Jump to content

'17 Superb Style 2.0 TSI 220 DSG


75NOR

Postare recomandată

@75NOR te inteleg perfect, exact de aia astept sa vad ceva facut, de teama ca nu iese perfect si OE look. Ma deprima (rau) acele fake exhausts, vreau sa iau masuri.:huh:

Link către comentariu

@Iulian M: welcome back ;) Mersi fain de aprecieri. 

PS. Ai putea sa mai stergi praful la tine pe topic, niste poze de "acolo" ar fi excelente. Poate ma/ne loveste mai tare dorinta de emigrare...:tomato:

Link către comentariu

Nu mai postez acolo. Mi s-au sters cateva postari (ceva offtopic) si am cerut sa mi se inchida topicul respectiv.

Poate o sa mai pun poze undeva pe la rubrica "Off-topic / Off-forum".

Pe tine te loveste dorinta de emigrare si pe mine de intoarcere :D

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Salut,

Am vazut ca ai facut recent un schimb de ulei si ai trecut pe Mobil 1 de la uleiul de fabrica (probabil Castrol). Ai sesizat ceva schimbari in bine ? 

 

Link către comentariu

Salut,

Am aprox 1,200km cu uleiul nou. Nicio diferenta sesizabila. Control pe joja voi face doar pe la 2,000km de la schimbare si revin.

Link către comentariu

Superba masina...iar de motorizare pot spune ca am vazut si auzit atatea încât mi-o doresc pe urmatoarea masina.

Tu ai facut alegerea corecta de anul trecut se pare :wub:

Link către comentariu

75NOR, treaba cu schimbatul uleiului am facuto si eu de anul trecut, tot la Mobil 1 ESP formula. Dar, tot a trebuit sa completez cu ulei. Sunt curios daca la tine se schimba treaba si nu mai trebuie completat intre revizii, tinand cont ca ai 2.0TSi si nu 1.2TSi.

Link către comentariu

@75NOR Salut, felicitari pentru masina si pentru felul in care ai grija de ea. Si felicitari si pentru topic :), am gasit multe informatii utile. Am inceput sa-l citesc pentru ca mi-am comandat si eu ceva asemanator si vroiam mai multe detalii, in mod deosebit partea cu consumul de ulei. 

 

Link către comentariu

@razvancc: mersi de aprecieri :) Ma bucur ca ai gasit cate ceva util in tot "mambo-jambo-ul" din topic :lol: 

Ce ai comandat ? Ai mai prins TSI220 ? 

Consum de ulei nu am pana acum, masina tocmai face 17,000km. Dar, a vazut rodaj...mult. Si nu vede rosu fara ca uleiul sa fie macar la un 90-95 grade. Si intotdeauna are parte de racire in mers. Daca respecti astea nu prea ai de ce sa ai consum de ulei.

 

Link către comentariu

75NOR Tine-o tot asa si nu iti va manca ulei, la fel am facut si eu si am multi km si inca nu ii place. Rodajul l-am facut dublu de ce a dat producatorul si nu regret.

+1

Link către comentariu

Exact asta ma interesa, cum a fost facut rodajul, in ce regimuri si conditii e folosita masina etc. O sa fiu cu ochii pe topic :) 

Mi-am comandat un, sa zicem :) fratior mai mic al Skodei,  noul Polo GTI. 

Modificat de razvancc
Link către comentariu

@razvancc: cu rodajul...hai ca repet ideea, asa ca sa aiba unii motiv de zambete sarcastice (care au aflat deja ca motoarele sunt rodate din fabrica, desi nu au vazut in viata lor o linie de asamblare auto)

Regula nr.1: nu faci rodajul in oras. Daca tot ai dat un ban, ai facut un efort sa-ti iei masina noua, fa-i primul drum pe DN-uri, autostrazi. Evident nu o iei si primul drum pe TF sau TA, ca e degeaba

Regula nr.2: pui progresiv sarcina pe componente

Eu am avut un algortim foarte old school, de genul: 

0-1000km: pana in 2200 rpm, adica la cat schimba in D la apasari usoare/ moderate ale acceleratiei. In principiu, primii 500km sunt cruciali e faza in care se aseaza componentele motorului.

Apoi, progresiv, la fiecare 500km rulati mai urcam si turatia, astfel incat am ajuns sa termin rulajul dincolo de dublu km specificati in manual.

Dupa ce te inveti cu masina, nu trebuie sa te stresezi cu turatia, te joci din pedala de acceleratie. Ideea e sa apesi dozat si nu brusc, ca sa nu o obligi sa retrogradeze si sa o duca in ture mari.

Algoritmul e pur personal, circul mult vara extraurban, asa ca am facut repede rulajul. Ce e foarte important: incarcarea in sarcina sa fie graduala, cresterile in turatie doar cu motorul in regim. DSG-ul te ajuta foarte mult. Vei vedea ca pe masura ce aduni km, va schimba mai sus, dupa 2000km e mult mai responsiv.

Link către comentariu

Ai revenit in forta, ma bucur sa vad gti-ul cu palton gros din nou pe carosabil.

Astept cu drag cadre faine si cu asta in zilele insorite cand nu hoinariti pe piscurile muntilor ;)

Link către comentariu

@ToniM: welcome back ;)

Mersi de urari...

Se pare ca "Gti-ul cu palton gros" se duce tot mai mult spre "masina de week-days + concedii lungi", in rest suntem din ce in ce mai pasionati de "cealalta activitate", unde Gti-ul nu are ce sa caute, nici macar in portiunile de asfalt, care e praf most of the times...

Link către comentariu
  • 1 month later...

SUPERB, sa il (o) stapanesti sanatos. Drumuri bune si lipsite de evenimente.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Sa mai actualizez topicul...ca sa nu se mucegaiasca :) , ca panze de paianjen are deja.

Prea multe nu s-au intamplat vara asta. Adica totul a fost in grafic, multe drumuri, benzina, having loads of fun la fiecare drum si atat.

Am trecut de 20k - si imortalizat momentul - si am ajuns pe la 23k. Preconizez sa termin "sezonul" cu 25k, dupa care va intra la "iernat" :D 

Masinuta se comporta impecabil, fiecare drum e o reala placere. Inca are mirosul ala specific de piele si alcantara, il simt in fiecare dimineata cand ma urc in masina, bifez un zambet de fiecare data. Fiecare apasare de buton "start" are asa, o placere aparte, suplimentata de pusul manusilor, selectarea profilului de condus pentru ziua/calatoria respectiva si evident, start/stop off. Ma amuz, amintindu-mi de fazele din Transporter si Agent47, mai putin RS6-le rosu, evident :) 

Anyhow, se intelege ce vreau sa transmit, sunt foarte incantat de masina. Iar la 10k/anual cat fac cu ea, o sa ajung ca si capeteniile alea indiene, sa ma ingroape cu/in ea :D 

O nota si pentru volanul alcantara: dupa 8k rulaj e spotless. Folosesc manusi pentru orice drum de peste 15min si il protejez cu parasolarul din parbriz impotriva soarelui. Nu se vede deloc uzura, complimenteaza scaunele din alcantara perfect.

In alta ordine de idei, cam asa arata un consum mediu foarte bun a la long. Facut doar prin tara, daily drive si concedii. Evident, in S sau M+padele la fiecare drum "cu potential". De altfel, consumul long term e singurul care ma intereseaza, restul sunt can-can.

Ca motor, pentru mine e perfect. Nu simt nevoia de mai multa putere, consider ca pentru trenul de rulare al masinii, e acordarea perfecta. La un eventual plus de 80-90 cai, deja ar trebui umblat la suspensie, ca sa tina pasul, mai ales pentru dat pe viraje. Again, cei 220 sunt exact ce-mi trebuie. Pentru DN-uri am mai mult decat suficiente rezerve de a trece de coloane, chiar nu e cazul de crosetat. 

Autostrazile sunt rulaj relaxat, turometrul sta intre 2000 si 2500rpm. Totusi, anul asta, pe A2, masina a facut diferenta in 2 situatii intre a fi prins in carambol sau a scapa. O data din frane si directia scurta -evasive maneuvering- si o data din "fandare + kick down". Strict chestiune de reflexe si raspuns al masinii la "mearea haiduceala" numita A2 in plin sezon :( 

Cam atat momentan. Over and out.

IMAG6137.jpg

IMAG6638.jpg

Link către comentariu

Bine ai revenit @75NOR. Mi se facuse dor de OCD-uri. Cam atat am si eu consumul la urs pe long term ?

Modificat de Marius82
Link către comentariu

Si eu tot p'acolo eram la inceput cu Ateca, dar niciunul dintre noi nu are 2.0 benzinar. Sigur drumurile extraurbane avantajeaza, dar banuiesc ca nici un consum de 10% nu l'ar fi deranjat, masina asta cu 2.0 220CP are alt scop, nu consumuri de pus in rama

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!