Jump to content

'17 Superb Style 2.0 TSI 220 DSG


75NOR

Postare recomandată

Incep cu detalierea "pregatirilor de iarna" - poate le mai dau si altora idei :rolleyes:

Azi, episodul 1: "Folierea"

Tinand cont de iernile din zona si de designul specific al Superbului 3, am considerat ca merita aplicata folie pe partea inferioara a usilor, acolo unde sunt acele "umflaturi"/bandouri.

Astfel, am aplicat o banda de folie pe toata lungimea lateralei, deasupra pragului, chiar sub cea mai de jos muchie a caroseriei. 

Am ales de la Orafol filmul Oraguard 280 Stone Guard Film, are transparenta si durabilitate excelenta.

Mai jos poze de la aplicare. Ultimele 2 poze sunt cu foliile aplicate - efectiv nu se vad pe masina. Ajuta foarte mult si designul cu multe muchii, efectiv am ascuns foliile sub muchia inferioara.

IMAG3515.jpg

IMAG3518.jpg

IMAG3520.jpg

IMAG3524.jpg

IMAG3588.jpg

IMAG3591.jpg

IMAG3592.jpg

Link către comentariu

Interesanta ideea cu folia aplicată acolo, iarna se poate zgâria de la zăpadă/gheață in zona aia si bănuiesc că nu costă foarte mult.

Primavara dai jos folia?

 

PS: superb superbul tau. 

Modificat de tetea
Link către comentariu

@cristi511: chiar deloc, m-am laudat deja cu actiunea :) 

@tetea: a fost 60Eur toata distractia. Nu o dau jos primavara, ramane acolo. Chiar am testat-o, am luat ceva bitum pe drum :(  si s-a curatat foarte usor, nu a ajuns pe vopsea

On 14.03.2017 at 10:02 AM, cristi511 said:

Ia in considerare folierea lateralelor/pasajelor rotilor 

Hopaaa, dar ce avem noi aici ? :) 5 luni mai tarziu...done 

Link către comentariu

Interesant. Merita investitia.  Sunt curios cum o sa arate dupa iarna.

Link către comentariu

Bai....tu chiar ai grija de ea, ce mai...nu am fost asa de hype de cand cu Huanita :P , Bruni e mai neglijata :(

Sincere felicitari, tin sa mentionez ca am vazut live masina si este hands down (alt logo, but same idea la cum isi tine acest "Individ" masina) :vwrullz:

Link către comentariu

OCD - boala grea. In privinta asta nu impartasesc aceleasi ganduri cu tine. Mie mi se pare inutila punerea foliei in zonele alea, o data pt ca se va strica in maxim 2 ani si va arata urat, va trebui data jos/inlocuita (asta ca sa nu arate mai urat decat daca nu o puneai), iar a doua oara pt ca oricum zona aia e f bine facuta din fabrica.

Eu la Octavia, dupa 8 ani si 130k km pe drumurile patriei, nu pragurile ciuruite asa cum zic multi ca s-ar face de la pietre. Doar cel din dreapta are 2-3 urme de pietre unde am dat cu kit-ul de retus cu vopsea originala si putin lac peste, nu se vede nimic si e protejat impotriva coroziunii. Daca in 8 ani nu am avut alte probleme, ma gandesc ca oricum 10 ani nu iti da batai de cap treaba asta, deci de ce sa te complici cu folie? :D

Acum na, fiecare cu piticii lui, nu putem sa avem aceleasi pareri in legatura cu orice. :) Totusi, sunt curios cum va arata dupa 2 ierni si ceva drumuri la viteze mai mari cu antiderapant pe sosele.

Link către comentariu

@RzzV: folia are durata de viata specificata de producator de 5 ani si e gandita exact pentru genul asta de uz. 

Nu m-as baza ca zona aia e bine facuta de fabrica, vopselurile pe baza de apa sunt foarte sensibile la pietricele - am experienta de la S2, unde pe bara spate, in spatele rotii aveam vopsea sarita. Iar eu nu pun nici mort mud flaps-uri pe masina :banghead:

Octavia ta a fost fabricata acum 8 ani, cand masinile se faceau cu totul altfel si la alte standarde de calitate.

Eu zic ca va arata foarte bine - iar daca nu va arata, pur si simplu se da jos cu foenul in 5 min si in alte 5 min se degreseaza cu alcool toata zona. Asta sa fie toata pierderea mea: 60Eur si 1h din viata :) 

Link către comentariu

Sa urmaresti sa nu cumva sa intre si sa tina apa sub ea.. Am vazut un Wrangler cu muchile de la usi ruginite, proprietarul spunea ca e tocmai de la folia de protectie care a tinut apa.. Nu stiu ce folie sau ce montaj defectuos s-a realizat :)

Link către comentariu

De unde ai cumparat folia? Ma bate si pe mine gandul la o asemenea protectie

Link către comentariu

@andrei0241: am cumparat/ aplicat de aici

@Bebeee: mersi. Stiu ce zici, dar cred ca e vorba de o alta folie, care se pune pentru masinile care fac off road serios, e o folie groasa, care sa protejeze vopseaua de crengi, la trecerile nasoale prin padure. In functie de cat de veche e, sau ce montaj s-a facut, sau cum s-a dat cu wap-ul, da, pot aparea surprize.

Asta pe care am pus-o e foarte subtire, 150microni, doar eu imi spal masina, o sa am grija oricum.

Link către comentariu

@75NOR Daca ei ofera garantie 5 ani atunci nu e rau. Sa vedem, eu nu am de gand sa pun si vedem cum vor arata masinutele noastre dupa cateva ierni :D Si sa nu uitam, a mea are o iarna in plus! :))

Ma tot uit la poze si....jantele arata asa bine...

Link către comentariu

... si n-au saibe :)

+2CP, se vede pasiunea pentru masina!

Spor Cristi!

Link către comentariu

Pai @RzzV de ce nu i le cumperi?

Asa @75NOR ar putea sa si ia...ce a tot zis ca ar vrea. Plus ce el mai are un set pe 18 deci nu le ar duce dorul...

Just sayin'... :D

 

Link către comentariu

@cristi511 Daca mi le-ar lua intai mie cineva pe astea pe care le am acum, as lua 18-uri (la un pret bun, evident, nu le-as da pe astea care inca arata impecabil pe jumate din pretul de nou). 19" cu PDG-ul meu nu cred ca e deloc o idee buna, in plus nu vreau nici sa simt o diferenta prea mare la confort :))

Link către comentariu

@cristi511: Tizule, gata cu inceptionul cu schimbatul jantelor :) Lasa-l si pe @RzzV in pace :) Iti place tie sa agiti apele :) 

"Proiectul" s-a inchis. Mi-a zis mie cineva ca rotile negre par mai mici decat sunt, asa ca am studiat live cu un Superb L&K cu Phoenix 19 negre, i-am dat dreptate si am inchis taraba/subiectul :)  

Link către comentariu

Tu deja imediat ajungi sa faci reclama la Durex cu infoliatul! :D

Sa faci un review in primavara cu modul in care s-a comportat dupa iarna!

Link către comentariu

@sebip: ha, ha, o sa fac un  review. Sa stii ca am pus strict datorita formei caroseriei, in speta partea de jos a usilor. Pe praguri oricum nu am pus, ca nu tine. La S2 nu am avut de ce sa pun. Singura problema dupa 4 ierni a fost vopsea sarita in mai multe puncte pe bara spate, in spatele rotii. Acolo trebuia sa pun. De asta, acum am insistat sa am si acolo.

Ce pot sa zic dupa aprox 1,000km de cand o am montata: m-a salvat de puncte de bitum. Bitumul s-a oprit pe folie, l-am dat jos rapid la spalatorie, ceea ce deja e un plus.

Am vrut sa infoliez si capota, dar am lasat-o balta, facand o analiza cost/beneficiu, am iesit cu mai multe minusuri decat plusuri, asa ca...nu.

Link către comentariu

Bun...

12,000 rulaj in 6 luni.

Uleiul foarte putin sub maxim pe joja... rodajul rulz :) 

La 15,000 o sa fac revizia, desi masina "se cere" la schimb ulei la 25,000. Sa stiu o treaba.

IMAG3615.jpg

Link către comentariu
27 minutes ago, 75NOR said:

 

Uleiul foarte putin sub maxim pe joja... rodajul rulz :) 

 

 

Mai important decat rodajul cu restrictii peste 3000rpm sunt regimurile de folosire , adica sarcina la temperaturi mici, racire insuficienta dupa run-uri in forta.

Principiu de "dupa rodaj" masina nu consuma ulei nu prea sta in picioare. Sunt destule masini cu rodaj facut care mananca ulei.

Cred insa ca ajuta...la moral in special :) 

 

Drumuri bune si baga "paie pe foc" !

 

In plus, in calitate de moderator sa tragi discutia in mod vadit si abuziv in zona tehnica, in mod netranspararent, e o incalcare grava a regulilor acestui forum :P

Nu ma asteptam la dvs.... :))

Modificat de saibot
Link către comentariu

Cine face rodajul ca la carte, o foloseste, in general, corespunzator si dupa aceea..

Dar sti cum e... daca faci rodajul, se invata leneşă :lol::lol: 

Link către comentariu

@saibot: ha, ha, ha, ce ti se pare tehnic in postarea mea ? Nemaivorbind de vadit si abuziv :biggrin: It was just the joja :) 

Pe aria asta nu sunt moderator, doar user, deci....missed :tomato:

Link către comentariu

In functie de tipurile de drumuri facute masina mananca ulei mai mult sau mai putin. In principiu orice motor ia cate putin din ulei intre schimburi, cat timp consumul e mic si nu e nevoie de completat mai mult de 1l intre schimburi nu cred ca e nicio problema.

Mai mult, la diesel in primii 40-50k km masina imi consuma in mod vizibil destul de mult ulei, cu tot rodajul facut ca la carte. Dupa aia, brusc s-a potolit cand am trecut de la Castrol la Ravenol, desi am ramas pe aceeasi specificatie a uleiului - asta e o alta poveste si nu are rost sa o discutam aici.

La benzina, pana acum in cei 20+k km, a consumat vreo 500ml cred in primii 10k km, de atunci nu am observat sa mai scada in mod vizibil uleiul pe joja.

@75NOR Dupa ce pui scutul sub baia de ulei, o sa creasca putin nivelul de ulei intre schimburi, nici vorba sa scada. Mai ales ca o sa termini si rodajul pana la revizia urmatoare :lol::))

Link către comentariu

Pentru ca tot este sezonul escapadelor "off road" cu masinile din dotare, am zis sa nu raman "pe dinafara" :) 

Am tras o iesire la peisaj, in limita posibilitatilor tehnice - aka garda la sol si talon anvelope 19'' - iar asta s-a tradus prin o escapada "pe pasune" -atat putem, atat facem :)  Si nu oricum, ci sa fie bine cosita, stil teren de golf :icon_thumleft:

Cu ocazia asta am tras niste cadre "pe burta" - a mea si a masinii :biggrin:, ca sa studiez scutul OEM. Pare ok, dupa 6 luni de mers in care am prins destule ploi, e curat. La fel si baia de ulei si carcasa cutiei DSG, ceea ce ma duce la ideea ca nu e total d'amboulea scutul ala, adica a si fost studiat aerodinamic. Sunt interesante dpdv design cele 2 flapsuri laterale mai coborate, care arunca aerul pe sub baia de ulei si cutie. De asemenea, DSG vents - check.

Intre timp, am si raspunsul oficial din fabrica: NU se pune scut OEM integral si nici nu se accepta retrofit (cu OEM sau AM/plastic sau metalic), motivatia fabricii fiind overheating risk + aerodinamic impact, prin montarea oricarui fel de alt scut fata de cel livrat cu masina. In plus, daca insist cu montarea, sunt pasibil de a fi scos din garantie, pentru ca am alterat constructiv masina...

Deci...m-am linistit, nu o sa fiu mai inteligent decat inginerii Skoda/VAG.

Am studiat si un Passat TSI280, are acelasi scut ca al meu, cu iarna la activ in BV, nu e murdara baia de ulei si nici cutia DSG, deci motivele pentru care m-as fi aflat in treaba cu scutul "nu se confirma", ca sa folosesc un limbaj de service.

@SwatKat: in ultima poza e locatia pe care ai vazut-o tu noaptea, cu multe luminite :) 

IMAG3652.jpg

IMAG3646.jpg

IMAG3635.jpg

 

IMAG3630.jpg

IMAG3663.jpg

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!