Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

exista si o pompa de ambreiaj,mie de la aia imi ramanea jos pedala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala de ambreiaj actioneaza direct pompa de ambreiaj ( de aceea spunea Cosmin sa verifici scurgeri de lichid la pedala). De la pompa asta, printr-o conducta ca cele de la frina se trece la cilindrul receptor ( care este intr-o laterala pe cutia de viteze) . Deci verifici scurgeri in interior la pedala si sub capota in zona pompei si in zona cutiei. Daca pierzi lichid pe la roata, ramii fara lichid in vas, dar ramii si fara frina inainte de a ramine fara ambreiaj. Pedala care ramine jos poate sa pateasca asta si din cauza uzurii pompei (garniturile, uzura si blocaje piston in corpul pompei, etc )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"@lucian.1950@ Daca pierzi lichid pe la roata, ramii fara lichid in vas, dar ramii si fara frina inainte de a ramine fara ambreiaj."

Pardon, este tocmai invers. Pompa de franare se alimenteaza din partea inferioara a vasului cu lichid de frana, iar pompa de ambreiaj se alimenteaza din partea superioara a vasului cu lichid de frana.

:icon_thumright:

Modificat de baghdad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint de acord cu punctul de alimentare, dar la ambreiaj pompa plimba lichidul in fata si in spate pentru un singur cilindru, si nepierzind pe nicaieri nu ia lichid din vas. Pe cita vreme la frina sint fie patru etriere fie doua etriere si doi cilindrii , ceea ce inseamna un necesar de lichid foarte mare, in plus frina se apasa mult mai des decit ambreiajul ... una peste alta, crede-ma ca intii ramii fara frina si pe urma fara ambreiaj atunci cind se pierde lichidul pe la o roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

franele nu au nici o problema .pedeala ramane jos dupa ce calc ambreiajul ,nu revine inapoi si trebuie sa o ridic cu piciorul .si dupa cum am spus dispare lichidul de frana .nu stiu ce sa mai fac .unde e pompa asta de ambreiaj ? pe cutia de viteze ????? dar in cabina ce draci mai este ? si cum as putea sa verific singur caci la servis nu am nici o sansa momentan din cauza banilor .asta e viata de roman dupa ce guvernul a taiat din salarii ,n-ai bani sa achiti toate ratele la banca ,intretinerea dar ,sa te mai duci la servis .....nici atat .

pana la urma tot trebuie sa ajung dar sa stiu sigur ce este caci daca te duci si esti" broasca " astia repara ceva si iti ia bani ptr. doua lucruri ... sunt patit tocmai de asta zic aceste lucruri . :( :( :( :( :( daca mai are cineva vreo idee ascult cu cea mai mare placere .

STIMA !

Modificat de nyk0009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pedala ai pompa de ambreiaj, iar la cutie cilindrul receptor. Logic, nu?

Eu zic ca pompa ta nu mai face treaba si in acest fel nici pedala nu mai are cine s-o impinga inapoi.

Uite niste schite, sa-ti dai seama in ce consta ambreiajul.

post-8441-0-40864800-1295897754_thumb.gi

post-8441-0-04658900-1295897769_thumb.gi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bine dar lichidul unde dispare din borcan ? maine am sa desfac sa vad ce e acolo ! sper sa nu fie grav ! sa dea Domnu sa ai dreptate !

STIMA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am mai spus ca lichidul nu dispare decat daca undeva curge. Daca nu se vede nicaieri si esti sigur ca e pe la ambreiaj si nu pe la frana, inseamna ca pe la cilindrul receptor din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua.am si eu aceeasi problema cu volant,stiu sigur ca e ea,dar stau cam prost cu banii acu.ma intereseaza daca merge volant cu tot cu kit ambreiaj la passat 2002 1.8 t (AWT) de la un audi 1.8 tot 20 valve dar fara turbo an 96 (ADR) multumesc anticipat pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns deja aici. De ce mai trebuia sa postezi si in alta parte??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

lasand la o parte ca pe caldurile astea am avut de 2 ori senzatia ca masina trepida la plecarea de pe loc,am constientizat ca vibreaza destul de mult( a se tine cont ca s pretentios) la relanti.dar si el,relantiul,e destul de mic.

nu stiu cat sa l cresc,va pun o poza,asa e turatia cu motorul cald.ce credeti?

post-5363-0-48019700-1310326277_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doctore, important nu e ce arata pe ceas (cred ca ai in jur de 840 rpm)- ci turatia care o arata pe Vag. In mod normal - de fabrica e 903 rpm - corespondenta valorii de 32768 - din canalul 2 de pe Adaptation.

Acum, conteaza la ce turatie se simte bine motorul tau....

Din pacate, trepidarea la plecarea de pe loc, nu are legatura cu relantiul....ci cu volant.

P.S. - eu o tin pe a mea la 840 rpm si ii place.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.stiu,intrebarea era orientativa,pana ajunge pe vag com.

2.de trepidarea la plecarea de pe loc nu s 100 5 convins,si chiar daca a fost,nu apare constant,si din cate am inteles,pe caldurile astea,si dupa cefreci masina prin oras,nu e un motiv ca sa dau jos ambreiajul...

de la 2 membri cu greutate pe forum am auzit despre zeci de mii de km parcurse dupa aparitie trepidatiei la plecarea de pe loc.cat si despre faptul ca poti puna volant noua care sa trepideze.

si mai ales am inteles ca in nici un caz nu se rupe in drum.

deci...as mai mari turatia de relanti,daca e cazul,si as mai lasa o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

news:relantiul era intr adevar pe la 840.

solutia a fost surprinzatoare cand am descoperit o:masina a devenit mai linistita odata cu o turatie de relanti de 819!!

culmea,nu l am crescut,si l am scazut!

o mai fi si de la motorina,si de la altele.pe moment o las in pace,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
johnny erasure

Buna. Cum ai scazut turatia la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny erasure

Multumesc Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut pe toti si va rog sa-mi raspundeti si mie la niste intrebari ca eu nu ma prea pricep. Am un passat b5.5, 1.9 tdi, cod motor avb , 101 cp si am intampinat urmatoarele probleme: simptomele cu tremuratul masinii la plecarea de pe loc le-am avut acum 1 an si ceva in urma timp de cateva zile dupa care a mers normal ( am mers cu masina 30.000 km de atunci pana acum). Aseara ma intorceam din concediu si am patit urmatoarea intamplare: tot drumul masina a mers super ok, in depasiri ok, a tras bine pana am ajuns in orasul unde lucrez. la primul semafor am prins rosu, am asteptat pana s-a facut verde, bag treapta 1 ridic cativa milimetri ambreiajul, masina da sa plece de pe loc si moare motorul. repornesc si face la fel, turez masina f tare si reusesc sa plec de pe loc pana in prima parcare unde am oprit. am plecat dupa 5 minute a mers normal cateva semafoare dupa care a facut la fel. mentionez inca o data ca ridic ambreiajul f putin si masina da sa plece de pe loc. poate fi volant sau placa ambreiaj?? voi ce crede-ti ca ar putea fi??

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simt ceva trepidatii cand da sa plece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se simt si trepidatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni n-ar putea sa-ti spuna cu exactitate, dar eu pariez pe volant. S-a blocat si nu mai amortizeaza, fortand motorul.

Si eu am patit la fel cu un volant, tot cam dupa atatia km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa cred si eu doar ca mai e o problema si anume: cand schimb vitezele, schimbatorul se simte f aiurea, cand intra prea usor in viteza ori intra destul de greu si se simte aiurea in cutie si din cauza asta ma gandeam eu ca ar putea fi ambreiajul si nu volant. Si inca ceva, poate zic o aberatie dar asa mi-a spus si mie un mecanic acum 1 an de zile, e posibil ca masina mea sa nu aibe volant??? mie asa mi-a zis mecanicul ca a desfacut un ambreiaj de la un passat, acelasi model cu al meu, aceiasi motorizare etc etc etc si ca nu avea volant... voi ce parere aveti?? si m-ar interesa inca un detaliu: cam cat ar costa un kit de ambreiaj nou cu tot cu volant?? cat este manopera pt schimbat ambreiajul?? si ce marca de ambreiaj imi recomandati???

va multumesc

Modificat de downforce84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: N-o avea volant, o avea ambreiaj de compresor.

Iti recomand sa nu duci masina la mecanicul ala.

Uita-te si tu prin topicele de ambreiaje pentru preturi. Vreo 1000 de euro ambreiaj complet OEM, vreo 2000-2500 lei ambreiaj aftermarket. Acum depinde si ce componente ai uzate. Volant-ul e cel mai scump.

Manopera e in jur de 300-400 de lei.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!