Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

eto cred ca rulmentul incepe sa ia forma placii de presiune ( de fapt e invers). Usor usor ..te lasa :D

Va pupa tata si :D Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica placa de presiune sau rulmentul?

Mersi cosmin, deci incet incet incepe sa se duca si al meu, sa stiu ca sa adun bani pt investitie :)

Modificat de eto_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e tare pedala de ambreiaj adica dupa ce ma plimb sa zicem o ora in oras si tot schimb viteze simt ca trebuie sa depun efort sa apas pedala... oare ce o fi?

Vezi ce am scris la postul 174 din acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica placa de presiune sau rulmentul?

Mersi cosmin, deci incet incet incepe sa se duca si al meu, sa stiu ca sa adun bani pt investitie :dry:

Placa tata ...placa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati, adica cu vesti proaste. Am facut decat 11000 de km cu noul kit de ambreiaj si trepidatia care o aveam inainte se reinstaleaza, iar. Adica, vreau sa spun ca nu trepideaza masina cum trepida atunci cand s-a schimbat chitul de ambreiaj, dar incepe sa-si revina la forma initiala si asta datorita faptului ca nu s-a schimbat si volant tot atunci. Ce sa mai spun de pedala de la ambreiaj care este tare ca la un tractor, datorita rulmentului de presiune care tot asa, nu s-a schimbat odata cu kitul de ambreiaj, in cate-va cuvinte, reparatia pe garantie s-a facut fara responsabilitate, prin carpire, ca sa scape mai repede de mine. Vreau sa spun ca acum parca nu-mi vine sa cred ca s-a schimbat si chitul si cred ca i-au facut ceva sa mai tina pana iese din garantie. Dar n-a tinut prea mult.

Am fost la ei sa le prezint lucrarea ce au efectuat-o si nu vor sa ma inteleaga prostindu-ma in fata ca e normal sa faca asa masina(trepideaza la plecarea de pe loc, a-I-a, si inapoi). Daca ati citi ce-am scris anterior si aici, vreau si eu parerea voastra, sa o pot repara pe garantie, ca mai am doar luna asta. La cine trebuie sa apelez? OPC...etc. Ajutati-ma cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OPC tati, arde-i si dupa asta fa-le reclama "buna" peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ieri s-a rezolvat, dupa lungi si insistente explicatii ale defectului. Le-am spus ca este clar ca masina va ajunge la acelasi defect pentru care s-a reparat cand era in garantie si ii voi actiona in judecata. Vazand asta, s-au gandit la toate posibilitatile si mi-au facut gratis un upgrade de soft la motor si minune mare, trepidatiile alea smucite au disparut. Mai sunt unele mici, dar suportabile, identice cu ale motoarelor diesel, dar incomparabil cu ce era inainte.

Sa n-aveti parte de ce am avut eu! :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.pai ti-au facut upgrade de soft fara sa-ti schimbe chitul de ambreiaj?si eu am schimbat chitul[volant,rulmentul de presiune]si nu mai trepideaza deloc atunci cand plec de pe loc.la tine mai agata a-1-ia sau marsarier?nu stiu dar parca nu miroase-a bine ce-au facut "marii mesteri mari"nu e cald afara sa mergi bara la bara si atunci ti-ai fi dat seama daca e ok.s-auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chitul a fost schimbat acum 12.000 de km, nu a mai trepidat deloc dar dupa 8000 de km a inceput sa faca iar. Ce m-a nemultumit pe mine a fost ca nu s-a schimbat atunci si volant odata cu kitul de ambreiaj si asta nu s-a facut pt ca, spun ei, pasta care unge volant nu era scursa din ea, ca atare volant e buna, cu toate ca aceasta era zgariata de niturile vechiului disc de ambreiaj, care a fost inlcuit. Oricum, eu am constatarea lor care au facut-o si pe care am platit-o si la care mi-au raspuns ca nu se justifica reclamatia facuta. Aceasta are valoare la instanta, si a fost facuta cand inca masina era in garantie. Imi pare rau ca nu e vara, vorba lui romeo01 sa fi mers bara la bara cu masina in trafic sa vedem cum reactioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa-mi schimb si eu tot kit-ul, si vreau sa stiu daca peste tot e acelasi kit sachs.Saptamana trecuta am verificat la vreo 6 serice-uri in galati si preturile variau intre 1800 si 2600 ron (fara manopera) si cel mai ieftin am gasit la Ena (1800). Exista mai multe tipuri de kit-uri de la sachs ca diferentele astea de pret sa fie justificate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un tip de motor, exista doar un tip de ambreiaj aftermarket de la un producator (in cazul de fata SACHS).

Diferentele apar din cauza distribuitorilor si a caii pe care ajung piesele respective la magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic totusi sa incerci pe LUK, din cate am inteles numa ei produc piesa originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit dupa schimbarea kit-ului de ambreiaj: disc,placa,volant,rulment.

Am schimbat tot kit-ul numai pe baza unei pareri a unui mecanic in urma unui "test-drive" fara a da jos si a inspecta ceva.

Apoi, am mai vorbit cu inca 3 mecanici si mi-au spus ca era doar rulmentul uzat si putin discul, volant si placa inca sunt foarte bune. (in concluzie cred ca am cumparat volant si placa degeaba :) )

Am pus niste poze cu piesele vechi (tot sachs).

post-16506-1238240997_thumb.jpg

post-16506-1238241005_thumb.jpg

post-16506-1238241010_thumb.jpg

post-16506-1238241019_thumb.jpg

post-16506-1238241025_thumb.jpg

post-16506-1238241035_thumb.jpg

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca din placa de presiune lipseste o parte din arc, se vede si pe suprafata de contact a discului.

Daca ne uitam atent se vede si pe volant .

Modificat de lxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa schimbi mecanicii, placa aia e buna de dus la fiere vechi :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta am remarcat si eu. Din placa aia lipseste o "petala". :offtopic:

Deci totusi nu e schimbata degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ti-e si cu mecanicii astia priceputi de la coltul blocului...Asa ca Viorel1304 poate mai mergea doar volantul, dar si asta, in functie de cati km avea masina cu cel vechi, ai facut un lucru bun ca l-ai schimbat. De acum, daca motorul te tine, ar trebui sa mergi 150k km doar schimband filtre si ulei. Bineinteles, mai trebuie sa bagi si motorina. Asa ca piesele vechi, in cel mai rau caz doneaza-le, nu le mai vinde, nu de alta sa nu-ti umple frigiderul ala care ti le-o cumpara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati pentru ca sincer nu stiu ce sa mai fac.

Am schimbat kit-ul de ambreiaj acum ~4000km (LUK),pina aici toate bune, la un moment dat, dupa 3 luni de stat in Capitala in trafic bara la bara, au inceput sa apara trepidatii la pornire de pe loc, masina avand peste 200.000km reali.

Dupa mai multe pareri, am decis sa schimb volant dubla masa.Am adus o volant Sach noua din Germania si am schimbat-o!

La service mi-au zis ca volant veche avea ceva joc.

Acum, dupa ~ 1500km parcursi se pare ca am iar vibratii la pornire, mai ales cand transport 4 persoane.

Ce Dumnezeu sa mai fac !!!? Ce sa mai schimb? Cati bani sa mai bag in ambreiaj :o !?

La service pe lista de reparatii ce vor urma in viitorul apropiat mi-au trecut telescopul si rola intinzatoare de la alternator.

( piese care nu au fost schimbate nici la distributie).

Nu ma pricep...credeti ca problema mea poate fi din acest telescop? Dupa mintea mea ( desi nu prea ma pricep la mecanica) doar ambreiajul ar putea da vibratii la pornire din repaos.

Daca v-ati confruntat cu asa ceva sau aveti vreo solutie, va rog ajutati-ma.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti face galagie la relantiu, fara sa fi in viteza sigur e de la rola de alternator si telescop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai schimbat tot kit-ul inclusiv volant este imposibil sa se datoreze vibratiile de care vorbesti de la ambreiaj..doar nu o tine un kit nou cateva mii (asta numai daca ai avut ghinionul sa iei ceva turcisme). Eu iti sugerez sa schimbi rola aceea intinzător de la alternator ca este foarte probabil ca de acolo sa provina simptomele de care vorbest. Numai bine si succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sint vibratii la cureaua alternatorului s-ar putea sa ai blocata fulia de pe alternator, inainte sa schimbi intinzator si rola, verifica rola (fulia)altern. sa nu lucrezi de doua ori :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola intinzatoare de la alternator face zgomot dar nu cred ca din cauza lui trepideaza motorul la pornirea de pe loc.

Daca suna urat sau se vede ca este dusa trebuie schimbata, costa vreo 500-600RON. S-ar putea ca ambreajul sa nu debraieze cum trebuie sau discul sa aiba vreo defectiune.

@Benoit - Injectoarele sunt in parametrii? Cum pornesti de pe loc, cu sau fara acceleratie?

Sunt multi soferi cu 100 de ani de experienta bla...bla... care pornesc de pe loc in relanti ca sa nu uzeze prematur discul de ambreiaj. Eu zic ca figura nu tine la masinile noastra cu volant bimasica fiindca in asa fel uzezi prematur volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,intinzator curea accesorii[66kw,alh]270,290 lei daca e defect face zgomot,dar nu cred ca asta e cauza din care trepideaza masina.eu plec la relanti acum dupa ce am schimbat tot chitul de ambreiaj[cu cel vechi tot timpul plecam primul la semafor[cost 2500 lei]acum m-am linistit.cauza tot la ambreiaj tre sa fie,mergi la un mecanic bun.iti doresc sa nu fie ce cred eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'msanyix'

@Benoit - Injectoarele sunt in parametrii? Cum pornesti de pe loc, cu sau fara acceleratie?

Injectoarele presupun ca sunt ok, am un consum foarte bun, si nu am nici un fel de probleme in timpul mersului.

Plecarea de pe loc o fac doar ridicand ambreiajul, daca accelerez un pic peste 1000 de ture deja incepe sa trepideze usor.Repet chestia asta se intampla cand am 4 persoane in masina.

Daca reusesc sa fac foarfeca ambreiaj - accelertie pe 1000 de ture fix..atunci e ok, insa nu tot timpul in trafic poti sa pornesti cu asa de multa atentie la turometru si la pedale. :icon_thumright:

Oricum nu-i firesc ce se intampla.O sa ma programez in service zilele astea.Cand rezolv va anunt.

Multumesc pentru sfaturi tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te linistit la service. Ori ce volant, ori e discul (daca ai cu arcuri). :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!