Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

@ Beyond Invisible

Alt zgomot nu am mai auzit :( ... saptamana aceasta o sa merg din nou cu ea ...sper sa fie cu succes (nu as vrea sa apelez la reprezentanta :D )

Ce ma deruteaza este ca totusi dupa 2 zile de esec la pornire o mai apuca de porneste (asta fiind dupa 1 zi de repaus - adica nu m-am plimbat deloc cu masina, am incercat doar sa o pornesc)

O sa postez cand gasesc problema...... multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acceasi problema o am si eu, cu pornirea dimineata, la prima cheie porneste o data si se opreste .dupa aceea trebuie sa insist cu 1-2 cheie, pana apare in bord ,,Oil Pressure" .

Ideea e ca eu ca sa nu mai omor bateria, ii pun contactul de 4-5 ori si a 5-6 cheie, o pornesc, si nu am probleme.

Cred ca este mai plauzibila varianta colegului nervoss, cu aerul fals pe conducta, din moment ce nu apare nimic pe tester.

Oricum eram curios:

-se poate cumpara motorasul din pompa de motorina din rezervor?

-cum iti depistezi pe unde iti trage aer fals pe conducta si cum remediezi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neatza din nou...

Am lasat masina parcata urmand ca joi sa merg cu ea la service... nu vroiam sa o mai chinui si este exact cum am spus mai sus...daca nu ma plimb cu ea porneste fara probleme, am pornit-o si seara si dimineata de curiozitate si porneste f frumos. Se pare ca doar daca merg cu ea in timpul zilei face probleme la prima pornire.... tare ciudat....

O zi usoara...

@ d.stoica11 - eu una nu pot sa raspund la intrebari..hehe :) ... dar daca la mine e vorba de aer fals pe conducta o sa intreb cum a depistat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ gheoo,

Ai gasit problema la Jetta? La fel patesc eu la un golf V exact aceasi motorizare...eu am mai observat ca daca nu circul cu ea. porneste la sfert de cheie...dar inca nu am gasit problema (joi am programare din nou la service)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o rezolvare pana in prezent, meramale .Inca nu am fost la reprezentanta vw sau la alt service dar dupa o scanare cu vag com-ul (un prieten priceput) nu am avut erori legate de motor ci doar la o usa care face probleme(are personalitate ,se deschide sau nu).Dar am observat ca daca "dau o pedala" la pornire merge perfect.Adica apas efectiv pe acceleratie in timp ce actionez demarorul, porneste ,scoate acelasi nor de fum albastru dar nu mai bate si nu se mai opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gheoo,

Ciudat....la fel am si eu cu usa dreapta spate, se deschide cand are chef dar mi-au zis de la service ca e din mecanism...se pare ca au aceleasi probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei nu iti consuma ? Fumul albastru poate provenii de la arderea uleiului care ajunge cumva in camera de ardere ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am si eu o problema la care mecanii inca nu i-au dat de cap inca. Am un Golf 5, 2007, 1.9tdi, motor BLS.

Daca aveti rabdare sa cititi tot, o sa vi se para chiar intriganta problema.

Istoricul problemei:

Acum cca 10 luni, cand mergeam pe ploaie, a inceput sa scuture masina si sa o ia razna turometrul, pana masina s-a oprit si nu se mai tura, ba nu pornea... ceva de genu unei dacii cu jigleorul infundat sau cu platinile cu probleme. Am incercat de mai multe ori, am ridicat capota am miscat de mufe, am tot incercat, dar nimic.

Am mai asteptat cca 20 de minute asteptand sa vina un prieten dupa mine. Am mai incercat o data asa de proba si minune... Parca nimic nu s-ar fi intamplat, a pornit si nu a mai avut absolut nicio problema. Am ajuns acasa, am facut diagnoza si eroarea era de senzor de turatie p0321 implausible signal.

Ce am dedus eu si mecanicul e ca s-ar putea sa se fi udat o mufa sau ceva si cat am stat pe loc cu motorul cald s-a uscat si a mers.

De atunci, (acum 10 luni) am mers fara nicio problema cca 15.000 km pe tot felul de vreme, am trecut si de o iarna, ma rog...

Acum iarasi patesc fix acelasi lucru insa acum nu mai ploua si erau 30 de grade afara... Am zis ca poate isi revine iarasi dupa ce mai stau, dar nu... Am dus-o pe platforma la mecanic. Eroarea era aceeasi: P0321 senzor de turatie semnal implauzibil...

Am schimbat senzorul cu unul original, incercam iarasi dar de data asta nu mai pornea deloc+martor de ulei si bujie clipesc. (cel de bujii clipeste si cand e problema de turatie am inteles...).

Daca dau la automat mai mult, la un moment dat porneste, insa turometrul ramane jos si la fel clipesc martorii bujie si ulei (ulei este in motor). Diferenta acum e ca pot sa accelerez, nu mai moare motorul...

Am dat jos si cutia, am desfacut tot si am verificat banda magnetica de pe care citeste senzorul, am curatat tot ce mizerie mai era pe-acolo adunata de la ambreiaj, pus la loc si exact la fel porneste doar dupa ce tin mai mult la automat, doar eroarea P0321 si clipesc martor ulei si bujie...

Urmeaza sa testam cu un pico osciloscop cand o sa fie posibil, sa mergem pe fire sa vedem daca se pierde semnalul undeva pe drum...

E cineva sa mai fi avut problema asemanatoare, desi ma indoiesc? Sau poate am norocc si e vre-un electrician priceput pe-aici care a mai vazut ceva asemanator?

Modificat de Samy Manole
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm eu, am acelaşi motor şi am avut probleme similare ca tine, mai puţin faza cu turometrul. Problema este de la firele senzorului de turatie, cel de la volant. Fabricantul a pus cele 3 fire foarte subţiri, 0,3 mm şi acest senzor este legat la ecu. Datorită acestor fire, prea subtiri, se întrerup datorită mişcării motorului faţă, spate, în demarari şi frână de motor. Problema este cunoscută de vw şi se poate remedia doar cu plata manoperei. Eu am preferat să-mi fac eu operaţiunea şi nu am mai avut probleme.

Spor la treabă şi tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de reply Ady, sper sa fie firele, ca senzorul si banda magnetica de pe care citeste sigur sunt in regula, e tot verificat si masurat... Daca nu sunt firele, atunci ne indreptam catre ECU si nu e prea placut :(

Chiar, cum ti-ai facut singur operatiunea? De unde ai gasit cabluri? Se gasesc noi undeva?

A trebuit sa demontezi filtrul de ulei ca sa ai acces, sau au reusit fara?

Mersi inca o data!

Modificat de Samy Manole
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greutatea mai mare a fost sa scot mufa din senzor, pe care initial l-am schimbat la un service,dar fara rezultat.Ca sa scoti senzorul trebuie sa demontezi corpul filtrului, dar nu te sfatuiesc.

Am scos borna la baterie, mufa la senzor si mufa la ecu, apoi am verificat continuitatea firelor. Logic ca unul era intrerupt. Am cumparat din comert fir de cupru de 0.5 si am strapat cele 3 fire, cu mare atentie si masurat de mai multe ori pentru siguranta si pentru a elimina pe viitor problemele acestor fire subtiri. Problema este usoara si daca nu te pricepi ti-l recomand pe Al Bundi, meserias de-altfel, care a mai remediat problema si altor colegi de pe forum.

Firele sunt prin harnasamentul gros de la motor, pe sub filtru si baterie, pe unde am tras si eu firele de-altfel, dar nu am mai stat sa umblu la toata instalatia, loc este destul.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult!

Treaba asta trebuie s-o incerc... Defapt, asta cred ca era primul lucru care sa-l incerce mecanicii dar se pare ca nestiind niciun mecanic in Cluj (abea m-am mutat de juma de an) am avut ghinion la cine am nimerit. :(

Va tin la curent cu ce se mai intampla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SOLVED!!!

Ady, multumesc mult! Exact ce spuneai tu... Un fir din cele 3 de la senzorul de turatie era intrerupt.

Exista un loc relativ usor accesibil pe sub filtrul de aer unde furtunul cu fire sta indoit si are miscare de la motor. De la miscare firele se rod de furtunul acela de plastic care are striatii; se roade invelisul firelor si cele subtiri chiar se rup, pot face si scurt intre ele samd. Pe langa acel fir intrerupt la mine mai erau vreo alte 3 figre groase la care se vedea cuprul... puteau face contact intre ele lejer la un moment dat.

Daca nu ai desfacut pe-acolo, te-as sfatui sa desfaci sa te uiti pe la fire acolo (vine undeva o cotitura pe undeva pe sub filtrul de aer - trebuie demontat doar corpul acestuia)

Acum mie o sa-mi lege firul intrerupt acolo, apoi o sa izoleze separat si celelalte fire roase, apoi pune banda izoler pe tot grupul in zona unde este cotitura aceea unde se roade sa protejeze de invelisul de plastic de care se rod firele.

Multumesc inca o data Ady

Modificat de Samy Manole
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ma bucur ca problema a fost d-acolo de unde am zis eu si ca s-a remediat. O sa desfac si eu sa vad cum se prezinta cablajul la mine ca trebuie sa verific uleiul la cutie si tot p-acolo am de treaba.

Nu stiu ce pazesc cei de la VW ca problema asta este intalnita in majoritatea cazurilor la aceste tipuri de motoare.

Sper sa mai beneficieze de acest topic si altii care vor avea probleme in viitor.

Numai bine si multi kilometri fara probleme. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sper sa fie de folos si altora...

Din cauza firelor roase de acolo poti avea si orice alte simptome. Asta cu senzorul de turatie este cea mai frecventa pt ca sunt cele mai subtiri fire si cedeaza primele, insa daca in zona aia, aceste fire sunt mai in mijlocul manunchiului, atunci pot ceda altele care sa dea orice alte simptome ciudate la masina...

Sfatuiesc pe oricine are motorul asta si banuieste o problema electrica sa se uite prima data acolo...(si la Skoda am mai auzit de fire sectionate acolo - vreo 5 :) ) E relativ usor accesibil, sub filtrul de aer este o cotitura a firelor, desfaci mansonul de plastic si te uiti... E prea mare probabilitatea sa fie de acolo incat sa nu faci lucrul asta prima data...

Ady, sa-mi zici te rog, daca te uiti, cum arata la tine... sunt aproape sigur ca ai sa fii suprins de ce ai sa gasesti :)

Modificat de Samy Manole
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

meramale

Aceleasi simtome le am si eu la masina .ai rezolvat problema ? simtomele astea au aparut si la mine de trei saptamani dupa ce acum patru saptamani am schimbat kitul ambreiaj. Am crezut ca este ceva temporar dar problema persista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@tuicaru

Nu am rezolvat-o din pacate....intr-o dimineata am insistat pana mi-a aparut in bord "Engine OFF" de m-am speriat mai tare :)) ... l-am chemat pe mecanic sa vada, a vazut cum face si a doua zi am dus-o din nou la service....la care dupa 3 zile ma suna sa-mi spuna ca la el nu face....pfffff....mi-e mie jena sa mai sun...no comment :|

Merg la altcineva...ca-mi sta pe creier problema asta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul strumf11 avea dreptate....Mi-au schimbat pana la urma pompa tandem si nu mai am probleme la pornire. Asta a fost la mine.....am scapat de un stres :)

Bafta la toti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat a costat pompa daca nu e secret, a fost noua, reconditionata sau second?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De pornirea grea cand masina sta mult timp in soare nu scap nici eu. Acum ca s a mai racorit am crezut ca am scapat, dar ieri seara a dat sa porneasca si a murit. In schimb la a 2 cheie a luat o la sfert.

In seara asta am coborat la masina, am deschis geamurile, apoi capota fara sa amorsez pompa. Am apasat pe acel ventil din capatul rampei si nu a iesit nimic (nici presiune, nici benzina), in schimb dupa ce am pornit masina pentru aprox 20 sec, am verificat iar rampa cu motorul oprit. Surpriza curgea benzina.

Am pus testerul nicio eroare. Am luat fiecare canal de pe motor si am gasit pe canalul 15, misfire counter cylinder 3 valori intre 0 si 7, iar pe cilindrul 2 au fost valori 0-2 dar pentru putin timp. Precizez ca am stat cu motorul pornit 1 si 20 min sa vad cum se modifica acele valori.

Filtre + ulei schimbate de 1000 km, bujii acum 18mii.

Daca nu am presiune pe rampa ceea ce imi da pornirea grea, nu tot timpul, si cu misfire - ar putea sa fie murdar injectorul - sa nu inchida perfect si sa piarda presiunea?????

Presiunea trebuie sa ramana in rampa si peste noapte???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.Ati rezolvat problema cu pornirea?Eu am aceasi problema prima cheie porneste foarte greu,cu un nor de fum alb-albastru,mers in 3 pistoane un minut si cu miros de motorina nearsa,a 2-a cheia porneste ok.Cand am cumparat masina in luna mai nu am avut treaba cu pornirea,vad ca de cand a venit frigul face asa.Oare de unde ar putea sa piarda presiunea in circuit?Inca o problema ar fi daca stau cu piciorul calcat pe frana simt ca se zdruncina motorul.Am pus testerul pe ea nici o eroare,injectoare in parametri normali,bujiile toate 4 sunt bune.Am citit si despre pompa tandem,ideea e ca a mea nu curge.Aveti idee cum as putea sa verific vacuum la pompa?Apropo masina are 185k,la 165k a fost schimbata distributia,volant si ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

oare sa fie si la mine aceasi problema am un golf 5 variantsi mi se opreste motorul in mers si nu porneste numat daca tin contatul mult sa invirte electromotoul am puso pe tester si nu imi da nici o alarma numai senzorul de turatie lo resetat am mers vreo 2km si iar mia aparutin bord martori buji esp martorul probleme la motor meseriasul a zis ca nui senzorul ci un contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde este senzorul in ce parte a motoruluiam si eu aceasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!