Jump to content

My Golf 5 TDI


apetre

Recommended Posts

Hello,

 

Am decis intr-un final sa va arat si eu masina mea. Va prezint Golf-ul meu Mk5, 2008, 148 000 km verificati pe VCDS. Are navigatie, dublu climatronic, maxidot. 

La cumparare avea 105 CP si 250 Nm, iar acum 2 zile i-am facut upgrade la stage 1 si acum am 131 CP si 300 Nm.

Cam atat am de spus pentru moment. O am de o luna, nu am apucat nici sa ii pun numerele mele. Am multe planuri pentru viitor pentru ea. 

 

Multumesc!

15209161_1336618823044439_1324174275_n.jpg

15218319_1336618816377773_1715046165_n.jpg

15591903_1370470412992613_692632764_n.jpg

15645441_1370470416325946_1666909535_n.jpg

15645620_1370470429659278_2070742975_n.jpg

Link to post

Multumesc! Am cautat doar modele cu Maxidot si dublu climatronic pentru meniul "secret". 

Ca si un update, tocmai am programat-o la un Dyno sa vad exact ce am facut dupa Stage 1. Valorile de sus sunt cele spuse de tunner dupa ce a mai facut soft similar pe alte masini care au facut si dyno. Astept cu nerabdare sa vad ce a iesit. O sa revin cu noutati spre sfarsitul anului. 

Link to post

Tocmai am ieșit de la dyno. Am 140 căluți și 330 Nm. O surpriza plăcută, pot spune. 

IMG_0481.JPG

Link to post
  • 4 weeks later...

In tot acest timp nu prea am modificat mare lucru la masina. O iau pas cu pas dar apar tot felul de probleme. Tocmai mi-am scos golf-ul din service. Mi-am schimbat amortizoarele plus flansele pe spate si cu ocazia asta am facut si o mica verificare la care a reiesit ca rulmentul de pe fata stanga era praf (culmea, nu facea mare zgomot in mers). Cand am desfacut roata ce sa vezi? Pe langa rulment si pivotul era praf. Surpriza a fost cand am gasit ca pe stanga era montat un pivot pentru dreapta (ce e drept tragea putin intr-o parte masina). Eu unul aud in premiera faptul ca pe stanga si pe dreapta nu sunt aceiasi pivoti. Pe langa asta am mai aflat si ca sunt 4 tipuri de rulmenti pentru Golf 5. Dubios nu? Acum ma asteapta directia. Intre timp skyline mod sa fie!

16395545_1405272769512377_634472182_n.jpg

Link to post

Unde ti-ai facut "Skyline" mode? :)  arata bine . 

La rulmenti cand comanzi il iei dupa seria de masina  , daca nu ma insel la 1.9 TDI si 2.0TDI sunt de 136,5 milimetri diametru. 

Cat despre pivoti ......sunt fara cuvant .... daca pui pivotul gresit se vede clar ca nu sta lipit de bascula. 

 

Link to post

@Doomy : Pentru Skyline mod am apelat la Madalin Vladescu (il poti gasi pe Facebook). Il recomand cu toata increderea. Omul stie ce face si la un pret mai mult decat corect. In ceea ce priveste rulmentul l-am comandat dupa seria masinii doar ca nu s-a potrivit. Masina a fost lovita pe partea aceea iar celalat proprietar i-a pus un sistem de la o masina mai veche. La mine s-a potrivit rulmentul de 2004. I-am facut astazi unghiul si acum este ok. 

@Adriannnnn : Acum am observat in poza ca e 0.8. De regula sta la 0.6-0.7. Nu stiu ce a avut atunci. 

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • RoC
      By RoC
      Astazi am efectuat prima  revizie la Vw Tiguan 2, 2016, 2.0 TDI, DSG, 4 Motion, 150 Cp - 30.000 km. Am programat-o la Porche Nord, pentru ca este cel mai aproape de mine si am ramas surprins de calitatea si amabilitatea lucratorilor din acest service. Durata lucrarii a fost de 90 min, am fost lasat sa urmaresc toate operatiunile, s-au verificat in detaliu toate partile si instalatiile masinii, presiune, masurare si strangere rotii. Pret decent: 875 lei(ulei+filtru, filtru aer, filtru polen, manopere). Recomand baietii de la Service Expres!
    • Vlad F Buc
      By Vlad F Buc
      La cererea lui snakebyte deschid acest nou topic.
      Cei deja patiti ne pot oferi ceva detalii legate de pret, piese, durata si alte patanii intampinate.
      Poate la revizie "genialii" mecanici au descoperit "probleme" noi, poate au incarcat factura cu chestii inutile ...etc.
      Pe scurt; cum a decurs prima revizie? Cam cat cost, timp si stres implica.....
      Eu pot sa va zic pe scut cam cat a costat o reparatie cu tot cu manopera pt bara fata + scut fata aprox 1.200 lei la Midocar Vitan, a durat aprox 2 zile.
      Revizie curand am aprox 11.000 km pana acum, iar problemele intampinate le gasiti la topicul de probleme.
    • grp
      By grp
      Salutare tuturor!
       
      Sa il prezint si pe noul membru al parcului auto , un Golf 5 1.4i BCA, 75 de ponei, fabricat in 2005. Masinuta am luat-o cu gandul la sotie, sa se foloseasca de ea 99% din timp prin oras, iar din cauza bugetului alocat, a cam fost singura varianta, in 4 usi. Are 4 geamuri electrice, airbaguri frontale, perdea si in scaunele din fata, climatronic, incalzire in scaune, folie omologata, inchidere centraalizata, scaune reglabile pe inaltime si distributia schimbata in urma cu un an.
      Masinuta e intreaga la caroserie, fostul proprietar avand un singur eveniment cu un caine, in urma caruia a schimbat bara fata (cu una cu capace pt spalatoare de faruri, desi nu are si instalatie, dar cine stie ) si farul de pe partea soferului. Surprizator pentru varsta ei, nu are foarte multe zgaraieturi sau iar rugina aproape deloc. Peste 2-3 saptamani urmeaza si inscrierea la politie si o data cu aceasta si numere personalizate.
      La partea mecanica: motorul trage ok, e silentios si imi aduce aminte, din acest punct de vedere, de Golful 4 AXP, tot de 75 de ponei pe care l-am avut in trecut. Trebuie sa ii schimb bielete si bucse pe partea din spate (mi-a spus si fostul proprietar de acest lucru), dar si pe partea din fata. Ma bate un gand sa ii comand toata bucsele, bieletele si pivotii, atatpe fata cat si pe spate, sa scap de o grija. Mi-a dat fostul proprietar si un set de anvelope de iarna si urmeaza sa iau, fie un set pe 15" de aliaj sau de tabla, inca nu m-am hotarat asupra acestui aspect. Mi se pare in schimb surprinzator de "galagioasa" la capitolul insonorizare, asa ca urmeaza sa ii fac eu acest lucru cu simt de raspundere , un fel de test inainte de Tiguan.
      Cam toate butoanele sunt foarte "obosite", fostele proprietare, doamne cu unghiute, lasand "urme" din acest punct de vedere. Am schimbat deja pe fata butoanele, cu cele ramase de la Tiguan, iar cand le voi schimba si pe spate la Tiguan, am sa le transfer Golfuletului.
      Ma gandeam sa ii schimb cu totul interiorul, dar pana la urma am zis mai bine sa il spal deocamdata. Asa ca astazi am scos tot din masina, mai putin consola centrala si mocheta. Am mai comandat niste Mafra Pulimax, intrucat ce avem eu, mi-a ajuns abia pentru scaunele din fata. Interiorul a fost destul de murdar, tapiteria pe usi, parca incepe sa o ia din loc, lucru tipic pt VW mai in varsta si de asemenea cea de la plafon, are un inceput de desprindere.
      Ca planuri pe viitorul apropiat pentru ea ar fi:
      schimbarea tuturor butoanelor de la geamuri si usi si swicth-ul de la faruri insonorizare usi, podea, portbagaj si hayon (nu stiu daca ma voi aventura si la plafon) schimbarea bucselor/bieletelor/pivotilor fata si spate schimbarea cd-playerului actual cu o navigatie AM (pt bluetooth-ul incorporat) schimbarea volanului cu unul in 3 spite si cu comenzi schimbarea stergatoarelor fata si a celui de spate (a fost vandalizat) schimbarea mansonului si a nucii de la schimbator schimbarea BC-ului cu unul cu maxidot Cam atat imi vine in cap deocamdata. M-am oprit dupa 3 ore din treaba, din cauza ploii si a terminarii Pulimax-ului. De maine continuam, daca tot se anunta ca iese soarele toata saptamana si pe masura ce imi vin materialele de curatenie si izolare, am sa mai fac update topicului. Ma asteapta ceva munca, broscuta necesitand muulta atentie si dragoste din partea mea .
       













  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept