Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Ok.mersi ursachicatalin.

Daca o sa am ceva probleme o sa revin cu intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

E destul de anevoios de dat cutia jos. Daca nu ai scule e dificil. Iti trebuie un stand din ala hidraulic sa tina cutia cand o dai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai detin garaj cu groapa si uneltele nu sunt o problema.sper sa nu fie ceva suruburi ciudate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva mai detaliat privind demontarea cutiei de viteze imi zice cineva.....mai multe etape.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mandru posesor de Vw. Pasat 2002, combi, motor AWX - 132 cai.

Am schimbat kitul de ambreiaj anul trecut, acum 10.000 km =placa, disc volant LUKE

Cand stau mai mult in trafic, patesc acelasi lucru ca inainte de schimbarea kitului :

la plecarea de pe loc, in viteza 1, masina se zguduie si tremura, chiar la debreierea totala.

Face asa numai cand motorul este cald, adica dupa 1/2 ora de mers, prin oras.

Am garantia pieselor inca 6 luni, dar service-ul respectiv o da cotita.- adica ma plimba de la o saptamana la alta.

Intrebarea este: ce credeti ca s-a dus ? Placa sau volant?

Mentionez ca nu fac curse cu masina, sau car platforma dupa ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postul meu vad ca e blocat.Probabil greseala mea ca am deschis alt topic cu aceeasi problema.

Ca rezolvare la problema mea, azi m-au chemat in service sa schimbe volant , dar vor monta una SACHS in loc de Luke .

Sper sa functioneze mai bine...

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205
danyb21

 

pe deasupra :

-vas expansiune si apoi conducta cilindru ambreiaj

-carcasa filtru de aer si apoi teava de esapament din turbina 

pe dedesubt:

-teava esapament

-planetare

-suportii cutiei

-timoneria

-suruburile de prindere a cutiei pe motor si jos cu ea 

 

operatia e un pic anevoioasa ,cutia un pic grea ,deci mai ia-ti o persoana sa te ajute .

noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!stie cineva unde trebuie sa tina ambreajul la masina din semnatura?la mine tine putin mai sus de jumatate.este bine sa tina acolo sau este pe duca?sunt incepator si nu prea ma pricep!daca ma puteti ajuta va sunt recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok, cata vreme nu patineaza, nu trepideaza si functioneaza ok nu iti bate capul... La unele masini tine mai sus, ba chiar in ultima vreme pare mai degraba o regula...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logan luat de nou tinea sus de tot. Dupa 100k km tine la fel si nu s-a umblat la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns!faza cu trepidatul o are cateodata dar o face numai la rece si nu mereu.parca nu ar avea benzina.face numai la treapta 1.dar par mai mult suturi face de mult timp asa.dar creste nivelul licidului de frana in vas.banui ca are legatura cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Am un passat 1.8t 2001, ce are o problema care se manifesta in felul urmator.

Pe loc intra in orice viteza fara nici un fel de problema, insa cu motorul pornit se manifesta in felul urmator:

 

La relanti:

Treptele 1,3,5 si R intra foarte foarte foarte greu.Adica trebuie sa apas vitejeste pe schimbator si sa astept cateva secunde, mai ales daca masina sta pe loc.

Treptele 2,4 intra ceva mai usor, insa caraie.Uneori caraie si in treapta 3.

Orice "introducere" in viteza cu masina stationata, in momentul in care intra in viteza, se simte un soc, care de cele mai multe ori misca masina in fata cativa mm.

 

Stationat, cu motorul turat la 3000rpm:

Caraie in 2,3,4 iar in 1 , 5, si R nu imi da voie sa bag in viteza.

 

In mers.

Treapta 2,4 caraie daca schimb repede fara pauza si dus schimbatorul pe punctul mort, treapta 3 caraie sau intra greu. Treapta 5 in mers de regula nu face probleme.

 

Am fost la diversi specialisti, parerile sunt impartite, unu zicea cutia, unu ambreiajul iar cel mai amuzant a fost cel care a zis :"Ia cutie, ambreiaj si timonerie".

Ambreiajul nu patineaza deloc, cutia are uleiul la nivel, ambreiajul decupleaza la o apasare de aprox 2 cm, deci foarte sus, masina are 300mii km.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul in cutie ,este la nivel ?

daca nu apesi pedala pana la fund (sa zicem 3/4 cursa) cum face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul este la nivel.

daca dau drumu la ambreiaj un sfert de cursa sau jumatate de cursa se manifesta la fel sau pana in punctul in care in mod normal cupleaza face la fel doar ca intra mult mai greu in viteza.Adica trebuie impins bine.

Acum am observat ca a inceput sa caraie si la treapta 5  pe loc la relanti.

 

 

Cu ambreiaul neapasat, daca incerc sa bag in orice viteza caraie.

Daca imi amintesc eu bine, la vechiul passat nu imi dadea voie sa incerc sa bag in viteza cu ambreiajul neapasat.

Modificat de cristiannec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stand pe loc inca caraie cand incerci sa bagi orice viteza inseamna ca ai o problema la ambreiaj, nu decupleaza total discul (disc stramb ,soarele placii rupt/crapat ,....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salve,


 


Am si eu o problema cu pedala/ambreiaj/cutie.....nu stiu ce sa aleg din cele trei


 


Simptome : 


- pedala nu revine complet uneori;


- uneori se blocheaza schimbatorul cand vreau sa introduc in prima viteza;


- uneori se blocheaza schimbatorul cand vreau sa introduc in marsarier;


- tot uneori se blocheaza cand vreau sa scot din prima viteza sau marsarier;


- pulsatii in pedala cand scad viteza fara sa aduc schimbatorul la punctul mort;


 


Fostul proprietar imi spune c-a schimbat kitul de ambreiaj...


Am schimbat pompa si simptomele se mentin.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu revine pedala e simptom de pompa ,dar daca zici ca ai schimbat-o si tot asa face controleaza bine ansamblul pedalier .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Cilindrul receptor de la ambreiaj nu poate fi defect? Si sotia se plangea acum vreo 5 ani ca de cateva ori a trebuit sa bage piciorul sub pedala ca sa o ajute sa revina, dar s-a reparat singura fara nici o interventie, inafara de schimbarea stilului de conducere si scoaterea covorasului de sub pedala. Cred ca nu-si facea cursa completa din cauza presului, plus piciorul nu trebuie sa stea pe pedala niciodata in mers sau la semafor. Se apasa pedala complet si i se da drumul complet doar la schimbarea vitezelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, mai mult ca sigur de vina este cilindrul receptor ; probabil si ceva pe la timonerie ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

defectarea cilindrului receptor "nu face" sa ramana la jumatate pedala de ambreiaj ,ori ramane la fund ori se intoarce complet .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....cilindrul receptor este de fapt un rulment hidraulic in ambreiaj.......trebuie desfacuta cutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

A facut cineva conversia de la volant masa dubla la volant masa simpla la 1.9TDI - AFN ?

M-ar interesa si pe mine niste coduri pentru tot kit-ul in acest caz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a sudat cineva masele volantului intre ele?

 

Am desfacut doar AWX si BGW,  dar amandoua au cilindru receptor in afara carcasei ambreiajului, apoi furca si rulment de presiune clasic in interior. inlocuirea cilindrului se face in 10 minute

Modificat de ABC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ai suda-o, ce rezolvi? Cine o mai echilibreaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!stie cineva unde trebuie sa tina ambreajul la masina din semnatura?la mine tine putin mai sus de jumatate.este bine sa tina acolo sau este pe duca?sunt incepator si nu prea ma pricep!daca ma puteti ajuta va sunt recunoscator.

Salutare!sunt nou pe aici!am un passat Din 2000 1,9 tdi si pot spune ca am ambreiajul tocmai sus!Asa e de un an de cand am luat-o!cand v-Oi sti ca Trebuie schimbat,mai Ales ca vreau sa vin in tara si am umpic de km.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!