Jump to content

'17 Superb Style 2.0 TSI 220 DSG


75NOR

Postare recomandată

Stiu ca ti-ai facut deja traseul de acasa, insa daca ai ocazia si este timp, incearca sa incluzi ruta asta in traseu, eu am facut-o pe aia din dreapta, insa merge si aia din stanga.

 

https://www.google.com/maps/dir/46.4194408,12.3705071/46.7404567,12.3757827/@46.8358204,12.2739063,9.46z/data=!4m2!4m1!3e0?hl=de-DE

 

Daca faci tot Stelvio, in partea din sud iti recomanda bucatica asta de drum, asfalt bun, curbe cate vreo, trafic minim. A fost mai greu decat pe Stelvio, dar am zambit ca un tembel tot drumul. In varf la Aprica te rasplatesti cu o inghetata. Apoi in functie de ce planuri ai, o iei spre N Austria sau S-E Venetia.

 

https://www.google.com/maps/dir/46.1804024,10.3257709/46.1644438,10.0896253/@46.0410887,9.8113591,9.54z/data=!4m2!4m1!3e0?hl=de-DE

 

Bucatile astea doua de pe maps m-au impresionat foarte mult.

Sa aveti drumuri bune, vreme faina.

 

 

IMG_20180915_115223.jpg

IMG_20180915_113610.jpg

IMG_20180916_162304.jpg

IMG_20180916_161834.jpg

Link către comentariu

Nu domnu' Alf, sunt doi colegi cu masini frumoase, tineri, cu posibilitati, care-si implinesc visele ? ferice de cei care pot, cei care nu pot sa fie mai ambitiosi :blah_:

Link către comentariu

Pauză publicitară la Innsbruck ?

Am oprit la un OMV pe autostrada, spălat frumos la self wash.

5Eur bine cheltuiți. Sters geamurile cu laveta mea, ca sa crizez austriecii ?

IMG-20190911-WA0029.jpg

IMG-20190911-WA0033.jpg

Link către comentariu

Nu. Curat si civilizat.

Boon, plecam din Innsbruck către Parcul Național Stelvio, unde suntem cazati. Direct "la botul calului", la Sulden.

Aveam varianta de autobahn prin Pasul Brenner si apoi Bolzano, Bormio, Stelvio. Totuși, la o privire pe hartă, am decis sa risc si sa merg freestyle: am coborât de pe autostrada înainte de pasul Brenner si am luat-o pe niște semi DN prin Italia: Vipiteno, Merano, Stelvio am ales, doar pentru ca văzusem nesfârșite serpuiri pe hartă.

Bine am ales, pentru ca am avut parte de ceva ultra spectaculos: Pasul Giovo, 2094m. Asfaltat foarte recent, l-am avut doar pentru mine în lumina apusului...Am ajuns la Merano exact când s-a făcut beznă, rupt de cat am învârtit de volan. Ultra abrupt (gradient mai mare ca pe Grossglockner), foarte îngust, peretele stâncos al muntelui, 2 benzi bune doar pentru 2 Fiat 500, cu parapete metalic în cealaltă parte. Am fost cu...elefantul în raionul de porțelanuri pe acele de par cu raza foarte mica, dar în rest, am fost "all in" - in limitele curelele personale, spre groaza pasagerei...? Dacă veti ajunge pe acolo o sa fie limpede metafora curelelor...?

Undeva în spatele retinei aveam în minte imaginea lui Carlos Sainz troznind cutia unei Delta HF Integrale, sau mai bine, un Renault 5Turbo (pentru cei care au deschis mai devreme televizoarele) pe o specială în zonă.

Am câteva cadre doar din zona de vârf, dar...nu rămân lucrurile asa ?

 

IMG-20190912-WA0007.jpg

IMG-20190912-WA0020.jpg

IMG-20190912-WA0016.jpg

IMG-20190912-WA0013.jpg

IMG-20190912-WA0006.jpg

IMG-20190912-WA0015.jpg

 

 

 

 

             Iar cadrul ăsta...❤❤❤

IMG-20190912-WA0017.jpg

Link către comentariu

O.... vad ca ai luat seama la sfaturile mele din postul Stelvio to Grossglockner ? sau asa a iesit....

Cat priveste elefantul in raionul de portelan cand ajung acasa iti trimit o poza .... se poate si mai rau ?

Dupa Stelvio mai vorbim .... 

Drumuri bune si vreme buna de calatorit!!!

Link către comentariu

Acum 8 ani si 2 luni strabateam si eu acelasi drum :wub:, dar cu G4-le. Si la intoarcerea de pe Stelvio am facut gratar cu discurile de frana :)) Atentie la coborarea de pe Stelvio sa nu va faceti discurile varza, sunt vreo 48 de ace de par, plus ca sunt foarte inguste, atentie la trafic, s-ar putea sa trebuiasca sa dati si cu spatele in panta de 14% sau cat e. E mirific, serios. O experienta superba si un traseu de-ti vine sa scoti tot din masina mai ales la coborare dar cum am zis, atentie la frane ca le prajiti.

Link către comentariu

Asteptam la final un centralizator la locatiilor si drumurilor batute.

Cum zic si colegii, ai grija la frane! :) 

Link către comentariu
1 hour ago, Aerofan said:

 cu G4-le. 

cum adica -le ?

g4-ul  sau g4. de unde vine -le ? :P

ca sa nu faci discurile rosii trebuie sa mergi preventiv, frana de motor si acceleratii gandite. nu cred ca s-a dus pana acolo sa mearga asa...

Link către comentariu

Așteptam update-uri, poze, filmulețe, povesti. Sper sa ai parte de vrem?e buna si trafic cat mai redus.

Link către comentariu

Dimineața a fost innorat pe munti, asa ca am decis sa așteptăm. După prânz a fost asa: adică chill.

Recomandăm cu căldură Hotel Die Poste în Solda.

Mâine e ziua....

Mersi. Revin.

IMG-20190912-WA0048.jpg

IMG-20190912-WA0036.jpg

IMG-20190912-WA0043.jpg

IMG-20190912-WA0044.jpg

IMG-20190912-WA0042.jpg

IMG-20190912-WA0041.jpg

IMG-20190912-WA0037.jpg

IMG-20190912-WA0049.jpeg

Link către comentariu

Wow!!!! Mi-nu-nat! Anul asta aveam si noi planificat cu copilul un traseu pe Deutsche Alpenstrasse, cu ceva opriri si pe la Garmisch, dar au intervenit niste schimbari si am amanat. Voiam sa replanific pt anul viitor dar cred ca schimbam cu varianta ta! 

Drum fain in continuare!

Link către comentariu

Noh... ce sa zic?

Am bifat pe bucket listul personal si Stelvio, după Grossglockner. Sunt fericit si obosit în același timp.

Am avut vreme perfecta, au fost 20grade pe Stelvio, la 2760m, trăiască inversiunea termică.

Drumul a fost liber de mașini, dube si camioane. Motociclistii au fost de treaba, dar bicicliștii - absolut nesimtiti ? si foarte obraznici.

Revenind, am băgat asa:

2 x urcare Trafoi - Passo Stelvio, adică 2 urcari pe cele 48 ace de păr.

2 x urcare Passo Umbrail (2506m) - Passo Stelvio (2760m)

1 x urcare Bormio (de la zona tunelurilor) pana în Passo Stelvio. Aici am fost 100% singur pe drum, printr-un concurs fericit de împrejurări ?

1 x urcare din Santa Maria Mustair (Elveția) pana în Passo Stelvio.

Toate astea, evident au si coborarile aferente ?

Am muncit volanul din greu. Doar din padele am rulat. Acele de par pe Stelvio le-am făcut doar în 1-2 si foarte rar 3. Idem si urcarea din Elveția. Urcarea din Bormio a fost mai rapidă, desi mult mai periculoasă în caz de greșeală vs consecințe, pentru ca am apucat sa dau si 4... Si era pustiu...❤ 

Senzațiile sunt mega mișto, recunosc. DPDV automobilistic Stelvio e peste Grossglockner, mult mai obositor si mai periculos, mașina suferă mai mult, datorita asfaltului imperfect ( nu sunt gropi, totuși), altitudinii si gradientului. Aici e buba, cat de mare e diferența de nivel.

Frânele sunt chinuite mult mai mult decât pe Grossglockner. 

@deenman: ai pierdut pariul, nu a ieșit fum din discuri, nici lichidul nu a fiert. În schimb frânele fata au suferit serios dpdv temperatura, e foarte greu sa le răcești, ca efectiv nu prea ai unde si chiar m-am preocupat de asta. Fac inventarul/ inspecția începând de mâine când vor fi reci si apoi după o spălare serioasa acasă.

Ca si destinație turistică, Stelvio e o dezamăgire: fix ca Bâlea. Tonete unde se vând toate kkturile, tonete unde se prăjesc Wurst, de iti muta nasul, înghesuială si atmosfera de bâlci. Exact ca la Bâlea Lac înainte de tunel.

Sunt vreo 3hoteluri, toate copii fidele de la Bâlea Cascadă/ Cota 1400 si exact la fel de degradate si în semi paragina. Apa de la zăpadă se scurge pe peste tot, scocuri rupte, tencuieli umflate, geamuri lipsa si baricadate cu osb. ???

Se schiaza si acum. Sunt 3terase, hărmălaie mare. Terasele sunt niște mizerii. Am baut cel mai prost espresso din toată Italia, o posirca gen birt de sat de la noi, în cana mare, evident ???

Deci...drumul, un apogeu automobilistic, o dezamăgire dpdv turistic

Motociclistii ok. Cei cu mașini, unii ok (mai ales pasionați veniti sa se dea, gen vreo 4 GTS, AMG GT, FType R si vreo 300 de Lotus Elise care aveau întâlnirea pe Europa acolo) Altii absolut idioți, blocau traficul, nu erau în stare sa ia acele de par dintr-o manevră (ma gândeam ca o să-mi fie la limita cu cei 4.90m ai Superbului, dar nu am avut nicio treaba problema). Bicicliștii un coșmar. Tupeisiti, artagosi, obraznici - sicanau mașinile si motocicletele, mergeau în paralel cate 3 când vedeau trafic ca sa te oblige sa oprești, când motociclistii ieșeau în depășire, intenționat ieșeau din rand si mergeau în paralel, ca sa creeze haos, sau pur si simplu urcau pe mijlocul drumului si făceau semne cu pumnul către orice mașina încerca sa treacă. Vai Piano, Vai Piano, urlau. ????

Totuși, cu toate astea, mi-am făcut "damblaua", am făcut cate urcari am simțit ca vreau si am avut noroc de trafic, sa ma pot da în tihnă, minus câteva scene pe coborâre cu bicicliștii.

Săptămână asta, pe Grossglockner si Stelvio am făurit amintiri pe care cu siguranță o sa le iau cu mine dincolo. Voi reveni cu siguranță încă o data, e un alt punct pe wish list, dar pe 2 roti...

Câteva cadre, le las pe ele sa spună povestea...

Mâine e o zi grea: 1100km de aici pana în Ungaria, după Budapesta ?

IMG-20190913-WA0034.jpg

IMG-20190913-WA0036.jpg

IMG-20190913-WA0031.jpg

IMG-20190913-WA0015.jpg

IMG-20190913-WA0017.jpg

IMG-20190913-WA0030.jpg

IMG-20190913-WA0021.jpg

IMG-20190913-WA0022.jpg

IMG-20190913-WA0029.jpg

IMG-20190913-WA0028.jpg

IMG-20190913-WA0037.jpg

IMG-20190913-WA0017.jpg

Link către comentariu

?:biggrin:  De fiecare data cand vin aici, merg in josul paginii sa dau like, dupa care iar imi amintesc ca nu se poate. Am luat deja teapa de mai mult de 10 ori.

Te-ai dat ceva azi, nu gluma. Ma bucur ca ai prins vreme buna, fara vreme buna traseele astea nu prea sunt recomandate, peisajul facand mare parte din atmosfera. Sa vezi pe un traseu din asta ce frumos injuri cutia manuala pe urcare, atunci iti dai seama din plin ca iti lipseste ceva.

Drum bun si in siguranta maine.

 

Link către comentariu

Mersi.

Pai...pentru asta am venit. Sa ma dau, de toată priceperea mea si de toată putința masinii, pentru plăcerea sufletului meu ?

Am pornit acum mașina, am dat o mică tura. Se pare ca au supraviețuit frânele. Nu scârțâie plăcuțele si nici nu am zgomotul ala de plăcute rigide/prea dure, care denota plăcute coapte, de care ma temeam.

Ma gândeam la Stelvio: imaginați-vă alea 3 ace de par de pe Transalpina, chiar sus, cum urci de la Obârșie, unde efectiv ești în a întâia si ai senzația ca urci pe casă. Eh, Stelvio are fix 48 din astea legate prin linii drepte sau alte viraje...

Am descoperit si un punct foarte slab al Pirelli-urilor: se încălzesc foarte greu. Au 2.5 ani si 35k rulaj. De fiecare data când ieșeam din ac de par si eram în a întâia, cum treceam în WOT de 3500rpm începeau sa scârțâie. Am mers cu ESP Sport si le-am chinuit. La a doua urcare probabil ca se incalzisera bine, ca am reușit sa am aderenta mai buna. Mi-a confirmat si @ToniM ca mai întâi m-a auzit si apoi m-a văzut ? Ce bine mi-ar fi prins niște Pilot Sport excursia asta... 

Sunt mega mulțumit de mașina, s-a comportat excelent, m-a uns la suflet cum se spune. Am urcat cu geamul deschis complet, sa aud motorul si sa ma bucur de retrogradari ❤❤❤ De fapt toată ziua am fost cu geamul larg deschis si muzica oprită ?

M-am bucurat mult si când coborâm, iar baiatul cu AMG GT era în plin span pe lângă mine ???????

Link către comentariu

@AerofanAsta e tot ce ai putut spune după tot ce am scris ? ???

Fiecare a avut obiectivele lui pe traseu, de asta am abordat diferit ziua.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!