Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Eu acum, cu cp4 si 90° , am 0,5 l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea 0.6 fac doar fara consumatori. Altfel iarna 0.7, vara >= 0.8

Si eu am observat ca si paul ca cp3 se invarte mult mai usor ca cp4 deci nu este placebo.. de abia astept sa 'respir' si eu cp3 :-)

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, strik3ru said:

2. Refacerea traseului de la conducta de inalte este munca de chinez batran 

5. Un fapt minor : joja este putin decalata prin urmare nu mai vine exact in gaura de la capac.

2.Poate pe viitor @racingparts.ro  o sa furnizeze si conducte plug and play 

5. Conducta ce alimenteaza rampa e in dreptul jojei ,tot Mac ne poate spune daca prin rotirea pompei cu cateva grade putem evita intersectarea conductei cu joja .

Poti spala cu spuma activa zona unde a curs motorina ,teoretic la orice spalatorie auto ,obligatoriu cu presiune minima.

Multumesc pentru feedback !

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Eu am 2.3 grade torsion value in vcds, consum 0.8l cu injectoare mari. O sa incerc sa reduc spre 0 aceasta valoare. Distributia verificata dupa 4 ture de motor si era perfect.. Ar trebui sa o verific si acum dupa 2000+km sa vad daca e la fel. Inainte sa dau jos cp4 am verificat si distributia nu era perfect sincronizata..nu stiu de ce.

Cotele la con sunt ok asa, doar ca am uitat sa prelucrez piulitele pe interior sa le fac sanfren ca la cele de peugeot , mia culpa.

Intre timp am redus cota respectiva cu 1mm incat sa evit problema cu strangerea.

 

Din pacate nu pot sa rotesc pompa, atinge in suportul de aluminiu ce o tine, e la 2-3mm acum in spate acolo, iar jos nu e loc de alternator.

Kitul este gandit ptr eliminarea EGR, in acest fel nu ar fi cea mai mica problema cu teava de motorina.

Faptul ca 90% pastreaza egr duce la complicatia respectiva cu teava.

 

 

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cei 400km nu sunt foarte relevanti pentru consum si clar punctual forte al modificarii este fiabilitate si zgomotul redus.

Cu joja nu este mare problema, am mentionato ca un fapt minor - mai ales ca audi b8 nu are joja. Referitor la conducta intradevar ar fi mare lucru sa dezvolte colegul Racingparts o conducta in cazul in care se pastreaza EGR-ul.

Va tin la curent cu modul de functionare - momentan inca sunt impresionat de cat de repede porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@racingparts.ro Stii cumva daca masinile de pe care provin pompele cp3 au pompa de medii si ce presiune furnizeaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un moment dat impreuna cu paul ne interesasem si noi de chestia asta si constructiv cp3 isi mentine singura presiunea, mecanic. Pe 206 hdi de unde am luat-o eu nu exista alta pompa decat cea manuala cu care faci amorsarea la nevoie.

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și cea din rezervor, la ce presiune lucra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 HDI nu are pompa in rezervor. Doar 2.0 HDi de 90 cai are pompa in rezervor si lucreaza la 2.5- 3 bar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da corect ai dreptate, are doar pompita aia mica cu care amorsezi cand este nevoie.. :-) Mia culpa, mi-am modificat si mesajul.

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, racingparts.ro said:

Din pacate nu pot sa rotesc pompa, atinge in suportul de aluminiu ce o tine, e la 2-3mm acum in spate acolo, iar jos nu e loc de alternator.

Kitul este gandit ptr eliminarea EGR, in acest fel nu ar fi cea mai mica problema cu teava de motorina.

Faptul ca 90% pastreaza egr duce la complicatia respectiva cu teava.

Eu am ,,reconfigurat" traseul conductei cu ajutorul a doua chei franceze, una mica si una mare. Am eliminat toate coturile pana am indreptat-o de tot, apoi am luat-o din aproape in aproape dinspre rampa spre pompa tinand cont de punctele de prindere/rigidizare de pe colectorul de admisie. Ce-i drept ai nevoie de rabdare si atentie sa nu o cutezi sau sa o fisurezi. Mi-a luat cam 1,5 - 2 ore. 

Modificat de paulkf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Ieri s-a finalizat tuningul la un audi A4  cu turbina mai mare+ alte modificari.

Doar cu pompa CP3 pe o masina deja resoftata la 220 a scos 8 cai in plus , apoi cu soft 240 cai (s-a terminat aerul)

Nu pot sa ofer date "exacte" dar suntem la mult peste 2000 bar ;)

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.03.2017 at 9:27 AM, racingparts.ro said:

Ionut din Iasi a montat-o ieri pe un passat CBAB , masina pe dyno a dat 123 cai, iar dupa o resoftare 160cp si 390Nm parca. S-a dorit o resoftare ptr maxima fiabilitate , masina are 250k si cutie DSG. Mai tarziu si fisa dyno. Am vorbit cu Dragos de la Complete Chip , totul merge in parametri.

iasi%203_zpsn8rnkqoe.jpg
iasi%202_zpsndfdcjka.jpg
iasi%201_zpsrv1fsk3v.jpg

de ce a dat pe dyno 123 cai dupa montaj??? cbab are 140 fabrica!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timp se mai pierd caiutii,masina are totusi 250kkm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta cam mare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Dyno la Complete Chip nu e foarte generos, important e ca totul merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o mica intrebare pentru cei care au facut conversia, voi ce furtun ati folosit ?

Momentan nu curge insa n-as pleca la plimbare mai lunga fara furtun de rezerva.

z20170620_204402.jpgz20170620_204421.jpg

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti la mag de piese auto furtun combustibil doar sa fie potrivit pe stut si ceva mai grosut. Sau mai vazusem prin recomandari cel invelit metalic era undeva mai sus precizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.06.2017 at 6:04 PM, ionut10a said:

in timp se mai pierd caiutii,masina are totusi 250kkm

Mama lor de caluti...la numai 250.000 sa piarda cai e inadmisibil. La 400.000 mai zici. Ce sunt de mamaliga motoarele astea? Poate senzorii nu-si mai fac treaba, intrucat am vazut ca au o gramada de senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Intentionez in viitorul apropiat sa cumpar un Audi A6C6 2.0 tdi CAHA .Ca sa stau linistit doresc sa fac conversia la pompa CP3 precum si rectificarea pompei de ulei(am inteles ca astea sunt marile probleme pe care le are acest tip de motor).Va rog daca se poate sa imi recomandati pe cineva care face aceste operatiuni,eventual si un pret estimativ.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca vrei o treaba de calitate, facuta ca la carte ia legatura cu colegul nostru EEXCALADE, el te poate ajuta si cu montajul si cu modificarea pompei de ulei ! Omul lucreaza dupa CARTE si ti-l recomand !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Sparky1521 said:

Salut, daca vrei o treaba de calitate, facuta ca la carte ia legatura cu colegul nostru EEXCALADE, el te poate ajuta si cu montajul si cu modificarea pompei de ulei ! Omul lucreaza dupa CARTE si ti-l recomand !

!!! Sustin aceeasi recomandare!!!! Mergi cu incredere !!!! O sa te convingi de toate parerile pozitive de pe forum!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Au sosit azi pompele reconditionate. 5bucati ptr moment

Catalin in Bacau te rezolva fara probleme. Saptamana ce vine o sa faca una fara pompa de medii, sunt curios cum o scoate la capat.

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, revin  cu noutati si cu cp3 pe masina, a avut Dragos ceva de furca cu presiunea si toate cele.. treaba de 1ora-2 s.a transformat intr-un chin.

@EEXCALADE a banuit bine regulatorul din rampa pt ca nu imi tinea presiunea stabila si de aici tot circul asta cu ramas fara masina pus iarasi cp4 si etc, altfel ma plimbam demult cu cp3 montat.

Spor la upgrade.uri :)

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!