Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

salut,am si eu o problema ,trebuie sa schimb ambreiajul acum mam lovit de doua probleme un mecanic zice ca treb sa cumpar un kit de aceiasi marca ca si volant ,altul imi spune ca nu este o regula si ma sfatuie sa schimb doar discul de ambreiaj

ca si problema la mine doar au inceput unele simtome de patinare in treapta 4 si 5 cand o acelerez prea tare

intrebare:

-este o regula cu aceiasi marca de ambreiaj cu volant

-pot schimba doar discul stiind ca nu voi avea nici o garantie la cat vor tine restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Nu este nici o regula privin marcile. Ca exemplu, eu am pus volant LUK si ambreiaj SACHS. Si chiar nu e nici o problema.

- Daca doar iti patineaza si nu tremura la plecarea de pe loc, nu e nevoie sa schimbi volant-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat daca trebuie sa fie si marca de volant la fel ca si marca kitului de ambreiaj pt ca am gasit o mare dif de pret intre marci.

Deci sa inteleg ca pot lua un chit de ambreiaj chiar daca volant este de alta marca.

Dar pot schimba doar discul de ambreiaj fara placa de pres si rulment este vreo problema inafara de negarantia duratei de viata a restul componentelor?

:)

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La kiturile de ambreiaj standard nu prea ai din ce sa alegi ori Luk ori Sachs.

Poti schimba doar discul de ambreiaj dar daca faci o socoteala cu manopera de 150-200 RON o sa vezi ca nu prea merita sa risti. Un kit complet este intre 600-800 RON nu stiu discul separat cat ii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu stie nimeni ?

se potriveste un kit de ambreiaj (placa, disc , rulment + volant) de 2.0TDI 100KW la masina mea Passat 1.9TDI AVF 96KW ?

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat ( 21.09.2005) l-am luat la 142.000 km anul trecut in leasing adus din germania. Din august anul trecut am facut 8.000 km pana in prezent. Am fost recent la service la skoda la o constatare si rezultatul este urmator: de inlocuit ----> volant motor , 2 bucse spate, burduf planetara fata stanga . Intrebarea e daca e ceva normal sa pice volant la 150.000 km? nu de alta dar costa kam 3000 RON ( 30.000.000. lei vechi) , e kam mult nu? k celelalte costa 2 bucse spate cam 500 rRon si burduf planetara fata stanga kam 90 Ron, cred k fara manopera! asta la reprezentanta Skoda! Astept pareri! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Johnnycash. In functie de stilul de condus al proprietarului anterior, nu este neobisnuit sa schimbi volant la 142.000 de km. E posibil ca acei km de care spui tu sa nu fie nici 100% reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am schimbat kit ambraiaj complet si volant la 131.000.volant era blocata!Ati mai intalnit?!Adica beton!Nu avea gram de joc sus-jos!!Discul de ambreiaj mai ducea mult si bine!Toate piesele vechi cu stanta de vw-audi,deci de echipare originala.Cum s-o fi blocat volant nu stiu!Cineva mai experimentat ne poate exlica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer mii de scuze daca sunt off-topic dar am vazut ca acest topic incepe de un coleg de-a nostru care spune ca masina lui vibreaza. Acum ma sunat prietena mea care mi-a spus ca este intr-o parcare si masina face "figuri" adica vibreza, scoate fum si cat atat. Ce credeti ca poate avea? Pe mine ma dus primul gand la turbina, acum poate sunteti mai experimentati si ma ajutati. Mentionez ca masina este un Passat din 97' 1.8T 150CP. Multumesc

Modificat de azzaro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza poate fi de la un simplu senzor pana la turbina. Fara o parere de profesionist "la fata locului", prea multe nu-ti va putea spune nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

bucsele de la bara de torsiune sa le schimbati, inclusiv cele bagate pe pivotu de jos alea dinspre cutie, si dispare trepidatia la plecarea de pe loc. poti schimba astea inainte de a te baga la volant.. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa explici mai clar (eventual foto) despre ce bucse vorbesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de ambreiaj defect si sper sa nu fiu putin :offtopic: . Cand sunt cu masina la peste 2200 rpm si accelerez puternic ( exemplu pentru o depasire ) se tureaza putin in gol dupa care revine si "rupe asfaltu" ...si nu face mereu asa , cateodata face cateodata nu...sa fie oare ambreiaju pe duca ? :( motor 1.9 tdi 4motion AVF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara doar si poate iti patineaza ambreiajul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asta inseamna ca trebuie schimbat ? :( sa fie oare afectata si volant ? ca stiu ca este destul de scumpa :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti trepideaza la plecarea de pe loc, n-are nimic volant-a. Dar daca mai circuli mult asa cu ea, o s-o decalesti si va trebui schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat cosmin :icon_cool: . Ar mai fi o intrebare ce kit de ambreiaj imi recomandati ? ceva stock sau altceva mai bun in vederea faptului ca vreau sa ii fac si o resoftare la TCM si as vrea sa reziste noul ambreiaj macar pe jumate cat are asta adica 135.000 km :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei daca schimbi kit-ul de ambreiaj trebuie sa schimbi si volant.Nu am experimentat pe pielea mea dar multi spun ca volant nu mai tine la inca un kit de distributie.Acum depinde si in ce stare de uzura se afla, si nu poti constata decat la demontarea ambreiajului.Ptr ambreiaj care sa duca la o cipuire, deci la o marire de cuplu, cred ca poti cere oferte comparative pe la dealerii mari de piese, dar preturile sunt pe masura performantelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand motor AVF (banuiesc), ai ambreiaj de 240mm, ceea ce duce lejer mult peste 400Nm. Asadar, poti lua unul stock si mergi linistit. Si eu am 240mm, soft la 310Nm si merge de rupe.

Cat despre volant, nu e o regula. In plus, s-ar putea sa constati ca volant-a noua pe producator sa mearga mai rau decat cea veche existenta pe masina. Repet: daca nu trepideaza la plecare, nu tremura mai tare motorul in ralanti decat ar trebui, nu se aud zgomote ciudate la ralanti pe liber cu ambreiajul lasat, lasa volant-a asa cum e. Schimba doar kitul si da-i bice.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut!

un un passat 2002 cu motor avb 101 cp pe care vreau sa-i "inmultesc" pe la 150-160.Ma intereseaza daca se potriveste un kit ambreiaj sachs de 240 mm de pe un seat leon cupra 1m cu motor arl de 150 cp pe volant mea .Imi trebuie cumva si volant ?

daca nu merge ce ambreiaj imi recomandati ? al meu oricum trebuie schimbat, tine foarte sus si e tare.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge ambreiajul de ARL si de pe nici un motor transversal. Pune volant cu placa si disc de AVF/ATJ (240mm) si o sa mearga cum vrei tu.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
hangyouridols

Readuc la viata topicul:am schimbat kit-ul de ambreiaj,am pus LUK,volant la mine e monomasa si nu avea pic de uzura,doar murdara de praf de la vechiul disc,am curatat tot,montat inapoi si...surpriza neplacuta de atunci in cei cateva sute de km parcursi:numai la plecarea de pe loc si numai la rece,masina trepideaza violent si pe parcurs ce se incalzeste ambreiajul,trepidatia dispare de tot.Cand s-a incalzit ambreiajul,masina merge frumos,fara pic de trepidatie,indiferent de stilul de mers;la inceput m-am gadit ca poate dureaza pana se aseaza noul ambreiaj,dar am deaja cateva sute de km si e la fel.Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile din disc sunt cele responsabile de trepidatii.

Simptomul asta il am si eu la volant Luk (eu am DMF). Doar la rece se manifesta asa.

E o lectie de viata: cand e vorba de piese importante in functionarea masinii, chiar daca e dublu sau triplu la pret, voi cumpara doar piese OEM.

Nu conteaza ca e acelasi producator ce fabrica si piesele OEM. Diferenta e enorma, in FAVOAREA pieselor pe OEM. :D

Asadar, Cornel daca mai ai chef si bani, pune un disc OEM si nu vei regreta. Chiar si placa de presiune OEM e MULT peste cea pe producator. E alta senzatie cand debraiezi, cand pleci de pe loc, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!