Jump to content

motorul akl de la VW


s4murai
 Share

Postare recomandată

A schimbat cineva timoneria la masina asta?Care sunt preturile si daca se gasesc piesele.

@Tiberiu sa-l intebi de unde are piese de schimb :eek:.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am vrut sa schimb timoneria dar mai bine nu... cutat-o bine cu sprai degripant sau de rugina, da-i vaselina si ai sa vezi ca merge ca unsa;)nu are rost sa dai banii pe asa ceva, e destul de scumpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am senzatia ca freaca peste tot.Uneori mi-e frica ca imi "mananca" mana timoneria.Parca tin mana pe metal incins care caraie si freaca.

Poate e doar uleiul cum spuneai sau poate piesele din cutie sunt uzate.Trebuie sa o desfac dar intai sa-mi iau casa.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba uleiul cu glp 4 (adica care nu e pe baza de sulf) si garantez eu ca in 2-3 sapt o sa iti schimbi parerea despre desfacutul cutiei si a timoneriei;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am luat masina de la mecanicul meu care a montat cutia reparata. A disparut mersul neregulat si parca am alta masina acum. Nu mai face zgomot la rulare, intra aproape perfect in viteze, iar ambreiajul lucreaza parca mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate cheltuielile cu manopera demontat/montat cutie, drumuri, ulei, piese, manopera reparatie au ajuns la 980 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te invidiez!Ai idee cumva ce piese ti-au schimbat si ce fel de piese au pus,sh sau noi?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au schimbat satelitii din diferential, 4 la numar. Nu au pus piese noi pentru ca nu am avut eu bani. Piesele SH au costat 250 lei. Cele noi ar fi costat 600 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu s-ar putea sa am pe viitor aceleasi probleme.spun asta pentru ca am si eu ceva probleme la cutie,mai precis intra greu in a2a si a-ntaia si marsarier agata ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin74 stai la rand :),exact la fel si la mine + un imens carait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema cu cutia la vw este generala.Nu ma asteptam la lucru acesta la o masina nemteasca si mai ales vw.Ma gandesc foarte serios ca in viitor s-o dau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cat va consuma AKL_ul ? ,Mie 10 in oras si 7,8 afara mi se pare mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi dupa carte consumul urban ar fi de 10.5l si in afara de 6.5l.Mie personal la traficul din pitesti imi consuma in jur de 9l si in afara 6.2l la o viteza de 100km.Poate ca tu ai un stil de condus

mai agresiv,mai sportiv si urci des la turatii mari de peste 3500rot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am schimbat segmentii, nu mai bag talpa in ea (schimb viteza pe la 2500 si nu depasesc 140km/h pe autostrada)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua Tuturor,

am un TDI dar as dori sa achizitionez un GOLF sau Octavia pe benzina second-hand sotiei mele. masina care ne place are 1.6 110 CP, 81 kw, scrie pe motor SR. an fabricatie 2002. nu am reusit sa obtin codul motor inca de la proprietar. va rog frumos sa ma lamuriti daca acest motor este MPI sau FSI. am vazut ca FSI-urile au 81 kw, SR inca nu am gasit cu aceasta putere.

Sfaturile voastre cu experienta mi-ar fi de real folos.

Multumesc mult,

Drive Safe ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de golf 4 ai un 1.6 FSI la 81kw motor bad.

Este offtopic pentru ca motorul akl are doar 74kw. Era un topic cu motoarele SR acolo te pot ajuta mai mult colegii desi eu nu stiu de alt motor la 110 cai de 1.6 pe golf.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,

am citit si acel topic, imi cer scuze daca "poluez" acest topic. este de fapt un morot de pe o Octavia 1, 110 CP, 81 kW. ma pricep la diesel, dar sunt novice in ale benzinarelor. credeti ca poate fi MPI, sau este sigur FSI ?

Multumesc, inca o data.

Drive Safe,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: ai seria de la motor in talon, eu nu gasesc pe octavia I motorul asta dar cu seria din talon totul se poate clarifica. Ai motor de 1.6 la 77kw MPI sau de 1.6 la 85kw FSI pe Octavia Mk2

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am schibmat timoneria, mai bine spus am dat-o jos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avea-i probleme cu ea,spune-mi si mie simtomele?

acum sesizezi schimbari majore?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

Are cineva probleme cu trepidatii si oscilatii ale turatiei la motorul din titlu?

Eu ma confrunt cu aceasta problema de vreo juma de an, oscilatii ale turatiei, trepidatii, am inteles ca nu are EGR, s-a confruntat cineva cu o astfel de problema?

Am fost sfatuit sa curat clapeta de acceleratie sau sa curat injectoarele!!! Credeti ca e OK sa fac asta? As putea sa scap de problema?

Si inca ceva cat va costat distributia cu totul ( inclusiv pompa de apa + manopera) ma refer la acest tip de motor????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand curata clapeta de acceleratie,apoi o adaptare a clapetei de acceleratie si o scanare cu vag-com.

Mai verifica furtunele si tubulatura de admisie sa nu aiba fisuri si sa traga aer fals.

Injectoarele le dai jos sa le cureti numai daca nu iese bine la scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

Ce norma de poluare are acest motor? Vrea o cunostiinta sa cumpere un Seat Leon cu motor pe benzina 1.6 SR de prin 2001-2002. Ce norma de poluare ar putea avea?

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Am si eu un Golf 4 din 1999 cu motor AKL de 1.6 si am o problema putin enervanta la care inca nu i-am gasit rezolvare:

Pedala de acceleratie, in general la plecarea de pe loc sau la viteze foarte mici, se trage singura, adica imi cade de sub talpa ca sa spun asa, pentru o fractiune de secunda dupa care isi revine.

Am incercat mai multe "solutii" dar fara succes:

1. Am curatat clapeta de acceleratie (am dat-o jos de pe masina si am facut-o "luna") dupa care am facut si readaptarea ei manual si pe tester ---- nu s-a schimbat nimic.

2. Am schimbat filtru de aer --- nimic

3. Am curatat injectoarele cu ultra sunete --- nimic

4. Am schimbat bujiile si filtru de benzina --- nimic

5. Am ferificat sa nu traga aer fals clapeta de acceleratie si nu am gasiti nimic in neregula

6. I-am facut diagnoza la un service Bosch --- nici o eroare

Un mecanic mi-a spus ca ar fi de vina motorasul de la clapeta de acceleratie care este pe "duca" si ca nu poti sa il schimbi decat cu tot cu clapeta.

O clapeta de acceleratie noua costa undeva in jurul la 1100 RON si nu as vrea sa o cumpar si sa descopar ca defapt nu era ea problema.

Am citit aici ca si alti propietari de motor AKL au aceias problema.

A gasit cineva rezolvarea la aceasta problema?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!