Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Vrei sa schimbi rulmentul de presiune pentru zgomot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, rulmentul de la roata. Am schimbat fuzeta cu una de la dezmembrari si uruie rulmentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miticutza: Am fost la service si suportii de la cutie sunt ok. Tare imi este teama sa nu se fi dus rulmentul de presiune. Sa se duca asa repede, in 50kkm? Se schimba greu? Cand am schimbat chitul de ambreiaj cu volant, toate erau Luk, mai putin rulmentul care era Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune defect face zgomot oricand apesi pedala de ambreiaj, chiar si pe liber, nu doar intr-a II-a. Cauza zgomotului este alta. Cand motorul intra in cuplu se misca pe suportii elastici si atinge ceva, poate toba sau altceva.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Micutza este invers , rulmentul de presiune face scandal cand este cuplat pe placa de presiune iar cand apesi pedala sunetul dispare, cel mai bine se aude cu masina in stationare si cu motorul pornit, cand se duce sau se blocheaza se aude un rontait iar daca apesi abreajul pe loc ar trebui sa dispara.  johnny si mie imi face la fel de 2 zile pocneste de 2-3 ori la plecarea de pe loc sau la franare. Am sa o ridic pe elevator sa vad ce are. Prima data am crezut ca sunt scaunele dar se simte prea tare in caroserie plus ca eu am schimbat suportii la cutie plus toate bratele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mers cu masina si imi tacane putin (de 3, 4 ori, sacadat si rapid) si in treapta intai, la plecarea de pe loc, dupa ce ridic pedala de ambreiaj. Si eu am schimbat tot chitul de brate, amortizoarele si distributia. S-ar putea ca defectul rulmentului de presiune sa fie la inceput si nu vreau sa stau prea mult cu el asa pentru ca am mai patit-o cand mi s-a blocat volant si a trebuit s-o schimb impreuna cu tot chitul de ambreiaj. Astept la tine zipp sa vad cum rezolvi problema ca s-ar putea sa avem aceeasi cauza. Te rog tine-ma si pe mine la curent cu ce rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Micutza este invers , rulmentul de presiune face scandal cand este cuplat pe placa de presiune iar cand apesi pedala sunetul dispare, cel mai bine se aude cu masina in stationare si cu motorul pornit, cand se duce sau se blocheaza se aude un rontait iar daca apesi abreajul pe loc ar trebui sa dispara.  johnny si mie imi face la fel de 2 zile pocneste de 2-3 ori la plecarea de pe loc sau la franare. Am sa o ridic pe elevator sa vad ce are. Prima data am crezut ca sunt scaunele dar se simte prea tare in caroserie plus ca eu am schimbat suportii la cutie plus toate bratele.

La B5 si in general la ambreiajele actionate hidraulic rulmentul este antrenat permanent, odata cu placa. In functie de defect, rulmentul poate urui permanent sau doar la apasarea pedalei, sau mai putin in timpul presarii. Si toate astea pe loc sau in oricare treapta de viteza. Si tu si johnny va plangeti de alt fenomen, mai mult, la tine apare si la franare, banuiesc ca vb. de frana de motor nu ? Pentru mine este clar ca zgomotul apare cand motorul isi schimba pozitia fata de caroserie.  Sunt multe cauze care ar genera astfel de zgomote. Ex. cineva de pe forum a gasit o piatra intre caroserie si teava/toba de esapament. Rulmentii astia nu pica asa usor, Luk si Sachs, marci bune, al meu era Luk, l-am schimbat la 275 de mii, nu pt. ca era defect, doar ca am umblat acolo si voiam sa stau fara grija.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune nu atinge placa atunci cand nu apesi pedala. Cand ai apasat pedala de fapt impingi rulmentul in diafragma placii de presiune.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este la ambreiajele cu cablu. Se regleaza cablu a.i. sa nu stea rulmentul atacat. La cilindru receptor pistonul are un arc in spate ce tine rulmentul atacat permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...deocamdata nu am cumparat nici o piesa. acum lucrez si nu am avut timp sa ma uit deloc. As vrea totusi sa verific si tampoanele motor-cutie. Cand opresc motorul nu am incercat sa ma uit cu capota deschisa sa vad in ce fel se misca. Vibratii mari sau zgomote nu am...doar chestia asta la plecarea de pe loc...miscand rotile fata spate...tremurand. Cineva mi-a spus ca daca sunt tampoane rupte pleaca rotile din cauza ca se misca cutia. dar totodata mi-a zis ca poate sa fie si chitul tot de la ambreiaj. Multumesc oricum. o sa verific si revin cu com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratiile la plecare sunt de la disc sau volant. N-au nimic tampoanele.

Am mai spus-o, dar tot acolo o sa ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la plecarea de pe loc. Daca plec mai tare(scartait) mi se aude un vajait puternic cateva secunde dupa care un clank(ca si cum ar cupla ceva, asta cand iau piciorul de pe acceleratie). S-a mai intamplat cuiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai gandit ca omori masina cu scartaitul tau?

Probabil tot volant-ul face asa.

Esti racer pe banii tai. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspunsul tău! Sunt constient ca o fac pe banii mei!

samsung galaxy s III

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa recunosc ca sunt un cititor fidel al acestui thread :)

Interesul meu este pentru un Passat 1.9 TDI din 2002 AVF, 131CP, la care am vibratii la plecarea de pe loc.

Am descris in aria Tehnic generala cum se poate diagnostica volant: http://vwforum.ro/topic/107610-diagnosticare-volant-cu-masa-dubla-dmf/#entry2251035
Si propun sa ramana acolo deoarece procedura e valabila in principiu pentru orice model de volant, nu e ceva specific familiei VW Passat B5

Vreau sa detaliez aici insa cateva informatii valabile pentru AVF:

Codurile pieselor (pe producator LUK):
- volant: 415 0114 10
- disc ambreiaj: 324 0250 01
- placa presiune: tot ce am gasit este un "345 08", dar care nu cred ca e corect, poate ma ajuta cineva
- rulment de presiune: 500 1050 10

Remarci:
- volant e cu masa dubla, cu friction control disc, 6 suruburi de prindere
- discul de ambreiaj este cu arcuri
- placa de presiune este fara sistem automat de reglare

Pentru diagnosticarea vloantei am gasiti urmatoarele specificatii:
- http://www.schaeffler.com/remotemedien/media/_shared_media/08_media_library/01_publications/automotiveaftermarket/datasheet/downloads_3/dmf_value_list_de_en.pdf
- http://www.promotortm.ro/versiune/15417/tree/10157/articol/2472253/piesa/piese-auto-1.9-TDI_volanta_.html#focus
1. MAX freeplay = 16 grade
2. ring gear teeth = 5 dinti
3. MAX rock = 1.6mm

Preturi de la magazin:
- volant: LUK: 1511 lei,
- kit LUK placa + disc + rulment = 1047 lei
- kit Valeo volata + placa + disc + rulment = 2253 lei

Am luat (datorita buget de criza):
- de la dezmembrari un kit LUK volant + disc + placa resiune = 150 euro
- de la magazin rulment de presiune LUK = 100 lei

Am verificat:
1. - ochiometric OK
2. - cu procedura descrisa aici: http://vwforum.ro/topic/107610-diagnosticare-volant-cu-masa-dubla-dmf/#entry2251035
3. - ochiometric OK

Manopera: intre 350 lei (fara TVA) si 500 lei (cu TVA si factura)

Pasi urmatori:
- decizie service in Timisoara -> daca aveti recomandari va rog sa imi trimiteti aici sau pe privat
- demontare sistem ambreiaj la service
- diagnosticare piese de pe masina
- inlocuire piese defecte
- postare aici cu rezultat :)

Remarci privind montarea:
- prefer procedura care prevede demontarea cutiei de pe masina, nu a motorului
- intentioez sa asist la intreaga operatiune
- recomand pasta de blocare la suruburile de la volant
- intentioez sa refolosesc cele 6 suruburi de la volant, la o adica se pot schimba cu noi
- vreau sa ma asigur ca sunt stranse cu cheie dinamometrica dupa specificatii. Trebuie sa aflu valorile in Nm pentru suruburile importante
- daca aveti alte sugestii va rog sa completati

 

Si poze:

post-1559-0-23800400-1385241533_thumb.jppost-1559-0-03612200-1385241547_thumb.jppost-1559-0-24170800-1385241580_thumb.jppost-1559-0-60252500-1385241590_thumb.jppost-1559-0-00798100-1385241597_thumb.jppost-1559-0-24681900-1385241606_thumb.jppost-1559-0-91304000-1385241613_thumb.jppost-1559-0-06643500-1385241621_thumb.jppost-1559-0-32519800-1385241627_thumb.jp

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti lua volant din dezmembrari. Nu stii cat mai are pana-i crapa arcurile interne, chiar daca aparent se comporta bine. Nu stii cum pleca fostul proprietar de pe loc, cu scartait, cum face de ex. colegul de mai sus. Risti inca o manopera + volant nou. Placa ta de presiune daca are diafragma ok nu trebuie schimbata cu alta tot sh. Mai bine strangi ceva banuti si faci ce trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou!Am mai intrebat,dar mai intreb odata,daca stie cineva pe unde as putea vedea sau a ma documenta,cum se schimba un set de ambreiaj  cu volant cu tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un passat AJM 1999.

La plecarea de pe loc tremura un pic iar pedala este tare si eficienta in ultimele 10% - 7% din cursa ei. Dupa 10 min de condus cand ma dau jos miroase a ambreiaj. Nu simt ca pierd putere datorita patinajului de la ambreiaj. Masina am cumparat-o. acu o saptamana si are 239.000km. Daca trag frana de mana si dau sa plec de pe loc si dau drumu la ambreiaj moare motoru. Ce parere aveti?

PS. Preventiv am cumparat http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/sachs-1-9-tdi-dual-mass-flywheel-and-clutch-kit-for-vw-passat-audi-a4-and-audi-a6-b5-platform.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pare defect ambreiajul, nu cred ca trebuia sa cumperi ceva. Un ambreiaj poate sate tina mult si bine daca il folosesti corect, iar al tău nu pare cu probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur miroase a ambreiaj? Verifică să nu ai ceva plăcuţe de frână semiblocate (pune mâna pe jante şi vezi dacă este vreuna fierbinte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SamuraiJerk

ai aici cuplurile de strangere a volantului, placii, planetarei pe butuc si mai vezi ce te intereseaza

post-104305-0-93761400-1385502181_thumb.post-104305-0-22846100-1385502185_thumb.

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e miros de placute. Ambreiajul NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat jantele sa vad daca sunt calde si nimic. Pedala de la ambreiaj este foarte tare in comparatie cu ce este pe Golf-ul sotiei acelasi an dar cu km mai putini. Ar fi mare lucru sa scap doar cu o verificare la frane. Multam de raspunsuri.

Modificat de DACS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai spus de 1000 de ori, pedala tare e din cauza placii de presiune si/sau a cilindrului receptor de pe cutie.

Daca nu e nici de la frane, inseamna ca miroase ambreiajul. Fostul proprietar l-a fortat inainte sa vanda masina, a prajit ferodoul si acum o sa miroasa o buna perioada de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!