Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

Buna seara,

 

Am o intrebare: am pornit masina azi (-11gr C), si nu porneste, electromotorul merge, bateria merge (sau a mers pt ca am tot insistat), dar  la un moment dat se aprinde martorul de servo rosu-galben-rosu si se aute un carait si martorul se aprinde si se stinge in ton cu acel carait).

ESP-ul e aprins in bord. Cand iau contactul se aprind si bujiile.

Ce ar putea fi?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Invatacel, am analizat un pic pozele tale cu electromotorul vechi, dupa cum ai zis si tu ai doua urme pe dantura de la bendix, una veche cea normala si una noua cea pe jumatate din lungimea danturii. Am cautat pe net uzura lasata pe bendixul de la electromotoarele din dezmembrari, toate au aceeasi uzura, ca a ta, initiala(ai 2 poze atasate).

Cred ca-i bine sa verifici si electromotorul nou sa vezi urma lasata daca e la fel pe jumatate din lungimea dintelui nu cred ca-i bine si se cam adevereste ce ai zis tu. Daca e asa, probleme nu vei avea curand doar ca avand o suprafata mai mica de contact candva le vei schimba pe ambele mai repede decat normal.

post-148590-0-21193200-1451856375_thumb.

post-148590-0-54087900-1451856386_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva ai pus o siguranta aiurea in loc sa o pui in locasul in care trebuia ?

 

nu are treaba modulul confort... acela este in spatele torpedoului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. am si eu o problema cu bujiile incandescente.martorul din bord sta aprins 3 sec. la o temperatura de -12 grade ,sa fie oare din releu ? normal cred ca tre sa stea aprins vreo 10 sec.


am uitat sa zic am un vw golf 5 1.9 tdi


am verificat toate bujiile.sunt bune .unde e localizat releul de la ele.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario1964 și la mine la fel sta aprins 3 secunde și asa a stat în fiecare iarna, dar motorul pornește normal deci nu cred ca e o problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri; nu am pus siguranta aiurea, pe fiecare in parte am scos-o si am pus-o imediat la loc, fara a scoate mai multe odata. A doua zi dupa treaba asta, mi-a pornit, dar dupa cateva sute de metri a murit in mers, dupa care, mort. Probabil cat a mai avut motorina in filtru.  Emission workshop....si atat.

Tot caut codul de piesa al releului J17 si nu il gasesc nicaieri. Ma gandesc ca daca il cumpar si il inlocuiesc o sa porneasca. Sau nu ? Nu mai stiu nici eu. Si cu frigul asta e exact ce-mi trebuia.

Atasez o poza cu zona in care am umblat.

post-59927-0-13233400-1451898165_thumb.j

Modificat de highlander004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. am si eu o problema cu bujiile incandescente.martorul din bord sta aprins 3 sec. la o temperatura de -12 grade ,sa fie oare din releu ? normal cred ca tre sa stea aprins vreo 10 sec.

am uitat sa zic am un vw golf 5 1.9 tdi

am verificat toate bujiile.sunt bune .unde e localizat releul de la ele.multumesc

 

 

@mario1964 și la mine la fel sta aprins 3 secunde și asa a stat în fiecare iarna, dar motorul pornește normal deci nu cred ca e o problema asta

 

exact - nu are treaba. Verifica daca primesc comanda bujiile, cand e rece afara sau cu mufa scoasa la G62.

 

Multumesc de raspunsuri; nu am pus siguranta aiurea, pe fiecare in parte am scos-o si am pus-o imediat la loc, fara a scoate mai multe odata. A doua zi dupa treaba asta, mi-a pornit, dar dupa cateva sute de metri a murit in mers, dupa care, mort. Probabil cat a mai avut motorina in filtru.  Emission workshop....si atat.

Tot caut codul de piesa al releului J17 si nu il gasesc nicaieri. Ma gandesc ca daca il cumpar si il inlocuiesc o sa porneasca. Sau nu ? Nu mai stiu nici eu. Si cu frigul asta e exact ce-mi trebuia.

Atasez o poza cu zona in care am umblat.

 

verifica intai siguranta SC27 - de pe lateral bord, la sofer.

 

releul J17 este in stanga sub bord - scrie 449 pe el, al 4-lea de la stanga la dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin: am masurat toate sigurantele de pe laterala sofer, mai putin primele 3 randuri de sigurante micute din sus ul panoului. Atasez poza. Cea indicata este cea de 15A. E buna. Nu am gasit nici o siguranta arsa. Cat despre relee, am reusit accesul la ele si le-am pozat. Am gasit 3 relee cu 449. Le-am numerotat in poza atasata cu 1,2,3.

Care ar fi releul ?  2 sau 3 ?

Si daca ar fi sa fac o rocada de moment, care cu care sa le inversez ?

Multumesc.

 

Imagini atasate:

post-59927-0-99122300-1451903904_thumb.j

post-59927-0-68269000-1451903915_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Am o intrebare: am pornit masina azi (-11gr C), si nu porneste, electromotorul merge, bateria merge (sau a mers pt ca am tot insistat), dar  la un moment dat se aprinde martorul de servo rosu-galben-rosu si se aute un carait si martorul se aprinde si se stinge in ton cu acel carait).

ESP-ul e aprins in bord. Cand iau contactul se aprind si bujiile.

Ce ar putea fi?

 

Multumesc!

Baterie slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta a fost. Am fol cabluri din magazin si nu au dat curent, apoi am fol altele facute si a pornit la sfert. Asa ca am schimbat bateria si merge brici, doar ca imi apare martorul de servo pe galben pana plec de pe loc apoi se stinge si nu stiu de ce.

Multumesc pt raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e ceva normal ca dupa reconectarea bateriei sa se aprinda acel martor. Sau la tine se intampla inainte de fiecare pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

A mai trecut o zi...aproape. Am gasit releul 449 cu pricina, dupa ce am luat la rand cele 2 relee 449 care erau vizate. Mi-am facut un fir cu papuci tata la capat si am facut punte dupa ce am scos releul. Pe unul claxona, deci nu era sigur acela, iar pe celalalt, a pornit masina.

Un pas inainte. Fiind convins ca problema e rezolvata prin schimbarea acelui releu, acum imi dau seama ca nu e rezolvata cauza. De ce ? Pentru ca releul ce il credeam ars, e bun. L-am probat in casa pe redresor ca alimentare cat si la celelalte 2 contacte. Am pus carligele redresorului la papucii de alimentare si aparatul de masura pe rezistenta la ceilalti doi poli. Deplin functional.

Asta inseamna ca releul nu primeste tensiune.

 

Intrebarea este: care este siguranta ce alimenteaza bobina releului 449 ? Unde sa o caut ? Sau care ar fi urmatorul pas ?

( SC27 din laterala bord imi da ca e buna. )

Modificat de highlander004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda releului vine direct de la calculatorul motorului. Am atasat schema electrica. 

post-33222-0-44937800-1451993633_thumb.j 

post-33222-0-81592700-1451993642_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cezar.

Si ce sa fac acum ? Nu mai exista varianta sa fie cheia de contact ? Sau chiar firul ?

Este vorba de circuitele 1 si 2 de la releu.

Modificat de highlander004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cheia nu are nicio treaba

 

daca alimentezi direct pompa, baga carburant, masina merge ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si siguranta Sb9. este una de 10 amperi in compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri; nu am pus siguranta aiurea, pe fiecare in parte am scos-o si am pus-o imediat la loc, fara a scoate mai multe odata. A doua zi dupa treaba asta, mi-a pornit, dar dupa cateva sute de metri a murit in mers, dupa care, mort. Probabil cat a mai avut motorina in filtru.  Emission workshop....si atat.

Tot caut codul de piesa al releului J17 si nu il gasesc nicaieri. Ma gandesc ca daca il cumpar si il inlocuiesc o sa porneasca. Sau nu ? Nu mai stiu nici eu. Si cu frigul asta e exact ce-mi trebuia.

Atasez o poza cu zona in care am umblat.

Dupa cum spuneau si colegii, nu ai pus la loc sigurantele cum trebuie, sig rosie de 10 A, de mai jos de releul cu numarul 458 . care acum este pe poz 10 trebuie pusa pe 9, chiar langa releu.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru suportul dat. Asa e, se pare ca noapte fiind, am nimerit langa si cum nu stiam care e pozitia corecta... In momentul de fata, dupa mutarea sigurantei, am tensiune la releu, masina porneste....mi-a ramas aprins pe bord acel Check. Am scos borna de minus 2 minute sperand ca dispare, dar vad ca nu. Insa, totul se invarte fara zgomote ciudate... ceea ce ar insemna ca e o eroare de la toate zilele astea de scos borne, sigurante, relee...

Va multumesc inca odata celor ce mi-au raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aprins doar la primele 2-3 porniri si acum s-au stins.

Multumesc pt suport!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Vad ca ati expus o problema asemanatoare celei cu care ma confrunt si eu. Ca un rezumat : lunea trecuta venind spre Bucuresti a inceput sa imi palpaie in bord becul de la bujiile de incandescenta. Dupa cateva zeci de km mi s-a oprit masina in mers. Am reusit si am pornit-o cu greu dupa ce am dat la automat vreo 10-15 secunde dar dupa cateva sute de metri s-a oprit din nou. S-a aprins si becul de Check Engine. Am adus-o cu platforma la un service. Au pus-o pe tester (Delphi pentru ca nu aveau acolo VCDS) si au aparut urmatoarele erori : P0727 - Engine speed input circuit no signal; P2108 - Throttle Actuator " A " Control Module Performance ; P2100 - Throttle Actuator " A " Control Motor Circuit / Open. 

A probat mecanicul un senzor bun de pozitie al arborelui cu came, senzor de pozitie al arborelui cotit, a curatat contactele senzorilor, a curatat EGR, a verificat releele... la fel face. Porneste greu si in mers se opreste, din ce am observat cand decelerez pana la turatia de mers incet in gol (ralanti).

Daca a mai avut cineva neplacerea de a pati ceva similar si a gasit solutia il rog sa imi comunice si mie. Mersi ! 

Masina e Golf V , 1.9 TDi BKC, an 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la senzor pana la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru sfat. Majoritatea celor pe care i.am întrebat mi.au dat răspunsul ăsta. Voi merge la un service sa verifice. Va anunț în măsura în care rezolv ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am golf 5 plus 1.9 Tdi 105 cp care a inceput sa faca figuri la pornire. In ultimile 3 zile, la minus 17 grade porneste foarte greu ( la a 10 a cheie) si pana o ia se balbaie..... Am observat ca pe la -11 grade pornea cam din a 2a chieie. La cald nu sunt probleme porneste f repede. Care ar putea fi cauzele unei porniri defectuase in aceste conditii? Multumesc.

Salut. Am golf 5 plus 1.9 Tdi 105 cp care a inceput sa faca figuri la pornire. In ultimile 3 zile, la minus 17 grade porneste foarte greu ( la a 10 a cheie) si pana o ia se balbaie..... Am observat ca pe la -11 grade pornea cam din a 2a chieie. La cald nu sunt probleme porneste f repede. Care ar putea fi cauzele unei porniri defectuase in aceste conditii? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile in primul rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Revin cu problema pe care am expus.o mai sus. Am fost cu mașina la un alt service și a pus.o pe VCDS. Eroarea de la clapetă persistă. Cea de la senzorul de turație nu a mai apărut. Erau valori aiurea la temperatura motorinei. Am schimbat senzorul de temperatură a motorinei. Mașina nu s.a mai oprit în mers de când am luat.o de la primul service. Habar nu am care era cauza până la urmă. 

Problema care persistă e eroarea clapetei și pe lângă asta mai sunt unele chestii: se aprinde în bord becul de la ESP în mers, aleatoriu; ralantiul este inconstant; motorul merge înfundat un pic; uneori indicatorul de la temperatura lichidului de răcire nu urca peste 50 de grade chiar dacă am mers destul cu ea; în seara asta când am ajuns acasă am observat că ralantiul era undeva aproape de 1000 rpm iar când am oprit motorul s.au oprit și ventilatoarele la vreo 10 secunde după  (în condițiile în care în bord îmi arăta că apa nici nu e la 50 de grade)...

Mă depășesc aceste lucruri... E o problemă electrică? Găsesc pe cineva în stare sa îi dea de cap?

Mersi.

 

Modificat de Lazzel
Scuze. S.a postat de 3 ori mesajul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!