Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

Sunt destui saturati de ce se intampla acolo dupa 1 Ianuarie .. Mare pacat!

In timpul domniei lui Vlad (tepes as zice) se face f buna treaba - repede si "curat". Tind sa cred ca odata cu plecarea lui Vlad au ramas tot acele persoane "comuniste" (cum ii place unui coleg sa spuna in fiecare zi) care nu vor sa iasa din tiparul romanesc, si mai mult, nu se pot adapta noilor cerinte. Oare romanasii nostrii nu se pot schimba decat daca stai su mitraliera pe ei? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai fiti suparati pe ei ... daca va uitati cateva pagini in urma veti constata ca si eu am fost, insa mi-a trecut. De ce? Mi-am dat seama ca atat pot ei!!

Saptamana aceasta am fost pentru a 3-a oara in 2 luni, cu aceeasi problema, care, nici acum nu s-a rezolvat!!! Ma gandesc sa merg la OPC

P.S. De ce mi-am dat seama ca atat pot ei?? Pai simplu ... am stat si m-am uitat atent pe geam in service, si spre surprinderea mea, am cunoscut 3 persoane acolo, ei ii numesc mecanici, insa eu nu! 2 dintre ei au fost soferi pe autobuzele din oras iar al 3-lea a fost data afara de la 2 service-uri (la unul dintre ele mergeam mereu)

Apropo de hotie ... mi-au luat 230 RON pentru schimbare senzor coloana directie ... :lol:

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai fiti suparati pe ei ... daca va uitati cateva pagini in urma veti constata ca si eu am fost, insa mi-a trecut. De ce? Mi-am dat seama ca atat pot ei!!

Saptamana aceasta am fost pentru a 3-a oara in 2 luni, cu aceeasi problema, care, nici acum nu s-a rezolvat!!! Ma gandesc sa merg la OPC

P.S. De ce mi-am dat seama ca atat pot ei?? Pai simplu ... am stat si m-am uitat atent pe geam in service, si spre surprinderea mea, am cunoscut 3 persoane acolo, ei ii numesc mecanici, insa eu nu! 2 dintre ei au fost soferi pe autobuzele din oras iar al 3-lea a fost data afara de la 2 service-uri (la unul dintre ele mergeam mereu)

Apropo de hotie ... mi-au luat 230 RON pentru schimbare senzor coloana directie ... :huh:

Hai nu mai fi asa suparat Adriane. Cauta si tu un service no-name ca s-ar putea sa ai parte de servicii mai bune la preturi mai rezonabile. :frigbaitata:

P.S - si tocmai ce ma sfatuise cineva sa apelez la serviciile lor; guess not!

Modificat de Ovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare,

prin decembrie anu trecut am facut si eu revizia la Elcargid.Am vb la telefon, ne-am inteles la un pret sun cu 1 zi inainte, surpriza alte preturi alta distractie.Aveam de schimbat (scuturile laterale sau prinderi cum le mai zice) si ulei,filtre.Am zis "asta e " si ma duc asa cum am facut programarea binenteles ca sa fie batjocura mai mare m-a programat la 8 ca doar m-a mancat sa ii zic ca sunt din Bucuresti,trec si peste asta si zic hai sa facem revizia! si o verificare-constatare pe care o platesc separat.Atunci aveam un zgomot la o roata se auzea a o bataie la denivelari s-a urcat un expert cu mine si hai sa-i dam bataie pe denivelarile din fata servicelui zogomotul se auzea in continuare dupa cateva ture degeaba si dupa fata expertului(era praf habar nu avea ce cauta in masina cu mine) imi zice"asa face toate" tipic romanesc cand nu rezolvi ceva.Problema am rezolvat-o dupa aceea era siguranta de la planetara dinspre cutie care sarise si jocul era mare din aceasta cauza batea, asta a vazut-o un mecanic cand am schimbat amortizoarele si arcurile;dar sa continui bag masina in service schimba uleiu cu greu, platesc o gramada de bani si plec.Saptamana trecuta am fost la un prieten sa dam scutu jos ca tot aveam o rampa libera constat foarte surprins ca pe "busonul-daca e corect" de la baia de ulei aveam un fel de mastik sau silicon acolo unde el se imbina cu baia de ulei si era usor umed.Pe toata acasta perioada uleiul a stat la nivel normal recunosc dar parca sa vezi tratament de "dacie" la un service VW nu mi se pare normal.

zic si eu in continuare "asta e!!.... asa face toate"

Pt ce am patit nu cred ca o sa primesc vreun raspuns oficial din partea Elcargid si oricum ar zice ca nu e de la ei ca am mai umblat eu pe acolo.

ASTA E....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

Saptamana trecuta am constat foarte surprins ca pe "busonul-daca e corect" de la baia de ulei aveam un fel de mastik sau silicon acolo unde el se imbina cu baia de ulei si era usor umed.Pe toata acasta perioada uleiul a stat la nivel normal recunosc dar parca sa vezi tratament de "dacie" la un service VW nu mi se pare normal.

Se pare ca este un fel de semn/sigiliu pe care-l pun ei atunci cand schimba uleiul.Si eu am gasit asa ceva.

In mod sigur nu dauneaza mersului masinii... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..astazi am efectuat revizia tip 30000 km....totul a decurs bine...timp aprox. 2 ore...total = 690 lei

..baietii sunt ok ca de obicei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost vineri dimineata si mi-am luat cardul de fidelitate :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizie 75.000 km. saptamana trecuta. programat la ora 13.00, la ora 13.00 eram acolo. masina a intrat in service pe la 14.00. a avut nevoie de schimbare placute frana fata (a doua oara, prima data le-am schimbat la 30.000) si placute frana spate (prima data).

am plecat la 17.30 de la ei. cam mult dar oricum nu aveam ce face. pacat de vrajeala cu cardurile. tot ce scrie in contract (gen manopera gratis la a 5-a revizie) e vrajeala. e valabil de cand primesti cardul. culmea. eram si la a 5-a revizie la ei. nici macar reducere de 5% la piese n-am primit. nici in regulament nu scrie clar de cand intra in vigoare. probabil tocmai ca sa se poata aplica la unii sau altii...

daca nu as tine atat de mult la masina, n-as mai calca pe la ei. macar de fiecare data au facut treaba buna per total. ce sa-i faci daca nu mai e Vlad. am zis-o si ma repet. Omul sfinteste locul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii....

1. m-au fericit cu acel "sigiliu" cand am fost la service, au scos busonul cu span pe el deci mi-au stricat baia de ulei fara macar sa fiu instiintat

2.abia au reusit tot la service sa desfaca capacul de la filtru de ulei a fost strans la distrugere cu toate ca scrie pe el 25Nm(las ca merge si asa)

3.in continuare am mastic pe acel buson dar mi-au zis ca nu stiu cat ar putea sa mai tina deoarece s-a slabit si mai tare.

Ma poate sfatui cineva, ce as putea face in aceasta situatie imi este frica ca va sari de acolo busonu cat despre service.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e asa...nici aghiutza nu mai ma prinde pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destui saturati de ce se intampla acolo dupa 1 Ianuarie .. Mare pacat!

In timpul domniei lui Vlad (tepes as zice) se face f buna treaba - repede si "curat". Tind sa cred ca odata cu plecarea lui Vlad au ramas tot acele persoane "comuniste" (cum ii place unui coleg sa spuna in fiecare zi) care nu vor sa iasa din tiparul romanesc, si mai mult, nu se pot adapta noilor cerinte. Oare romanasii nostrii nu se pot schimba decat daca stai su mitraliera pe ei? :P

Salut tuturor,

Nemultumirea dvs este, asa cum reiese din modul in care prezentati faptele in cadrul acestui topic, justificata. La fel si toate celelate nemultumiri prezentate in acest topic. Nu va scriu ca sa scot la iveala scuze/explicatii discutabile pentru situatiile descrise aici, dar va invit pe toti sa luati in calcul si urmatoarele:

Este posibil sa sa gresiti cand va pripiti sa trageti concluzia ca, odata cu plecarea d-lui Vlad, a scazut simtitor calitatea serviciilor prestate de service-ul Elcargid. Greseli se fac in orice service, deci este foarte probabil ca service-ul ElcarGid, la fel ca orice alt service din Romania, sa fi facut greseli fata de clientii sai si pe vremea cand il avea ca manager pe dl. Vlad. Este, de asemenea, foarte probabil ca dvs sa va vina greu sa credeti asta, intrucat una din strategiile d-lui Vlad, pe toata perioada cat a condus service-ul ElcarGid, a fost sa acorde un tratament deosebit (s-ar putea spune chiar preferential) clientilor sositi din alte zone ale tarii, in special din capitala, prin intermediul forumului. Dl. Vlad nu poate fi judecat in sens negativ pentru asta, atata timp cat presupunem ca ar fi reusit sa acorde aceeasi atentie TUTUROR clientilor, deci inclusiv celor atrasi catre Elcargid pe alte cai decat forumul, ceea ce nu este foarte sigur ca s-a intamplat. Daca nu ma credeti, verificati topic-urile legate de Elcargid si Autogrup si veti observa ca sunt, ambele, pline de post-uri si pozitive si negative. Nimeni nu umbla la

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fiind buzoian de fel si unul din clientii multumiti ai ElcarGid-ului, vreau sa salut aceasta initiativa a dvs de a clarifica anumite dubii aparute visavis de activitatea firmei si mai ales a Service-ului. Din punctul meu de vedere, sper sa gasesc aceeasi atitudine de care eu personal m-am "lovit"

Sper sa mai treceti pe la noi pe forum, interactiunea cu membrii fiind una din modalitatile prin care orice discutie pot fi lamurita

O zi excelenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca a revenit cineva din conducerea service-ului elcargid pe forum. cu toate nemultumirile exprimate mai sus, apreciez initiativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra rar dl. Ionut pe aici dar si cand o face...... Apropo , cand schimbam cateva cuvinte in Citizen Band ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex24 - daca tu zici ca ai facut schimburile de ulei doar la ei, corect ar fi sa-ti schimbe baia de ulei,sau sa ti-o rectifice. Daca lasai masina la ei in curte si dadeai cheile la receptioner si cand o ridicai era zgariata , ce faceai ? Nu tot ei ti-ar fi retusat-o , ca sa fie in starea in care au primit-o? Eu zic sa faci reclamatie, poate mecanicul ala nu a auzit de cheia dinamometrica si a strans pana a stricat filetul...Si sa stii ca un schimb de ulei daca il faci singur ,te ajunge uleiul si filtrul maxim 200ron,si in nici un caz 700ron cum citesc pe forum...La atata nesimtire de manopera,iti mai strica si filetul la baie ?

Astai naspa la noi in RO , unii ne iau pe noi clientii de fraieri , au impresia ca toti suntem prosti gramada si merg pe ideea ca muti vad,putini cunosc. Cu ocazia asta mi-am adus aminte de acu 7 ani cand la un alt service skoda,binenteles din alta localitate, cand eu faceam gat ca la 2 luni de la cumparare bateria e moarta, un "mecanic" imi arata ca densitatea electrolitului e corecta tinand densimetrul inclinat. De unde sa stie el ce stiu eu ...dar ma lua de fraier. Asa ca,dupa ce masina a iesit din garantie, papa revizii la service...

Mai e si alta problema...Firme mari in domeniul auto isi deschid reprezentante si serviceuri in mai peste toate orasele . Pe cine credeti ca angajeaza ? Pe cei care lucreaza la concurenta si care sunt nemultumiti de salariile primite. Si uite asa se strica treaba in service, si clientii devin din multumiti , nemultumiti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este, de asemenea, foarte probabil ca dvs sa va vina greu sa credeti asta, intrucat una din strategiile d-lui Vlad, pe toata perioada cat a condus service-ul ElcarGid, a fost sa acorde un tratament deosebit (s-ar putea spune chiar preferential) clientilor sositi din alte zone ale tarii, in special din capitala, prin intermediul forumului. Dl. Vlad nu poate fi judecat in sens negativ pentru asta, atata timp cat presupunem ca ar fi reusit sa acorde aceeasi atentie TUTUROR clientilor, deci inclusiv celor atrasi catre Elcargid pe alte cai decat forumul, ceea ce nu este foarte sigur ca s-a intamplat. Daca nu ma credeti, verificati topic-urile legate de Elcargid si Autogrup si veti observa ca sunt, ambele, pline de post-uri si pozitive si negative. Nimeni nu umbla la
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex24 - daca tu zici ca ai facut schimburile de ulei doar la ei, corect ar fi sa-ti schimbe baia de ulei,sau sa ti-o rectifice.

nu cred ca ar face asa ceva.....sau ar face operatiunea pe banii mei si eu unu nu mai calc pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand atrageam atentia despre acest tratament preferential aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry567570 nu ma prea intelegea nimeni...

Rog buzoienii sa posteze.........as vrea sa vad si eu unul macar caruia sa nu-i fi acordat intreaga atentie.Lucrurile stateau mult mai simplu, am o deviza :"Fiecare client conteaza!"....si inainte de a ajunge director service ,am fost client ...am avut mari probleme si mi-am jurat ca daca imi va sta in putinta, voi face ceva sa schimb ceva in modalitatea de tratare/servire a clientilor.Scuze pentru interventia mea pe acest topic,

este ultima.Numai bine, domnilor ...si bafta fostilor colegi!

A...majoritatea clientilor erau totusi din Buzau....si pentru cine a urmarit evolutia/umplerea locatiei din Buzau, cred ca au primit si informatii referitoare la tratarea clintilor din Buzau...si inca ceva , abia dupa ce reparam/incheiam lucrarile din service aflam ca respectivii posteaza pe forum!

Nu mai vreau nici un fel de aprecieri la adesa mea ...vreau doar sa fiu lasat sa-mi fac treaba unde sunt.Cit despre clasarea pe locul 6, Elcar Gid nu a crescut fata de perioada in care am fost ,manager acolo, chiar daca ma asteptam sa o faca.Tratament preferential...ha, ha,.....tocmai ca ORICE client putea ajunge la mine pentru a i se rezolva problema, si ma opuneam oricaror "interventii".Rog inlocuitorii sa nu mai faca aprecieri pozitive sau negative la adresa mea.

Momentan sunt la Auto Grup, pentru viitorul dealer Auto Grup Sud, dealer ce va fi number one din toate punctele de vedere.Odata cu deschiderea, invit pe oricare dintre voi , "incognito" bineinteles, si sa posteze sau nu despre calitatea lucrarilor.Fiecare client va fi tratat la fel!!!!!!!!!!SI nu va fi tratat nici preferential!!!!!!!!!!

Si d-l Ionut , sa-si aduca aminte de cite ori a comis-o in relatia cu clientii ..si am dres-o de fiecare data...il rog pe aceasta cale sa nu mai indrazneasca sa mai vorbeasca despre mine.Atit!Sa dovedeasca! Pina acum, din ce am citit pe aici ,nu prea a reusit!Bafta in continuare!Potential are!

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din Buzau, chiar daca stau in Bucuresti si intotdeauna masinuta mea a fost tratata excelent. :icon_thumright:

Btw, Vlad s-a deschis service-ul WV in Constanta, ca o sa-ti fac o vizita cat de curand :D - probleme cu un senzor si de vopsit cateceva la ea :P

PS: aprecierile sunt in perioada cand era Vlad acolo, in prezent nu stiu cum mai este in acel service.

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au cam incins un pic spiritele dar sper eu constructiv!

Ca sa tragem niste concluzii si sa terminam cu offtopicul:

Elcar Gid Buzau are niste clienti nemultumiti (sunt de acord ca se poate intampla oricarui service, sunt patit si eu) si se angajeaza pe viitor sa faca o treaba excelenta indiferent de cine e la conducerea service-ului. (eu intodeauna am apreciat mecanicii :D dar si ei au nevoie de lider)

Vlad s-a mutat la alt service (va avea si service-ul respectiv topic daca nu are deja) si impresiile despre acel service vor fi postate acolo nu aici.

Este un nou inceput vad pt persoanele in cauza, le urez succes si sper sa revina colegii tot timpul pe ambele topic-uri numai cu feedback pozitiv :D

End of :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pot doar sa zic ca am fost multumit de serviciile elcargid, dar, am fost o singura data, pe vremea lui Vlad. chiar nu pot spune ca m-am simtit tratat preferential (asa cum oarescum ma asteptam, sincer sa fiu), insa s-au putut discuta toate problemele aparute, atat cu vlad cat si cu consilierul care a preluat masina. nu am idee cum e acum la elcargid, sper doar sa fi ramas macar 70% din ce era cand era vlad (am vrut sa dau o atentie omului cu care am facut proba de drum si era panicat tot).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand atrageam atentia despre acest tratament preferential aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry567570 nu ma prea intelegea nimeni...

va rog frumos sa nu umpliti aceasta arie a forumului cu problemele "vechi" pe care le aveti legate de acest dealer. Din cate stiu aici se discuta doar problemele de actualitate si cele efective. Nu mi se pare normal sa aruncati cu noroi intr-un fost angajat al acestei firme. cat despre tratamentul preferential elad a spus mai sus foarte bine: fiecare client conteaza.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

prin decembrie anu trecut am facut si eu revizia la Elcargid.Am vb la telefon, ne-am inteles la un pret sun cu 1 zi inainte, surpriza alte preturi alta distractie.Aveam de schimbat (scuturile laterale sau prinderi cum le mai zice) si ulei,filtre.Am zis "asta e " si ma duc asa cum am facut programarea binenteles ca sa fie batjocura mai mare m-a programat la 8 ca doar m-a mancat sa ii zic ca sunt din Bucuresti,trec si peste asta si zic hai sa facem revizia! si o verificare-constatare pe care o platesc separat.Atunci aveam un zgomot la o roata se auzea a o bataie la denivelari s-a urcat un expert cu mine si hai sa-i dam bataie pe denivelarile din fata servicelui zogomotul se auzea in continuare dupa cateva ture degeaba si dupa fata expertului(era praf habar nu avea ce cauta in masina cu mine) imi zice"asa face toate" tipic romanesc cand nu rezolvi ceva.Problema am rezolvat-o dupa aceea era siguranta de la planetara dinspre cutie care sarise si jocul era mare din aceasta cauza batea, asta a vazut-o un mecanic cand am schimbat amortizoarele si arcurile;dar sa continui bag masina in service schimba uleiu cu greu, platesc o gramada de bani si plec.Saptamana trecuta am fost la un prieten sa dam scutu jos ca tot aveam o rampa libera constat foarte surprins ca pe "busonul-daca e corect" de la baia de ulei aveam un fel de mastik sau silicon acolo unde el se imbina cu baia de ulei si era usor umed.Pe toata acasta perioada uleiul a stat la nivel normal recunosc dar parca sa vezi tratament de "dacie" la un service VW nu mi se pare normal.

zic si eu in continuare "asta e!!.... asa face toate"

Pt ce am patit nu cred ca o sa primesc vreun raspuns oficial din partea Elcargid si oricum ar zice ca nu e de la ei ca am mai umblat eu pe acolo.

ASTA E....

Salut,

Referitor la "pe busonul-daca e corect de la baia de ulei aveam un fel de mastik sau silicon acolo unde el se imbina cu baia de ulei si era usor umed" este un tratament normal in service-ul ElcarGid pentru o masina care efectueaza un schimb de ulei (un fel de sigiliu care la fiecare mecanic este diferit si care este foarte bun pentru reclamatii de orice gen). Dupa cum ai zis si tu, nivelul de ulei a ramas OK. Pareri de genul scris mai sus "parca sa vezi tratament de "dacie" la un service VW nu mi se pare normal" exista in domeniul in care eu lucrez de aproximativ 15 ani. Oamenii care lucreaza in domeniul auto-reparatii sunt mai mult decat spirituali si uneori rautaciosi intre ei (meseriasii) fara un motiv clar "Saptamana trecuta am fost la un prieten sa dam scutu jos ca tot aveam o rampa libera". Din cate stiu eu autoturismul tau are aproximativ 6 ani si daca facem un calcul simplu 6 ani x 2 revizii/an=12 revizii minim in interval de 6 ani. Cat crezi tu ca rezista un buson de baie daca este strans ca la carte cu cheia dinamometrica (calibrarea in laborator metrologic se face din 6 in 6 luni la noi in service) la un cuplu de strangere de 30 N/m. Si ca sa termin acest topic cu un sprint, apropo busonul de baie de ulei trebuie schimbat la fiecare schimb de ulei daca vrei sa facem treaba ca la CARTE, dar costa si nu cred ca esti interesat de costuri suplimentare(sa nu crezi ca sunt rautacios). :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa termin acest topic cu un sprint, apropo busonul de baie de ulei trebuie schimbat la fiecare schimb de ulei daca vrei sa facem treaba ca la CARTE, dar costa si nu cred ca esti interesat de costuri suplimentare(sa nu crezi ca sunt rautacios). :icon_thumright:

Buna ziua.

Totusi informati clientul ca in "carte" scrie ca piese X trebuie inlocuita?

Poate respectivul prefera sa plateasca busonul decat sa ramana fara ulei si sa produca damage la motor...parerea mea :-)

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo busonul de baie de ulei trebuie schimbat la fiecare schimb de ulei daca vrei sa facem treaba ca la CARTE, dar costa si nu cred ca esti interesat de costuri suplimentare(sa nu crezi ca sunt rautacios). :)

Si daca se schimba la fiecare schimb de ulei nu tot in baia de ulei se infileteaza, nu se va strica filetul din baie la fel ?

ca doar filetul din baie cedeaza nu cel de pe buson.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!