Jump to content

'17 Superb Style 2.0 TSI 220 DSG


75NOR

Postare recomandată

9 hours ago, 75NOR said:

Am continuat cu o excursie/hiking la Krimmler Wasserfalle. Sa zicem un fel de excursie Bâlea Cascadă, cu diferența ca varianta austriacă e de vreo 20 ori mai sălbatică si cel puțin pe atât mai bine organizată/civilizată, etc. Cei 20Eur taxă, including parcare se justifică pe deplin.

Pe finalul după amiezii, am avut mare noroc: a ieșit soarele, au dispărut norii, s-a încălzit rapid, asa ca am fugit pe Gerlos Alpenstrasse. Au fost 12km de plăcere pură, altitudinea maximă fiind de 1630m.

Superba zona. 

Fiind amator de ski ( ma rog, placar :lol: ) am batut-o acum ceva ani. Sa vezi ce misto e iarna la cascada, la -20 grade :lol: si... daca mergi iarna, intrarea e gratis! :lol: 

Superb si la Zell am See. Incercati sa urcati sus cu cabina daca e vreme buna, pentru o panorama exceptionala.

In zona Salzburg, si destul de aproape de Zell am See, recomand Konigssee - https://www.google.ro/maps/place/Königssee,+83471+Schönau+am+Königssee,+Germania/@47.5925147,12.9850887,15z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4776ec0fafbbcaf5:0xa1d25a67cbbd420!8m2!3d47.5909847!4d12.9895949?hl=ro

Keep the info comming! :) 

PS - Puteti incerca si Thurn Pass - https://www.google.ro/maps/place/Paß+Thurn,+5730+Mittersil,+Austria/@47.409381,12.3008359,11.67z/data=!4m5!3m4!1s0x4777aeee832a1fb3:0xec1c632d39815728!8m2!3d47.3029523!4d12.4142826?hl=ro

Intre Mittersil si Kitzbuhel

Modificat de ska
Link către comentariu

@tavitara: mersi. Ne-a plouat primele 2 zile cu intermitente după ce am plecat din Vienna si către Salzburg. Nu am spălat mașinile, sunt curate. Civilizație. Sa mai zic? Doar praful de frâne de pe jante trădează rularea. Pana am coborât de pe autostrada după Salzburg nici praf de frâne nu era, dar deja am 2 pasuri date si se cunoaște.

@dydu_kuf: vedem azi. 

@cristi511: sa fi văzut ce rânjet aveam sus pe Gerlos....

@Aerofan & @ska: mersi

Link către comentariu

Superb drum, si eu imi doresc foarte mult sa fac un roadtrip prin Austria :D

Cand te intorci si ai timp, poti detalia putin traseul parcurs, cazari, zone etc?

Distractie placuta :beer:

 

Link către comentariu
2 hours ago, 75NOR said:

înainte de plecare...❤

 

Va mai vine sa plecati??

Link către comentariu

Boon. Deci, înapoi la bază..de unde, sincer nu-mi mai vine sa plec...

Ne-am cazat în zona Zell Am See, într-un sătuc bijuterie numit Saalfelden. Nu pot descrie cum este. Nu sunt străin de tarile din vestul Europei, de Germania sau Austria, dar zona asta este într-un fel special. Te simți altfel, are alt gust.

Câteva poze mai jos de la "locuință pentru 3 zile" ...Cele din postul de mai sus tot de aici sunt

IMG-20190910-WA0077.jpg

IMG-20190910-WA0076.jpg

IMG-20190910-WA0074.jpg

IMG-20190910-WA0072.jpg

Link către comentariu

Încă sunt cumva sub bucuriile si emoțiile zilei, asa ca fac...episoade din ziua ce a fost.

Plecăm spre Grossglockner, sa zicem un lant muntos format din mai multe vârfuri, cu 2 cai principale de acces. Noi, am ales varianta creșterii de altitudine, astfel am urcat dinspre Zell Am See, adică sa fim cat mai mult pe urcare. Se creste progresiv altitudinea pana la 2571 cat are Edelweiss Spitze, de altfel cel mai înalt punct accesibil cu mașina.

Am avut noroc. Mare noroc. Ieri ninsese, azi a fost soare, iar temperatura a fost intre 8-12 grade. Si am avut noroc ca drumul a fost foarte liber. 

După pay point access, 36Eur, începe nebunia. Se urca abrupt, viraje largi urmate de ace de par te scot rapid în pădure în zona de gol alpin. A fost doar 2 si 3, doar intre 3 si 6k rpm. Multe urcari se fac pe 2 benzi, astfel încât toată lumea are loc destul de joacă. Asfaltul impecabil. Ultimii 200m altitudine se fac pe un drum cu piatra cubică, perfect așezată, evident. Înainte de bucata terminus, am întors si am coborât în câteva locuri pentru poze, motiv de încă o urcare asa cum trebuie....

De la Edelweiss se coboară cam ca în seaua din Transalpina pana la 2200m, pe niște viraje largi, absolut delicioase. Se urca prin tunel pana la Hochtor Pass, 2504m.

De aici se coboară pe gol alpin si apoi prin pădure, urmând intersecția cu urcarea dinspre Lienz / Heligenbut. Noi am coborât pana la Helingenblut, vreo 9km cu 12-15% gradient, ca sa am ce sa alerg înapoi pana la intersecție si mai departe pana la Kaiser Franz Hohe, adică 2369m. Aici e ghetarul Pasterze. Oamenii au amenajat o parcare multietajata cum noi doar putem sa visam la Bâlea Lac, asa ca restul e foarte aerisit. Partea nasoală, " baetii cu X5 nu pot face poze cu mașina pe ghețar "??? Eram sarcastic, evident...

Apropo, tot drumul e cu 100km/h, dar sunt câteva zone cu 50 si una de 30. Sunt sfinte, apropos, indiferent ce mașina/motor ai si cat de pilot de crezi...

Am coborât in tihnă către intersecția cu drumul de Lienz, am făcut un picnic in soare, la o zona special amenajata. Nu tu servetele aruncate, nu tu mucuri, doze, peturi, nimic. Si niciun cos de gunoi... Again, civilizație. O plăcere sa te oprești.

A urmat...main event pentru mine: urcarea de la 1500m la cei 2500m ai lui Hoctor Pass, urcare pe care am făcut-o de 2ori, ultima a fost doar partea mega intensă de gol alpin. Am dat tot ce am putut si tot ce a putut GTi-ul pentru bătrâni. Cat au tinut gumele, cat au tinut sway bars, cat a putut sa urle motorul si cat am putut eu. Am ajuns transpirat si fericit pe Hochtor. Am avut drumul doar pentru mine si pentru bucuria mea de copil mare...

Am făcut cool down, câteva cadre si nu-mi puteam sterge rânjetul de pe fata. 

Urmează cadrele zilei, în ordinea lor: cele cu zăpadă sunt de dimineața, urcarea spre Edelweiss, urmează cele din varf si cele de la Hochtor.

Sunt incoerent, puteam scrie poate mai bine postul asta, dar încă sunt stăpânit de emoții...

Mâine dimineața probabil ca o sa fac wrap up pentru Grossglockner, sa fie la.rece...

IMG-20190910-WA0071.jpg

IMG-20190910-WA0070.jpg

IMG-20190910-WA0069.jpg

IMG-20190910-WA0064.jpg

IMG-20190910-WA0068.jpg

IMG-20190910-WA0065.jpg

IMG-20190910-WA0067.jpg

IMG-20190910-WA0066.jpg

IMG-20190910-WA0056.jpg

IMG-20190910-WA0054.jpg

IMG-20190910-WA0052.jpg

IMG-20190910-WA0050.jpg

IMG-20190910-WA0046.jpg

IMG-20190910-WA0045.jpg

IMG-20190910-WA0048.jpg

IMG-20190910-WA0051.jpg

IMG-20190910-WA0058.jpg

IMG-20190910-WA0042.jpg

IMG-20190910-WA0105.jpg

IMG-20190910-WA0036.jpg

IMG-20190910-WA0109.jpg

IMG-20190910-WA0102.jpg

IMG-20190910-WA0089.jpg

IMG-20190910-WA0096.jpg

IMG-20190910-WA0039.jpg

Link către comentariu

Superbe cadrele!

@deenmandoar o rulotă tractată am prins pe coborâre fumegând frânele ?span widget

 

@cristi511 iluzie optică, ceramicul împlinește deja 2 ani in februarie, sper că atunci sa fiu in alt halat, uite motivul pentru care a mea strălucea mai bine 

IMG_20190910_125413.jpg

Modificat de ToniM
Link către comentariu

Are 340/310mm...gtiul asta de batrani.

Excelent! Oficial va invidiez! 

Ps: se vede nanoceramicul lui @ToniM 

Bravo baieti! Nota 10 cu felicitari!

Link către comentariu

@deenman încă nu mi-ar fost clar dacă mirosul era de cauciucuri chinuite sau de frâne încinse.? Dar da, mirosea bine, de asta am făcut cool down ca la carte. Nu am ovalizat discurile prin decalire si nici lichidul nu l-am fiert, când simțeam ca are început de fade, mai slabeam ritmul. Fum nu a fost. A.fost frână de motor si conștientizarea ca eram cu un Superb, nu cu un 595 Abarth sau cu un R1...

Link către comentariu
în urmă cu 1 oră, 75NOR a scris:

Câteva poze mai jos de la "locuință pentru 3 zile"

Hopa, s-a marit ghetarul acum 3 ani era mai mic :)). Pe drumul ala ingust de langa locuinta m-am plimbat acum 3 ani si eu, dar cu bicicleta ?

Link către comentariu

???

Am fi urcat si pe ghețar, dar mai trebuia o zi. Echipament aveam, mai puțin coltari si pioleti...

Link către comentariu

Merita facut cel putin odata, au drumuri foarte bune, si cu toate ca la inceput taxele mi s-au parut aberante, dupa ce am parcurs drumul si am vazut parcarile, punctele de vizita, harta care ti-o dau la intrare cu ce poti sa faci (inclusiv unde poti sa te opresti sa vezi marmote sau alte puncte de interes)  mi-am dat seama ca taxa nu este mare deloc.

Grossglockner e spectaculos de privit deci facut neaparat pe vreme cat se poate de buna, cu soare,  drumul este lat, se conduce destul de usor. Mult mai solicitant a fost Stelvio, le-am facut in aceasi saptamana, fara trafic, ca am mers foarte devreme.

Primele 2 poze Grossglockner, iar ultima Stelvio (drumul pe Stelvio comparat cu GG e mult mai ingust, asfalt mai prost, mai mult trafic- motociclisti- si mai dai si de cate un autobuz)

 

IMG_20180917_105644.jpg

IMG_20180917_110021.jpg

IMG-20180915-WA0004.jpg

Link către comentariu

Oau! Ce peisaje! Ar fi meritat cel putin un s10 pentru imortalizare.

 Imi indici si mie te rog traseul făcut? Pare foarte tentant ?

Link către comentariu
42 minutes ago, ShadoWzZ said:

Postarile astea sunt de genul ... hai sa ii ofticam pe astia care nu au avut concediu anul asta ?

Stai linistit, ii oftica si pe cei care au avut -_-

Link către comentariu

Daca nu va „grabiti“ acasa, incepe Oktoberfest in „cateva“ zile??.

Superbe peisajele!

Link către comentariu

@deenman: taxă de 36eur nu e aberanta deloc pentru ca primești în schimb multa civilizație.

Ca popor mulțumit cu coada de 10km pe sens la Bâlea ce suntem si sa nu ai unde parca si sa fie plin de gunoaie si servetele si mizerie infecta si eternii mici sfaraiti, poate părea mult. Tocmai de aia nu o sa ne facem bine vreodată, pentru ca ne place în mizerie. Pentru ca nu am fi în stare sa fim altfel. Noi...eterna combinatie, smechereala, ne descurcam...

Am plătit cu mare bucurie aia 36Eur, pentru ca am primit multa bucurie in schimb. 

@ShadoWzZ: ești tânăr, ai timp destul ?

@ska: mersi fain. Azi plecăm spre Stelvio.

@yanq: mersi. În realitate e mult mai frumos. Ca traseu ai avea: Budapesta, Viena, Salzburg, Zell Am See si de acolo intri pe Grossglockner Strasse. Si retur.

@dydu_kuf: Nu m-as mai grăbi acasă deloc. Nu sunt fan Viena, sau Salzburg, dar zona asta e ceva aparte. 

Făcând retrospectiva zilei pe Grossglockner as zice asa:

- Natura ne-a ajutat enorm. Cota 1400, Transbucegi, TF, TA, toate adunate nu sunt mai prejos ca peisaj fata de Grossglockner Strasse. Dar atât. De aici, ne-am bătut joc de tot si de toate. Asfalt, natură, construcții, servicii, atitudine, comportament. Si e păcat, dar nu ne mai facem bine.

- Drumul e superb, e pe to do list al fiecărui pasionat. Măcar o tura de acomodare, una de dat si una de chill la peisaj. Deci o zi întreaga ca sa fie full experience.

- Poate mi-ar fi plăcut mai mult sa am în set de Michelin Pilot Sport si niște sway bars mai mari, dar...oricum a fost cam scuturacios pe autostrăzile austriece pe setup curent.

- Un Golf R sau un Abarth 595 ar fi ce trebuie aici....

Over and out

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!