Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Vezi daca ai erori. Uneori, se poate bloca sobita, si o poti debloca doar cu un tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Se pare ca anu acesta ma lasat si pe mine "teracota" la masina .

A inceput sa functioneze asa cum vroia el (cateodata scoatea numa fum si se oprea ,alte dati mergea perfect) acuma a murit .

Pe vcds am eroare de : No flame .Am tot sterso si am modificat canalul 42(din 0 in 1) , dar nimica .Pe Adv Meas.-bujia arata la inceput o incarcare de 57-60% dar dupa aia 0% si se opreste .Statusul tot ramane  :Start

Nu am posibilitatea sa il desfac eu .

Stiti  in CJ pe cineva care il poate demonta+curata+schimba bujie , si un pret informativ ?.

 

 

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am sa vad cand ajung la un tester si va tin la curent.

Mulțumesc mult pentru sfaturi , sper sa se poata rezolva.

Ps.

Pompa de apa cum o pot verifica daca functioneaza?

Sobita nu functioneaza dar dupa ce se incalzeste apa am pus mana pe ea si era foarte fierbinte si furtunele care ies din ea si duc la aeroterma din spate erau fierbinti si tur si retur.

S-au mai racit dupa ce am dat drumul la incalzire pe ambele aeroterme....

Ok, am sa vad cand ajung la un tester si va tin la curent.

Mulțumesc mult pentru sfaturi , sper sa se poata rezolva.

Ps.

Pompa de apa cum o pot verifica daca functioneaza?

Sobita nu functioneaza dar dupa ce se incalzeste apa am pus mana pe ea si era foarte fierbinte si furtunele care ies din ea si duc la aeroterma din spate erau fierbinti si tur si retur.

S-au mai racit dupa ce am dat drumul la incalzire pe ambele aeroterme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui mana pe ea,sau dupa ce opresti masina ea inca merge o perioada,dar daca spui ca soba e fierbinte probabil pompa merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa încerc un tester sa vad ce erori am stocate.....

Modificat de popic32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Popic,este normal ca sirocoul sa fie fierbinte deoarece apa din motor trece si prin el,prin urmare este incalzit de motor.Ce model de sirocou ai?D3wz sau D5wz.?Dupa simptome ai avut prea multe erori si s-a blocat.Profit de ocazie sa intreb pe toti colegii daca sharanurile pana in 2000 au pompa de apa auxiliara,deoarece un prieten de-al meu are aceasta masina si nu gasesc  pompa de apa.Un al doilea lucru,la un sharan din 2004 am scos pe rand toate sigurantele si sirocoul tot merge.Apoi merge doar cu contactul pus,nu trebuie sa fie pornit motorul.Precizez ca masina nu a avut nici o modificare facuta.Stie careva care este siguranta ce il intrerupe?Va multumesc.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Daca ai scos toate sigurantele si tot merge sirocoul , atunci ai o problema. Fura curent de undeva , in mod normal nu ar trebuii sa mearga doar cu contatctul. Cauta in prag firele sa nu fie strapunse sa ia curent de pe la altceva ca e belea mare.

Am mai vazut treburiu asemanatoare la cineva in tabloul de sigurante condutor topit si lipit de vecin , si la altcineva la un sirocou in partea unde iese cablajul din prag spre exteriorul masinii erau izolatiile sparte si mergea sirocoul singur.

atentie la instalatia electrica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelu_24

Este un D3wzpost-81075-0-42785100-1421804243_thumb.p

Inca nu am ajuns la tester....

Modificat de popic32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai facut proba la pompa de dozare?D3wz nu porneste daca la pompa de dozare nu este prezent atat plusul cat si minusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

va multumesc mult pentru toate postarile anterioare,cu ajutorul vostru am reusit sa repar astazi  "sobita"( D5W Z).Avea sita din jurul bujiei infundate, am arso cu duluat si dupa am suflato la compresor.....dupa ce l am montat inapoi am izolat si conductele.

Am mers la un preten si mi a stears erorile...acum merge foarte bine.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am verificat-o dar stiu ca se aude un pacanit de releu in stg sub bord si m-am gândit ca functioneaza....

Daca nu functiona releul, banuiesc ca nici pompa. ..

Modificat de popic32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne batem capul cu un sirocou eu si un prieten.

 

Are eroare cu repeated flame out.

Bun...

 

Sirocoul se aprinde si functioneaza cateva secunde dupa care...pauza.Curge motorina din el la greu pe la colierele de la esapament.

Sita asta cilindrica e buna,bujie,tot.

I-am schimbat si arzatorul cu unul de pe alt sirocou ca poate are sita aia interna ceva (tot gaura se vedea si la aia oricum) dar la fel curge motorina.Am pus si alta unitate electronica ca sa mai incercam ceva...la fel.

Pana la urma a vazut cineva cum tre sa fie sita din arzator?Gaura aia care se vede acolo trebuie sa fie acoperita in totalitate de vreo sita sau doar partial?

Sa-i carpesc sita din arzator?Ar fi o solutie?

 

Si nu-i merge nici temporizarea de 3min. la pompa de apa.Cand opreste motorul se opreste si pompa.

Ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reusesti sa-i faci o scanare in timp real?Dupa simptome pare sa fie senzorul de flacara sau este obturat arzatorul.Cat despre gaura aia n-ai treaba,poti sa o lasi asa.Am incercat eu sa pun o bucata de sita si nu se aprinde mereu ci pe sarite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de flacara pot sa-l verific usor cu un aparat de masura.Arzatorul obturat unde?

Sa fie pompa de dozare decalibrata si sa-i dea prea multa motorina?Asta nu iese la tester?

Si la testare in timp real ce sa urmaresc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare vezi pe grupul 1,2 si trei toti senzorii sirocoului inclusiv cel de flacara.Si vezi care din ei se blocheaza.Daca ai schimbat si arzatorul iti mai ramane pompa cum ai zis tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok si legat de temporizarea pompei de apa ai vreo idee?Asta e data de calculatorul masinii parca nu de cel al sirocoului.Le-am cam uitat daca al meu merge... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cu siguranta este pompa de dozare, nu are voie sa curga motorina din el, se ineaca cu motorina .

da un test pe motorina si cu o seringa de mai mare de 10 ml. masoara cata motorina da pompa in 90 de secunde, ar trebuii sa dea 9.0 cm. cubi (fa si tu pe net transformarea in ml.). in felul acesta aflii daca este pompa , eu pariez pe ea.

Temporizarea pompei o da releul pompei.

Bafta multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toti colegii.Aşa cum v-am promis că o să vă ţin la curent despre postarea în postul 1307 iată-mă cu noutăţi,bune de data aceasta.

Buba era unitatea de control(ECU).Eu am schimbat-o deja cu una cumpărată de la gabiopel(probabil de asta a şi vândut-o,că era defectă)care avea aceeaşi identică problemă cu cea de pe sirocoul meu.Adică când mergea când nu mergea.Se oprea pe la jumătatea ciclului,fum,motorină pe jos bla bla bla.Am descoperit acest defect punând unitatea de control de la sirocoul cu probleme la unul bun.Am pus o altă unitate de control,uzată dar funcţionantă şi totul merge ca la carte.Cât despre gaura din arzător nu are nici o treabă.Cu tot cu gaură merge foarte bine.Asta după două săptămâni de probă.Rezolvare tuturor şi multă căldură.

P.S.

În trecut am avut un caz asemănător şi depănând amintirile îmi amintesc că am dat jos gelul acela din unitatea ECU,am scos afară placa pe care sunt sudate toate componentele şi pinul de la motoraş era dezlipit complect.Când atingea când nu.Tema pt acasă să le desfac şi pe astea două defecte.Vă ţin la curent şi sper să facă la fel toţi colegii,că din câte întrebări şi probleme au fost în ultimul timp,cam puţine răspunsuri s-au primit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea gaura din sita arzatorului asa trebuie sa fie. Eu mi-am cumparat arzator nou si are acea gaura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelu24-in urma discutiei telefonice pe care am avut-o banuiesc ca , cu tine ti am explicat cauza dezmembrarii acelui sirocou(a mers la proba , iar cand a fost sa se urce pe masina nu a mai vrut sa mearga) ce defectiune a avut nu am avut de unde stii  si ti am explicat acest lucru pe care l ai acceptat la momentul cumpararii pieselor de sirocou  , deci zic eu ca nu tb sa arunci cu noroi .

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi scuza-ma daca asta ai inteles tu.Explica mai concret ce inseamna "arunci cu noroi".Te-am făcut mincinos?Am folosit vre-un cuvânt ofensiv?Ce neadevăr am spus prin expresia "probabil de asta a vândut-o,pt că era defectă).Eu am scris ceea ce am făcut,cu unele detalii,printre care şi faptul că am cumpărat de la tine o unitate defectă şi că asta era buba la sirocou.Simplu şi fără supărare.O seară bună.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pt ca asa am interpretat , mi se paru se nedrept stiind discutia avuta.Inca o data imi cer scuze !Toate cele bune !

Rog un moderator sa stearga discutia mea din topic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta este pompa de dozare, nu are voie sa curga motorina din el, se ineaca cu motorina .

da un test pe motorina si cu o seringa de mai mare de 10 ml. masoara cata motorina da pompa in 90 de secunde, ar trebuii sa dea 9.0 cm. cubi (fa si tu pe net transformarea in ml.). in felul acesta aflii daca este pompa , eu pariez pe ea.

Temporizarea pompei o da releul pompei.

Bafta multa.

Nu am facut testul cu seringa dar am pus alta pompa de dozare si tot i-a curs..Ce mai e pe-acolo?Sa fie de la una din garniturile bujiei si sa nu fii observat noi?

 

ps:incredibil,forumul nu ma lasa sa corectez o greseala gramaticala. :ceuameni:

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Inseamna ca trebuie curata camera de ardere in interior, eu le curat in baie cu ultrasunete si ceva chimicale foarte puternice si daca ai vedea ce curge din camerele de ardere te-ai minuna. Acea gaura nu trebuie sa fie acoperita de nimica. Ce nu am inteles eu daca el ia flacara sau incepe sa curga motorina in tentativa de pornire? 

Garniturile de la sita nu prea fac probleme, scoate esapamentul si vezi pe unde curge motorina, prin esapament sau la imbinarile dintre elemente,

La majoritatea webastourilor ajunse la mine ( si nu sunt putine) am gasit garnitura aia mare de" carton" in stare foarte proasta necesitand schimbarea, de la acea garnitura se trag multe bube ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flacara se aprinde ca simt aerul cald la esapament,apoi incepe sa curga si se stinge.A cumparat garnituri noi,de-acuma la vara il mai desfacem bucatele.

O sa incercam si faza cu spalatul camerei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!