitatea schimbarii ambreiajului cu tot cu volant!Mentionez ca am un passat din 2005 break,motor awx!

Multumesc!

Modificat de vwsummer2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici gasesti ceva detalii, mai multe pe PM daca esti interesat. Eu l-am schimbat cu mana mea.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema si nu stiu daca este de la chitul de ambreiaj, volant sau altceva. Cand trec in treapta a doua si accelerez mai brusc se aude un zgomot ca un trocanit, toc, toc, toc.,..nu pentru mult timp, cam cateva secunde. La plecarea de pe loc nu face. Ce ar putea fi? Sa fie de la rulmentul de presiune sau altceva? Mentionez ca am schimbat distributia si transmisia cu toate intinzatoarele aflate pe traseul acestora. Si inainte de aceasta se auzea acest troncanit scurt ca si dupa schimbarea distributiei. volant impreuna cu chitul de ambreiaj le-am schimbat in luna dec. 2010, acum aprox. 50 kkm si am pus tot marca LUK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea sa fie suportul la cutie pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca am fost prea explicit in privinta zgomotului. Se aude ca o bataie de mai multe ori, ca un tacanit pentru scurt timp, face toc, toc, toc. Cum se verifica suportul de la cutie? Daca este curs sau cum altfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel suport nu are ulei, este o bucsa din cauciuc, daca s-a stricat lasa loc cutiei sa joace mai mult. Astfel apar zgomote cand o calci mai tare in trepte mici. Se verifica pe elevator sau groapa sau te bagi sub masina cu un levier  pe partea pasagerului si verifici jocul. Daca suportul lasa joc mai mare de aprox. 5mm trebuie schimbat. Daca nu ai mai facut-o mai bine lasi pe altcineva.

post-82361-0-21468300-1383895927_thumb.j

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc miticutza. Maine merg cu ea la service sa-i schimb rulmentul si burduful de la planetara de pe stanga si am sa ma uit si la acel suport.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!