Jump to content

motorul akl de la VW


s4murai
 Share

Postare recomandată

Sa te duca cat mai multi km :Driver:

Cat te-a costat, ca ideie, segmentarea si curatarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci! Segmentarea+rectificare chiulasa=2.000(pare cam mult dar a fost lucrare profi pt ca la testul de compresie a iesit 14/14/14/12,5 adica aproape perfect; la cilindrul 4 probabil e ceva uzura la camasa). Curatarea injectoarelor=150 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
andrei.toledo

Salutare!
Mi-am cumparat zilele astea un Golf din 99 cod motor AKL si am urmatoarea problema cu mersul innecat la prima pornire la rece.

O pornesc , sta putin turata cat este in soc cum este normal , dupa care relantiul scade la 900.Pana aici totul este ok insa daca ma grabesc si o accelerez mai brusc la plecare da in nas ca si cum nu ar trage aer.Daca plec normal nu este nicio problema.

Dupa ce merg putin si apa se incalzeste nu mai are nicio problema :) . Se accelereaza uniform fara sa dea in nas.

Bujiile sunt noi , fisele sunt verificate , clapeta am curatat-o si adaptat-o , debitmetrul este ok in valori si nu are nicio eroare :)

M-ar ajuta o curatare a injectoarelor cu ultrasunete ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, felicitari pentru alegere! :) In al doilea rand, daca injectoarele sunt infundate, ar trebui sa simti intreruperi la acceleratiile bruste, de egz cand faci o depasire. O curatare cu US e indicata oricum, masina are peste 200k cu siguranta. Util ar fi sa verifici si filtrul de aer si eventual sa-l schimbi cu unul nou. Personal le recomand pe cele tip sport (in cutia originala, nu tip ciuperca) K&N sau altceva(eu am Pipercross). Nu incerca remapari sau cipuri pentru a mari puterea, nu isi au rostul aici pe un ECU de generatie veche (Simos 2). Partea pozitiva la AKL e intretinerea ieftina, restul de bani ii bagi mai bine in suspensie reglabila, anvelope bune, frane, estetica. In opinia mea e bine sa schimbi si filtrul de benzina daca faci curatarea injectoarelor cu US si sa alimentezi cu benzina de 100 la 2-3 plinuri. Succes si sa te bucuri de masinuta!

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Multumesc ! Peste 2000 ture indiferent cat de tare o calc nu da in nas si nu face nicio problema.Treaba cu intreruperile are loc doar dimineata cand e motorul rece cateva minute.Filtrul de aer este nou abia schimbat , singurul care nu a fost schimbat fiind cel de benzina pe care il voi schimba zilele astea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele sunt minore in cazul tau. Cred ca e suficient sa schimbi filtrul de benzina si sa folosesti o perioada benzina de 100. Aditivi de curatare injectoare nu recomand pt ca din experienta am constatat ca nu fac rau, dar nici bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin din nou pe acest topic , de data asta cu un alt AKL.

Masina are o problema la termostat , mai exact in mers nu creste apa sau creste foarte foarte greu.Cu temperatura la apa undeva intre 40-70 de grade functioneaza foarte ok fara problema.

Daca stau pe loc si o turez si reuseste sa ajunga la 90 de grade scoate fum pe esapament si miros puternic de benzina.Nu dispare ulei , antigel , etc si nu se amesteca intre ele.Pur si simplu , la 90 de grade merge cu foarte multa benzina.Daca pornesc climatronicul si apa scade la 60-70 dispare fumul si mirosul de benzina.

Am schimbat deja sonda lambda si problema persista.Bujiile sunt noi , fisele si bobina sunt bune.Senzorul de temperatura este ok.Nu intrerupe deloc nici in mers ,nici pe loc , singura problema fiind fumul de la 90 de grade , ce dispare odata cu scaderea temperaturii.Urmeaza sa probez si un alt debitmetru dar pana atunci astept sugestii in caz ca ma puteti ajuta.Porneste perfect indiferent de situatie iar compresia este ok.

Multumesc anticipat si Sarbatori fericite tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza termostatul nu mai functioneaza in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiu dar amestecul acesta bogat poate fi determinat de termostat?Am scos mufa de la senzorul de temperatura motor si in bord imi afiseaza temperatura la minim insa pe tester la motor arata 90 de grade.Are 2 senzori de temperatura?Daca da unde este al doilea ? Primul este undeva langa/sub filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are 2 senzori separati, poate fi unul dublu daca are 4 pini ce tranzmite separat la engine si la instrumente temp.

 

daca e cu 2 pini aceasi temp. se transmite si la bord si la ecu

 

daca scade temp. sub 80 de grade in mers e termostatul defect

 

senzorul de temp. se afta pe carcasa termostatului in spate la egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sugestie , urmeaza sa schimb azi si termostatul.

Deja am schimbat sonda lambda , debitmetru , regulator presiune rampa , canistra carbon , sonda temperatura motor , am curatat si adaptat clapeta de acceleratie.

Singura eroare pe care o ia odata la cateva zile este : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00537 .Aici ar mai fi de schimbat doar injectoarele din ce scriu cei de la Ross-Tech dar mi-e sa nu le schimb degeaba.Poate fi din ECU ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare nu primeste aer fals pe undeva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat.Au fost semeringurile de la supape de vina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am fost astazi la finante sa depun actele de inmatriculare pentru o Bora HL 2003 AKL si doamna de acolo mi a spus ceva ca are peste 12 ani si ca emisiile sunt prea mari-197 g CO2 parca a spus si mi a calculat o taxa de aprox 500 de euro?!
Ce as putea sa fac sau a mai patit cineva asa ceva?

Modificat de covyone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , eu am inscris un golf 4 din 1999 cu AKL si am platit taxa 2838 de RON emisii de 196g.

Cam asta e taxa.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce ar fi emisiile atat de mari,diferenta intre 16v si 8v,oare din cauza ca o fi generatie mai veche?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Am un golf 1.6 akl, 1999, i-am facut un test de compresie intrucat imi consuma foarte mult ulei (1 litru la 1500 km). Valorle au fost de aprozimativ 8 bari. Din ce am citit valoarea normala trebuie sa fie intre 7 si 13 bari. Credeti ca trebuie segmentat sau poate sa imi consume datorita semeringurilor de la supape? Mentionez ca motorul merge excelent, porneste fara probleme la rece sau cald, trage si pare ca are destula frana de motor. Cand am desfacut bujiile, 2 erau pline de calamina si 2 erau perfect curate. Cele 2 murdare erau la cilindri opusi. Rog sa ma sfatuiasca doar cine cunoaste aceasta problema ca nu as vrea sa bag set motor daca masina mai are viata... multumesc anticipat!

Modificat de geicu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur trebuie segmentat.Segmenti de radere sunt dusi

Chiar daca mai ai compresie

Poti schimba si semeringurile de la supape dar asta nu va rezolva consumul de ulei.

Apropo cati km are masina.Ca daca are peste 250 000 .....cam trebuie segmenti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

300 000 km.Ms de sfat. Cred ca mai bine il schimb decat sa il segmntez pt ca ies mai ieftin.  :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cele mai multe ori nici asta nu e o solutie pentru ca nu sti ce iei.

Cati km are motorul ,nu sti istoric sau alte probleme.

Eu as segmenta motorul.

Bineinteles daca nu sunt probleme la vibrochen,cuzineti,ax came etc.

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!