Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

Se dezamorseaza sistemul de alimentare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Andrei_vasile

Sall, va deranjez si eu cu o intrebare, am golf 5 bkd,dsg, soft stage 1, igr off atat si fizic, cand pornesc masina dupa ce sta mai mult circa 8-10 ore parca zici ca merge in 3 injectoare maxim 10-15 secunde pe urma se regleaza. Credeti ca ar fi injectoarele sau oringurile? Poza cu valorile mai jos. Ms anticipat. 

rsz_img_20190512_130822.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

aceste valori sunt cand e rece  motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 10.05.2016 at 21:25, StefanJ a scris:

Salut, de ceva timp ma confrut cu o problem de care nu-i dau deloc de cap la un Golf 5 1.9 105cp 2006,
De vreo luna tot mi se opreste motorul in mers sau la relantiu, astfel că nu pot nici macar 1 km sa merg cu masina.

aceiasi problema o am si eu am fost la 3 servisuri si un electrician tot nu i-am dat de cap am schimbat si senzorul G28 si tot la fel face va rog sa ma ajutati daca ati gasit problema nu stiu ce sa mai fac pt ca sunt si incepator auto doar ce am cumparat masina si m-am bucurat de ea  o saptamana si acuma sta am cheltuit bani degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună seara dragi colegi. Am o problema cu o Jetta 1.9 tdi. Ieri am rămas cu mașina în benzinărie. Nu se mai aprindea bordul și nici nu învârtea electromotorul. Am luat mașina cu platforma. A doua zi a pornit normal. Acum are momente când nu pornește și momente când pornește, și uneori se oprește motorul. Am verificat siguranțele, am curățat siguranțele și cablajul de putere din tabloul de la motor(erau oxidate și ruginite). Nu știu dacă are legătură dar nu mai indica nivelul carburantului și îmi afișează - 43 de grade. Eu a gândesc la următoarele defecte:

1 - releu pornire motor(va rog sa îmi spuneți care din ele este) 

2 - parte electrica contact pornire

3- tablou bord defect. Aici nu are simptome de immo defect. 

Dacă mai aveți alte idei va rog din suflet sa îmi spuneți. Va mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Dacă nu pune contact, etc... Da

3. Punea contact, învârtea, pornea dar se Oprea în 2 sec. Deci nu e cazul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înlocuit acum partea electrica din contact. Aceiași problema. Are momente cand pune contactul, se aprinde bordul, pornește, sta ceva timp pornita și se oprește. Aleatoriu pot pune contactul dar pentru o secunda sau doua, după care îmi ia curentul. Ce am descoperit pana acum este faptul ca am un fir topit, cel care duce la aerul conditionat(siguranță 4 din tablou, aici este și firul topit). 

Ce ar putea sa îmi ia curentul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, vezi ca siguranta aia alimenteaza mai multe module, e un plus contact - merge la climatronic, duze incalzite, scune incalzite, etc - remediaza problema, nu e de joaca. Daca ai duze parbriz incalzite, firele fac scurt langa balama stanga capota si topeste firul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru pont. Maine ma lupt iar cu ea. Va țin la curent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am desfăcut bordul și am găsit câteva fire topite și în scurt. Ai avut dreptate Florin și mulțumesc pe aceasta cale. Totul a plecat de la încălzirea stropitoarelor de parbriz. Am înlocuit firele afectate în totalitate. Acum am alta problema: nu îmi indica nivelul carburantului și nu merge aerul condiționat. În bord îmi arata - 15 grade. Problema asta a apărut cu puțin înainte sa se topească cablurile sub bord, sau probabil ca erau topite. Mulțumesc pentru ajutor și va aștept cu sfaturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand s-a produs scurtul s-au dus 12Vpe masa trimisa de ceasurile de bord, desfac ceasurile si vezi dca nu ai traseu topit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/21/2019 at 2:17 PM, danut81 said:

Am desfăcut bordul și am găsit câteva fire topite și în scurt. Ai avut dreptate Florin și mulțumesc pe aceasta cale. Totul a plecat de la încălzirea stropitoarelor de parbriz. Am înlocuit firele afectate în totalitate. Acum am alta problema: nu îmi indica nivelul carburantului și nu merge aerul condiționat. În bord îmi arata - 15 grade. Problema asta a apărut cu puțin înainte sa se topească cablurile sub bord, sau probabil ca erau topite. Mulțumesc pentru ajutor și va aștept cu sfaturi. 

Pai nu e prima găsită asa. Dacă nu se pot repara ceasurile, pe masa care pleacă din mufa ceasurilor, spre senzori, aduci o masa direct de la caroserie, prin intermediul unei siguranțe de 5A....ca măsură de siguranță, in caz ca ai un scurt pe acolo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mulțumesc foarte mult pentru ajutor. Am desfăcut ceasurile și am remediat defectul. Era împușcat un traseu de masa. Acum am descoperit alte anomalii: nu îmi merge pompita de la parbriz, bricheta, luminile de interior. Siguranțele sunt verificate. Ma gândesc sa nu fi scos un releu( când făca figuri cu opritul motorului) și sa nu îl fi pus în soclul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Detin un golf 5 1.9 tdi 105 cp BKC. As dori cateva pareri cu privire la problema mea cu masina. Daca nu merg o zi cu ea, a doua zi masina nu porneste. Defapt ea porneste insa imediat motorul moare. Dupa 3,4 incercari porneste si nu mai am probleme cu ea. Pot sa o opresc de oricate ori as vrea si nu mai intampin aceasta problema. Pe tester nu apare absolut nimic, totul fiind 'ok'. Ce as putea verifica, schimba? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat, greu de zis. Pot sa fie probleme dezamorsare, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara fani wv si colegi de suferinta??

Deci sa începem cu inceputul?

Dețin un golf 5 fabricat in anul 2006 1.9 TDI 105ps, bune masini dar pana au inceput ceva probleme. Prima problema a apărut acum un an cand a inceput sa imi tremure motorul la relanti avea întreruperi, am pus tester găsesc injectotul 4 mort, ma duc la un nea mecanicul sa imi puna unul la mana a 2a si ii zic sa puna unul compatibil sa nu faca bulei, zis si facut dar cum a vrut el, a pus un injector fabricat in 2010 pentru cu totul alt motor, dupa nici 4 saptamani a murit si el. m-am enervat si am dat comanda de unul compatibil si l-am montat singur, le-am reglat pe toate dupa montaj la 180 grade, motorul merge mult mai bine. Am schimbat si senzorul de temperatura combustibil.

Dar acum alta problema,dimineata cand e motorul rece, rece mult spus sunt 20 grade noaptea, porneste greu.

Adică pun contactul dau la automat porneste si in cateva secunde se oprește. apoi dau la automat si nu porneste decat la a 3 sau a 4 incercare dupa ce porneste merge bine, cate o dată mai tremură dar foarte putin.

Ma puteti ajuta va rog ca imi vine sa ii dau foc chiar daca e prima mea masina si mi-e draga. 

Mulțumesc anticipat!!

??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, deoarece topicul gasit este inchis, nu am gasit unde as putea posta altundeva. Recent am achizitionat un Golf V 2008 1.9tdi 105cp. De cand a venit frigul, observ ca dupa o noapte friguroasa, prima pornire din zi imi ia consum intre 13-17.5 pana se incalzeste, apoi doar daca merg subturat scade pana in 7.0-7.5, daca merg normal undeva la 8.0-8.6. Care ar putea fi problema? Are si probleme la turbina, fluiera putin la schimbarea vitezelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 5/7/2016 at 1:33 PM, catalin_boss53 said:

Am pus codurile de eroare care imi apar. Ma ajuta si pe mn cineva care a mai patit asa ceva

Cum ai rezolvat problema ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti, am tot citit dar nu am gasit un raspuns la o problema asemanatoare.  Golf 5 din 2005, 1.9 bkc 105 cai. Cand este sub un sfert jumatate ( sub jumatate ) de rezervor, dimineata la prima cheie, da sa porneasca si moare, dupa care trebuie dat lung la automat pana incepe sa o ia ca un tractor usor usor. Cu motorina peste nivelul acesta, nu am probleme. Doar daca o las mai multe zile nepornita. In timpul zilei porneste la sfert. A mai avut cineva problema asta?  Baterie- alternator- bujii noi dar fara succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de combustibil nu e in  regula, am intalnit cazul asta tot la un golf dar benzinar, plus ca tragea f. prost in turatie, la verificarea pompei avea debit, dar ceva se intampla cu ea in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O data pornita, trage in parametrii, nu scoate fum etc. Cineva care a experimentat problema asta la 1.9? 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa de motorina din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

trec direc la subiect si las si eu urmatoarea problema pentru un GOLF V (1K1), 1.9 TDI  din 2008:

De cand a venit vremea rece masina nu mai porneste. Bag cheia in contact, rotesc, las sa se stinga martorii din bord si ii dau pana la capat. Se aude electromotorul cum invarte insa motorul nu o ia. Iau contactul il pun inapoi si il las cam un minut pana sa ii dau pana la capat - electromotorul invarte insa motorul nu porneste. Am conectat-o la un telefon si nu am nicio eroare. ?  Cat a durat sa conectez OBD-ul la telefon si sa imi citeasca eventualele erori am stat cu contactul pus ( sa fi durat cam 5 minute toata treaba) . Dupa ce am terminat am luat contactul si am zis hai sa-i mai dau o cheie - In acel moment a pornit masina normal.

Concluzie:  Pun contactul si trebuie sa las  aproximativ 5 minute contactul pus, iau contactul, ii dau iar  si apoi masina porneste normal. Mentionez faptul ca dupa ce merg cu masina si fac pauze de 2 - 5 ore si ma urc inapoi si o pornesc - porneste normal fara a mai fi nevoie sa las contactul pus alea 5 minute. 

Bateria este noua si cu masina merg de 2-3 ori pe saptamana pe autostrada aprox 60 de km.

Ce am facut? : Am schimbat bujiile dar masina face la fel. 

Intrebarea cred ca o anticipati. :) 

In urma simptomelor mentionate mai sus ce credeti ca ar putea cauza problema cu pornirea? Intreb mai intai aici pentru ca m-am saturat de jegmaneala din service-uri unde pentru un schimb de bujii mi-au cerut 150 de lei manopera. 

Multumesc aniticipat si cine mai are nevoie de informatii va stau la dispozitie. O sa incerc sa incarc si un film pe Youtube. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!