Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Buna,merge sa pun telecomanda si modul vw dar de webasto sa-l pot porni din telecomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum cu pasi repezi se apropie iarna,vreau si eu sa dau jos webasto de pe masinuta.

Al meu e modelul d5zf.procedura banuiesc ca este asemanatoare ca si la celelalte modele,nu?

Ce nu am vazut scris,dupa ce am citit tot topicul,este cum se da jos teava de admisie(cea care e situata langa esapamentul ca de scuter si intra in prag).desfac colierul de pe webasto,iar aooi iese pur si simplu din prag,sau trebuie sa dau si pragul jos(am din acela de plastic oem).teava de admisie e prinsa cumva si in prag,sau e de ajuns sa o scot din webasto si apoi doar sa o trag din prag?

As vrea pe perioada cat lucrez la sobita,sa pot circula cu masina.

Am inteles ca se pot conecta furtunele intre ele.reductia de 3/4 de cupru,e suficient de mare/mica si pt acest model de webasto,sau difera furtunele?ma gandeam chiar sa pun in locul celor doua furtune ce pleaca din tevile de aluminiu,un furtun din acela transparent de gradina.oare ar rezista la temperatura,sau mai bine pun reductia de cupru?

Cum impiedic motorina sa curga pe furtun cat timp e data jos sobita?sa blochez cu un surub?multumesc!

Modificat de dark_ang3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul tau de obicei se arde scheda care costa cam 150 de euro.Te sfatuiesc sa-l schimbi cu un d5wz daca ai ocazia.Dai colierul jos si tragi de teava din prag.Pune furtun bun nu de gradina.La teava de motorina daca ai intentia sa-l dai jos ii pui un dop ceva.Bafta.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uhh,sa speram ca nu e dracul atat de negru,incat sa fie problema asa scumpa...

De schimbat nu cred ca o sa fac asta prea curand cu alt model,pt ca nimic nu imi garanteaza ca la randul sau celalat nu se va defecta dupa o perioada scurta de timp.am vazut ca mai toate modelele au probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina nu curge decat atunci cand baga pompa(modelul tau la+4 grade),dar daca se scurge aia dp furtun trebuie amorsat inainte sa-l bagi inapoi in Webasto,care de fapt e Eberspacher.Nu trebuie sa dai admisia jos,odata ce demontezi toata ''centrala'' ,ramane prinsa acolo si o demontezi jos.Eu cred ca scapi cu sita si garnituri noi iar bujia daca e originala tine destul de mult,eu unu nu am schimbat nici o bujie,iar odata reparat minim 3 ierni nu umblii la el daca-l lasi sa-si faca dracii fara sa opresti motorul pana el nu trece pe veghe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aproximativ 2 saptamani imi ajunge interfata vcds si o sa scanez masinuta sa vad ce si cum trebuie reparat.pana atunci ma documentez ce trebuie verificat,proceduri de diagnosticare,rezolvare,etc.am fost azi sa caut un elevator,nicaieri nu am gasit unul liber,asa ca as vrea sa incerc sa fac asta acasa...

Se poate demonta ebrspacher-ul acasa?am garaj,locuiesc la curte.ca sa vad ce tip e soba,m-am tarat sub masina.cam stramt,dar sper sa reusesc sa il si dau jos.ma apuc de dieta pana ajunge cablul,ca sa am acces mai facil:))

Am sa iau de la un magazin auto niste clesti din aceeia pentru sugrumat furtune,ca sa nu curga antigel mult pana vad cum le leg intre ele.mi-am amintit in timp ce scriam mesajul ca am niste furtune de antigel de la un scuter mai vechi,dar din pacate nu stiu daca e diametrul potrivit.o sa le caut in weekend si verific daca pot uni traseul spate si fata al antigelului astfel.daca nu functioneaza smecheria,o sa pun reductia de 3/4(asta e marimea corecta,nu?)

inca imi e putin neclar cum sa fac cu furtunul de la motorina.sa pun un surub acolo,imi e teama sa nu il dea presiunea motorinei afara(daca zic prostii,scuzati-ma).e de inalta presiune circuitul motorinei acolo?ma gandesc pt siguranta,daca e posibil sa ajung la pompa aceea pt motorina ce duce la webasto sa o dezactivez prin scoaterea mufei.e ok pt siguranta,sa nu pierd motorina din rezervor?nu de alta,dar nu prea a vazut rezervor mai putin de jumatate de cand o am,si sa ma trezesc ca imi curge pe furtunas jumatate de rezervor ar fi destul de nasol.

O alta problema remarcata in treacat,nu prea am loc nici sa vad pompa pt recircularea antigelului (cea din spatele bidonului).nu am reusit sa dau de ea ochiometric,incurca vasul de expansiune,suportul pe care sta,filtrul de motorina,bidonasul lichid frana.

Nu se vede nimic pe acolo in spate,dar sa te gandesti sa ai acces....cum o sa fac sa ajung la ea daca or trebui schimbati carbunii,naiba stie...e stramt rau de tot compartimentul motor,iar multe piese sunt duse in spate.sa tot bajbai dupa ele.

Modificat de dark_ang3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa nu vezi pompa se recirculare,asta doar daca nu sti dupa ce te uiți, motorina nu curge pe alimentarea webasto-ului decat daca pornește pompa electrică pe impulsuri aceasta cat si furtunul e pus pe partea superioară a rezervorului iar de pompa nu trece motorina decat daca are membrana Sparta . Pompa de recirculare daca o auzi bâzâind dupa oprirea motorului(dar ma îndoiesc sa meargă daca nu ai sesizat asta pana acum)nu umbla la ea.Acces fara groapa/elevator ai la soba dar este un chin,iar de unit furtunele fa-o cu metal si pune coliere lasa Bucățile de furtun.Daca nu poti sa intri pe auxiliar heating cu vcds-ul ai alimentarea intrerupta(firul gros roșu) refă-l si încearcă dupa,sita nu o da ca defect, decat bujia/motorasul si pompa de recirculare. Drumuri netede!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pompa de recirculare astazi.am verificat si mufa de la webasto si nu erau fire rupte.nici la cablul ce duce spre masina,nici la cel ce duce la webasto.deja o veste buna.dupa cam 30 km ,ajuns acasa,m-am bagat sub masina.am observat ca atat furtunele ce intra in webasto,cat si partea din spate a sa,erau calde.daca nu ar fi functionat pompa de recirculare,ar mai fi fost calde furtunele si webasto?nu sesizez nici un zgomot ciudat la oprirea masinii.se aude incet un ticait,dar cred ca e pompa de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vestea buna nu e tocmai cea mai buna, daca ai mers cu masina este normal sa fie sirocoul si furtunele calde ele fiind incalzite de apa din motor recirculata de pompa de apa a motorului. Ca sa ajungi la pompa de recirculare electrica trebuie sa demontezi tablia aia de sub geam si ai loc sa intri si tu acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pompa de recirculare astazi.am verificat si mufa de la webasto si nu erau fire rupte.nici la cablul ce duce spre masina,nici la cel ce duce la webasto.deja o veste buna.dupa cam 30 km ,ajuns acasa,m-am bagat sub masina.am observat ca atat furtunele ce intra in webasto,cat si partea din spate a sa,erau calde.daca nu ar fi functionat pompa de recirculare,ar mai fi fost calde furtunele si webasto?nu sesizez nici un zgomot ciudat la oprirea masinii.se aude incet un ticait,dar cred ca e pompa de motorina?

Daca nu ai motor Auy pe masina sa nu astepti zgomote dupa oprirea motorului ca astepti degeaba.Toate sharanurile care au sirocou d5zf nu au asemenea bazait dupa oprirea motorului.Daca vrei sa probezi pompa de recirculare pe masina ta pune contactul si controleaza cu mana furtunul ala subtire de deasupra egr-ului(fara sa pornesti motorul altminteri nu mai simti si nu mai auzi nimic);daca auzi si simti apa curgand prin furtun pompa ta este buna altminteri nu.Nu-ti pun povesti pentru ca asa le controlez si eu.Toate sharanurile care au motor mai mare de 116 cai sau motor de 2000cc nu se manifesta ca cele cu auy.Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar...am pus mana pe aceel furtun de care vorbesti.nu se simte nimic,ca si cum ar curge apa pe el.cred ca am sa o desfac zilele astea sa vad daca reusesc sa o repar.chestia e ca habar nu am de unde sa cumpar carbuni.din ce am inteles cei de frigider sunt mai rezistenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Caut pe internet cei 2 senzori de pe Eberspacher d3wz , de pe cazan, cu fire albastre si rosii , nu-i gasesc absolut deloc... Ma poate ajuta cineva cu vreo informatie? Multumesc!

Modificat de adrian touran
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu problema mea la un Eberspacher d3wz, am depistat senzorul problema G18 (cel cu fire albastre) - pe aparatul de masura arata a fi intrerupt.

 

 

 Am cautat sa-i cumpar pe amandoi (vin pereche) si nu-i gasesc pe romania , plus ca sunt f scumpi, si m-am apucat sa-l desfac, am reusit sa-i scot din el termistorul, in ideea de ai pune altul in loc.

 

Termistori sunt f multi pe piata, si nu  am notiunile despre ei, desi m-am informat. M-ar putea ajuta cineva cu vreo informatie/caracteristica despre ce fel de termistor trebuie sa pun acolo. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Adrian Touran !

Chiar azi am vazut un anunt pe olx ca dezmembreaza ninate sobite eberspacher !

Cauta Eberspacher pe Bihor Oradea !

Sper ca te-am ajutat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar...am pus mana pe aceel furtun de care vorbesti.nu se simte nimic,ca si cum ar curge apa pe el.cred ca am sa o desfac zilele astea sa vad daca reusesc sa o repar.chestia e ca habar nu am de unde sa cumpar carbuni.din ce am inteles cei de frigider sunt mai rezistenti.

Pompele de apa nu merg cu carbuni, rotorul de la ele este un magnet, iar statorul o bobina alimentata de un montaj electronic.. Daca desfaci pompa in cel mai bun caz poate fi gripata de rugina sau alte depuneri.

Salut Adrian Touran !

Chiar azi am vazut un anunt pe olx ca dezmembreaza ninate sobite eberspacher !

Cauta Eberspacher pe Bihor Oradea !

Sper ca te-am ajutat !

Am gasit si am vb, 100 lei perechea, acum nu stiu cat sunt de buni ... Ce uzura au, din cate imi dau seama sunt primii care pica la o asemenea instalatie... Anul trecut am mai schimbat un set pe un termotop V. De pe touran...

Totusi o sa incerc varianta cu inlocuirea termistorului din senzorul respectiva. Atasez si cateva poze poate mai ajuta si pe altii.

post-141995-0-65046000-1443125387_thumb.

post-141995-0-67294800-1443125412_thumb.

post-141995-0-13113400-1443125446_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bine ar fi dacă n-ar avea cărbuni, nu s-ar mai strica, eu ce am desfăcut, toate aveau cărbuni, chiar și de Mercedes.

Modificat de latzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mergi pe varianta asta de la webasto, gasesti la dezmembrazi cu maxim 200lei, modelul asta nu are carbuni.

http://www.fomcoservice.ro/piese-de-schimb-webasto/pompa-recirculare-u4847-130-tt-z-c-p1085/

post-141995-0-53612200-1443146673_thumb.

Modificat de adrian touran
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Tocmai ce am scanat shareta:-) ,si am gasit erorile urmatoare pe Auxiliary Heating.din ce am citit pe aici,parca e de la pompa de motorina:-( .sper sa nu am dreptate si sa fie ceva mai ieftin de reparat!e posibil ca daca pompa auxiliara de apa nu functioneaza sa dea erorile alea?

Cum mai exact se face output test pe componente?intru pe 18 Auxiliary Heating( cu motorul pornit),apoi dau Output test.daca nu functioneaza ceva,trebuie sa apara defectul pe ecran,sau cum imi dau seama daca functioneaza componentele testate?ma refer la pompa de motorina in special si la motorasul sobitei.

am gasit si carbuni astazi,sunt putin mai mari si o sa ii pilesc la 5x5x10.au costat fix 3 lei:-) :-) .macar aia au fost ieftini.

ce vreau sa va intreb este: pot desface doar capacul din spate al pompei de apa auxiliare?la ala unde sunt carbunii ma refer.vreau sa scot decat capacul ca sa pun carbunii,ca nu prea ajung la clema de jos ca sa scot pompa cu totul.pot circula cu masina,cu pompa avand capacul cu periile desfacut?se poate scoate si rotorul de acolo daca fac asa cum am zis?trebuie sa fiu atent la piese mici din pompa?e posibil sa sa se piarda ceva cand o desfac asa cum am zis aici?ar fi mai usor decat sa ma chinui sa o desfac de tot de pe furtune.am si compresor ca sa pot sufla mizeria din interior.

Uite si erorile,poate imi poate spune cineva cu siguranta ce reprezinta erorile alea si care e rezolvarea( in momentul de fata citesc topicul de la capat,primele postari).

Si inca un lucru: vreau sa anulez senzorul de temperatura,sa pun buton in habitaclu.pe unde trag firul de la senzor inauntru?trebuie sa desfac ceva anume ca sa pot trage firul pana sus?senzorul vreau sa il dau jos de tot,sa pun intrupator on off.mersi!

 

 Component: HEIZG. B/D5W       0001 

   VCID: 2F677849EDF89859C61-5178

5 Faults Found:

01492 - Function Lock-Out

            35-00 -  -

01409 - Repeated Flame-Out

            35-00 -  -

01409 - Repeated Flame-Out

            35-00 -  -

01409 - Repeated Flame-Out

            35-00 -  -

01409 - Repeated Flame-Out

            35-00 -  -

Modificat de dark_ang3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unitate blocata-motorina putina sau flacara nesustinuta-se deblocheaza din vcds-adaption prin salvarea valorii 1 in canalul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca adaptarea aia se face doar la tuaran...pe la pagina 18 e un link in care se vorbeste despre adaptarea aia,dar nu pt sharan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian touran, ai zis ca nu ai gasit senzorii pe Romania. Ai incercat aici ?

Eberspaecher RO SRL

Str. Szek nr. 29

RO - 530201 Miercurea Ciuc

Tel./fax: +40 266 311 323

Mobil: +40 744 794 733

E-mail: info@eberspaecher.com.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,la Sharanul meu a mers sa fac Output test cu motorul oprit!

A facut test doar la motoras si la pompa de motorina,e normal,sau trebuia sa mai faca la ceva?prin ''ceva'' ma refer la pompa recirculare apa.ei nu ii face test?am ales sa incerc cu motorul pornit,pt ca m-am gandit ca daca reusesc,aud mai usor componentele daca functioneaza.

La ora asta e liniste, si am putut sa aud destul de ok.

Ei bine,uite si rezultatele:

-motorasul se invarte,dar cu siguranta nu ca o turbina si nici cu viteaza,gen sa gâjâie ca un avion,ci scartaie ca toate cele,zici ca se rupe in doua...cred ca o sa dau sobita jos sa vad ce pot sa ii fac.unde as putea gasi un astfel de motoras?

Vreo posibilitate sa salvez garniturile?din ce am inteles sunt destul de scumpe...ma gandesc poate o sa iau garnituri,dar nu stiu sigur daca ele vin in pachet cu acea sita si cu o-ringuri sau trebuie sa le cumpar separat si pe alea?

Eu am modelul D5Z-F pe masina.

Aveti idee care ar fi pretul garniturilor,al sitei si eventual al bujiei?un site unde pot gasi la pret mai omenesc?

 

- testul pompei de motorina nu stiu daca a decurs corect...din ce am inteles,trebuie sa se auda cand functioneaza pompa?la test nu am auzit nimic,liniste completa.

Ma gandesc sa dau Webasto jos si sa ii dau iarasi Output Test la pompa de motorina,sa vad daca curge motorina pe ea.daca nu curge,e clara treaba...aia se poate reconditiona?din ce am citit aici e in jur de 600 lei o pompa.toata treaba asta incepe sa imi lase un gust foarte amar.mi-e teama sa dau banii,ca apoi sa se strice altceva.chiar nu am idee ce sa fac.

Imi puteti da un link si cu aceasta pompa?e la fel ca cele de pe modelele mai vechi de sharan,sau e speciala pt sobita D5Z-F?

Modificat de dark_ang3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret omenesc poate doar in afara. La noi o camera de ardere e in jur de 1000 lei. Noua nu SH.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!