Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

C o s m i n
din cate am observat mecanici au o obsesie pentru volant dual mass, daca ai trepidatii imediat te sfatuiesc ca sa-l schimbi fara sa se uite la injectoare si alte chestii.

Nu toti. Unii au obsesie pentru injectoare.

Cum ai un trepidat, gata ti-a murit macar 1 injector. :icon_rambo:

Vlad, trebuia sa intrebi cat te costa cu piesele vechi la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va dati seama ca si eu imi doresc sa nu fie volant, dar imi vine greu sa cred ca de la injectoare poate sa bata (zgomot metalic); cel mult trepideaza, nu merge cursiv, etc.

Sa vad ce "diagnostic" imi furnizeaza si altii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ai inteles gresit. Tocmai spuneam ca daca ai un trepidat nu inseamna ca e de vina vreun injector sau chiar volant.

Cauzele pot fi multiple. Vezi daca gasesti ceva interesant aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles perfect ce ai spus tu, eu faceam referire la postul lui msanyix care indica injectoare, filtru motorina.

Merci pentru link, dar il sapasem deja din scoarta in scoarta, atat pe asta cat si altele...

Dupa ce vazusem zeci de posturi cu probleme asemanatoare sau pe-aproape, m-am dus la service si, in doi timpi si trei mascari, au tras concluzia: volant dubla masa. Am fost surprins de siguranta cu care au dat verdictul, desi, asa cum am mai spus, anterior, masina mea are cu totul alta simptomatologie decat cele pe care le-au descris cei care, in final, au schimbat atat volant cat si kitul de ambreiaj.

Pentru ei (service-uri) e foarte simplu: volant+kit = 2000-3000 lei, pac - pac si gata. Dar ce te faci daca patesti, cum au fost de altfel cateva cazuri postate chiar pe forum cand nu au dreptate. Sigur ca inlocuirea ansamblului volant-kit ambreiaj nu poate sa fie decat benefica (dupa 200k km) dar de ce sa inchizi o caruta de bani degeaba.

Vom trai si vom vedea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti depista de unde vine mai exact bataia? Pune o surubelnita pe capacul de la culbutori si asculta prin el (ca la Dacii) sau bagate sub masina si vezi daca ai bataia intre motor si cutie (volant). Daca zici ca ai un mecanic de incredere mergi pe mana lui.

Referitor la mecanici ti-am atras doar atentia, exista mecanici de incredere dar exista si unii care asa iti inlocuiesc piesele de parca ai avea buzunarul fara fund. Ex: am dus Sprinterul de la firma la schimb ulei si consumabile, au inlocuit 2 rotule (scartaiau putin) fara sa amintesc de treaba asta si fara sa-mi zica nimic, 600RON in plus.

La cati tepari exista in tara asta trebuie sa fi si tu 80% convins ca sa mergi pe mana lor. Am vazut acum 4 ani la reprezentanta VW cum au schimbat pentru o doamna la un Golf IV un filtru de aer si un debitmetru cu 1500 RON (suma exagerata dupa parerea mea).

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am putut-o localiza! Se auzea de sub capacul de protectie al motorului - pe care nu l-am dat (inca) jos - iar sub ea nu am incercat sa ma bag. oricum sunt si acolo scuturile... incerc sa vad daca se poate localiza intre motor si cutie (pe dedesupt) pentru ca e important. Sper sa nu fie de-acolo :frigbaitata:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

revin cu un feedback dupa cca.3000km de la schimbarea discului de ambreiaj(doar kit disk+rulment+placa)- a disparut tremuratul la plecarea de pe loc :blah_: , cred ca s-a rodat ambreiajul- alta explicatie nu gasesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, chiar voiam sa postez si eu acelasi lucru. Dupa vreo 3000 de km a disparut si la mine tremuratul.

Vorba ta, o fi nevoie de rodaj. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut problema cu un disk nou de ambreiaj (luk). Batea ca naiba, vanzatorul a spus ca probabil nu l-am montat eu bine si nu a vrut sa-l schimbe caci nu am facut operatia in service autorizat. I-am spus vanzatorului atunci ca e idiot, un disk de ambreiaj nu ai cum sa-l montezi gresit. Se centreaza cu un dorn conic pentru a putea baga cutia pe carcasa, iar daca il pui intors, nu poti inchide..

In fine, l-am lasat asa (si discul si pe vanzator :unsure: ), s-a rotunjit singur dupa aprox. 500 Km (discul, vanzatorul a ramas la fel) .

Acum masina e OK.

Cred ca piesele sunt de proasta calitate acum, pe vremuri nu aveam astfel de probleme, erau "plug and play"

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inevitabilul s-a produs....

Fiindca disparuse zgomotul acela si nu a mai reaparut am crezut ca scap... macar pana dupa concediu. Fals! Saptamana trecuta a inceput sa tremure la ralanti (la turatii micii) de credeam ca incepe sa se dezmembreze.

Mers urgent in service... si dignostic: volant dubla masa!

Am schimbat volant (mecanicii de la service au spus ca nu este nevoie de chit de ambreiaj) si acum e ok.

Costuri: 220 ron manopera - la mica intelegere (in manopera a intrat si curatat egr) si 1600 ron volant.

Cam naspa inainte de concediu, dar asta e! Pot pleca linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am schimbat si eu de ceva timp chitul de ambreiaj (in afara de volant) pentru ca aveam pedala foarte tare si ambreiajul tinea foarte sus.Mare lucru n-am realizat doar ca pedala imi tine un pic mai jos, in schimb pedala este aproape la fel de tare si la plecari am si ceva smucituri.Oare ce-o fi? Multumesc.

Modificat de c o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus ceva placa slaba daca pedala e la fel de tare. Sau poate te-ai acomodat tu cu ea. :)

Smuciturile pot fi si din cauza volantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost la un mecanic in varsta acasa. A apasat pedeala de ambreiaj de vreo 5 ori, si a inceput sa faca presiune, in sensul ca venea dupa piciorul meu, dar dupa 30 de secunde din nou pierdea presiunea! El zice ca e garnitura de la pompa de ambreiaj, ca pierde lichidul in spatele pedalei! Adica, face presiune, dar in momentul in care las pedala, garnitura fiind fisurata sau uzata al naibii de rau, scapa ulei si isi pierde din nou presiunea!

asa sa fie? :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari,

Am si eu o mica problema cu un sunet...

Odata cu venirea temperaturilor scazute, sub 10grade.., a aparut un sunet la ralanti. E o bataie neregulata, nu se aude mereu insa...odata cu apasarea ambreiajului,ea dispare.

Pe langa acest sunet,nu mai am nici o problema,in sensul de vibratii la ralanti/in mers, sau de tremurat la plecarea de pe loc.

Merg in fiecare zi pe cel mai aglomerat drum, dr.taberei-piata presei, si indiferent cate plecari de pe loc fac,masina nu tremura. Doar apare harjonitu ala din cand in cand...

Sper sa nu fie volant ca mai bine vand masina decat sa bag 30 mil in ea.

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un harait si trepidatii la plecarea de pe loc dupa 500m de trafic bucurestean cu treapta 1 si oprire am de vreo 2 ani si 60 000km. Dar ieri a aparut surpriza! Pornesc motorul cu ambreiajul calcat si ma trezesc ca masina tinde sa plece usor in fata, ca si cum nu m-as fi dus cu pedala la "fund". Ok, zic, hai sa plec... Isi revine, merge bine pana in Baneasa (din Berceni) si cand ma intorc la Piata Presei Libere nu mai iese si nu mai intra in viteza, pur si simplu nu mai aveam ambreiaj. Comut pilotul, adica pe mine, pe avarie, fac schimbarile "la cuplu" ca atunci cant nu mai ai deloc ambreiaj ca sa pot trece undeva pe dreapta sa pot opri. Mai fac vreo 200m pana reusesc sa ajung pe banda 1 si aici din nou surpriza, ambreiajul isi revine si functioneaza. Plec spre Berceni si imi mai face odata figura asta pe la pasajul Marasesti.

In dimineata asta a mers perfect dar sesizez o usoara "agatare" la schimbarea vitezelor.

Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi 2 variante:

1. Placa de presiune

2. Pompa de ambreiaj sau/si cilindrul receptor.

Daca intra greu in viteze, e clar ca nu debraiaza bine. Ceea ce ti s-a intamplat si tie in trafic. Insa faptul ca si-a revenit, ma duce cu gandul la partea de comanda (pompa de ambreiaj - cilindru receptor)

Daca placa de presiune era crapata, aveai exact aceleasi simptome, dar NU MAI PLECAI de-acolo. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, cred si eu cam asta, dar dintr-o data? Fara figuri si fara sa prezinte simptome de uzura pana acum?... Se poate sa fi cedat vreo garnitura. Stii cumva daca exista kit de reparatie sau trebuie sa ma orientez catre inlocuire?... Oricum multam de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu exista kit de reparatie, dar nu e recomandat. Nu tin mult garniturile. Dar poti incerca.

Depinde ce e buba la tine: pompa sau cilindrul receptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ma bag in ea si dupa rezolvare postez, eventual un DIY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la volant s-au "dus" doar dintii de pe coroana,mai bine zis doar o portiune din dintii de pe coroana,se poate schimba doar coroana fara sa necesite un volant nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat tot kitul de ambreiaj anul trecut (aveam un arc din volant rupt) si dupa masina tot vibra la plecarea de pe loc dar asta se intampla numai cateodata. mi-a zis cineva ca ar putea fi rolele de la cureaua de distributie iar de vreo 2 sapt de cand am schimbat cureaua si rolele masina nu mai tremura la plecarea de pe loc. poate cineva are aceasi problema pe care am avut-o eu.

Modificat de cipiripi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Black Jack, coroana nu se poate schimba. E sudata de volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,si eu am intrat in randul celor care au schimbat volant dubla masa si chitul de ambreiaj.simptome-tremurat la plecarea de pe loc dar si agata treapta intai si marsarier cand le foloseam.asa am luat masina,le-am schimbat acum un an la service arondat magazinului on line de pe forum[volskpart]si de atunci e super.multumiri baietilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin,si totusi se schimba :icon_thumright:

azi am fost sunat de mecanic care m-a anuntat ca a dat jos coroana de pe volant,si urmeaza sa o schimbam cu alta.am gasit si solutia,si anume un atelier cu aparatura performanta (freze,strunguri,etc),unde in schimbul a 300 RON,pot sa-mi faca alta coroana.

deci este un pic de economie de la 300 la 1700 de ron,cat ar fi costat o alta volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!