Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

NIci la d5 nu au toate sita. Al meu nu are.

Nici eu nu am sita respectiva la D5.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa-mi spuneti ce model de la D5 aveti.Ca sunt curios si eu.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara ....sunt si eu noul posesor de un sharan din 2001 , am avut probleme  cu micutul webasto ,da am schimbat bujia si acum functioneaza dar porneste odata cu motorul . Mai nou am cumparat un programator , care are doua mufe : 1 are trei conectori papuci mama de culorile ..grii , negru si albastru  si mufa 2 cu conectori papuci tata , tot 3 la nr ..si culorile  rosu,galben si maro , stiti cumva care se leaga la 12 v si care la micutul webasto...multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut CATA ,te-am ginit ca esti un nou posesor de Sharan,si te asteptam la sectiunea Recensamant Sharan cu informatii despre noa ta achizitie,si bineinteles urarea de bine ai venit printre noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor.

Catastef17, daca ai putin timp sa citesti prin paginile de mai sus o sa gasesti multe informatii necesare unui posesor de 'sobita,.

Legat de programator nu te pot ajuta, dar ca si info, pentru a functiona corespunzator cu ceas programator, mai trebuie montate pe circuitul de apa o pompa de recirculare si o supapa de by-pass care inchide circuitul de apa al motorului. Sunt cativa colegi care au folosit pompa de recirculare deja existenta.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 In primul rand pune si tu o poza cu programatorul poate stie cineva ceva despre el , ce model este , cu ce se mananca. In al doilea rand  la majoritatea programatoarelor iti mai trebuie si o parte elecronica ca sa poata functiona impreuna cu ce a gandit producatorul masinii, ori cu motorul pornit si mai putin de 5 grade, ori la cererea ta indiferent de motor. Daca il folosesti cu motorul oprit trebuie sa pornesti si climatizarea ca sa ai si tu un beneficiu , sa nu mearga de nebun singur fara sa incalzeasca hbitaclul.  

Asta este un proiect de vreme mai calduroasa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toti colegii.Nu reusesc sa-i vin de hac si gata.Ma face sa-mi ies din minti.Ma lupt cu un D5WZ.Se aprinde bujia,porneste motorasul de aer ia foc,merge 10 secunde si se opreste deodata,mort.Reporneste,se tureaza ca nebunul cu fluctuatii.Motorasul nu se invarte rotund ci ba se tureaza,ba incetineste.Pun testerul,nimic.Zero erori.Il las mai incearca o data si o ia.Dupa doua trei zile de mers imi apare eroarea Repeated flame out si Combustion Air Blower.Doua maxim trei erori.Intrebarea mea:De ce se opreste brusc motorasul?Prin consecinta eroarea Repeated flame out.Daca aveti lamuriri imi sunteti de mare ajutor.Va multumesc.Apropo,i-am pus alt motoras(nu nou,dar bun),alta bujie,alta unitate de control(ECU),sita noua.Imi mai ramane sa-l arunc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se opreste brusc daca nu apare tensiune de la senzorul de flacara dupa un anumit timp. Vezi si alimentarea cu motorina, de asemenea motorina sa fie de calitate altfel nu se aprinde. Incearca sa il montezi si sa il pornesti fara camera de incalzire, sa vezi flacara daca si cum apare. Poate sita din arzator e infundata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoraşul, cred eu sau altceva legat de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, verifica si senzorul / comutatorul de la stergatoare, eventual pune-l pe direct si vezi daca functioneaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica legaturile electrice, + de la instalatia masinii, pinii din mufa lui interna care duc la ventilator, pini de la senzorul de flacara si implicit firele. Cu siguranta ai sa gasesti o buba in cabluri sau mufe. Astea sunt semne de tensiune prea mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am verificat pe toate.L-am pornit si dat jos de pe masina.La fel.Face trei patru cicluri si la urmatorul o ia razna.Si dupa mine problema este in interiorul lui deoarece i-am pus senzorul de temperatura pe direct.Efectiv el porneste doar ca in momentul aprinderii,cand se aude flopul acela de la flacara,se opreste brusc.Intre timp il schimb apoi o sa-l verific pe banc mai cu rabdare.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Cea mai buna varianta de verificat senzorii este sa pornesti masina si webaso cu vagul conectat si vezi ce valoare iti da senzorul de temperatuta , daca o ia razna e clar ca el este vinovatul, daca nu vezi tot cu ventilatorul ca eroarea e de ventilator.

Cauta cu atentie firul de + de la mufa sa nu fie mancat in interiorul izolatiei si sa mai aibe cateva lite intregi si cand merge cand nu.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idea cu vagul nu mi-a venit in minte.E f buna.Cat despre firul de plus l-am controlat amanuntit.Ba inca i-am schimbat si mufa cu tot.

Va tin

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna seara ...am revenit cu cateva pozici a ceas programator  ...si poate reusesc cu  ajutorul cunoscatorilor in materie sa-l pun in functiune pe masina  ..   multumesc anticipat pt ajutor  

 

 

10934050_980725061956168_500260447829026

 

10007420_980725258622815_148705914501139

 

10931309_980725408622800_855166315522982

 

10341427_980725601956114_772389992194268

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! sunt si eu posesor de un sharan din 2001 , am  probleme cu "sobita" :( Iarna trecuta a functionat perfect.dar iarna asta nu mai vrea sa porneasca.I am facut astazi un test la un prieten si am gasit doua erori 01409 si 01492....ma poate ajuta cineva?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult!maine o sa il desfac si o sa revin cu informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu noutati :

Am montat sobita pe masina dupa ce am desfacut-o, curatat , gresat verificat si nimic, nu a vrut sa pornească sub nici o forma, ....am verificat si ii vine curent in mufa de sub masina pe 2 fire are + ......nu stiu ce sa ii mai fac, bujia e verificata, pompa de motorina se aude ca tacane sub bord , ce ar mai fi de verificat. .???????

Ceva idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori la diagnoza? Pompa de apa merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut basic setings la pompa de dozare? Vezi ca trebuie facute anumite reinitializari la unitate dupa montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cazul la noi de nici o reinitializare.... vezi ce erori ai si te legi de alea ca sa descoperi cauza de ce nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as mira - banuiesc ca tot thermo top este si pe Sharan. Cand am vreme si imi vine un Sharan o sa ma uit de curiozitate daca are asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu te mire,termo top este de la webasto,sharanul are eberspacher

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!