Jump to content

Retrofit, tuning & aftermarket Ateca


cristi511
 Share

Postare recomandată

Pentru oricare din cele trei îți trebuie front camera care din păcate la tine nu cred că se regăsește din lista de dotări de pe topicul dedicat mașinii.

Eu am incercat sa stau departe de acesta opțiune pentru că e foarte tricky de recalibrat, operatie de altfel obligatorie la schimbare de parbriz.

 

Iar pentru că unele codari să se activeze au nevoie de o reinitializare\restartare a ECU-ului răspunzător de funcția respectivă.

Modificat de a17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vazusem ceva asemanator in imaginea ce insotea App'ul ptr activarea High beam assist si la mine se pare ca nu exista acea camera. Asta e, nu e vreo problema, daca le voiam neaparat le bifam la optionale, acum incercasem activarea ca deh, gratis nu strica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate a17. Eu știu cel mai bine ce înseamnă sa schimbi parbrizul și sa nu aibe băieții de la reprezentanta dispozitivul necesar pentru recalibrare, asta după ce în prealabil iam anunțat înainte de schimbarea parbrizului ca au nevoie de un dispozitiv special pentru recalibrare lane assist dar au spus ca sunt reprezentanta și ei știu mai bine ce le trebuie. Evident ca au schimbat parbrizul apoi am așteptat mai bine de 2 luni sa îmi recalibreze senzorul :)

Partea buna este ca acum au dispozitivul la Constanța și următorul nu va mai aștepta atâta timp :)

În alta ordine de idei, cumva front camera este același lucru cu cea de lane assist?  Pentru ca as vrea sa activez și eu semnele de circulație, dar la reprezentanta miau spus ca nu este posibil în ciuda faptului ca am lane assist, acc adaptiv, high beam assist și camere 360 grade. Mă rog ultimele trei nu cred ca au vreo relevanta pentru detectarea semnelor de circulație dar bănuiesc ca, camera de lane assist ar fi suficienta nu?

Modificat de justmadalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, camera de lane assist e cea care se ocupa de recunoasterea semnelor de circulatie.

Daca nu ati bifat lane assist nu va functiona nici un din functiile pe care vreti sa le activati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar pentru TSR din ce stiu eu, trebuie sa ai navi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei0241 in aplicatia de pe telefon a OBD este trecuta procedura de testare. Din cate imi aduc aminte, la ambele masini a fost nevoie de bifat mirror down in infotainment, apoi a functionat fara probleme. 

15 hours ago, The_Ego said:

De regula ca sa mearga mirror down trebuie sa fie cel putin oglinzile pliabile electric.

Am activat cu OBD atat la masina mea, cat si la a tatalui (O3 MY2015) mirror down, iar niciuna dintre ele nu are oglinzi pliabile electric. 

@Rave nici procedura pe care ai scris-o tu nu a fost necesara, oglinda a coborat cand am bagat in marsarier, nu am setat nimic manual. Ce ai descris tu este mai degraba modalitatea de optimizare pentru cat de mult vrei sa coboare oglinda. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatorie navigatia pentru recunoasterea semnelor de circulatie. Studiasem problema, o puteam activa la masina sotiei, care are lane assist si media system plus de 5.8', insa dadea o eroare din cauza lipsei navigatiei, insa se putea utiliza fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@justmadalin Pe forumurile despre Obd Eleven e o codare care ar activa Traffic Sign Recognition, nu as lua de bun tot ce zic cei de la reprezentanta, nici ei nu le stiu pe toate. Necesara e Front camera, radarul ptr Acc si camerele ptr360 nu au legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu front camera, cea care e in grila fata, ci camera de lane assist, care e in partea de sus a parbrizului, impreuna cu senzorii de lumina/ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la aia ma gandeam, camera din bara face parte din sistemul Top view, oricum are vizibilitate mult prea redusa pentru a putea folosi la Lane assist/ Traffic sign etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am cautat primavara trecuta mi-am luat toate informatiile de aici :

http://www.geott.fr/wp-content/uploads/ssp/seat/SSP 165 Assistants d'aide à la conduite SEAT ATECA.pdf

Am gasit doar varianta in franceza, dar iti poti da seama de ce senzori ai nevoie pentru fiecare functie. Nu am gasit informatii despre TSR in asta, dar din cate imi aduc aminte se poate activa cu siguranta daca ai Lane Assist. Daca gasiti o metoda fara sincope pentru activarea Mirror DIP sa imi spuneti si mie :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Front camera si cablul sunt la 300 euro, noi, daca voi avea "norocul" sa schimb parbrizul, o sa ma gandesc si la upgrade'ul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine de departe cel mai folositor mi se pare ACC-ul, HBA-ul nu poate fi folosit tot timpul (de exemplu poate da faza lunga pe autostrada si poti orbi tirurile de pe contrasens); TSR-ul te poate ajuta in anumite situatii punctuale, dar la cum sunt semnele in Romania fac mereu un cross-check cu Waze; Lane Assist eu il activez doar pe autostrada si DN1 eventual, pe DN2 am avut surpriza sa ma bage in sant aproape (lucru normal avand in vedere ca prima banda nu e o banda defapt si e foarte ingusta)

Cred ca mi-as fi dorit mai degraba sa am un Blind Spot + Rear Cross in loc de HBA si TSR :) 

Modificat de shiretzicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie Rear cross'ul mi'a franat cu toata puterea la masina care trecea pe sensul opus si cu care nu aveam nici o treaba la cum virasem volanul, dar "better safe than sorry"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie HBA mi se pare ca merge impecabil. Posibil pe autostrada sa fie cum zici tu, nu am testat. Iar TSR l-am urmarit si nu prea da gres.

Frana de urgenta mi-a intrat si mie pentru fata, si chiar nu era deloc cazul. Sper sa nu se intample prea des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea ptr pe fata mi'a dat 3 atentionari (am obiceiul sa franez uneori in ultimul moment, nu e vina sistemului) si mi'a intrat o singura data, inutil, cred ca s'a panicat :)

 

Din cei care'au vazut la interior si Karoq, oare s'ar potrivi covorasul de cauciuc ptr tunelul median din spate si pe Ateca? Momentan am protejat mocheta din zona cu o folie adeziva, dar caut o solutie permanenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Mirror dip trebuia activata functia din meniul masinii

20180309_182000.jpg

Fericit ca nu aveam bifata functia, am bifat acolo si zic ca gata, asta a fost.

Problema e insa ca la selectarea marsarier'ului, oglinda coboara doar cateva grade. Daca o reglez manual la pozitia dorita, cand oglinda revine, nu o face decat cu cele cateva grade cu care o cobora automat, nu revine la pozitia normal.

O sa mai verific zilele astea, la modul actual functia e inutila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa revina la pozitia normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa revina pe pozitia normala decit daca modulul de usa stie functia si poate memora pozitia. La ultimele doua Octavii MY2017 la care am incercat activarea functiei nu a mers (si nu au mers multe altele care mergeau lejer pe MQB - de exemplu HHC sau cornering pe proiectoare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si codarea, poate obtin alt rezultat, deocamdata tot ce'am facut a fost din app'uri, am presupus ca merg la sigur

Link'ul de mai sus si acesta sper sa fie de ajuns sa ma descurc

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sistemul Stop/Start, oare se pot modifica parametrii care determina pornirea motorului?

Mai exact. acum, la masina cu cutie manuala, pornirea motorului se face:

- cand necesarul de caldura/curent nu poate fi asigurat cu motorul oprit (mi se pare conditie de bun simt)

- cand apesi pedala de ambreiaj (conditie ok, se presupune ca daca apesi ambreiajul te pregatesti de plecare)

- la miscarea volanului (conditie aiurea, poti misca de volan din intamplare, oricum daca vrei sa pleci apesi ambreiajul, deci clar ar porni motorul). Conditia asta sa zicem ca o poti evita, nu te atingi de volan cand e sistemul activat

- cand cel din fata ta pleaca de pe loc. Si asta ar fi ok, teoretic, problema e ca in aglomeratie, daca cel din fata ta se misca 30-50cm, sistemul porneste motorul

Pe mine ultima conditie m'ar interesa sa o anulez/dezactivez, prin oras de multe ori face sistemul inutil si chiar deranjant

Ceva sugestii?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate regla doar voltajul de care depinde dezactivarea sistemului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, regland valoarea la 0 sau cate e minumul, teoretic s'ar dezactiva pornirea motorului la plecarea celui din fata?

Pentru asta oricum banuiesc ca e nevoie de VCDS sau ceva similar, clar pana'n vara nu voi face vreo modificare, dar macar sa stiu din timp ce as putea rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar dezactiva sistemul de tot, in orice conditii. Cel mai simplu e sa il dezactivezi manual cand ajungi in bara la bara. Sau, si mai simplu, sa dezactivezi ACC in conditiile astea, pe cutie manuala nu te ajuta mai deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!