Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

Conteaza materialul si modul de prelucrare(altfel s-ar putea sa dai mult mai mult de 1700)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineinteles din material special ,cei de la atelierul respectiv au mai facut asa ceva si stiu despre ce este vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit niciodata asa ceva dar daca este adevarat ce zic cei de la atelier si garanteaza ca tine, dai bici. Fara garantie nu fa nimic ca mai demontezi de 2 ori volant si cu manopera ajungi la pretul unei volante noi.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul manoperei nu ar fi problema deoarece costa doar 2 L de palinca de la noi din ardeal :Driver:

se lucreaza pe garantie si factura,deci consider ca este firma serioasa,si cine m-a indrumat acolo este foarte multumit de serviciile lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un harait si trepidatii la plecarea de pe loc dupa 500m de trafic bucurestean cu treapta 1 si oprire am de vreo 2 ani si 60 000km. Dar ieri a aparut surpriza! Pornesc motorul cu ambreiajul calcat si ma trezesc ca masina tinde sa plece usor in fata, ca si cum nu m-as fi dus cu pedala la "fund". Ok, zic, hai sa plec... Isi revine, merge bine pana in Baneasa (din Berceni) si cand ma intorc la Piata Presei Libere nu mai iese si nu mai intra in viteza, pur si simplu nu mai aveam ambreiaj. Comut pilotul, adica pe mine, pe avarie, fac schimbarile "la cuplu" ca atunci cant nu mai ai deloc ambreiaj ca sa pot trece undeva pe dreapta sa pot opri. Mai fac vreo 200m pana reusesc sa ajung pe banda 1 si aici din nou surpriza, ambreiajul isi revine si functioneaza. Plec spre Berceni si imi mai face odata figura asta pe la pasajul Marasesti.

In dimineata asta a mers perfect dar sesizez o usoara "agatare" la schimbarea vitezelor.

Ceva pareri?

Pur si simplu nu am ce DIY sa postez deoarece nu a mai facut deloc asa. Ce ar fi putut sa aiba?... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Pur si simplu nu am ce DIY sa postez deoarece nu a mai facut deloc asa. Ce ar fi putut sa aiba?... :P

Multe cauze posibile. Enumar cateva: cilindru final ambreiaj (uzuri->agata), disc ambreiaj-cel mai probabil (arcuri uzate/rupte, ferodou crapat/uzat ), rulment presiune-tot f.probabil si placa de presiune (doamne fereste)

Pana nu desfaci nu poti fi sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina trepideaza usor la plecarea de pe loc volant este OVALIZATA iar daca trepideaza mai tare sau scoate zgomote urate sunt sarite bucati din volant, sau altele, la fel, destul de grave. Si referitor la disc indiferent ce a avut masina inainte se recomanda disc cu arcuri.

Modificat de pavy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, ce a patit Nea Vizanu am avut si eu :(( Si asta la 2 saptamani dupa ce am schimbat ambreiajul (fara volant).

Si-a revenit singura (vodoo) si de atunci de aproape 65 000 de km nu a mai facut ...nimic . Suspectez cilindrul de pe cutie . tot odata am si mici scapari de lichid de frana. Cam la 3-4 saptamani completez un pic...10-20 ml. E drept ca am ramas cu un tic si anume acel de a baga piciorul sub pedala de ambreiaj sa o verific daca e la podea sau nu :P.

Pana nu ii vine vremea sa schimb ambreiajul.....nici nu ma agit. AAAAAA...era sa uit cand am fortat atunci un pic ambeiajul (ramasesem fara pedala functionala :D ) s-a intarit si pedala...de zici ca e sport. Unii zic ca s-ar fi calit discul sau volantul ... Ideea e ca merge :P

VA pupa tata si :coffee_lol: Safe

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Mie imi patineaza amreiajul. Oare ar trebui schimbata si volant sau nu?

Modificat de Sebastian Rusu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu desfaci nu se poate sti in mod sigur, oricum pana atunci evita sa patinezi ambreiajul deoarece duce la o incalzire excesiva si la ovalizarea volantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:zzzzz: Nu sunt mecanic,dar vb in cunostinta de cauza. Si eu m-am speriat ca ar trebui sa schimb valanta,din ce citisem aici eram sigur ca e dusa.Simtomele erau:trepidatii mari la plecarea de pe loc(adica roata se invartea sacadat,simteam ca se rupe masina) si patina ambreiajul daca o acceleram prea tare. Am schimbat rulmentul, placa si discul(discul era foarte tocit,nu mai avea ferodou, se polizasera si niturile, cu toate ca nu am mai mers mult dupa ce a inceput sa-mi faca probleme, cam 100 km). Acum nu mai am probleme. Deci nu va speriati, nu e obligatoriu sa fie si volant dusa, chiar daca dupa simtome...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditii de aglomeratie excesiva in Bucuresti (mers in vitezele 1 si 2 si f mult din ambreiaj) cateodata cand vreau sa plec de pe loc masina se tureaza si pleaca de pe loc mai greu decat de obicei chiar daca am dat drumul aproape de tot la ambreiaj.Stie cineva ce ar insemna acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Disc uzat. :)

Practic iti trebuie un kit de ambreiaj. Insa nici restul componentelor mai sunt ca noi (placa si rulment). Deci mai bine schimbi tot kitul, sa nu ai surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma si asteptam.Oricum inca nu scoate zgomote urate sau sa imi agate.Trebuie sa am in vedere kit-ul de abreiaj.Multumesc pt. raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o nedumerire!Am gasit la cineva un kit de ambreiaj complet de motor AVF si vreau sa-l pun la mine AVB.Din cate am inteles de la un coleg de pe forum,volantele sunt la fel dar difera diametrul discului si a placii AWX si AVB au 230mm si AVF are 240mm.Problema mea este:daca volantele sunt la fel,pot pune volant+disc+placa de 131cp motor AVF?Dupa modul meu de gandire,trebuie sa mearga odata ce volant este la fel si ar trebui sa reziste mai bine la uzura debraierilor deoarece are suprafata de contact mai mare si cuplu mai mic fata de 131cp.A mai facut cineva rocada asta?In cazul in care nu merge rocada,va rog sa aduceti niste argumente.As incerca pe pielea mea,dar este munca lui berila ca sa dau cutia jos!Va multumesc!LA MULTI ANI!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am cumparat kit-ul de ambreiaj (disc , rulment si placa de presiune) sa-l schimb si as vrea sa stiu cat ar costa manopera . Ar mai fi ceva , daca schimb kit-ul de ambreiaj ar trebui schimbata si volant? ... merci :) :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am ales topicul care trebuia sau nu ma poate ajuta nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! anul trecut in sept am patit si eu necazul cu ambreiajul: cand se incalzea la un moment dat nu imi mai intra in viteza. Cu motorul oprit intra fara nici o problema. Am dus masina la doctor si am schimbat volant, kitul de ambreiaj si rulmentul de la priza. Toata afacerea cu piesele lor si cu factura + garantie 3 luni la manopera si 18 luni la piese m-a costat 2680,34 din care 1952,39 au fost piesele , 300 manopera si 427,95 tva. Daca faceam fara factura ieseam mai ieftin cred cu vreo 2-3 milioane dar nu am vrut sa risc. Ce sa-i faci? totul se plateste in tara asta inclusiv taxa de drum chiar daca acestea lipsesc cu desavarsire. La mine cica de bai a fost volant dar am schimbat si kitul de ambreiaj ca sa nu platesc de 2 ori manopera pt aceeasi lucrare. plus ca stiu ca acolo totul e nou (sachs) si nu mai am treaba. sper sa te ajute cu ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si kit-ul meu de ambreiaj este tot de la SACHS si de schimbat oricum il schimb ca doar l-am cumparat, dar ce ma interesa pe mine era legat de volant ca aia e mai scumpa (cum stiu daca trbuie schimbata sau cat ma mai tine) bine asta vorbind asa la rece si dupa simtomele care le da masina (se tureaza dar .....atat , trebuie sa o duc in 5000-5500 de ture sa am putina putere si ma gandesc ca totusi la 125 cp ar trebui sa simt si eu putin mai apasat spatarul scaunului :) si plus de asta ambreiajul prinde aproape la capatul cursei pedalei de ambreiaj) . bineanteles ca verdictul final va fi dat de mecanicul care imi va desface masina si va vedea cat de uzata este volant. Fiind in necunostinta de cauza astept sa-mi spuneti voi cum se comporta o volant uzata si cum stiu daca trebuie schimbata (trebuie sa o vad rupta in 2 sau......). Felicitari pentru acest site , este mai mult decat binevenit si cu scuzele de rigoare fata de moderatori , caci poate nu este topicul pe care sa pun aceasta intrebare dar m-ar interesa foarte tare cand au loc intalniri VW forum in BRASOV caci as participa cu placere :rolleyes: bafta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Catalin Bejat . Bine ai venit printre noi . CITESTE REGULAMENTUL . Gasesti aici TOT ce te intereseaza . JUST SEARCH.

Te pupa tata si :ceuameni: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si kit-ul meu de ambreiaj este tot de la SACHS si de schimbat oricum il schimb ca doar l-am cumparat, dar ce ma interesa pe mine era legat de volant ca aia e mai scumpa (cum stiu daca trbuie schimbata sau cat ma mai tine) bine asta vorbind asa la rece si dupa simtomele care le da masina (se tureaza dar .....atat , trebuie sa o duc in 5000-5500 de ture sa am putina putere si ma gandesc ca totusi la 125 cp ar trebui sa simt si eu putin mai apasat spatarul scaunului :tomato: si plus de asta ambreiajul prinde aproape la capatul cursei pedalei de ambreiaj) . bineanteles ca verdictul final va fi dat de mecanicul care imi va desface masina si va vedea cat de uzata este volant. Fiind in necunostinta de cauza astept sa-mi spuneti voi cum se comporta o volant uzata si cum stiu daca trebuie schimbata (trebuie sa o vad rupta in 2 sau......). Felicitari pentru acest site , este mai mult decat binevenit si cu scuzele de rigoare fata de moderatori , caci poate nu este topicul pe care sa pun aceasta intrebare dar m-ar interesa foarte tare cand au loc intalniri VW forum in BRASOV caci as participa cu placere :ceuameni: bafta....

in primul rand e albastra de la calire excesiva si va avea joc mare

asa a fost a mea,avea joc vreo 8 -9 dinti....cateodata cand plecam de pe loc simteam ca si cum m-ar lovi usor cineva din spate

si eu am sperat ca am volant ok....dar nu a fost,a trebuit schimbata...2200 RON tot Sachs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine sa fie schimbata si volant, mai ales daca schimbi ambreiaj pentru prima oara dupa 200.000km. Cu ceva tuning se duce si mai repejor. Cu toate astea avem exemplul lui cosmin care a luat masina la 180.000, ii batea volant si a mai mers cu ea 70.000km chipuita, iar tremuratul era la fel cand a schimbat-o ca la inceput. Nu trebuie insa neglijat faptul ca nu se mai fac piesele ca in 2000 cand se cauta fiabilitatea pentru acapararea pietei. Deci parerea mea, daca iti trece de 200.000 km si nu bate deloc nu o schimbi(te uiti si cum arata la culoare), dar daca e sarita de 200.000 si bate un pic ai putea-o schimba sa stai impacat....e ca la distributiile la care mecanicii romaniei, sa nu mai faca o munca, iti recomanda sa nu schimbi pompa de apa ca nu curge garnitura ei(de parca aia e problema) si apoi in 20-30.000km cade pompa si trebuie desfacuta iar distributia pentru 150 lei cat e o pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut RADU SARBU , bine v-am gasit , dar sincer mi-ai c-am taiat craca asa din start , in primul rand era o intrebara adresata moderatorilor dar daca asta te-a deranjat asa tare o sa ma conformez si o sa RECITESC regulamentul , era doar o mica paranteza pe langa problema care o am , dar ce sa faci asa este la inceput :icon_thumright: Va multumesc pentru sfaturi si o sa revin dupa ce voi desface masina ... Bafta :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

masina mea are 420.000 km, AVB 101 CP si am urmatoarele simptome:

1. consum in relanti 1.1 l/h fara consumatori iar motorul merge ca sugrumat, suna ca un tractor si vibreaza inclusiv scaunul din dreapta.

2. la un moment dat vibreaza mai accentuat, consumul scade la 0.7 - 0.8 l/h si motorul incepe sa mearga rotund, sa toarca la fel ca unul nou

3. in pedala de ambreiaj se simt niste "lovituri", de fapt in tot pedalierul

4. in a 3-a sa zicem, ca trec de 2.300 de ture incepe sa vibreze puternic schimbatorul, zici ca a pus cineva flexul pe el

5. in atelier cand am calcat si lasat ambreiajul ... mecanicul mi-a spus: volant

voi ce ziceti?

P.S. nu am cunostita sa fi fost schimbata vreodata pana acum, si, din puntul meu de vedere, volant se schimba la un anumit ciclu de km, la fel ca distributia, ulei, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul nu are un ciclu de km. Daca faci taximetrie prin Bucuresti la ore de varf si mai stai si cu piciorul pe ambreiaj il termini repede, daca faci drumuri mai mult in afara orasului te tine milionul de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!