Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Imi cer scuze, mie imi arata scrisul foarte mic asa ca am setat mai mare, acum am setat cu 12, asa-I corect. Normal ca ma conformez, dar far sa vreau.

 

Sa stii ca vedem bine si nu e nevoie sa scrii asa mare. Te rog sa te conformezi regulilor ACESTUI FORUM


multumesc pentru raspuns nelu ,dar pompa merge cred ca este altceva

E clar ca-i supraincalzita, mie mi-a dat erarea asta dupa ce am demontat-o pana sa se aeriseasca bine conductele, dupa aia numai, pompa iti merge sigur, mai ai si alta eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa merge sigur pentru ca se aude si i-am schimbat carbuni anul trecut iar alta eroare nu am.Aceeasi eroare de cinci ori si sa blocat :tuktuk:


am uitat sa mentionez ca siguranta din tablou(cea pentru webasto)era arsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca trebuie desfacuta, verificati mufa, senzorii, bujia, injectorul, e posibil sa fie ceva in scurt, altfel nu s-ar arde siguranta, si eventual mai asteptati pareri mai experimentate in ale electricii. Bun si cu erorile sterse, siguranta inlocuita nu pleaca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Esti absolut sigur ca pompa merge non stop ?Ca daca ai pus carbuni nepotriviti sau nu i-ai pus bine este posibil sa aibe momente cand pompa nu functioneaza si iata eroarea de supraincalzire. Cu sigurantat nu ai scurt la senzori sau probleme la injector ca ar fi dat alte erori.

In legatura cu siguranta , este posibil sa ai izolatiile de la mufa sobitei deteriorate si au facut scut (+) cu (-).

Legat de rateurile de pornire trebuie desfacuta sobita si inlocuite bujia si sita sau numai una din ele .

Bafta multa.

Modificat de crocodill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect! nici eu nu m-am referit la scurt in alta parte, decat la mufa, doar ca nu m-am exprimat corect, am zis asa ca trebuie verificate toate, de aia l-am intrebat de alte erori. Si eu cred ca totusi de la pompa este, poate functioneaza cu intreruperi, cum am patit eu, de la uzura carbunilor, s-a depus mult praf si s-au cam intepeniti, apoi cand mergea, cand nu mergea sau poate sa nu mearga la turatia care trebuie si am mai auzit faza cu antigelul prea concentrat, devine mai vascos si circula greu dar este doar o ipoteza.

Modificat de latzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvestru,ai umblat cumva la antigel zilele astea?Ieri am avut un caz asemanator la cineva care si-a schimbat pompa de apa si a trebuit sa dea jos apa di motor.Pana si-a facut bine aeresirea,avea deja cateva erori de over heating.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

 Am si eu un eberspracher D5WZ de pe un Sharan  si e arsa ECU am terstat cu Vag-ul si im da eroarea Memori erorr  :(  am inlocuit si  nu recunoaste prin Vag  :grrrrrr: conexiunea e OK dar ce am observat ca ECU-ul e de pe un Mercedes Vito D5WZ  :icon_cool:  e posibil sa nu recunoasa din cauza ca e de la Mercedes? Daca fac conexiunile pe un stand de proba functioneaza perfect  :icon_thumleft: are cumva un releu ce poate fii defect???

 

Multumesc pentru ajutor !

Modificat de Szabo912
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu nu are releu, ECU de mercedes nu merge pe vw, sunt codate sosfturile. Nu poti sa faci rocada intre ele, softurile sun fscute cu dedicatie pe producator de masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa faca incalzire stationara din ea, daca pe post de auxiliara nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am sters erorile am inlocuit siguranta si acum porneste ,merge 3-4 minute si se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu merge corespunzator, supraincalzirea poate fi si de la aer pe instalatie (cred ca este exclusa) si lipsa informatii despre stare bujie. S-a verificat rezistenta acestuia ?

In Craiova exista un oarecare domn Lucian, s-ar putea sa te poata ajuta. Sa nu fie reclama trimit PM cu numarul lui de telefon.

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii Crocodill si Janos  :D  cred ca asa si fac o incalzire stationara din ea  :lol: mam informat ca trebuie sa achizitionez un programator eberspacher sau Webasto  :tuktuk:   si va fii mai ok  :icon_thumleft:  saptamana acesta cred ca o rezolv problema  :icon_bounce:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa te coste ceva banuti, dar crede-ma nu vei plange dupa cea veche, din contra. Vei putea folosi atat programator cat si telecomanda. Din cele vazute pe net, va fi mai ieftin programatorul si oarecum mai comod daca ai un program care se repeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca programatorul universal se potriveste cu electronica de mercedes, sa nu cumva sa ai surprize. Ai grija ca nu ai cum sa stergi erorile stocate in el doar daca il legi la un calculator de vito. Din punctul meu de vedere in loc sa cumperi programator, sa te duci la electrician sa il monteze sa iti umble in instalatia masinii ( costa destul de mult), sa trebuiasca sa il demontezi de pe masina la primele 5 erori si sa il montezi pe un vito sa aflii doar ce are de nu merge si lista poate continua......, mai bine iti cumperi o electronica de vw si ai rezolvat o multime de probleme.

Asta este parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am si eu o problema: am schimbat bujia la sirocou, mrege pana ajunge apa pe la 70 grade, dupa care se opreste. La erorri gasesc 

01490 - Flame-Monitor (G64)

36-00 - Open Circuit. 

Ce variante am?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca merge pana la 70 grade, eu zic ca e ok, asa si trebuie sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbi senzorul de flacara sau verifici pinii in mufa interna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca la 1.9tdi avem 2 termostate,am cautat dar nu am gasit nimica legat de el,cica face legatura intre partea din fata si spate

 

 

 

 

 

post-36318-0-15473300-1418801605_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adriane, sunt trei defapt, unu in fata linga motor, unu la volan, si unu in dreapta pe scaun, ala e mai fierbinte :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai masinile echipate cu incalzire de parcare este posibil sa aibe inca un termostat in teul de la pompa electrica de apa, eberspraherul au in lista lor de piese si un teu termostatat parca cu deschidere la 70 de grade. Nu stiu sigur daca vw l-a montat.

In mare este posibil sa fie 2 termostate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am sters erorile am inlocuit siguranta si acum porneste ,merge 3-4 minute si se opreste.

Ai mai descoperit ceva? Tine-ne la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crocodil,poza e de la un sharan dar 2,8 vr6,eu nu sunt multumit de caldura care o da pe fata pina la 70 de grade antigelu si am inceput cautarile sa vad ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este destul de complicata treaba cu teul cu termostat. Cauta un manual pentru d5wz si otii acolo mai multe infornatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Spuneti-mi si mie, va rog, daca este in regula ce mi se intampla legat de sirocou: pornesc dimineata, motorul rece, temp. ext. sub 10 grade, porneste si sobita, merge pana se apropie acul de 90 grade, apoi zgomotul sobitei scade din intesitate, dar nu se opreste de tot pana nu opresc motorul, dupa 2 ore pornesc iarasi insa sobita nu mai pleaca, doar dupa ce sta masina o buna perioada de timp, 7-8 ore cred. Dar in perioada aceasta cat nu pleaca, nici vag-com-ul nu o vede, erori am doar din cand in cand: repeat flame-out. Pana acum nu mi-a mers deloc, am avut motorasul gripat. Ce parere aveti, eu zic ca nu-I normal, dar unde-I defectul?  Multumesc, numa bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati posesori de VW, Am tot cautat pe forum si nu gasesc un raspuns concret la intrebarea care ma framanta de ceva timp:

SE POATE FACE SA PORNEASCA CLIMATRONICUL LA SHARAN CONCOMITENT CU SIROCOUL FARA MOTOR PORNIT SAU CONTACTUL PUS?

Mentionez ca la mine sirocoul este montat in asa fel incat pot sa il pornesc de la buton chiar si cu motorul oprit, am montat si o pompa de recirculare pt apa imediat dupa siroco, dar nu merge decat daca am contactul pus si climatronicul pornit. cum opresc climatronicul , pompa nu mai poate impinge apa si sirocoul se opreste. Cred ca are legatura cu robinetele de caldura care sunt inchise cand climatronicul este oprit.

Apreciez orice ajutor cat de mic sau orice schita care imi arata cum sa alimentez climatronicul de la siroco.

multumesc si va urez tuturor SARBATORI FERICITE si cat mai multi kilometri fara evenimente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!