Jump to content

Distributie Passat B8 TDI


cascadoru
 Share

Postare recomandată

salutare.

Propun sa discutam aici despre probleme si generalitati la passatul B8 pentru ca, 

vad ca incep sa se inmulteasca problemele de acest tip la aceasta masina.

incep eu:

astazi am facut 2 noi inregistrari...

 

Voce 008.m4a

Voce 009.m4a

cat de curand ma duc iar peste ei....

intrebare: sunetele altor colegi care au reclamat acest defect, sunt macar similare cu ce se aude pe inregistraile astea?

ca mie-mi pare ca se aud si din zona injectoarelor.. sau doar se propaga....

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face asa doar cand e motorul rece sau tot timpul?

La mine se aude doar vreo 5 -10 minute dimineata cand o pornesc, apoi nu se mai aude nimic

Dar parca nu face chiar asa urat

Eu am 15k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e pornita prima data.

o sa monitorizez si dupa un drum, cu motorul cald.

raspuns de la un amic care lucreaza la service skoda:

hasaitul ala din inreg " voce 008 ", provine de la volant si este NORMAL fiindca este volant cu pendule la DSG ( am uitat sa spun ca este cu DSG, masina ).

miram-as ! dar n-am ce face decat sa mai astept si sa vedem ce pica prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu noi informatii privitor la sunetele suspectate la masina mea:

 - zumzetul ala din inregistrare vine de undeva din zona cutiei si pare a fi de natura electrica.

in PBV 1 a fost verificata o masina noua cu 0 km , acelasi motor, transmisie si face la fel  => zgomot specific.

- celalalt sunet ( ala metalic, ascutit, nu provine de la distributie ci, de la un " variator" care se afla in partea stanga a motorului (cum stai la volan)

diagnostic => sunet specific.

altfel, masina functioneaza impecabil si nu are nici o eroare.

cam asta am eu la momentul asta.

On 03.05.2017 at 1:20 PM, lucky_ said:

Face asa doar cand e motorul rece sau tot timpul?

La mine se aude doar vreo 5 -10 minute dimineata cand o pornesc, apoi nu se mai aude nimic

 

bazaitul ala il face doar cu motorul rece

celalalt sunet il scoate atat cu motorul rece cat si cald. ( pe inregistrare se aude asa tare fiidca este inregistrat cu capacul de la motor dat jos)

cu capacul pus si motorul cald, este aproape insesizabil dar, daca dau capacul jos, este acolo si se aude bine

verifica si la tine cu motorul cald si capacul dat jos si zi-mi si mie cum e  la tine, te rog ... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate, cam multe probleme la b8...Am b7, ma cam mananca in c _ r sa-l schimb cu b8.Daca mai citesc mult prin topicul cu b8, ma mai gandesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Friday, May 12, 2017 at 21:58, cascadoru a scris:

revin cu noi informatii privitor la sunetele suspectate la masina mea:

 - zumzetul ala din inregistrare vine de undeva din zona cutiei si pare a fi de natura electrica.

in PBV 1 a fost verificata o masina noua cu 0 km , acelasi motor, transmisie si face la fel  => zgomot specific.

- celalalt sunet ( ala metalic, ascutit, nu provine de la distributie ci, de la un " variator" care se afla in partea stanga a motorului (cum stai la volan)

diagnostic => sunet specific.

altfel, masina functioneaza impecabil si nu are nici o eroare.

cam asta am eu la momentul asta.

bazaitul ala il face doar cu motorul rece

celalalt sunet il scoate atat cu motorul rece cat si cald. ( pe inregistrare se aude asa tare fiidca este inregistrat cu capacul de la motor dat jos)

cu capacul pus si motorul cald, este aproape insesizabil dar, daca dau capacul jos, este acolo si se aude bine

verifica si la tine cu motorul cald si capacul dat jos si zi-mi si mie cum e  la tine, te rog ... 

 

Asta e inregistrarea facuta cu motorul cald si capacul dat jos

M-am mirat cand am vazut "made in Romania" pe toate furtunele de sub capac

Voce 001.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc .

este prezent si la tine dar, parca mai estompat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d_claudiuus

Parerea mea: sunetul inregistrat la voce008 - provine de la cureaua de distributie. La mine se auzea mai tare, a disparut dupa schimbarea intregului kit de distributie. Facea doar la rece Daca citesti ce am scris eu, si a doua rola de tensionare schimbata de ei inainte sa cumpar eu masina, avea defect de fabrica :)

Sunetul la voce009 - exact asa face si a mea in prezent. E identic cu al tau. Am sa pun si eu noi inregistrari.

 

 

 

Poate ceva mai multe detalii referitoare la acel variator? ce produce zgomotul ala?

Spoiler

Ia auzi cum suna asta:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@ d_claudiuus : pe ce cod motor ai avut probleme cu distributia ? 


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

EA288, 2.0 tdi 150 cp. 

Am 32000 de km, nu mai bah acel scartait in seama, motorul merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super.

eu am 18000 si motorul merge inca bine, cu aceleasi sunete in functionare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am motor identic, sunet la fel... vara dispare sau se estompeaza mult... iarna, mai vedem. Deocamdata la fix 50 000km functioneaza OK motorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

se pare ca si la mine a aparut zgomotul ala de distributie " la rece " - prima pornire de dimineata.

Voce 019.m4a

pare mai degraba zgomot/scartait de rola.... asa facea si la voi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ati mai reusit sa depistati acest sunet de la ce este?  A mea este a doua oara in reprezentanta din cauza lui.

Scurt istoric (cutie manuala si pana acum am sesizat problema dupa stationari lungi , cand motorul este rece, indiferent de anotimp) :

- a aparut sunetul la aproximativ 1 an , ~9000km

- a ajuns in reprezentanta pentru investigatii si s-a gasit o problema la cureaua de distributie. A fost schimbata la aproximativ 11.000km

- azi a ajuns a doua oara in reprezentanta pentru acest sunet. Momentan nu au gasit cauza. S-a incercat fara cureua de accesorii si s-a manifestat la fel.

 

Tot azi a plecat din service un alt b8 la care s-a rezolvat problema prin schimbarea rolei intinzatoare de la distributie. Exista actiune pentru curea si rola . La mine nu se aplica actiunea pentru rola deoarece este deja pe producatorul 'bun' , iar cureua a fost deja schimbata. Prima curea era roasa pe partea dinspre motor.

 

initial.mp3 - inainte de schimbarea curelei

prezent.mp3 - acelasi sunet apare si acum

 

Spor.

Modificat de ToT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a rezolvat prin înlocuirea: 

Curea accesori - nu s -a rezolvat,

Întinzătorul accesorii si frey alternator - si nu mai face.

Dar la tine nu face cum făcea la mine ( vb. de scârțâitul de la sec. 15-19 din postarea mea ).

La tine, pare a fi zgomot de curea-rola distributie.

Este pe aici pe forum undeva un caz la care, s-a schimbat de 2 ori rola întinzător distributie în garanție ptr ca prima schimbată avea defect de fabricație. 

Recomandarea mea este sa găsești un mecanic bun care sa știe unde sa caute.

Si eu am fost în 3 reprezentante  ptr asta si pana la urma le-am schimbat eu în curte ca nimeni nu si asuma defectul.

Am lăsat si 3 zile mașină la ei si degeaba.

Spor.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prima distributie la 1.6 120 cai se face la 210 mii? Asa am inteles de la cineva.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@~Aurelian~: in loc sa servisezi masina dupa spusele unora sau altora, nu e mai simplu sa dai un telefon unei reprezentante/service autorizat VW si pe baza VIN-ului sa afli exact planul de service pentru operatiile care te intereseaza ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Bănuiesc că sunt în aceeași situație:

 

Sunetul pare să provină din zona curelei de accesorii și nu a distribuției. Face la rece, dar și la cald. A apărut abia după 35.000 km.

Am lăsat-o la constatare la PBN, așteptăm răspuns și soluție, revin cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Sunt de putin timp posesorul unui B8 2.0TDI 150CP.

Dimneata la rece am exact acelasi sunet ce cel din Voce 008.m4a si initial.mp3 - inainte de schimbarea curelei.

Dupa 5-10 min nu se mai aude nimic. Daca pornesc masina de mai multe ori intr-o zi se aude doar dimineata.

Masina are 160 mii km, 2015, este manuala si nu a fost schimbata inca distributia.

Dupa sunet ma gandeam ca este ceva leagat de o rola(un rulment pe rola care nu isi mai face miscare circular cum trebuie) sau de curea.

Am fost la VW si mi-au spus ca nu este necesare schimbarea distributiei.

Voi la cat ati schimbat distributia? Este necesar sa schimb distributia acum sau mai pot merge cu acest sunet?

d_claudiuus - Cati km avea masina cand ai schimbat distributia?

 

Multumesc frumos,

Mihai

Modificat de Manuel N.
ASTEAPTA sa se aprobe post-urile. Nu posta de x ori. Citeste regulamentul forumului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Victor.VR mai ai un update ceva ? 

@Mihai Mircea Eu sunt abia la 21k in 2 ani. Inca nu ma gandesc la distributie (alta decat probleme pe garantie). 

 

Maine intra iar in service pentru a investiga sunetul care s-a accentuat si pentru prima revizie. 

 

 

Spor.

Jun 17, 17.43.mp3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns reprezentanta : sunet normal pompa vacuum, notificare de la importator pe aceasta tema. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident, nimic, nimic. La ei ”nu a făcut”. Nu-mi bat capul, e în leasing ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Exact asa face si la mine. Passat b8 dsg 150cp. Cand am luat-o din germania mi-au spus ca au spalat motorul si de asta face asa. Se pare ca nu. Mecanicul la xaremerg de obicei a zis ca e rola intinzatoare, da nici aia nu era. Ieri am schimbat rulmentul cu rola cu tot si azi dimineata tot asa face. E f enervant ca face doar vreo 2 km dimineata. Din ce am citit nu stiu daca are rost sa o duc la reprezentanta, ca nu au rezolvat nimic. Victor mai stii ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! la b8 1.6tdi am observat ca unele pompe de apa au regulator integrat si ajung pe la 900 de lei si altele fara regulator sunt in jur de 450 de lei

Trebuie schimbat si regulatorul acela sau pot cumpara pompa simpla? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare! Am un Passat B8 BiTDI, 4motion, 240CP. Mașina are 120.000 km, iar cei de la reprezentanță spun că e vremea să schimb distribuția. Am văzut pe forum colegi care spun că au schimbat la 200-210.000 km, mi se pare cam devreme la 120.000 km. Știți cumva la câți km se schimbă distribuția la acest model?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!