Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

nu, merge 30 min si se opreste, dar, sincer, nu mi s.antamplat sa sune altcineva, ca se vede pe tel cine si la ce ora a sunat


chestia e ca o poti porni si opri de oriunde in lume, totul e sa fie semnal


releul comandat de telefon, e pas cu pas, la un bip porneste, la un bip se opreste


iar cand porneste asculti ce se.ntampla in masina, alt releu  cupleaza in momentul cand suna tel  din masina si activeaza tel pe tasta verde de raspuns la apel. este o pornire conceputa si gandita de mine, cu protectie la liber cutie viteza,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pana la urma tu pornesti motorul masinii sau sirocoul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Acea vâlvă (robinet) are rolul de a separa circuitul de încălzire a mașini de circuitul de răcire al motorului, în în mehtup cad încălzirea suplimentară ester un ta fără motor.Ar trebuii să ai acel ceas programator la oglindă si bateria suplimentară.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum am facut pornire motor, la seat am sa fac pe sobita


da, am programator la ceasul de plafon si baterie auxiliara sub scaunul din dreapta, o programez dimineata, face servici godinu, dar e mai bine sa o pot porni de la distanta


aha, pentru separarea circuitelor de apa este valva aia, ok, chiar daca godinu are apa la 87 grade, cand ii pun contactul dimineata, acul se ridica f putin, cca 50 grade. Multumesc pentru ajutor!


am o problema si nu stiu cum sa o remediez, nu face parte din discutia noastra, dar nu stiu unde sa  o pun, gasesc turbina mereu plina de ulei, am verificat scurgerea de 3 ori, nimic, pe alimentarea cu ulei a turbinei este uscat, de unde naiba pierderea de ulei, nu stiu! nici macanicii nu si.au dat seama, curioasa treaba, dar nu stiu cum sa o rezolv,  rog pe cel ce a patit asa ceva si a remediat problema, sa.mi zica si mie!

Modificat de dutzy12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o poza cu valva asta de care vorbiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, este posibil ca cineva sa mai fi avut exact situatia mea intr-un post anterior dar eu nu am gasit asa ca imi pare rau daca revin cu o intrebare existenta.

Am un Sharan AUY 116CP din 2001, are sobita cum am vazut ca e numita aici, vara temperature antigelului urca f greu la 90g. De 3 saptamani m.am hotarat si am schimbat termostatul ( din pacate nu original ), s.a vazut o schimbare, apa urca foarte usor la 90 grade, am crezut ca s-a rezolvat problema dar acum 1 saptamana am avut un drum mai lung si am observat ca dintr-o data acul de la ceasul de bord a cazut de tot si apoi cum am inchiz incalzirea a urcat dar maxim la 60~65g, nu a mai urcat la 90g.

 

Din ce am mai citit pe forum este posibil sa porneasca sobita ( si pompa suplimetara cred ) cand temperature exterioara scade sub 10g ( si de aceea sa-mi fi cazut temperatura brusc ) asa ca am mai citit si am gasit ca siguranta 12 este pentru sobita asa ca am eliminato.

Dar nu am avut nici un success, aseara am facut un drum de 16km acul nu s-a miscat deloc ( am si stat pe loc 5 min cu motorul pornit ).

 

La schimbarea termostatului m-am uitat cu mecanicul sub masina, sobita era deconectata dar era un fir care a fost legat direct intre mufe. L-am deconectat si pe acela in ideea ca ar fi cel care porneste pompa suplimentara ( rezultatul a fost acelasi ).

 

Am termoizolat cele 2 conducte care duc la sobita, rezultatul a fost acelas.

 

Ma poate ajuta cineva cu o sugestie ? ( daca elimim sobita se poate sa rezolv problema sau asa e facut sistemul sa mearga cu sobita ?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare dar daca arunci un ochi sub masina vei vedea ca e la mintea gainii, apa calda circula prin sirocou indiferent daca el functioneaza sau nu, daca are mufa deconectata sau nu sau daca are sau nu fire legate aiurea si cand porneste sirocoul temperatura creste nu scade.

La tine sunt 2 variante:

1 senzorul de temperatura este defect si nu mai raporteaza temperatura corecta la ceas.

2 tigaia de termostat s-a deschis si a ramas blocat pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pavy de raspunsul desi taios a fost rapid asa ca mersi :D

Astazi a apucat sa se incalzeasca pana la 60g motorul ( probabil pt. ca s-a incalzit si afara ) deci senzorul functioneaza, exclud prima varianta, astfel voi inlocuii tigaia :)

As mai avea totusi 3 nelamuriri:

1. am citi mai sus ca ar fi o pompa de apa secundara, functionarea sau nefunctionarea ei cum ar putea sa afecteze temperatura ? 

2. cu sobita deconectata si cu schimbarea termostatului cu unul original tot e posibil sa nu urce temperatura la 90g din cauza traseului lung ar conductelor de incalzire ( nu se pot anula ? ) ?

3. exista o baterie suplimetara pentru sobita ?

 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un tester pe ea si vezi ce temperatura ai acolo,si pe instrumente si la motor.Dupa ce elimini problema de senzor te duci mai departe cu verificarile.

Raspunsuri la nelamuriri:

1.Da,exista o pompa suplimentara de apa(pozitionarea ei  o gasesti prin postarile de pe acest topic),si normal plimbarea apei pe la webasto mai scade putin temperatura,asta daca functioneaza;

2.Da,iarna urca foarte greu temperatura;

3.Pentru alea care pornesc la comanda (are un ceas deasupra oglizii retrovizoare) exista baterie suplimentara(citeste prin topic postarile).

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un "7day timer" cu functie de diagnoza, reusesc sa citesc un d3lz, un d3lc  si un d5wz, dar nicicum un d5ws de pe un vito 2001

e posibil ca aceasta scula sa nu poata comunica cu electronica de pe d5ws?

porneste pompa de apa si ventilatorul la maxim, si nu se opresc pana nu decuplez firele, iar la diagnoza nu reusesc sa ma leg

vreun sfat?

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă programatorul nu se pupa cu marca de mașină pe care este sobiță (sau pentru mașină pt care a fost softat) nu o să meargă diagnoza . Fiecare producător auto a codat sobiță să o poată diagnostica numai el.

Dacă programatorul nu se pupa cu marca de mașină pe care este sobiță (sau pentru mașină pt care a fost softat) nu o să meargă diagnoza . Fiecare producător auto a codat sobiță să o poată diagnostica numai el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din putinele mele cunostinte,cred ca nu are ce cauta un D5WS pe o masina din 2001,din cat am vazut,modelul asta a aparut prin 2004,iar daca modelul tau este cel vechi nu citeste decat sobele enumerate de tine,parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvi, seatul meu e din luna a 6a 2000 si are d5ws original de la masa cu ceas programator, dar cand s.a defectat, bujia, nu am reusit sa.l pornesc la banc nicicum, doar pe masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvane cred ca incurci,D5WZ s-a montat din 2004 (cred),cu S la sfarsit am si eu pe masina(2001).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ptr Milooo          schimba termostatul cu unul original, iar daca crezi ca nu vei mai folosi sobita, elimina circuitul de racire al sobitei, { cele doua tevi de aluminiu} prin punerea unei tevi intre cele doua furtunuri care intra in ele, care se afla in zona turbinei pe lonjeronul stang al masinii

Modificat de dutzy12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuuu,D5WZ am avut pe 2 sharane si erau din 2002/2003,m-am uitat pe cateva sharan/alhambra(facelift) 2004,2005 chiar si mai noi si erau D5WS si de aici am crezut ca sunt mai noi.My bad !


Eu l-am pornit jos (D5WS) cu plus pe firul gros albastru,dar al meu nu a fost montat de fabrica pe nici o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d5wz si d5ws, ambele au fost montate in tandem pe un vito, din fabrica..le-am cumparat ca fiind piese SH, din dezmembrari, cu pompite, electrovalva si pompa recirculare

d5wz am reusit sa-l fac sa mearga, insa d5ws nu

in pdf-urile de la eberspacher scrie ca acest programator se poate utiliza si pt d5ws, fiind unul universal pt aceasta marca, nicidecum dedicat pt cateva modele

la d5wz nu reuseam nicicum sa-l fac sa citeasca senzorul de flacara, am refacut lipiturile de pe placa, si s-a rezolva (multa munca cu rasina aceea, am si stricat un cindesator, dar am gasit si l-am inlocuit si e totul ok)

dutzy, care crezi ca a fost cauza, crezi ca electronica comunica cu ecu? din ce am vazut pe scheme, doar portul de diagnoza ajunge la mufa obd a masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu ai pus electronica de pe WS pe WZ,sau invers sa nu mai muncesti atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ti se pare normal sa le fac pe ambele sa functioneze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge, ca inca nu I-am dat de capat cu diagnoza, asta nu inseamna ca ma las pagubas, cand are toate componentele in regula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un "7 day timer" la cate am incercat pana acum, hydronic sau pe aer, am reusit sa citesc erorile cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca ai cablu dedicat si sa nu fie dusa placa pe linia de diagnoza. "7 day timer" nu merge pe WZ.

Stie cineva la un D5W-F cum se leaga firul rosu/negru sau ce semnifica acel simbol?

post-53989-0-24490000-1446012796_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!