Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

latyz,când maşina ta stă pe loc,temperatura motorului(cald)ajunge la senzorul de temperatură situat sub ştergătoare.Prin urmare senzorul deschide contactul intern,centralina de la sirocou o ia ca şi cum temperatura externa ar fi peste cinci grade(aproximativ) iar sirocoul tău nu porneşte.Este ceva foarte normal şi nu are nici un defect.Eroarea ce o ai e datorată sau sitei care e pe ducă sau fluxului abundent de motorină care îneacă flacăra.


Dragă Alex am publicat cu lux de amănunte toată modificarea necesară pentru a face ceea ce tu vrei.Câteva pagini mai în urmă.Doar să citeşti


NU există nici un robinet închis.Eu am acest sistem de iarna trecută şi este nota zece.


Este de ajuns să duci un plus la siguranţa 22 şi un altul la pinul 20 din mufa roşie de la climatronic


Crocodil da acolo un pdf original de la eberspecher în care vine descrisă mai original toată lucrarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu robinetele de caldura, cat  merge sirocco-ul merge si pompa si trebuie alimentat si climatronicul prin pinul 20(din ce am citit pe aici) si mai un releu pentru motoras, dar mai bine citesti in topic, in paginile anterioare, ca sunt colegi care au fost in situatii asemanatoare si eventual cere sfaturi pe privat de la cei mai priceputi dintre ei. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul în care tu nu ai acel modul electronic,trebuie să ţi-l construieşti tu.Ceva relee,2 temporizatoare etc.Dă-mi un pm dacă ai nevoie de sfaturi mai concrete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Nelu_24! Scuze ca te-am dublat, dar ai raspuns in timp ce si eu ii raspundeam lui Alex. Bun asta cu senzorul am banuit, dar nu eram sigur, asta inseamna ca nu poti sa te conectezi cu vag-com-ul la modul daca nu sunt indeplinite conditiile de functionare a sirocou-lui. Am curatat sita cand am reparat motorasul, sita arata bine, dar cine stie, imi pleaca uneori la prima, alteori la a doua pornire. Acum mi-a aparut o eroare pe climatronic, am crezut ca are legatura cu sirocco-ul si de asta nu pleaca : 01086-Speedometer sensor G22  35-10- intermittent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vag-com poti sa te conectezi oricand doar cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit n-am incercat, am citit mai pe la inceputul topicului ca nu te poti conecta decat cand sunt mai putin de 5 grade afara, desi un prieten mi-a spus ca el se poate conecta si cand e mai cald afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa-ti spun ca am un caz identic cu al tau care nu reusesc sa il scot la capat.Am ajuns la concluzia lui Razvan,aceea ca in arzator este o sita care cu timpul se consuma,ceea ce face ca debitul de motorina sa fie prea abundent uneori.La prietenul meu care are problema aceasta i-am facut si eu toate demersurile,dar nu am rezolvat problema.Diagnosticul:sa schimb arzatorul sau sirocoul

Sunt si eu curios sa vad un arzator nou sa vad si eu sita asta faimoasa.Daca am rezultate va tin la curent.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez inca o data schema de la tot sistemul pentru a porni sirocoul de la buton sau cu telefonul.Asta in cazul in care nu aveti posibilitatea sa cumparati instalatia originala din germania.Instalatia originala este cu telecomanda si nu prin telefon cum am eu.In poza lipseste doar firul care merge la climatronic,care se ia de la firul care duce alimentarea la siguranta 22.Atentie cand se alimenteaza siguranta 22,sa se dea curent la pinul care merge la ventilator si nu la puntea de alimentare,comuna la mai multe sigurante.Se risca in felul acesta sa se alimenteze si alte lucruri pe acolo pe langa ventilator.Recomand folosirea de diode care sa nu interfereze cu restul instalatiei.Poza nu se vede bine deoarece nu am tus in imprimanta dar indata ce pun tus refac fotografia.

post-110755-0-60630600-1419198660_thumb.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar n-aveam cum sa evaluez starea sitei, n-am desfacut pana acum niciun sirocou, la ochi arata bine, dar...cine stie, totusi la a doua incercare pleaca, de fiecare data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa-ti spun ca am un caz identic cu al tau care nu reusesc sa il scot la capat.Am ajuns la concluzia lui Razvan,aceea ca in arzator este o sita care cu timpul se consuma,ceea ce face ca debitul de motorina sa fie prea abundent uneori.La prietenul meu care are problema aceasta i-am facut si eu toate demersurile,dar nu am rezolvat problema.Diagnosticul:sa schimb arzatorul sau sirocoul

Sunt si eu curios sa vad un arzator nou sa vad si eu sita asta faimoasa.Daca am rezultate va tin la curent.

Nu se mareste debitul de motorina,tirajul este prea mare si stinge flacara.Maine daca am timp o sa fac o poza sa vezi unde vine sita dar dupa cum am mai spus poti sa o improvizezi din una de bujie doar ca trebuie sa elimini un strat din ea,cu 3 si 1 strat nu porneste doar cu 2 a mers la mine foarte bine pana l-am vandut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti si multumesc pt raspunsuri.

Revin cu niste clarificari la dilema mea in legatura cu sirocoul pentru ca acum am putin timp sa scriu .

Sharanul meu avea sirocou cand l-am adus din Austria dar nu a functionat niciodata ,asa ca l-am dat jos si inevitabil  l-am stricat , adica s-au rupt bucati din corp si l-am aruncat.

Am cumparat un eberspacher de pe un Mercedes Vito,l-am montat singurel pentru ca se potriveste exact pe instalatia de apa , chiar si pompita de combustibil se potriveste , apoi prietenul de la care am achizitionat sirocoul mi-a facut legaturile electrice in pragul din spate, am montat apoi pompa de recirculare care la mine lipsea , am achizitionat un ceas temporizator OE de Sharan si Eberspacherul meu a pornit fara probleme.

Vreau sa va spun ca nu am resetat nici o eroare ,merge sobita cand vreau eu cu o apasare de buton , dar ma enerveaza ca nu pot sa o fac sa mearga decat daca am contactul pus ,adica cu climatronicul alimentat.

Latzy eu exact asta caut ce spui tu SA ALIMENTEZ CLIMATRONICUL de la sirocou ca sa ma pot urca dimineata in Sharanul gata incalzit. O informatie de genul : legi la pinul cutare al sirocoului un fir pana la pinul cutare al climatronicului pt ca in momentul cand temporizatorul da semnal spre sirocou si poma de recirculare ,sirocoul sa dea la randul lui semnal spre climatronic.

Scuze daca am scris prea mult dar am vrut sa fiu cat se poate de explicit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,problema mea este ca sirocou merge foarte bine daca nu plec cu masina de pe loc,daca am plecat merge maxim 5-6 minute apoi se opreste .Ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la ce temperatura ajunge apa, de acolo oprirea, atfel nu are noima. De ar stoca erori nu ar mai porni in fiecare zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asta intentionez Razvan.Abia astept sa vina vacanta sa ma apuc de ea.Am site vechi o gramada asa ca incerc.Ultima tentativa.Daca nu,nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu incerca cu site vechi, ete cea mai mare gresala. Pune nou si o sa mearga cu siguranta, o sa mearga ceva timp si apio gata, alti nervi alta munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex nu pot sa atasez fotografii pri PM.O pun aici.

post-110755-0-95671900-1419354883_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Daca imi comand acest ceas OEM pt Sharan, si leg toate cele 5 fire care sunt in spate o sa pot programa Eperspacherul d5wz care este pe masina din fabrica, sau trebuie sa comand acel kit de 195 eur?

 

Are cineva o schema electrica unde se leaga firele?

 

Multumesc

 

 

post-23977-0-44463100-1419358755_thumb.j

post-23977-0-09635100-1419358757_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu ceasul acesta este pentru sharanurile care au d3wz si nu d5wz.Poate alti colegi au pareri mau bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu incerca cu site vechi, ete cea mai mare gresala. Pune nou si o sa mearga cu siguranta, o sa mearga ceva timp si apio gata, alti nervi alta munca.

Colegu,tu ai citit despre ce sita vorbim noi? Noua nu exista decat daca cumperi tot arzatorul iar de functionat functioneaza garantat cativa ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul ceasulul 7M3919203 apare pe Sharan de la 2001-2010 cu D5WZ, dar nu am habar cum sa-l leg

Modificat de Cata BOSS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt acuma acasa,cand ajung acasa iti trimit schema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul ceasulul 7M3919203 apare pe Sharan de la 2001-2010 cu D5WZ, dar nu am habar cum sa-l leg

S-a mai discutat asta mai pe la inceputul topicului, ceasul Acela este pt masinile dotate cu incalzire stationara si din cate am inteles mai trebuie o pompa de recirculare la iesirea din sirocou, inca  o baterie sub scaunul din dreapta (optional), plus alimentarea climatronicului, banuiesc (vezi postarile lui Nelu_24), deci pe langa ceas mai trebuie, practic, o upgradare de sistem.

Vreau sa-ti spun ca am un caz identic cu al tau care nu reusesc sa il scot la capat.Am ajuns la concluzia lui Razvan,aceea ca in arzator este o sita care cu timpul se consuma,ceea ce face ca debitul de motorina sa fie prea abundent uneori.La prietenul meu care are problema aceasta i-am facut si eu toate demersurile,dar nu am rezolvat problema.Diagnosticul:sa schimb arzatorul sau sirocoul

Sunt si eu curios sa vad un arzator nou sa vad si eu sita asta faimoasa.Daca am rezultate va tin la curent.

Ieri noapte a fost sub 0 grade iar dimineata nu a vrut sa mai porneasca nici din a 2,3 incercare, abia mai dupa masa, cand afara erau 5-6 grade, scotea mult fum dar nu se aprindea, nu stiu cum o rezolv. Sanatate multa! si Sarbatori linistite tuturor!

Modificat de latzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci pe masa de operatie cu el.La tine banuiesc ca este sita.Pune una noua si cu ocazia asta pune o bucatica din aia veche pe gaura aia mica din arzator.Sa fii atent cand pui bucata din aia veche sa fie taiata in asa fel incat sa nu deranjeze pe cealalta.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand l-am reconditionat pe al meu... L-am desfacut bucati si l-am curatat pana mi s-o facut acru. Dupaia l-am montat la loc, am pus set de garnituri noi, sita noua (aia de la bujie) si gata. Merge fara greata :) Cand ajung pe acasa o sa pun diagnoza pe el sa vedem daca are vreo eroare.

Si...de conectat pe el ma conectez oricand, iarna sau vara, cu comditia sa fie contactul pus. Nu trebuie sa am.motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult LATZY si NELU_24, mai am de verificat care fir al sirocoului da semnal de "+" dupa ce porneste si sa il duc la climatronic la pinul 20 (din cate am inteles eu) din mufa rosie. Intai verfic cu un "+" pinul 20 sa vad daca intr-adevar porneste climatronicul. Mai am nevoie oare de vreun releu pe firul asta de la sirocou la climatronic , sa nu se bata cap in cap daca pornesc sirocoul in timp ce climatronicul este deja pornit ? (de exemplu in trafic cand sunt in mers) ???

Multumesc si sarbatori fericite tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!