Jump to content

Distributie Passat B8 TDI


cascadoru
 Share

Postare recomandată

Salutare…dețin un Passat b8 cod motor CRL 2.0 TDI cu 236k km….la 210k km a fost schimbată distribuția fără a se schimba cureaua la pompa de ulei…un prieten de al meu același cod motor cu 178k km  a schimbat distribuția împreuna cu cureaua la pompa de ulei și era cam crăpată ( îmi pare rău ca nu am făcut o poza) …cei de la reprezentanta spun ca nu necesita schimbarea curelei…ce ma sfătuiți?…sa schimb vestita curea de la pompa de ulei???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ~Aurelian~

Membru Level 2

 724

Oraş: Reghin

Maşina: VW

Model: Passat B8

Motorizarea: 1.6 TDI

Posted December 5, 2018

Am primit eu raspuns de la vw referitor la schimbarea curelei de pe pompa de ulei 

"Producatorul autoturismului nu prevede inlocuirea curelei pompei de ulei ca lucrare de intretinere la interval de timp sau functie de rulaj, pentru ca eventuala deteriorare a curelei nu presupune distrugerea imediata a motorului ca in cazul curelei de distributie care actioneaza axele cu came. Ruperea curelei pompei de ulei, face ca presiunea de ulei sa dispara, ceea ce este semnalat pe bord cu avertizarea rosie descrisa in manualul de utilizare, avertizare care face necesara oprirea imediata a motorului si contactarea unui atelier specializat. Nu excludem inlocuirea preventiva a acestei curele la solicitarea dumneavoastra expresa. "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut, am un Passat Bitdi, 180k km, cu distributia schimbata pe original in DE la 125k. Am scurgeri pe la simering de ulei, am fost in service si mi-au propus sa inlocuiesc si distributia pt ca manopera e la fel. Am intrebat la reprezentanta si mi-au zis ca distributia pe original nu ar avea limita de timp, ci doar de km - 120k. E adevarat? Pentru ca atunci ar fi inutil sa schimb distributia cu alta care are garantie 5 ani si 60k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la bitdi distributia se face tot la 120k km. Despre limita de timp nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bani inutil cheltuiti  sa schimb iarasi distributia daca nu are limita de timp. Se poate oare ca in reprezentanta in DE sa puna altceva inafara de distributie pe original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, acidone77 said:

Da, la bitdi distributia se face tot la 120k km. Despre limita de timp nu stiu.

Prima se face la 120, apoi din 60 in 60. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am intrebat la VW la reprezentanta mi s a comunicat tot la 120k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Raulbogdan said:

Ar fi bani inutil cheltuiti  sa schimb iarasi distributia daca nu are limita de timp. Se poate oare ca in reprezentanta in DE sa puna altceva inafara de distributie pe original?

Nu ai facturi doveditoare? Sau l ai crezut pe cuvant pe vanzator?

 

Altfel, nu iti putem spune ce si daca s a schimbat ceva la masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511 În manual e trecut strict 120k la distribuția pentru BiTDI, nu există interval de timp și nici alți km de la prima încolo. De aici evident fiecare face cum consideră, mie de exemplu mi se pare suflat în iaurt asta cu 60k din moment ce intervalul prevăzut de VW e deja la jumătate față de restul TDI-urilor, deci are o marjă consistentă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat sursa din care am citit si n am mai gasit o. Asadar imi asum ca am gresit si ca intervalul este strict 120k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarcinile pe care le suporta motorul bitdi sunt altele fata de un TDI simplu, de aceea si curelele sunt cu kevlar parca. Nu este aceeasi curea ca la TDI simple. Totodata si intervalul de schimb mai mic ( 120k vs 210k )

Cred ca la TDI simple primul schimb de distributie se face la 210k ( sau 6ani parca ) ulterior intervalul scazand la un anumit nr de km ( nu retin cat - 90/120k ?! )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din contra, e fix aceeasi curea ca si la motoarele mai putin puternice ... de aici si intervalul redus. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe original sunt diferite codurile atât la curea cât și la întinzător între CUAA și restul TDI-urilor, dar am văzut că la aftermarket pot fi la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua. Am un Passat B8, 2.0tdi, 150cp, cod motor CRLB din 2016 și trebuie sa schimb distribuția deoarece pompa de apa a început sa curgă la 120.000 km. După schimbul distribuției se mai regleaza avansul și ce valoare trebuie sa fie la motorul CRLB? 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 23.10.2022 at 1:47, cristi511 a scris:

Prima se face la 120, apoi din 60 in 60. 

fals, tot la 120

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
catalinpopa1982

Salut,

Am schimbat ieri distributia la Passat B8 2.0 TDI DFGA - 2019 si am vrut sa schimb cu ocazia asta si cureau de la pompa de ulei si semeringul, dar cei de la service-ul unde am facut schimbul mi-au spus ca lor le apare in program pe motorul asta din 2019 ca nu mai este curea la pompa de ulei ci lant.

Poate cineva sa ma lamureasca si pe mine cineva daca este asa sau nu?!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2019

3c-j-000 001 >>>>> 04L115264A curea dintata

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpopa1982
acum o oră, qaz123 a scris:

2019

3c-j-000 001 >>>>> 04L115264A curea dintata

 

Multumesc!

Banuiam, dar n-am avut cum sa-i combat la fata locului.

N-au avut chef sa faca si operatiunea asta, ca inainte de asta tot incercau sa ma convinga ca nu trebuie schimbata, ca daca o schimba dureaza n ore si ca trebuie sa lase siliconul de la baia de ulei sa se usuce 2 ore, etc.

Asta e acum, traiesc cu speranta ca nu voi avea probleme in viitor sa ma trezesc cu scurgeri de ulei pe la simering.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marian_nicolae1970

Va salut!

La motorul de 1.6TDI, model DCXA, curea de la ulei ( din baie) se schimba? Trebuie sa ii schimb distribuția. Un mecanic la care am fost, mi.a zis că nu, dar eu nu prea l.as crede...

Daca se schimba, schimb și eu mecanicul!

Mulțumesc anticipat de răspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform fabricantului masinii, nu se schimba( nu are interval de schimb). Ca in practica s-au gasit destule curele deteriorate pe la 180.xxx km e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpopa1982
în urmă cu 23 ore, marian_nicolae1970 a scris:

Va salut!

La motorul de 1.6TDI, model DCXA, curea de la ulei ( din baie) se schimba? Trebuie sa ii schimb distribuția. Un mecanic la care am fost, mi.a zis că nu, dar eu nu prea l.as crede...

Daca se schimba, schimb și eu mecanicul!

Mulțumesc anticipat de răspuns!

 

Schimba-l si gaseste un mecanic care sa schimbe tot ce vrei tu fara prea multe comentarii.

Mie imi pare rau ca am fost fortat de conjunctura (timp, etc) sa fac schimbul de distributie fara sa schimb si cureau si simeringul.

Ca producatorul nu recomanda e una. Tot asa recomanda schimb de ulei la 30.000 km iar uleiul arata ca la tractoare dupa 30.000 km, distributia s-o schimbi pe la 210.000 km dar ea face zgomot si la 100.000 km, etc. Ideea e ca daca tot se da jos distributia si schimbi si uleiul cu ocazia asta, de ce sa nu schimbi si piesele astea?! Daca ti se rupe cureau sau se strica simeringul, sa mai platesti inca o data manopera de distributie? Sau sa schimbi inca o data distributia daca ai dat-o jos?!

Chiar nu inteleg lenea mecanicilor din ziua de azi fie ei mai tineri sau mai cu experienta. La fel cum nu inteleg de ce dureaza 6 ore sa schimbi o distributie si ulei+filtre... inafara de faptul ca te taxeaza la ora de manopera...

Un prieten si-a schimbat distributia, ulei, filtre + altele, in Ungaria, la pret mult mai mic si toata operatiunea a durat 4 ore cu tot cu aerisire si verificari suplimentare, tot la un Passat B8 motor DFGA - 2019. Deci se poate.... dar nu la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Detin un Passat B8 2.0 TDI 150cp 12/2014, DSG 6Trepte

Pana acum i-am schimbat:

-filtre, ulei etc si ce se mai face conform caietului de service

-la aproximativ 60.000km uleiul si filtrul cutiei de viteza.

-acum la 85.000km am schimbat Placute de frana + Discuri de pe spate, mecanicul spune ca cele de pe fata mai tin, mai au cam 30% din total. 

Da am scris bine, cele de pe spate au fost mai uzate :)

 

Masina are 85.000km reali, a fost cumparata de la VW avand 18.000km in 2016, iar proprietarul anterior fiind VW.

Cand trebuie facuta distributia? Din ce am citit la 120.000km, corect? Sau trebuie sa o faca datorita vechimei?

 

 

Modificat de werr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@werr

Eu am schimbat la 81k distribuția ca să dorm liniștit. Am văzut multe mașini vag care la 7-8ani au distrus motorul ca au asteptat  km din carte. Acuma fiecare face cum vrea și cum considera ca e mai bine. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!