Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Imi place sa vad cum arunca unii cu banii ca la lautari! Trebuie sa fii sado-masochist sa te gandesti la o reparatie de 2000€ in conditiile in care poti sa scapi definitiv de problema cu 3000 lei. Eu in momentul in care am cumparat masina am luat in calcul si conversia la Cp3 pt eliminarea problemelor ce pot apare ulterior si nu regret nicio clipa aceasta modificare la masina! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine ma amuza faptul ca diversi colegi care isi monteaza cp3,isi scot la vanzare pompele cp4...daca cuiva ii cade pompa cp4 nu cred ca ar pune sh cu km destui,ori pune reconditionata/noua sau cp3

cei spune clientului?...e in stare perfecta de functionare numai tre sa te rogi sau sa ai noroc sa nu faca span

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Perfect adevarat...poate nu toti dar cu siguranta 80% dintre cei care fac acest retrofit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, ionut10a said:

pe mine ma amuza faptul ca diversi colegi care isi monteaza cp3,isi scot la vanzare pompele cp4...daca cuiva ii cade pompa cp4 nu cred ca ar pune sh cu km destui,ori pune reconditionata/noua sau cp3

cei spune clientului?...e in stare perfecta de functionare numai tre sa te rogi sau sa ai noroc sa nu faca span

Ai sa razi, dar am cunoscut un caz in care omul a schimbat in doi ani trei pompe CP4, doua fiind SH si cauta din nou sa puna alta pompa CP4 SH. I-am spus sa se orienteze catre un retrofit la CP3 dar era sceptic. Asadar masochisti exista si daca le place sa traiasca periculos, nu e vina celor care-si vand pompele CP4 dupa trecerea la CP3 :biggrin:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Azi m-a sunat un baiat din Constanta cu passat,  il sfatuise un amic sa verifice si el, sa scoata valva metering. Apropo imi trebuie nr de tel de la service in CT sa pot recomanda oamenilor.

 

A scos-o ..a gasit SPAN :biggrin:  Dar masina merge inca 30-40km pana pica de tot. Acum cica nu mai porneste. Poate scrie si el daca imi vede mesajul.

Trebuie sa va intre in cap ca nu are nici o legatura defectarea cp4 cu o intretinere necorespunzatoare, deoarece pica si la masini ingrijite foarte bine.

Pompele fizic vorbind sunt identice in interior.

Pompa mea am vandut-o cu 1100 la Sibiu unuia care voia sa repare o masina la vanzare. Nu a vrut sa investeasca in cp3, era 100% samsar dupa cate mi-am dat seama.

Vad ca am un hater caruia nu ii place faptul ca am vandut o pompa sh perfect functionala si care arata impecabil. Nu vad absolut nimic rau in asta.

 

Modificat de racingparts.ro
edit dupa dislike :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca toate pompele sunt identice, iar unele pica la 40.000 km iar altele nu pica nici dupa 500.000 km, prin deductie logica rezulta ca sunt factori independenti se pompa care duc la defectarea acesteia. Daca era pompa de vina, trebuiau sa pice toate cam la acelasi număr de kilometri.

Iar daca fenomenul era generalizat, probabil VW si toti ceilalti care folosesc CP4, ar fi trecut, dupa atatia ani, inapoi la CP3, pentru a nu risca o problema de imagine.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Suntem OFF topic deja.. Aici e vorba de bani nu de imagine. La milioane de pompe cp4 care costa 2 bani sa le produci fata de o pompa cp3 mult mai complexa din fonta unde prelucrarea cnc e mult mai scumpa si complicata, producatorii isi permit sa repare alea putine ce pica in garantie si sa nege problema. Dupa garantie e problema voastra.

Un italian disperat dezmembreaza masina dupa ce a patit-o de 2 ori. Daca nu ma credeti va fac print screen la discutie.

Problema cp4 nu exista, este negata de bosch si de orice producator auto.

Aici se vorbeste despre cp3, avantaje si dezavantaje, probleme si alte chestii legate de CP3.

Ptr pompa de inalte CP4 exista topic dedicat.

Vreti sa stiti ceva de cp3, cum functioneaza? ce poate in termeni de prestatie? Va lamuresc cu drag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic:tu vb de italieni..nu imi spune mie cum ingrijesc italienii masinile.. care ap nu schimba niciodata uleiul  masinii si baga ce.a mai proasta motorina..!asa ca  acest exemplu este prost..f prost!

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic:

In opinia mea, topicul asta a " evoluat" de la un topic tehnic la .... discutii gen "chat",

cu subiect " promovarea produsului CP3 ".

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, racingparts.ro said:

Azi m-a sunat un baiat din Constanta cu passat,  il sfatuise un amic sa verifice si el, sa scoata valva metering. Apropo imi trebuie nr de tel de la service in CT sa pot recomanda oamenilor.

Poti sa le dai nr. meu de telefon si ii indrum eu, cu adresa, tel de contact si ce mai au nevoie de la service-ul unde am facut eu, Claudiu, Razvan, samd. Din cate stiu eu, este singurul service care stiu sa faca modificarea la CP3 din zona Constanta

Modificat de paulkf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, 

vreau sa achizitionez un Passat B8 si sunt curios in cazul in care voi face retrofit dupa ce iese din garantie cat costa o pompa CP3 noua. (Ca sa nu se considere reclama spuneti-mi doar pretul). Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Zic ca nu e cazul sa iti faci probleme ptr cativa ani de zile ptr B8 nou, toate la timpul lor.

CP3 nu are nevoie de promovare..

Diferenta dintre noi si italieni este parcul auto, au de vreo 3-4 ori mai multe masini ca noi. Idem la nemti, probleme la greu.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda Octavia 1.6 td cr poate fi montata aceasta pompa? Multumeac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

In principiu da, problema e ca imi trebuie o masina aici sa fac teste sa vad ca merge ok. Am multe cereri ptr 1.6 dar din pacate nu am avut pe cineva in TM sa puna la dispozitie masina ptr un prototip si teste.  

E posibil sa nu mearga bine. Trebuie incercat.

 

Edit ptr HATER , chiar n-ai ce face?  Gaseste-ti un tel in viata..

Modificat de racingparts.ro
hater nejustificat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit in filtru de motorina ceva pilitura dar extrem de fina si putina zic eu. la 143.000k iar filtrul a fost schimbat la 116000 pilitura s-a vazut doar cand am dat jos corpul filtrului de motorina si am pus continutul intr-un vas de sticla si l-am privit la soare. Anul asta la temperaturi de sub -15 grade porneste greu adica porneste si se opreste dupa 2,3 secunde, de 5-6ori dupa care porneste. Ar trebui sa imi fac griji! Presupun ca astea sunt pompele cu pricina. Se vede de unde e pilitura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna CP4 Hybrid. Cu ce difera de CP4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa Delphi cu regulator Bosch 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! A avut cineva probleme cu pompa la CBAB (sa faca span)? Din cate am inteles este pompa CP4.1 ? 

Din cate am mai citit am vazut ca au mai bagat ulei 2t in motorina la un plin 100ml. Este ok?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Hybrid o pompa foarte scumpa care a dat FAIL deja in scurta ei viata de cand e pe piata. LOL Au incercat sa reinventeze roata si nu a functionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , 

Am un passat cc 2009 CBAB 103 KW, se poate face conversia la cp3 ?

De la un timp primesc eroarea P0087 - 000135 Low Pressure intermittent,

Multumesc ,

Modificat de Checkengine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face fara probleme . P0087 necesita rezolvare urgenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare colegi,

dupa aprox 36.000 km cu cp3 astazi mi s-a oprit motorul la un stop, fara eroare

dat la automat de cateva ori, primele 2-3 incercari fara semne de pornire, apoi vreo 2 cu semne de pornire balbaieli iar la un moment dat pornit de zici ca nu a avut nimic.

dupa pornire relanti stabil pana i-am dat doua “sprituri” pana la 2000-2500 rpm, dupa actiune cand a revenit la relanti alte cateva balbaieli, fara sa moara motorul. Si gata totul ok

filyre schimbate de aprox 3500 km, inclusiv ulei si filtru motorina

ce am extra upgrade cp3 standard este bypass intre tur si retur sa elimin zumzetul care i-l fac furtunele in capul pompei

 

passat cbab cu pompa rezervor activa

 

ce ar putea fii? 

Zilele astea o sa verific in curpul filtrului pt impuritati, dar la 3500 km cat putea sa se murdareasca?

sa dea semne de deces pompa din rezervor si din cauza bypass-ului sa  nu mai fi reusit cp3 sa-si traga motorina?

acum 3 zile chiar verificasem putin lucrurile si totul era in parametrii

corectii injectoare, presiune in rampa, egr, dpf totul era ok

multumesc anticipat pt orice sfat, indrumare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

pot fi multe chestii nu neaparat legate de pompa. Sfatul meu e sa renunti la bypass si sa lasi doar pompa din rezervor conectata la filtru apoi cp3.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am gandit si eu sa anulez bypass-ul, pana acum nu a facut probleme si, cand l-am facut, acum vreo 20.000 km am testat putin efectele

am bagat vreo 25 km turata 3000-4000 rpm cu un varf de 5000rpm si nu a dat semn ca nu-i ajunge debitul de motorina, dar no o sa-l anulez ca nu mai vreau surprize

sa vad odata ce e si in filtru, acum ma gandeam sa nu fie ceva apa.......

oricum asa mi-a dat senzatia ca nu se mai alimenta

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!