Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

pavy, d5wz il pot diagnostica , nu pot d5ws-ul


l-am dus si la service, a pus laptopul pe el, la fel, nu comunica cu acest d5ws

am refacut lipiturile pe placa, la ambele mufe, tot nu se poate diagnostica, dar cand il alimentez, merge veltilatorul ma maxim atat cat il tin alimentat, banuiesc ca-I dusa placa

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se leaga nicaieri.

Multumesc, a pornit, cel putin pe masa merge perfect. Totusi nu stii ce semnifica acel simbol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dutzy12

 

As elimina sobita dar asa apa va sta iarna la 90g ?

 

Daca vreau sa demontez sobita de pe masina pentru reparatii cum sa fac sa pot merge cu masina pana va fi reparata ?

 

As vrea sa-mi cumpar un tester, ce propuneri aveti, am vazut ca sunt si cu Bluetooth si afiseaza rezultatele pe telefon, sunt bune ?

 

Cu bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Uau!!!!!!

Voi chiar nu ati citit nimic de pe acest topic! 

In primul rand , mica sobita nu poate fii programata doar daca aveti o baterie suplimentara si un ceas programator la oglinda. Aceasta instalatie de incazzire a fost montatata de vw separat de instalatia masinii, are senzorul ei de temperarura are instalatia ei de alimentare cu combustibil si conditiile lui pentru a porni( semnal de la alternator ca motorul functioneaza , motorina sa nu fie pe rosu , semnal de la senzorul de temperatura si antigelul sa nu aibe mai mult de 75 de grade). Dupa indeplinirea acestor conditii treaba se complica si stine de ce este in interiorul lui.........

Multa bafta si rabdare , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu se leaga nicaieri.

Multumesc, a pornit, cel putin pe masa merge perfect. Totusi nu stii ce semnifica acel simbol?

 

Inseamna mufa Tx/ pin y.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mylooo, BUNA, intr.adevar, apa o sa se ridice mult mai greu la 90, iar cand temperatura este f joasa si mergi intins, nu prea trece de 75 80 grade, ca sa dai sobita jos ptr reparat, pui o teava intre cele doua furtunuri ce le demufezi din sobita


eu am o baterie suplim si un ceas programator si chiar porneste la ce ora este programata sobita, intr.adevar trebuie sa aiba motorina si bateria suplimentara sa nu aiba sub 10v, mentionez ca eu i.am scos senzorul de temp de sub stergatoare,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se merge intins apa chiar ajunge la 90 si cu webasto si fara,daca termostatul e in mintile lui,problema este la mers in oras sau relanti unde scade imediat,iar treaba cu motorina pe rosu e poveste,porneste si pe rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu mi s.a ridicat apa mai mult de 75 grade, intr.adevar, erau minus 23 grade si mergeam cu 12o 130, masina plina, dar cand am pornit sobitaaa, ooo! ,o alta viata!


asa e, sobita merge si pe rezerva! aici e discutabil, am intalnit masini care se opreste sobita inainte de rezerva, toata treaba e sonda din rezervor cat de adanca e, nicidecum nu cred ca tine cont de becul galben al rezervorului

Modificat de dutzy12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dotata cu maxidot nici bec nu are,iar sonda din rezervor este standard la toate,daca desfaci pompa de motorina/sorbul o sa vezi cat de adanc este plasat.In alta ordine de idei,webasto ramane fara motorina odata cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Razvane, ai dreptate! sorbul e acelasi la toate rezervoarele de sharan, alhambra, galaxi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

La forduri sorbul de Webasto nu trage motorină dacă este pe roșu. M-am păcălit eu de câteva ori la mai multe corduri. O dată era un sharan cu pompă de ford, m- am învârtit 1 ora în jurul sobiței până l-am întrebat pe proprietar dacă s- a umblat la rezervor când mi-a zis ca a schimbat pompă de motorină.!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai întâlnit inseamna ca asa este colegule, repet,eu la sharan am scos pompa de câteva ori sa curat sorbul si am studiat bine problema si sorbul webasto-ului trage motorina de la același nivel cu sorbul Pompei de alimentare al motorului adică din cel mai jos loc din rezervor, dupa calculele mele de la vremea aia la 2 litrii in rezervor merge si motorul si webasto, becul se aprinde la aproximativ 15 litrii iar la o alimentare de 22 litrii motorina din momentul cand sa aprins becul acul sta exact pe jumătate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua dragi colegi!

Am un Ford Galaxy (masina din descriere), si am urmatoarea problema: cum mama naibi pornesc incalzirea auxiliara(Webasto), daca n-am nici programator si nici telecomanda.

Mentionez ca masina este dotata cu dublu climatronic.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste singura la temp sub 5 grade. Sa nu fie pe recirculare sau econ. BTW-aici e zona tehnica a grupului VAG nu GM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai probleme cu webasto,fa-i o scanare si vezi ce erori ai pe acolo si dupa tragi concluzii.

p.s. @pronet,la noi porneste si cu climatronucul oprit si de la vreo 10 grade cu + .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Nu stiam ca si la ford poate pleca in cond mentionate de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau baieti,sunt nou pe site,am achizitionat un sharan 2001 tdi,are webasto dar nu porneste.am fost la service,pentru o diagnoza,dar,spre surprinderea mea si a mecanicului nu a putut accesa cu aparatul modulul webasto,adica nu sa putut conecta la el pentru al diagnostica.celelalte module,abs si restul le vede calculatorul.aveti vreo idee ce poate fi?de unde sa incep verificarile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE la alimentarea modulului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la mufa care intra in webasto am curent,mai departe nam verificat,trebuie demontat cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca te putem ajuta,primul sfat este sa citesti topicul de unde o sa iei informatii mult mai multe decat ai nevoie in momentul asta.O sa ajungem la un moment dat exact in anul 2005 cand sa deschis topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit,aproape tot,dar la toti am vazut ca pe wag com va apare erorile de la el.nam gasit postare legat de faptul ca nu il vede testeru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit ca una din probleme poate fi pompa auxiliara.lam desfacut,nu mai avea nici perii deja,lam curata,schimbat perii,merge brici.o sa-l demontez poate e un fir rupt la webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegule,una e una alata e alta.Nu amesteca lucrurile,cand e pompa defecta(bine ca ai resuscitato),webasto porneste si se opreste pentru ca se supraincalzeste,dar al tau nici nu functioneaza si nici nu poti sa intrii pe auxiliar heating.Sa nu crezi ca este cineva rau intentionat,dar este imposibil sa nu gasesti raspuns in atatea pagini,aici gasesti tot ce tine de brezaia asta de Eberspacher hidronic,toti am trecut prin frig din cauza lui.Grade multe-ti doresc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!