Jump to content

Sfaturi achizitie Kodiaq


rempha
 Share

Postare recomandată

Pana la urma Skoda Kodiaq are sau nu Traffic Jam Assist?

Daca are trebuie sa am ACC de 210 km/h sau 160km/h? Sincer nu as vrea ACC de 210km/h ca mi se pare inutil, mai mult de 160 km/h cine merge cu masina?

La reprezentanta lipseste consilierul de vanzari zilele astea si nu am pe cine sa intreb... Vreau sa definitivez configuratia in weekend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doc Morelli

@Eto ACC 210 are Low Speed Assist a.k.a Traffic Jam Assist. Aceasta e diferenta fata de ACC 160, in afara de limitarea de viteza. Pentru mine aceasta optiune are logica doar cu cutie automata. Doar asa masina va putea frana complet si accelera ulterior fara ca soferul sa mai mermeleasca la viteze si pedale.

Informatiile astea le am de la Brady, consilierii sunt mai familiarizati cu tehnologiile.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal as verifica informatiile date de consilieri si din alte surse (brosuri Skoda din alta tari unde poate se explica mai pe larg, forum din exterior, posesori eventual). Consilierii de la noi au o reputatie foarte proasta si pe buna dreptate. Fie sunt necunoscatori fie iti baga pe gat anumite lucruri sau ambele.

Pe ACC + DSG (fara acel Traffic Jam Assist) se apasa pe butonul Resume sau se ciupeste usor acceleratia ca sa reporneasca masina dupa ce s-a oprit. In sensul ca nu incepe deplasarea automat singura. Treaba asta se numeste Follow To Stop, implementata de ceva ani.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am sunat la Complexit, (Skoda Cluj) si mi-au zis ca Traffic Jam Assist este defapt Travel assistant si traffic sign recognition ca si optiune si ca merge daca ai ACC de 160 km/h, nu e obligatoriu cel de 210 km/h. Eu nu ma inteleg nimic....

@Doc Morelli cutia de viteze este DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doc Morelli

@Eto Imi pastrez opinia. ACC 210 are senzori si camere mai bune si de asta are implementat si low speed assist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un site oficial skoda ce prezinta tehnologiile implementate in kodiaq. Acolo am citit si eu ca optiunea respectiva ar fi disponibila doar cu acc 210 km/h...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce sustinea si @The_Ego mai sus referitor la informatii ... :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Doc MorelliDin ce stiu eu ACC are doar radar frontal (nu sunt senzori aditionali). Faptul ca e capabil sa functioneze pana la 210km/h nu tine neaparat de radar ci de viteza de procesare a unitati de control care proceseaza informatia venita de la radar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doc Morelli

@rempha Corectez, ACC 210 are senzori, camera, radar frontal si unitate de procesare mai bune. Daca cauti part numbers pentru ACC 210 si ACC 160 o sa vezi ca sunt diferite toate. In concluzie, marketing VAG-style pur, ACC 210 e mai bun, marca banu !

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acc de sine statator nu are niciun fel de camera! Camera e pt light assist/dynamic light assist, traffic sign recognition, lane assist.

E doar pe baza radarului, ca o fi alta piesa probabil, insa eu nu ii vad utilitatea la 210kmh daca nu vine cu altceva in plus la pachet. Suntem in Germania si nu stiam de mergem cu 180-200kmh constant?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vreau sa dau cei 300 euro in plus doar pentru 210 km/h, pentru ca nu merg cu asa viteza. Dar daca tine de Traffic Jam Assist aceasta optine de 210 km/h ii voi da. De aceea vreau sa stiu fix ca sa nu arunc 300 euro pe geam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doc Morelli

@Eto parca @75NOR a testat un Skodiaq full-options. Incearca sa faci drive-test cu el si poate te convingi cu ACC-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Eto: in mod clar, neaparat test drive si testeaza ABSOLUT toate dotarile pe care le vrei, inainte sa dai comanda.

Eu cu ACC nu m-am jucat deloc, nu pot sa te ajut.

Uite de asta imi plac mie dealerii care respecta clientul suficient de mult incat sa aduca de TD doar masini cu toata lista de optiuni - ca sa stii ce e ok pentru tine si ce nu testand, nu din povesti sau cataloage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TJA ține de ACC și LA din spusele Skoda. Cât despre ACC, rempha a punctat corect diferențele între cele 2 variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mi-e permis, vin si eu cu un feedback legat de Traffic Jam Assist. L-am folosit doar in primele doua saptamani, mai mult de curiozitate, dar de atunci doar ocazional. Mai exact, accelerarea se face destul de moderat si la cum se merge in Bucuresti se baga toata lumea intre tine si masina din fata. In plus, multe din franarile facute automat de către sistem sunt din scurt..desi are timp lejer sa anticipeze; s-a plans de multiple ori "copilotul" de franele prea bruste. Recomandarea e sa il testezi intai la TD si sa vezi daca te impaci cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a anunțat pe undeva cand va fi disponibil spre comercializare modelul Kodiaq Scout? Nu l-am gasit in niciun configurator din nicio țară...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca in toamna acestui an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

M-ar interesa și pe mine dacă știe cineva un termen de livrare pentru un 2.0 tsi. Luna asta nu am cum sa ajung la vreun dealer.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar le poti trimite un email sau ii poti suna oricand :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toti sunt foarte "rabdatori" sa zicem. Stiu din experienta, acum 2 ani am luat o masina si la telefon putine informatii obtineam, nu stiu de ce, dar majoritatea te vreoiau acolo in fata lor :). In fine nu e mare graba, am aruncat si eu o intrebare.

 

Modificat de kthor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu :) Majoritatea au o atitudine foarte neprofi telefonic.  Si nu vorbesc doar de cei din grupul VAG. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ima Nu iti fa sperante pt. mai devreme de Noiembrie.

data constructiei masinii si implicit livrarii depinde mult de motorizare, echipare si dotarile optionale. Acum ceva timp de ex. au anuntat intarzieri pt. motoarele diesel si tsi 2.0 in combinatie cu dsg plus plafoanele panoramice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu îmi fac speranțe. La mine opțiunea 1 este Mazda CX-5, 2.5, benzina, aspirat, dar termenul de livrare mi de pare fabulos: pentru comanda la începutul lui iulie, livrarea prevăzută pentru Februarie 2018. Kodiak-ul e al doilea în lista, mai văd luna care vine, când o să am timp sa umblu pe la dealerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

M-am inscris de ceva timp insa putin tarziu dpmdv (masina deja imi ajunsese) si vreau sa va impartasesc cateva lucruri.

Ce mi-am luat:

Kodiaq Style cu parking automat, pachet drumuri grele, camera spate + mici chestii dorite de sotie ( family pack, masute scaune spate, etc.), 1.4TSI DSG 4x4 

Feedback

PRO

- spatioasa, foarte frumos construita dpdv portbagaj si locuri spate - ai cam tot spatiul de care ai nevoie! Eu am un copil mic si imi incap toate cele pt un concediu de cateva zile.

- pozitia la volan

- farurile LED - inainte nu am avut nici macar Xenon si acum mi se pare WOW!

- portbagaj cu deschidere electrica si pedala virtuala ( foarte utile pt mine)

- pancheta din spate care se poate trage inainte si inapoi astfel incat sa mai bagi lucruri in portbagaj ( eu de ex bag carucioru in spatele scaunului drapta spate pe care sta copilul - deci nu are nevoie de spatiu la picioare).

- ACC (160km) - ma simt intr-o alta era...am mers cu masina de la Bucuresti la Brasov doar din maneta de unde reglam viteza maxima ( chiar daca masina se opreste de tot - nu mai mult de cateva secunde- porneste dupa cel din fata)

- senzorii de parcare - nici nu stiam ca are si lateral

- S&S - motorul se opreste cand se opreste si masina si porneste cand pleaca de pe loc cel din fata - mi se pare foarte tare! La Golf manual tb sa apas ambreiajul sau la Tiguan DSG tb sa iau piciorul de pe frana. Probabil ca mai sunt insa acestea mi se par cele mai importante.

Contra

- motorizarea - ma asteptam la mai mult (am un Golf 7 1.2TSI) insa m-am obisnuit...fiind in general cu copilul nu fac raliu.

Cand zic mai mult nu ma refer numai la putere ci si la raportul putere/consum: eu am scos 9 inafara orasului mers normal si 11 in oras; sotia a scos 10 pe Buc/CT cu mers constant. Astfel ma asteptam la un consum mai mic sau la acest consum sa am o putere mai mare cand calc acceleratia pana jos...

Singurul motiv pentru care nu am luat motorul de 2.0TSI a fost pt ca in oferta scria ca este manuala (pe atunci nu am citit acest forum) si nici nu m-am gandit sa intreb dealerul insa oricine vrea Kodiaq 1.4TSI Style ii recomand cu caldura sa dea cei 1200eur in plus pt mai multa putere - consumul inteleg ca este acelasi.

- manerele de pe portiere - sunt de cel mai prost plastic, trosnesc la fiecare atingere

- reactia masinii la gropi - nu sunt specialist insa mi se pare destul de rigida, totusi cauciucurile au grosimea de 55 in conditiile in care eu am avut intotdeauna 65...

- bordul digital - am vazut ca-l baga pe Karoq de la lansare si tot din toamna inteleg ca va disponibil si pe Kodiaq - am mers cu un Tiguan cu asa ceva si este foarte frumos...

Recomandari:

- pentru cei care vor motorizarea de 1.4 pe echipare Style - faceti efortul de bani si timp asteptare ( eu as fi facut).

- incalzire in scaunele din spate - eu nu mi-am pus dar pt 120eur merita din plin.

Pentru mine masina este aproape perfecta, stiu ca sunt multe optiuni interesante insa toate aduc costuri extra. Tinand cont de bugetul limitat (oricum depasit fiindca esti atras de toate optiunile) raportul calitate/dimensiune/pret este foarte bun.

Daca aveti intrebari va raspund cu mare placere.

PS: TJA - a mea nu are insa in oras ar fi fost super, ACC se inactiveaza daca masina sta pe loc mai mult de x secunde insa cu o atingere usoara a acceleratiei reporneste dupa cel din fata (destul de brutal totusi).

PPS: am luat masina fara TD si fara prea multe discuti cu dealerul; toate discutiile le-am avut cu sotia pe configuratorul oficial :)

Am comandat la inceput de martie si mi-a fost livrata pe 22.06.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!