Jump to content

Sfaturi achizitie Kodiaq


rempha
 Share

Postare recomandată

Doar azi am dat comanda, dacă mă răzgândesc bănuiesc ca se pot adăuga la comandă până intră în fabricație.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, e cineva care asteapta lansarea noului Kodiaq 2024, in vederea achizitei? 

Just asking..

Vad ca pe site-ul din DE porneste de la 45k ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu. Dar sunt dezamagit de preturile care au aparut deja in alte tari. Trebuie sa apara si la noi in curand, au scos vechiul model din configurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretirile au devenit aberante . Acum cativa ani la 50 de mii de euro cumparai suv premium poate nu la dimensiunile lui Kodiaq  dar aveai de unde alege . Acuma a ajuns un Duster sa coste peste 25 de mii de euro.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi problema daca asta ar insemna si crestere calitativa , materiale superioare , etc

Dar in realitate platesti o treime din masina pe gadget-uri cu cost triplu decat valoareaza

Si iar nu ar fi nici asta problema daca nu ar face economie de 1 euro acolo unde nu trebuie - in locurile pe care nu le vezi , bagate sub pres , care vor iesi la suprafata doar dupa un timp prin diverse manifestari

Probabil e ok ptr cei care isi schimba masina la cativa ani cu alta noua , dar pentru cei care vor tine mult o masina sau vor cumpara una second , mi se pare horror ce urmeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ramanem ontopic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Intentionez sa achizitionez un Kodiaq in curand dar sunt putin in dubii ce varianta sa aleg. 

 

1. Modelul anterior, un RS 2.0 TSI , noua , o pot lua dintr-o alta tara la aprox 47-48.000 euro tva inclus cu foarte multe dotari. 

 

2. Modelul nou, 2.0 TSI (care inca nu stiu cand va aparea disponibil, dar am inteles ca cel putin prin tarile civilizate, DE , CZ , SK etc.  va aparea la configurare prin vara 2024) . Diesel nu vreau nici gratuit. 

 

Ideea e ca am configurat un 2.0 TDI pe configuratorul din Germania / Slovacia si cu dotari similare cu ce are RS-ul mentionat mai sus , pretul pe varianta de baza ajunge la 61000 euro . Mergand pe ideea ca un 2.0 TSI de 190 cp sau cat va avea cel nou cred ca va fi la un pret similar. Da, imi place mai mult interiorul cognac la modelul nou, pare mai fresh si chiar o clasa superioara, dar exterior in varianta baza este destul de banala masina, prin urmare, voi considerati ca se justifica diferenta (mare) pentru modelul nou ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consider ca in mod general o platforma noua in primi ani de viata este de evitat. 

Sunt bine cunoscute probleme software cu care se confrunta toata piata auto cand lanseaza un model nou, (exemplu din grup vezi platforma Octavia 4/Golf8......)

Noul Kodiaq vs FL vechii generatii cu siguranta se va pastra mai fresh in urmatorii ani, dar tot cu siguranta te vei numara printre cei ce vor face "debugging" pentru acest nou model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta e de luat in calcul, m-as mira sa aiba si noula Kodiaq minimul de probleme. Chiar nu as vrea sa fiu cobai, dar ma gandeam, ca pierd oare la resale mai mult decat e diferenta dintre cele doua ? (over 10K ) ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic cu "bolile copilariei" la un model nou. Din experienta proprie cu Kodiaq-ul cumparat in 2017, deci printre primele livrate, problemele avute sunt infinit mai putine decat la masinile produse dupa 2020.

Calitatea a scazut mult. M-am crucit la ce am citit pe unele grupuri.

Poate din perspectiva pretului de luat un fl, altfel eu as alege modelul 2024 fara sa stau pe ganduri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua varianta actuala, mai ales daca diferenta de pret ar fi de aproape 25%. In cazul asta clar se va amortiza si diferenta la revanzare, plus ca nu mai astepti cateva luni pentru a te bucura de masina

Daca aspectele astea nu sunt importante si ai gasit deja plusuri la noul model, tu stii daca merita noul model. Personal exteriorul nu ma incanta, dar interiorul e mai rafinat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am mai așteptat modelul nou. Am dat comandă în decembrie și acum a ajuns la Curtici. Aștept să ajungă la dealer. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/19/2024 at 2:10 PM, Bogdan_CH said:

Salutare. Intentionez sa achizitionez un Kodiaq in curand dar sunt putin in dubii ce varianta sa aleg. 

 

1. Modelul anterior, un RS 2.0 TSI , noua , o pot lua dintr-o alta tara la aprox 47-48.000 euro tva inclus cu foarte multe dotari. 

 

2. Modelul nou, 2.0 TSI (care inca nu stiu cand va aparea disponibil, dar am inteles ca cel putin prin tarile civilizate, DE , CZ , SK etc.  va aparea la configurare prin vara 2024) . Diesel nu vreau nici gratuit. 

 

Ideea e ca am configurat un 2.0 TDI pe configuratorul din Germania / Slovacia si cu dotari similare cu ce are RS-ul mentionat mai sus , pretul pe varianta de baza ajunge la 61000 euro . Mergand pe ideea ca un 2.0 TSI de 190 cp sau cat va avea cel nou cred ca va fi la un pret similar. Da, imi place mai mult interiorul cognac la modelul nou, pare mai fresh si chiar o clasa superioara, dar exterior in varianta baza este destul de banala masina, prin urmare, voi considerati ca se justifica diferenta (mare) pentru modelul nou ? 

Noul model fara pachet optic arata ca o balena ce n-a ratat nici o masa, aer de suv americanish..un fel de GMC. Interiorul maro era ceva mai special, insa acum 10-15 ani .

As lua RS modelul actual fara sa clipesc la diferenta aceea de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A aparut noul Kodiaq in configuratorul din Romania. Si noul Superb. Sa vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am configurat noul model 2.0 TDI 150 cp DSG cu optionale de ( 5800 de euro ) care sa aduca masina la un nivel de confort, dotari  acceptabile pret 46800 euro din care mai scazi rabla ceva bonusuri ajungi  la aproximativ 43 de mii . Avand in vedere scumpirile din ultima perioada............ da este un pret acceptabil . In schimb daca ne uitam la nivelul nostru de trai nu prea o sa fie coada , probabil leasing pe firma cel mai avantajos . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu avem disponibile motoarele 2.0 TSI si nici nu or sa apara prea curand. Am inteles ca nu dau bine la media de emisii pe flota Skoda si vor amana cat mai inspre 2025.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Teodoreanu said:

Am configurat noul model 2.0 TDI 150 cp DSG cu optionale de ( 5800 de euro ) care sa aduca masina la un nivel de confort, dotari  acceptabile pret 46800 euro din care mai scazi rabla ceva bonusuri ajungi  la aproximativ 43 de mii . Avand in vedere scumpirile din ultima perioada............ da este un pret acceptabil . In schimb daca ne uitam la nivelul nostru de trai nu prea o sa fie coada , probabil leasing pe firma cel mai avantajos . 

Deci cum? Aproape 50k un entry level cu ceva dotari? 

 

 

Daaaa, extrem de acceptabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui un motorul de 193cp 4x4 si dotari de bun simt sari de 55k... o aberatie...

La fel si la.Superb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, Doc Morelli said:

Dar nu avem disponibile motoarele 2.0 TSI si nici nu or sa apara prea curand. Am inteles ca nu dau bine la media de emisii pe flota Skoda si vor amana cat mai inspre 2025.

https://electrek.co/2024/04/12/volkswagen-land-rover-among-those-paying-millions-in-fines-for-missing-co2-targets/ poate chiar mai tarziu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne

Trist, si probabil ca vor lasa 2.0 TSI doar pe echiparile mai scumpe (gen Sportline, RS, etc) pentru a descuraja achizitia. Vor face poate 1.5 TSI PHEV mai accesibil pentru a-i ajuta cu emisiile.

Dar PHEV nu are AWD si pe un camion gen Kodiaq, parca cam struto-camila aceasta combinatie eco-logica.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i scopul in a lua Kodiaq FWD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, daca vor sa descurajeze achizitiile de motoare mai poluante, atunci de ce se poate achizitiona VW Tiguan cu motoare peste 190 cp? Si in plus iese si mai ieftin ... 

Mai degraba intarzie sa le adauge in configurator pentru ca romanii trebuie sa stea la coada, dupa germani , de exemplu. Ei poti configura  un Kodiaq cu motorul 2.0 tdi si 193 cp.

Modificat de razvancc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvanccSi la Titiguan este aceiasi problema, doar Diesel si 1.5 eTSI la vanzare.

@acidone77pentru o PF nu prea are logica, dar poate pe flote se justifica un FWD, cred..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape toate nu vad decat asfalt, iar zapada e istorie. Sunt convins ca o buna parte din cumparatori o aleg din cu totul alte motive si nu sunt interesati de puntea sau puntile motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pentru unii zapada si iarna e istorie... altii o cauta cu desavarsire :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!