Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

Sper sa mai citeasca cineva pe aici  :D  .... se pare ca degeaba am schimbat pompa tandem ca a revenit vechea problema!!!!

Am pus din nou masina cu un coleg pe diagnoza si ne-am apucat de cotrobait, am gasit ceva dar nu stim sa interpretam  :D  :tuktuk:  ... la cei 4 cilindri este masurat Duty Cycle care nu stim exact ce reprezinta in cazul cilindrilor. Am observat ca ptr un cilindru nu se modifica deloc....ca si cum ar fi blocat..pun si poza sa vedeti si valorile!Prima valoare este cea blocata care nu se modifica deloc..

Stie cineva sa ma lamureasca?

Va multumesc,

 

DutyCycle

Modificat de meramale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Probleme cu pornirea am avut si eu, la modul ca trepida foarte rau motorul si imi scotea nor de fum albastrui timp de aproximativ 30 de secunde in plus aveam si consumul marit (cu aproximativ 2% in mers si computerul imi arata la ralanti 0.9 - 1.1 l/h).

Problemele au inceput acum vreo 2 ani cand a inceput sa mi se opreasca motorul in mers si repornea din inertie cu socuri foarte puternice :(

Am schimbat pe rand volant, cei 2 senzori de turatie, distributia, o-ring-urile de la injectoare iar acum o luna injectoarele, masina avand aceleasi simptome.

Am dus-o la reprezentanta pentru ca nu mai vroiam sa dau banii pe la toti mecanicii care isi dadeau cu parerea. Iar baietii s-au apucat de treaba, facand masina sa mearga perfect dupa vreo 3 zile...

Lucrarile au fost urmatoarele:

- Reglat distributia - pentru ca service-ul nu o reglase bine

- Reglat injectoarele - pentru ca service-ul nu le reglase deloc (Cum domne' nu vin reglate din fabrica? De ce sa le mai reglam si noi?)

- Dat jos cutia de viteze pentru  a se observa ce e pe acolo

- Pus pe pozitie simeringul dupa care citeste senzorul de turatie (cel de la cutia de viteze) - bineinteles ca nu fusese bine pozitionat de fostul service. 

 

In concluzie, cea mai grava treaba, care imi dadea simptomele de pornit greu cu fum si trepidat cica ar fi fost partea cu simeringul si senzorul de turatie de la cutia de viteze. Acum la voi sa nu fie ceva asemanator....dar eu zic sa verificati mai intai componentele la care s-a umblat, si pe urma sa incepeti sa schimbati alte componente. Eu unul am schimbat injectoarele, volant, cei 2 senzori de turatie si o-ring-urile degeaba. 

Sper sa va ajute la ceva post-ul meu

 

O zi frumoasa ;)

Modificat de andreei_moa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Valentin83

Salut aceiasi problema am si eu cu pornirea,daca masina sta mai mult de 8 ore. Am schimbat pompa de tandem,oringuri de injectoare,bujii, carbuni electromotor,senzor temperatura,baterie, am fost acum 2 zile pa porche si am facut o resoftare si am aceiasi problema! La ei nu a dat nici o eroare la injectoare sau altceva, mi-au spus ca motorul merge perfect dar mie nu imi porneste bine.

 

Se poate sa fie pompa din rezervor ? Sa fie asta cauza depresarii rampei de injectoare?

 

Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
nossferatus

Aceias problema o am si eu cu acest senzor .

Am mers l-am schinbat si surpriza nu a mai pornit masina de nici un fel . Am montat senzorul vechi cu probleme si a pornit masina .

Un sfat va rog.

Mentionez ca este 1,4 fsi . Cod motor Bln.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

 

Am si eu aceiasi problema pe care o descrie Mihai Valentin83^ - probleme la pornire, minore sper, la prima cheie. Iar daca masina sta un interval de timp (5h +)- problema reapare.

Am facut si un filmulet cu masina in aceasta situatie. Saptamana viitoare intentionez sa schimb bateria de pe masina - sper ca asta sa rezolve problema.

 

Daca are cineva sfaturi e binevenit.

 

 

Multumesc

Modificat de Gociux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am şi eu o problemă cu Golful meu. 1.9,tdi,bkc,105 cai. Acum câteva zile m-a rugat un prieten să-i "dau"curent că nu-i pornea maşina. Numai că în timp că eu aveam cablurile pe baterie, el le-a legat invers pe bateria lui, rezultatul fiind un scurtcircuit de toată frumuseţea. Toate bune până acum câteva zile...observ că dimineaţa maşina porneşte putin mai greu şi motoruleste ceva mai zgomotos decât de obicei. Să fie asta rezultatul scurtcircuitului mai sus menţionat sau e pura coincidenţă? Menţionez că în circa 10sec. de la pornire motorul merge ok, nu se aprinde nimic în bord, iar când plec de la serviciu, după 8 ore, maşina porneşte impecabil. Aştept păreri, mulţumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Fa o scanare cu VCDS-ul si vezi daca ai ceva erori.Cred ca ai avut noroc ca nu a busit ceva electric pe acolo si e posibil sa fie pura coincidenta. Ca sfat, nu mai da curent nimanui, daca vrei sa ai masinuta in ordine. Are multa electronica si un "ajutor" de genul asta te poate costa f multi bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie cand dai curent... se pot arde multe controlere, de la asa ceva...

 

Daca totul merge pe masina, cred ca ai scapat. Vezi daca are legatura cu temperatura exterioara - diminetile reci, pot schimba modul de pornire a masinilor, mai ales la diesel.....

 

altfel - asa cum ti-a zis si colegul - scanare

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, chiar asta mă enervează...ştiu că iarna maşina mea pornea impecabil, aproape mai bine decât vara, chiar dacă afară erau -15 grade. Vad acum cum porneşte, că nu a pornit-o de sâmbătă.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la reprezentanţă, maşina e ok dpdv electric,dar...egr-ul trebuie schimbat, un injector nu merge cum trebuie şi ce e mai grav...probleme cu axul cu came. Reparaţia totala se ridică cam la 1000€. Credeţi că merită?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, in timp apar si uzurile, este normal.... asta am vrut sa-ti explic in postul de mai sus.

 

1000 de euro, fara inlocuirea injectorului..... banuiesc.

 

pai, nu esti obligat sa o faci la ei.... poti cere oferte si la alte ateliere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal că nu. Injectorul cred că poate fi "reglat", problema cea mai mare e înlocuirea axului cu came. Costă foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectorul.... da, se regleaza - daca este bun - oricum, asta vei constata dupa inlocuirea axei cu came..... eventual inlocuiesti si oringurile la injectoare, dupa care vezi cum se prezinta valorile compensatiilor, la cald. E posibil ca totul sa fie ok, dupa asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, voi vedea. Deocamdată nu sunt dispus să investesc nimic în maşină. Poate peste câteva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am cautat pe forum inainte de a deschide un nou topic dar nu am gasit ceva exact,asa ca rog un domn Moderator sa mute postul daca nu e bine.Problema e ca atunci cand dau de cheie sa pornesc motorul...caraie.Treaba asta o face o data pe saptamana si a inceput acum doua luni .Se  vede pe pinionul electromotorului ca lucreaza numai jumatate din dantura,adica se vede uzura doar pe jumatate ca si cum nu este aruncat la maxim pe coroana volantei.Precizez ca am schimbat volant+disc+placa presiune+rulment in luna martie anul asta.Nu inteleg ce ar fi de vina:dantura(coroana) volantei care dupa cum se vede in poza pe aceea gaura ca este mult mai impinsa catre pistoane ..sau electromotorul meu care poate nu arunca la maxim pinionul?Daca va uitati atent in poze la uzura mai veche se deduce ca pe coroana volantei vechi a calcat bine pionul electromotorului.Mi-e teama sa nu fii fost pacalit de unde am cumparat kitul Sachs sa-mi fi dat ceva contrafacut.Ei au zis ca e original si pe cutie scria 3000 951 790 si la pretul 1830 roni.
P.S: am testat electromotorul dat jos de pe cutie si functioneaza perfect!Carbunii i-am schimbat acum un an la fel si bateria.
Astept sugestii din partea dvs.Multumesc.

post-53712-0-15057300-1382823628_thumb.j

post-53712-0-97190100-1382823650_thumb.j

post-53712-0-01909400-1382823670_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu zic ca tot bendixul este problema...electromotoru cand e dat jos il arunca bine pt ca nu forteaza bendixu sa invarta motoru dar cand il pui sus si e nevoie sa invarta motoru scapa bendixu...incearca cu unu nou,nu e f scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Precizez ca am schimbat volant+disc+placa presiune+rulment in luna martie anul asta.Nu inteleg ce ar fi de vina:dantura(coroana) volantei care dupa cum se vede in poza pe aceea gaura ca este mult mai impinsa catre pistoane ....

 

Vrei sa spui ca cea veche era mai departata de motor si mai apropiata de cutie? Ai o poza cu cea veche? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EXACT !  cea veche era mai departata de motor si mai apropiata de cutie.Deduc asta din ceea ce se vede pe gaura rotunda si din modul cum e uzat pinionul electromotorului.Poze nu am cu cea veche.Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi cursa bendixului e limitata, daca prin gaura rotunda zici ca cea veche era mai apropiata de cutie, deja e posibil ca bendixul sa nu ajunga mai mult de atat. Daca mai ai electromotorul scos masoara de la fata de contact cu cutia pana la capatul cursei bendixului si vezi pe cutie pana unde ajunge acea distanta sa se intrepatunda cu dantura de pe volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Eu am motor pe benzina, 64.000 km si totusi am avut o pornire ratata care dadea impresia ca ar fi din cauza electromotorului.

De fapt era din cauza " otravirii" catalizatoarelor.

Ce am facut ( de fapt un coleg foarte priceput):

- a decuplat senzorul de la sondele de pe evacuare, care a pacalit calculatorul si motorul a pornit cu un mic rateu 

- am fortat clapeta de acceleratie la pornire

Pornirile acum sunt perfecte.

E posibil sa ai aceeasi problema.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba este foarte posibil sa nu aiba aceeasi problema care ai avut-o tu, la @invatacel dupa pozele atasate bendixul nu face toata cursa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau daca face toata cursa? caci cu el dat jos l-am alimentat si pinionul e "scuipat" la maxim....M-as uita la altcineva pe gaura aia rotunda sa vad pozitia coroanei,dar nu am pe nimeni cu golf 5.Astazi desfacui electromotorul si este totul foarte ok inauntru(credeti-ma ca ma pricep).O sa cumpar si alt electromotor saptamana asta ca il gasii si e din 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si, ai masurat? cu el "scuipat" la maxim, s-ar duce pe volant intreg sau doar jumatate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!