Jump to content

Haldex Gen 5 (4motion, 4drive, 4x4, etc) - cum functioneaza, probleme, etc


Cristian
 Share

Postare recomandată

revopartsauto

Mulțumesc mult, foarte utile informațiile. Problema e ca nu gasesc kitul ala BORG DS2003085 la nici un furnizor nici macar la comanda externă. Doar Topran, Vaico si Metzger am găsit, chestii pe care mecanicul nu vrea sa le monteze și nu îl condamn, nici eu nu le vreau. Oricum am de gând să o fac după Paște deci nu ma grăbesc, mai caut. Mulțumesc de ajutor, baftă !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu rezolvi, PM si iti trimit datele de contact de unde am cumparat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

A3 2.0 184 cai 2015 115000 km, luată din germania la 98km in Februarie 2020, cu un schimb de ulei in haldex in 2018 la 3 ani, conform cărții service.

 

8724433F-4DC8-4939-966F-81FC52F4E336.jpeg

39275800-0293-4EAD-9FD4-8475BEC926C0.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 100k am dat si eu pompa jos ( avea 2 schimburi de ulei ce-i drept ( 60k si 90k ) ) dar nu era nici pe departe asa murdara :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor. De cateva luni detin un passat b8, 2.0 TSI 4motion (280cp). Am insa o problema fara rezolvare si tind sa cred ca este de la 4motion. La plecarile de pe loc cu volanul virat stanga/dreapta sau chiar viraje mai stranse cu viteza mica si deodata accelerare brusca se aude un huruit pe spate destul de tare. Am incercat sa fac plecari bruste de pe loc si nu pot replica acel sunet. Mecanicul a verificat grup, planetare etc si a zis ca totul este ok iar din cate am inteles a si urcat masina pe elevator si a rulat cu ea sa vada daca se aude sau nu ceva. 

 

A mai intampinat cineva o asemenea problema sau stii o posibila problema?

 

P.S: am schimbat uleiul la haldex .

Modificat de cosmin03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! Îmi puteți recomanda un service unde sa fac revizia la haldex care sa curețe și sita? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce presupune eliminarea haldex complet din dotare Știe cineva  trebuie recodare  pompa abs ...?

Am un huruit ca de rulment și nu găsesc pe nimeni sa umble în haldex  Prefer sa renunț la 4×4

 

Modificat de danidani
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Urmează sa fac schimbul de ulei la Haldex gen 5(VW Golf 7 Variant, an fabricație 2016, km rulați 169.000).Am citit cele 8 pagini ale acestui topic unde se discuta de generația 4 și 5.

În cazul meu, concret, în afara de schimbarea uleiului și curățarea sitei, ce ar mai trebui făcut?Schimbat și busoane(câte anume?)și Oringuri?

Voi folosi ulei original VW.

Mulțumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aproape 170k km s a mai curatat vreodata sita de la haldex? Daca nu, cand o dai jos si o cureti ( ma rog, service ul) ai putea pune o poza cu ea? Sunt curios cu arata la atatia km doar cu schimb de ulei (probabil, banuiesc ca macar mentenanta schimbului de ulei s a facut cat de cat la timp)

Eu am schimbat doar ulei si cele 2 oringuri (codurile le gasesti aici pe topic), nimic altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar o singura data, în ianuarie 2019, de fostul proprietar.Nu știu dacă atunci s-a curățat sita.Masina este fabricată în aprilie 2016.

Oringurile trebuie obligatoriu schimbate?

Modificat de florin71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai jos pompa, risti sa le rupi, si ar fi bine sa le ai. Sunt ieftine, nu merita sa-ti bati capul sa nu le inlocuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, acidone77 said:

Cand dai jos pompa, risti sa le rupi, si ar fi bine sa le ai. Sunt ieftine, nu merita sa-ti bati capul sa nu le inlocuiesti.

Voi cumpăra o-ringurile și cele doua busoane pt scurgere si umplere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi,la un magazin de piese auto, un vânzător a afirmat ca trebuie înlocuit și uleiul la grup spate+ cutia transfer fata.

Trebuie făcut asa ceva?

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic da, la 3 ani parca trebuie si uleiurile alea schimbate, daca n-au fost schimbate niciodata.

Eu le-am achimbat cam la 2 ani/50k km. ( 55k, 100k, si urmeaza la 150k, impreuna cu ulei+filtru DSG )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 35 de minute, acidone77 a spus:

Teoretic da, la 3 ani parca trebuie si uleiurile alea schimbate, daca n-au fost schimbate niciodata.

Eu le-am achimbat cam la 2 ani/50k km. ( 55k, 100k, si urmeaza la 150k, impreuna cu ulei+filtru DSG )

Poți să mă ajuți cu codurile pentru cele trei uleiuri originale VW, adica Haldex, grup spate și cutie transfer fata?

Un vânzător de la un magazin auto, cunoscut la nivel national, era să îmi dea alt ulei pt Haldex decât cel de care am nevoie.Nu as vrea să primesc altceva decât ce am nevoie.

Ce mai trebuie schimbat în afara de ulei, la grup spate și cutie transfer fata?

Mulțumesc frumos.

M-am uitat în cartea service a mașinii mele, redactata în lb germana(am cumpărat masina din Germania).Nu am observat alte rubrici privind schimb de ulei cu excepția celui pentru motor și Haldex.

o sa ma interesez mâine la reprezentanta.

Modificat de florin71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reușit să fac rost de codurile uleiurilor originale VW, mentionate de mine în ultimele două postări.

Ulei sistem Haldex-G060175A2

Ulei grup spate și cutie transfer fata-G052145S2.

 Angajatii a doua reprezentante VW, de la service, mi-au spus ca nu trebuie schimbat uleiul la grupul spate si cutie transfer fata.Se schimba doar uleiul la cuplul Haldex.Asta explica de ce in cartea service a masinii sunt mentionate doar uleiurile pentru motor și sistemul Haldex.

 

Modificat de florin71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, uleiul din cutia de transfer si diferentialul spate nu se schimba conform documentatiei. Eu am ales sa le schimb si confirm acele coduri. Trebuie cate 0.9litri pentru cutia de transfer si 0.9 pt diferentialul spate. Si au ambele acelasi ulei, acel cod indicat de tine este corect. Si informatia legata de Haldex este adevarata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, catalinmiti said:

Asa este, uleiul din cutia de transfer si diferentialul spate nu se schimba conform documentatiei. Eu am ales sa le schimb si confirm acele coduri. Trebuie cate 0.9litri pentru cutia de transfer si 0.9 pt diferentialul spate. Si au ambele acelasi ulei, acel cod indica de tine este corect. Si informatia legata de Haldex este adevarata. 

Ce mai trebuie schimbat în afara de ulei, la grup spate și cutie transfer fata?Busoane?Oringuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busoanele nu cred ca are rost sa le schimbi, desi pt o treaba ca la carte, asa ar fi mai frumos. Oringuri nu exista in schema de schimbare

In manual scrie ca se inlocuiesc busoanele ( umplere si golire ) dupa demontare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, catalinmiti said:

Busoanele nu cred ca are rost sa le schimbi, desi pt o treaba ca la carte, asa ar fi mai frumos. Oringuri nu exista in schema de schimbare

In manual scrie ca se inlocuiesc busoanele ( umplere si golire ) dupa demontare. 

Exista câte doua busoane la grup spate+ cutia transfer fata?

Nu cred ca merita sa optez pentru busoane originale, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi abia am reusit sa schimb uleiul din cutia de transfer si diferential spate. In partea din spate este foarte simplu pt ca este mult spatiu. A intrat aproape tot bidonul. Norocul meu a fost ca am facut operatiunea cu o seringa si nu am pierdut lichid ( in cazul in care foloseam un sistem pneumatic ). Mai vazusem o varianta, sa folosesti un bidon de sapun lichid cu pompita sau bidon de ketchup Heinz ( la noi nu am vazut), pe Heinz se potriveste filetul pompitei pe bidonul original de lichid. Ca idee, uleiul este destul de vascos si recomand incalzirea lui ( cu feon pus pe bidon de la distanta sau pe calorifer sau lasat vara la soare) pt ca simplifica mult transvazarea. Pe fata a intrat ceva mai putin decat pe spate, dar bataia de cap este busonul de umplere, la care m-am chinuit, ca sa nu mai dau jos o aparatoare de tabla de langa. Nu am fost inspirat sa iau niste pahare si sa fac o comparatie, insa vizual, turnat in bidoane, culoarea a fost cam asa : uleiul din cutia de transfer era mai negru decat uleiul nou. Uleiul din diferentialul spate era la fel ca si cel nou. Masina avand 76.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună seara...A nins și întâmpin probleme.

4 motion...190 cp...si nu urca un deal spre casa...Anvelope noi Continental...Nu simt tracțiune din spate. Acum 3 săptămâni am fost la o revizie la Vw Tg Mureș...totul era ok...fara erori...

Ati mai pățit careva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!