Jump to content

Distributie Passat B8 TDI


cascadoru
 Share

Postare recomandată

Nu ai citit bine, VW zice 220.000 km. Dar avand in vedere ca are aproape 9 ani eu as schimba-o urgent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la 3 ani jumatate vechime si 150k km o inceput sa scartaie cureaua de distributie dimineata cand era frig si am schimbat-o. Din cate stiu eu de pe la 150k km se recomanda inspectie la cureaua de distributie la fiecare intrare in service. Si 9 ani e mult, parca intervalul de timp e 7 ani daca nu atingi limita de km. Ce am scris is chestii citite pe forum, eventual cineva cu acces la manualul de service iti confirma. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu există interval de timp la distribuție la B8 în documentația VAG, s-a mai postat și aici de multe ori, chiar și pe pagina anterioară. Există doar 210.000km pentru TDI, 120.000km BiTDI sau „țări cu praf excesiv”, din care România nu face parte. Fiecare interpretează cum vrea, dar strict de la VAG atât e specificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Documentatia nu specifica dar reprezentanta recomanda inlocuirea la 5-6 ani.

Discutam de o bucata de cauciuc care in astia 5-6 ani poate face microfisuri indiferent cati km a fost folosita.

Acelasi lucru e valabil si la anvelope, dupa 5-6 ani se recomanda inlocuirea fix din acelasi motiv.

Costul inlocuirii distributiei e mult mai mic fata de costul unei eventuale daune provocata de o curea rupta.

Dar pana la urma fiecare face cum considera cu masina si banii lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deobicei cedeaza mai repede pompa de apa decat cureaua de distributie, dar nu inteleg de ce se cramponeaza lumea intr-o distributie care costa 1500-2000lei, odata la 5-6 ani sau poate 100-120k km... de ce sa risti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca unii care nu se cramponeaza in pret cat in faptul ca nu stii unde sa mergi sa o faci bine ca sa stai fara griji. Si aici ma includ si pe mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut Baieti. 

Am un Passat B8 fabricat la sfarsit de 2017 (12.2017), cu motorizare de 2.0 TDI, 150 de ponei, motor CRLB. 

 

Doresc sa schimb pompa si cureaua de distributie.
Problema este ca nu imi dau seama care kit de distributie trebuie sa cumpar.
M-am uitat pe autodoc, kit de la Continental, apar 4 modele.
Ma poate cineva ajuta ? Multumesc 

Atasez link catre autodoc24 

https://www.autodoc24.ro/piese-de-schimb/set-curea-distributie-10553/vw/passat/passat-3g2/106635-2-0-tdi?supplier[]=31

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa seria de sasiu se poate afla usor. 

Sau lasa treaba asta pe seama service-ului care o sa faca lucrarea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti arata va rog pe ce site as putea verifica dupa seria de sasiu ? 
Multumesc, anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți și la autokarma, faci cont și îți adaugi mașina cu seria 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am passat B8,5 - 2020 an- cod motor DSRB - 66.000 km . Dimineata la rece tot timpul scartaie cureaua de distributie, dar dupa ce se incalzeste motorul nu mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ești sigur că nu este vorba de cureaua de accesorii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

tocmai am luat un b8 din 2018 cu 75 000 km 1.6 tdi(J623-DCXA) DSG J743 . Inteleg ca durata neoficiala de viata este de 5 ani, oficial nelimitat, doar ~200 000km, corect? (poate ar merita sa votam toti de aici ca sa facem o medie)

 

Unde ati schimbat distributia? cat a costat si ce experienta ati avut? intreb unde trebuie?


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

B8 2015, CRLB

Scartiala la rece, in partea cu distributia...initial iarna trecuta foarte putin cand era foarte frig, anul asta de cand a coborat temp dimineata sub 18-20 a inceput distractia...

Am zis ca e cureaua de acesorii, altii ca pompa de ulei...deja incepuse sa ma enerveze... pe cureaua de accesorii am incercat cu spray , nici un efect...

Am fost la un mecanic mai istet decat mine si a dat cu spray si pe distributie... s-a facut liniste...

Are vreo 80.000km si 4 ani...

Sunt nehotarat , sa schimb distributia mai devreme de 5-6 ani sau sa iau un spray pentru curele de la Valvoline ? :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o informare de la VW, trebuie sa verifici ce marca este rola intinzatoare si ce marca este cureaua. Si in functie de asta, se ia masurile necesare

respectiv inlocuire rola sau curea

 

daca e rola Gates si curea Dayco sau Conti, se inlocuiesc ambele

Daca e rola Litens, se inlocuieste doar cureaua si se pulverizeaza pe muchia exterioara a curelei un spray special G 052 172 M2

 

 

image.thumb.png.fda07694f1057f6bda8a785927c9aa8e.png

 

image.thumb.png.70c0983d253249b680b40b4455b44b23.png

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum toate sunt bune, atunci au fost probleme

 

oricum problema cu scartait la rece apare si la cele mai noi, iar VW recomanda sa dai cu acel spray si atat. Chiar a prevazut capacul de curea cu gaura pentru a putea aplica sprayul.

 

image.thumb.png.e2c61801491f15746b6e2d54b93c95ae.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt .info... M-am mai linistit putin ...

Din ce an a aparut gaurica ? :)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor.

Passat B8 2.0 Diesel 150 CP. din 2019, 73000 Km reali. Am inceput sa pierd ulei. Verificat la service (Eurotehnogrup Otopeni), de vina ar fi simeringul de la arborele cotit, partea dinspre distributie.

Oamenii mi-au sugerat sa schimb si cureaua de distributie, deoarece exista posibilitatea sa fie plina de ulei. Desi imi dau seama ca este devreme la 73000, o voi schimba cu siguranta dar nu reusesc sa imi dau seama daca trebuie schimbate si restul distributiei, cureaua de accesorii sau pompa de apa.

Devizul lor pentru inlocuire simering cu tot cu flansa, plus cureaua de distributie, 3400 cu tot cu piese, din care mai mult de jumatate manopera.

Nu am idee de preturi, poate ma ajuta cineva care a schimbat de curand, e exagerat pretul ? ar fi cazul sa schimb toata distributia si pompa de apa  ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandat este sa schimbi si pompa de apa. Sunt pacatoase.  insa mai creste pretul cu minim 1500 lei

pretul nu este mare , pentru reprezentanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, probabil o voi face, daca tot umblu la distributie (mai dispare si din antigelul din vas din cand in cand). Din pacate B8 imi pare a avea multe probleme de fiabilitate. Am avut un B7 de nou pe care l-am tinut 12 ani, fara absolut nicio problema. Nimic de facut, sunt cum sunt, mai scumpe si mai proaste.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea cred ca era mai degraba daca manopera e scumpa comparat cu un service obisnuit, nu reprezentanta, ca e stiut ca la reprezentanta tariful pe manopera e in general mai mare (desi recent am avut o interventie la care nici piesa de la reprezentanta nu era mult mai scumpa decat la Autokarma, nici manopera nu era mult)

 

Cureaua de accesorii oricum la 3 ani ar trebui schimbata, deci daca e cea din fabrica, nici nu mai lua altceva in calcul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, o voi face. Legat de pret, o sa mai caut o oferta cel putin, de la un service multimarca. Daca diferenta nu este mare, raman la Eurotehnogrup.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NarcismunAtasez preturi cu lucrarea facuta la masina mea, 2.0 tdi, CRLB, 150cp, in iunie 2022.

Daca e permis , va spun si la ce service.

 

Screenshot_20240119-161811_Gallery.jpg

Modificat de parcalabuv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 07.09.2023 at 11:27, cipicanu a scris:

Am passat B8,5 - 2020 an- cod motor DSRB - 66.000 km . Dimineata la rece tot timpul scartaie cureaua de distributie, dar dupa ce se incalzeste motorul nu mai face

La mine face si la pornire cu motorul cald, tot DSRB, 72.000 km....scartaie ca dracu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!