Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

adrian touran, ai zis ca nu ai gasit senzorii pe Romania. Ai incercat aici ?

Eberspaecher RO SRL

Str. Szek nr. 29

RO - 530201 Miercurea Ciuc

Tel./fax: +40 266 311 323

Mobil: +40 744 794 733

E-mail: info@eberspaecher.com.ro

 

Am gasit la dezmembrari si mi-a cerut 100 de lei ptr 2 amarati de senzori, care costa defapt 2 lei bucata. De reprezentanta nici nu mai vorbesc. O sa fac inlocuirea termistorului in senzorul respectiv si dupa primele teste o sa revin cu detalii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt raspuns!pompa de motorina ce model ar trebui sa caut?sa stiu macar la dezmembrari la ce sa ma uit.sunt universale,se potriveste de pe orice fel de incalzitor,sau trebuie speciala pt D5Z-F?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa cumperi pompa de motorina?Nu cheltui banii degeaba.Eroarea de "Repeated flame out"nu e de la pompa de motorina.Sau trebuie schimbata sita din gaura la bujie sau senzorul de flacara.Dar inclin 99 la suta spre sita.Te costa in jur de 20 de euro si sa citesti pe paginile anterioare cum se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am facut output test la pompa si nu se aude nimic,liniste totala.nu trebuie sa faca zgomot cand merge sau cand ii dau output test?incerc maine si cu motorul pornit sa ii fac inca un test,apoi o sa scot mufa de motorina din webasto ca sa vad daca curge cand ii dau test.daca nici asa nu merge,e clar...

Motorasul cred ca e gripat,ca scartaie rau si merge foarte incet cand ii dau test.

Aveti idee cati litri de antigel sunt in instalatia de la sharan?are jumatate de an antigelul si daca desfac sobita nu vreau sa pierd tot antigelul.sa stiu sa stau cu galeata sau sticla de n litri langa mine:-) :-) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand faci output test nu curge motorina pe furtunas.Pompa de motorina functioneaza pe impulsuri.La output test face doar un pacanit si gata.Iti curge cam 2 litri de antigel pe acolo,iti convine sa pui un lighean ceva.De dat jos trebuie sa-l dai neaparat.Verifica motorasul de aer si sita cum ti-am zis mai sus.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu aici ca vad ca e mai multa activitate decat pe aria Touareg-ului.

Vreau sa achizitionez un kit Telestart T91 pentru a transforma incalzirea auxiliara in incalzire stationara la un Touareg, dar inainte sa cumpar kitul as vrea si eu parerea unui coleg daca asta este kitul potrivit si daca are tot ce trebuie. Eticheta din prima poza e tipul de webasto pe care il am pe masina, printscreenul si linkul de pe ebay e kitul pe care vreau sa il cumpar. http://www.ebay.co.uk/itm/171704013731?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_sacat%3D0%26_nkw%3D171704013731%26_rdc%3D1

post-3988-0-05322900-1443225895_thumb.jp

post-3988-0-63355700-1443226027_thumb.jp

post-3988-0-93615400-1443226060_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi explica si mie cu lux de amanunte ce trebuie sa fac ca sa anulez senzorul de temperatura?

Vreau sa il anulez permanent,iar in locul lui sa pun un intrerupator.

-pe unde as putea trage firele de la un itrerupator ,pana la firele senzorului?m-am uitat prin habitaclu,si din ce am inteles,la pedala de ambreiaj e o gaura.se poate trage firul pe acolo?cum as putea sa il urc pana sus,introducandu-l pe acolo?trebuie sa desfac anumite componente din compartimentul motor?imi puteti da va rog mai multe detalii despre cum as putea sa trag firul din habitaclu pana sus unde e senzorul?nu stiu exact cum ar trebui sa procedez ca sa il scot in sus pana la senzor... 

Trebuie sa montez siguranta pe firele ce le duc de la mufa unde a fost senzorul la intrerupator,sau nu e neaparata nevoie de siguranta?

 

O alta intrebare este firele senzorului au un sens anume in care se monteaza la intrerupator ,adica au + si - ?sau le pot monta in orice sens pe cele doua mufe ale intrerupatorului?

Modificat de dark_ang3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu s-a tot discutat despre problemele care le expui in fiecare post.Eu zic sa iei la citit tot topicul si sa-ti iei notite despre fiecare problema despre webasto.Mai atasez odata link-ul cu anularea si comanda manuala a senzorului de temperatura care comanda pornirea webasto-ului.

https://www.sgaf.de/content/abschalten-zuheizer-hilfe-taxischalters-253045

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit de doua ori topicul asta,de la coada la cap!dar nimeni nu explica clar ce a facut ca sa anuleze senzorul,la fel ca si la celelalte probleme expuse de mine.se spune ca au facut aia si aia,dar nu se explica exact cum...multe explicatii se bat cap in cap,ce sa inteleg din ele?nu postez de dragul de a posta,ci pt ca am nevoie de ajutor,explicatii concrete si care sa fie sigure.

Nu am vazut nicaieri explicatia daca trebuie pusa siguranta sau nu pe firul ce duce la intrerupator,nimeni nu a zis daca trebuie desfacut ceva din compartimentul motor cand tragi firul, cum sa procedezi cand il tragi,ca in fata acelei gauri nu e spatiu liber sa impingi firul,etc.

Stiu si de acel link de pe forumul sgaf, dar nici el nu zice cum a tras firul de jos de la pedale,pana sus la senzor,nici daca a pus siguranta pe fir.in plus el a pastrat senzorul,eu vreau sa il anulez complet si o sa folosesc un buton simplu,fara iluminare,cu doua mufe pt cablu.

 

 

 

Edit si cateva detalii: am tras cablul din habitaclu in compartimentul motor!

Cateva detalii.gaura pe unde le trageti in masina e intr-adevar undeva pe langa pedala de ambreiaj.

Ca sa o vedeti si sa aveti acces la ea,e necesar sa trageti mocheta intr-o parte.e destul de usor.daca nu se vede,inseamna ca aveti plasticul de deasupra pedalelor ce o acopera.o sa aveti nevoie de o lanterna daca lucrati in garaj.

Cu o mana impingeti in sus plasticul de deasupra pedalelor,fixati lanterna in podea si o sa gasiti acea gaura.e acoperita de un capac de cauciuc.aveti grija cand il scoateti(zicea si baiatul de pe sgaf).se scoate spre interior  cu mare grija cum il apucati,ca sa nu cada pe cealalta parte.la mine a cazut in panoul de caldura,dar nu imi fac griji prea mari,pt ca am protectie din aceea pt cabluri ce acopera gaura si in plus protejeaza si cablul.

Dupa ce ati scos capacul de cauciuc il puneti de-o parte si luati de prin gospodarie o sarma mai groasa si lunga sa zic cam de 1.5 metri.

Bagati un capat al sarmei pe gaura,si orientati-l spre in sus,apoi impingeti usor sarma in sus,pana apreciati ca a ajuns aproximativ la nivelul bidonului de antigel in compartimentul motor.

Ridicati capota,dati protectia de la baterie jos,apoi cu lanterna,cautati cablul ce l-ati trecut.e posibil sa fie nevoie de mai multe incercari,daca se impinge prea tare,e posibil sa se indoaie si se agata pe dedesupt in celelalte fire.

Daca ati reusit si il vedeti,dar e departe si nu va incape mana,puteti sa improvizati un carlig dintr-un electrod.cuel apucati cablul si trageti de el,pana ajungeti usor sa il manipulati(cu grija sa nu il trageti pe tot din habitaclu).

Faceti o bucla la cablul gros,iar de el legati cele doua fire pe care vreti sa le introduceti in compartimentul motor.

Le legati bine de bucla,dar grosimea totala sa nu depaseasca diametrul gaurii pe care intra in habitaclu.

Mergeti in habitaclu si trageti de firul gros pana ce ati tras cele doua fire pt intrerupator la lungimea dorita.

Desfaceti bucla,luati capacul de cauciuc si cu un cutit ii taiati o gaura in el cat diametru ambelor fire.puneti capacul de cauciuc inapoi in gaura,legati firele de intrerupator.

Mergeti din nou in compartimentul motor,scoateti bornele de la baterie,scoateti capacul de sub stergatoare,localizati senzorul si taiati cablul acestuia asa incat sa mai lasati putin cablu si lui,in caz ca vreti sa il remontati vreodata.legati firele de la intrerupator,puneti bateria si in mod normal e gata treaba.

 

Nu am ajuns pana la faza cu desfacutul bateriei,taiatul senzorului si mufarea intrerupatorului pt ca m-am gandit la repozitionare intrerupatorului si nu am fire destul de lungi pana unde doresc sa il pun si nu vreau sa fac asta de doua ori.

O sa fac si un tutorial mai explicit,cu poze,ca alea fac cat 1000 de cuvinte,ca sa nu mai stea omu sa caute in 70 de pagini in care oricum nu e foarte explicit cum sa procedezi pt un novice.

Modificat de dark_ang3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-ti explic eu un pic mai "babeste".....anularea senzorului inseamna a scoate mufa de la el si a face strap la fire,senzorul poate sa ramana tot acolo,tu ai treaba doar cu mufa care intra el,mai precis firele(2) care daca le legi intre ele webasto primeste comanda de ON(daca iti merg restul) si nu trebuie sa montezi nici o siguranta.Firul ca sa-l tragi in masina trebuie sa bagi prin interior(prin gaura care o arata ei in link-ul ala) o sarma mai lunga(eu asa am tras firul in vara) si o sa iasa undeva in compartimentul motor si dupa cred ca e clar ce trebuie sa faci.Si ca sa ai acces la senzorul ala trebuie sa dai tabla aia de sub stergatoare ,care o dai jos cand schimbi filtrul de polen.Si acolo vezi tu cum ii faci traseul firului care pleaca in interior.Spor la mesterit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dark_ang3l fii sigur ca daca ar fi facut cineva cum vrei tu sa faci ti-ar spune.De ce vrei sa pui siguranta pe fir daca are deja una,apoi iti scriu a doua oara ca nu are rost sa tragi fir de la senzor deoarece tu acolo nu ai plus permanent;intercepteaza firul in pragul masinii si te legi la firul negru care vine de la sirocou.Iar daca vrei un plus permanent il iei de la sirocou.Nu are rost sa te complici degeaba luand firul direct de la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Să te legi la mufă senzorului este mai "ușor" și în același timp reversibil fără artificii. Este bine pe cât posibil să lăsăm cablurile originale la locul lor fără să tragem de ele, izolațiile au o vârstă și se sparg efectiv, își pierd din flexibilitate. Un scurt în prag este greu de descoperit !!!!. Eu tot din mufa senzorului am tras fir până în bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! am citit pe un forum ca cineva si-a facut sirocoul sa porneasca din telecomanda cu ajutorul acestui kit: http://www.mivarom.ro/catalog/product_info.php/telecomandareceptor-canale-automatizari-tip1-p-5518 ma intrebam daca s-ar putea, in cazul nostru cu D5, adapta impreuna cu un programator original sau un buton de impuls, asa incat sa-l poti porni din telecomanda, cat si din buton, cei care aveti experienta in astfel de lucruri, poate ma puteti indruma, vreau sa-mi fac soba sa functioneze independent de motor, initial am vrut doar sa anulez senzorul, dar m-am gandit ca cel mai bun lucru e sa ai motorul incalzit dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc modulele elmes care au posibilitatea programarii cat sa stea pornit, intre o secunda si 4 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot am stat ani la rand cu webasto pe masina,am achizitionat la un super pret un D5WS cu easyStart R+,SH bineinteles si demontat fir cu fir de mine.In urma demontarii pot spune ca montajul este o joaca de copil a acestui kit.Am comandat preventiv sita si garniturile urmand sa-l demontez/curat inainte de instalare.Sper sa am parte de vreme buna sa fac un tutorial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat incalzitorul jos dupa vreo 2 ore si ceva de chin pe sub masina.l-am desfacut,dar unele din suruburi fiind extrem de ruginite,s-au rupt pe jumatate.3 din cele ce tin capacul de plastic mare,de deasupra camerei de ardere,si unul din cele 4 suruburi lungi,care tin capacul lateral.o sa vad maine cum le scot fara sa provoc prea mari avarii.

Furtunele de antigel au fost cel mai dificil de indepartat,se lipisera de duzele incalzitorului,dar am reusit sa le desfac intr-un final.am unit furtunele cu o teava de cupru de 3/4 si cate doua coliere pe fiecare parte,pt siguranta.

Unele neplaceri depistate la desasamblarea piesa cu piesa a incalizitorului am sa le expun aici.

Toba era foarte ruginita,iar partea din spate,s-a rupt din sudura.am sa vad ce pot sa ii fac,sa o sudez inapoi.

Dupa indepartarea capacelor de plastic,am ramas surprins de cata mizerie era acolo,parea destul de ok inchis.era ceva ca o sare,probabil de pe drum a ajuns acolo.

Chestia aia a facut sa se blocheze si ventilatorul,partea aia de plastic,a acumulat sub ea sare,pana s-a blocat si nu se mai invartea.

Am incercat sa scot partea de plastic a ventilatorului,dar nu iese deloc.am incercat si sa o trag cu patent,si sa bag niste surubelnite sub ea.nu se misca,mi-e sa nu se sparga daca insist mai tare,deja e putin crapata pe lateral,fiind foarte firava si din plastic casant.

In caz ca se sparge,aveti idee unde pot gasi doar partea aia de plastic?fara motor.

Daca are cineva de vanzare de pe vreo sobita dezmembrata,astept mesaj privat.

In mod normal,din ce am citit pe diverse forumuri,intre partea aia de plastic si suportul motorului,ar trebui sa fie in jur de 0,5 mm.asta era din ce am constatat,lipita,probabil de aceea se blocase.daca reusesc sa o desfac si sa verific motorasul,o sa las putin spatiu ca sa nu se mai blocheze.

Am sa curat bine zilele astea totul,sa verific bujia,motorasul daca reusesc sa ii scot partea aia de plastic neagra si sa il reasablez.

Am luat si garnituri si sita,aproape 100 lei cu tot cu transport daca nu ma insel.maine soseste pachetul.

Nu am luat si bujie,sper sa nu aibe a mea probleme.pretul unei bujii era de 250 lei.

Am comandat de la Ebrsacher Romania.

Daca are cineva partea de plastic a motorasului,astept mesaj,sau de unde sa o iau doar acea piesa.

Despre asta e vorba http://s28.postimg.org/jazw4ouwt/IMG_20151004_164217.jpg

Modificat de dark_ang3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i si cu niste degripant pe la axul care intra in rotita aia de plastic si las-o pana maine,si maine cu 2 surubelnite subtiri incerci sa o desprinzi usor de ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat si cu wd40 si cu un spray din acela ce patrunde,imi scapa numele acum.probabil din lipsa spatiului intre elice sau cum se cheama chestia aia si partea de aluminiu,exista riscul mai mare sa se sparga.aveau optiuni mai usoare si astia ca sa asambleze,dar au preferat in felul asta,prin presare probabil ca sa impiedice reparatii mai usoare.

Un ax cu filet la motor si doua piulite facea reparatia floare la ureche.chiar am vazut genul asta de asamblaj la o unealta din gospodarie,nu mai stiu exact.dar de ce sa cumperi pe bucati,cand poti sa platesti 200 euro pe ce vor ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

descrierea ta se numeste metastază,praful ala alb nu e sare,a oxidat aluminiul,era mai bine daca nu te grăbeai sa comanzi piese si căutai altul pe net, părerea mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate bugetul meu pentru reparatie nu e mare,pt ca mai am si altele de rezolvat la ea.fostul proprietar a cam neglijat-o,iar eu de-a lungul timpului am incercat sa repar sau sa micsorez din problemele facute de el...nu am bani ca sa cumpar alt incalzitor,mai am o masina de intretinut care are nevoie de intretinere,mai mult decat are sharanul de incalzitor.oricum,3 ani am mers fara el,pana mi-am facut curaj sa incerc sa rezolv problema.nu a fost chiar atat de rau,pt ca am garaj.

In plus daca as gasi altul second hand,cu cod diferit,ar trebui din ce am inteles modificate prinderile,la fel si mufa. Ca D5Z-F nu as avea incredere sa iau ,cred ca sunt cele mai problematice.

Si nici nu ai garantia ca nu te lasa si ala,sau ca nu are vreo problema ascunsa.sper totusi sa depasesc problemele si sa il repar pe al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot am stat ani la rand cu webasto pe masina,am achizitionat la un super pret un D5WS cu easyStart R+,SH bineinteles si demontat fir cu fir de mine.In urma demontarii pot spune ca montajul este o joaca de copil a acestui kit.Am comandat preventiv sita si garniturile urmand sa-l demontez/curat inainte de instalare.Sper sa am parte de vreme buna sa fac un tutorial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D5WS este identic doar ca pleaca la 5 grade si cu siguranta gasesti unul in banii care-i aloci pt piese la al tau si ai marea ocazie sa nu l repari,din nou parerea mea.Eu am cumparat o bijuterie de D5WS complet de pompe,instalatie si telecomanda easy start R+ cu 600 ron,eu cred ca ajungi la banii astia sa l repari. Mda,tocmai ce spuneam.........

Modificat de razvi_gyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ești norocos, felicitări! Dar, de pe ce model ai luat-o? Nu s-ar putea adapta si pe un d4wz, oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am demontat de pe un Mondeo,a fost incalzire stationara nu auxiliara,acum mi am dat seama ce chinuite sunt sobele la auxiliara fata de stationara,asta arata intru-n mare fel,dar tot l-am desfacut sa vad cum e sita.Cred ca merge adaptat,telecomanda este cea cu display,doar telecomanda cu butoane nu merge pe modelele vechi de eberspacher din ce m-am informat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • davidut5
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!