Jump to content

Disc ambreiaj


ukusha
 Share

Postare recomandată

hangyouridols

Te referi la arcurile din discul de ambreiaj?,ca volant nu are asa ceva fiind SMF.Si la mine se maifesta numai la rece,numai in treapta 1 sau marchariere cand merg patinat.Eu aveam SACHS inainte,nu stiu daca a mai fost sau nu schimbat,dar discul era extrem de uzat,pana la nituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e vorba de arcurile din disc. Nu au proprietatile necesare functiei ce o indeplinesc. Tu aveai SACHS inainte, dar era SACHS OEM. E cu totul altceva.

Si la mine face tot la rece. :icon_thumright:

Ca o paranteza, imi amintesc EXACT acelasi comportament la ambreiajele de Dacia acum multi ani. Volant-a era tot SMF. Discul ORIGINAL mergea extrem de lin.

Cum ajungeai sa-l inlocuiesti cu alt disc cumparat din magazin, gata distractia. Si gata cu finetea.

Asadar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Parca tu l-ai schimbat anul trecut,de atuci ai ramas cu trepidatiile astea? :) Il mai las o perioada,sa vad ce se intampla,oricum pe viitor va trebui sa ma orientez spre un ambreiaj sport,ca la mine tot cresc calutii si cuplul :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la mine au aparut recent. Oricum nu ramane el asa mult timp... :icon_thumright:

Ieseai mai bine daca puneai ferodou pe vechiul disc (chiar daca pare un procedeu invechit). Daca il vei schimba vreodata, iti recomand OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Vechiul disc era tocit pana la nituri,nu mai aveam ce face cu el;multumesc Cosmin :icon_thumright: .Deocamdata il mai las asa...,voi vedea ce-mi mai rezerva viitorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce daca, schimbai ferodourile si niturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu-mi ziceti ca se gasesc ferodouri pentru discurile de ambreiaj OEM. Nu am vazut si nu am auzit de treaba asta, nici macar la Dacie nu am auzit sa se faca asa ceva (numai la saboti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Dacie se gasesc. Chiar eu am montat o droaie. Atat pentru motoarele de 1.3 cat si cele de 1.4 sau 1.6.

Din cate stiu exista si pentru astea, dar nu OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu stiu daca merita sa schimbi doar ferodourile. Pe de alta parte, daca ajungem la concluzia ca masina nu e un sac fara fund si nu trebuie facute cheltuieli inutile, la pretul la care este kitul de ambreiaj s-ar putea sa merite. Pe de alta parte.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi e o discutie oarecum inutila, decat sa cumperi un disc non-OEM si sa te trezesti ca ai probleme dupa montare, e preferabil sa pui alte ferodouri pe cel vechi... :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deobicei problemele apar la ferodouri si la placa de presiune, nu la sistemul de amortizare a discului. Adica se rup ferodourile de pe disc (patit de mine la Sprinter cu disc OEM), sunt de proasta calitate si una doua se calesc, nu mai debraiaza cum trebuie. Este un coleg de aici de pe forum care a pus intr-un A4 1.8T un chit de Sachs care dupa 500 km si o forja pe zapada a picat (disc prajit, placa de presiune rupta in doua).

P.S. Daca nu ar costa mai mult de 200-250 RON as incerca si eu altfel nu prea merita avand in vedere ca un chit de ambreiaj cu placa este intre 500-800 RON.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se decalesc. :)

Asta cu ambreiajul care pica imediat dupa inlocuire e posibila mai ales daca piesele sunt niste facaturi. Acum daca vrei sa o iei in latura extrema, poti strica un kit de ambreiaj (chiar si original) fara sa pleci un metru de pe loc dupa ce l-ai schimbat. Tragi frana de mana si dai forja in el pana iese fum non stop. Cred ca intr-o jumate de ora il faci varza.

Cosmin, chestia cu ferodourile schimbate e foarte buna, mai ales daca faci schimbul cu mana ta, e aproape gratis daca ai timpul si abilitatile necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Legat de ambreiaj...o intrebare am si eu care tine mai mult de partea comerciala a produsului si anume:Ce cod(de produs presupun) am nevoie pentru un kit de ambreiaj complet de la Sachs?Masina e cea din semnatura.Intreb deoarece urmeaza sa primesc "cadou" din alte tari asa ceva iar respectivul nu m'a putut lamuri in legatura cu codul produsului.El l-a cautat pe baza codului seriei de sasiu.Intreb deoarece mai sunt colegi care au anumite prgrame pentru diverse piese care corespund unui cod.Va multumesc.

PS: din ce am reusit sa inteleg referitor la codul de pe cutie ar fi VOLKSWAGEN 1862518031.Google'ul nu m'a ajutat prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, chiar e posibila schimbarea ferodourilor la discul de ambreij? a facut cineva asta? si daca da de unde se cumpara ferodouri ca este o problema cu care ma confrunt iar kit complet este 800 lei si mi se pare f mult. daca cineva a inlocuit ferodourile am rugamintea sa imi comunice de unde le-a achizitionat si ce pret. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am auzit de asa ceva, sa schimbi numa ferodourile, ideea e ca si manopera e mare cand schimbi un ambreiaj si daca tot ai probleme la el mai bine pui in kit intreg ca asa vei fi sigur ca nu mai ai la ce sa umblii acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba si doar ferodourile. Vb cu moderatorul C o s m i n, ca el stie mai multe despre asta. Acum asta e o solutie mai ieftina, sa treci hopul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se supara nimeni , imi dau si eu cu parerea. Ideea este ca mai bine iti cumperi un disc nou . Gandeste-te ca tot trebuie sa dai cutia jos , apoi trebuie sa gasesti ferodouri sa le prinzi (o gramada de timp pierdut si de munca ) si faza cea mai frumoasa este ca poate iesi la jumate cu banii , dar daca ferodourile sunt de proasta calitate ? ce faci ? nu te oftici ? o sa muncesti de 2 ori aiurea si nu stiu daca intelegi tu schimbi ,discu de ambreiaj , nu un filtru sa iti ia 10 -15 min . Inca o data , fa lucrurile cum trebuie facute , nu de dragu' de a le face.

Cu respect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot pui, alegi ce e mai de calitate, se gasesc inclusiv de kevlar. Solutia e viabila mai ales daca ai desfacut ambreiajul si observi ca restul componentelor sunt in stare buna. Schimbi doar ferodourile si ai scapat ieftin. Poate ca reparatia sa te tina 100 de metri sau 100.000 de kilometri si cum se zicea mai sus, decat sa pui piese AM facute in china de turci mai bine schimbi doar garnitura de frictiune uzata. Cine are timp, chef si cunostinte poate sa dea cutia de viteze jos si sa le schimbe fara a mai apela la service. Adica daca te duci la service poti sa dai si 4000 lei pe un set de ambreiaj cu tot cu volant si schimbat (sau chiar mai mult la reprezentanta) sau doar 50 lei pe ferodouri in regie proprie.

Am observat mentalitatea asta care nu e chiar atat de buna mereu, daca e ceva stricat, de exemplu un cap de bara, unii prefera sa schimbe tot setul de brate si sa dea pe ele cat pe un televizor lcd cu diagonala de 1 metru. Masina se uzeaza permanent din momentul in care a iesit pe poarta fabricii, trebuie intretinuta cat e necesar, nici mai mult nici mai putin. Cel putin asa cred eu.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Legat de ambreiaj...o intrebare am si eu care tine mai mult de partea comerciala a produsului si anume:Ce cod(de produs presupun) am nevoie pentru un kit de ambreiaj complet de la Sachs?Masina e cea din semnatura.Intreb deoarece urmeaza sa primesc "cadou" din alte tari asa ceva iar respectivul nu m'a putut lamuri in legatura cu codul produsului.El l-a cautat pe baza codului seriei de sasiu.Intreb deoarece mai sunt colegi care au anumite prgrame pentru diverse piese care corespund unui cod.Va multumesc.

PS: din ce am reusit sa inteleg referitor la codul de pe cutie ar fi VOLKSWAGEN 1862518031.Google'ul nu m'a ajutat prea mult.

Cred ca este mult prea tarziu, raspunsul pentru tine.

Referitor la: VOLKSWAGEN 1862518031, Google'ul a raspuns:

Cu stima,

Baghdad

VOLKSWAGEN 1862518031.pdf

Modificat de baghdad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Fara suparare, iti recomand LUK fata de SACHS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare, e tot aceeasi treaba. Eu am avut volant LUK, care dupa 1 an s-a blocat. Asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta mi-am luat un kit (placa, disc, rulment) LUK dar inca nu am ajuns la mecanic cu el. Initial am vrut Sachs pe ideea cei mai scump e mai bun dar mecanicul care o sa mi-l schimbe a avut retineri fata de Sachs si mi-a recomandat LUK. Diferenta de pret este undeva la 150 RON in favoarea LUK-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand mi-am schimbat volant si tot kit-ul de ambreiaj mi s-a recomandat de mai multi mecanici, inclusiv de la reprezentanta sa pun Sachs si nu Luk!Care dintre astia detin adevarul absolut oare?!!! :blink:

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare mecanic are diferite experiente cu diferite marci, eu nu mi-as baga mana in foc pt niciunul(vb de piesa). Asa mi-a zis ca este si LUK si SACHS pe OEM dar dupa cele vazute de el in decurs de 10 ani din care 4-5 la reprezentanta VW el recomanda LUK. In defoavoarea Sachsului pot zice ca un coleg de pe forum care a pus in Audi A4 quattro kit Sachs care dupa o forja pe zapada a picat, mai precis sa rupt placa de presiune in doua. Mie personal la un Sprinter s-au rupt ferodourile de pe un disc marca LUK. Ca concluzie nu putem sa zicem despre niciunul ca este un producator exceptional.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sunt cam singurii!De incredere!Altii nu prea fac componente de genul asta, asa ca marsaluim cu ei, altfel schimbam marcile actuale cu altele mai reliable! :icon_thumright:

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!