Jump to content

Frana, placute, discuri - probleme


cascadoru
 Share

Postare recomandată

pai ai citit mai in spate? 

macar sa dai detaliile minime, ce placute/discuri ai pus, unde au fost montate, s-a respectat procedura de aici https://vwforum.ro/topic/125584-frana-placute-discuri-probleme/page/5/?tab=comments#comment-2979409

etc

Le-ai inlocuit tot pt ca se incalzeau sau alt motiv? Daca da, mecanicul ce a spus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 4/27/2019 at 12:27 PM, cristian_13 said:

Da. Discurile si placutele sunt Bosch si sunt din aceeasi gama...1KW. Cat despre schimbat...ai vazut pana unde am ajuns...inclusiv chit reparatie etrier si lichid frana.Ce altceva am omis ?

Salut.

Ma confrunt de 1 an cu aceeasi problema. Ce ai mai rezolvat?

 

Eu am facut urmatoarele:

- prima oara, curatate culisoarele, dar fara succes. Se incalzeau in continuare

- apoi degresat tablite, reverificate, etc - fara succes

- alt mecanic - dat jos cilindri din etrier, inlocuiti cu kit, degeaba. Acceeasi incalzire

- alt mecanic - inlocuit etriere. Pare sa fi rezolvat problema.

 

Dupa 4 luni, pare sa se infierbinte din nou spatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciprian686 Verifica daca placutele culiseaza usor pe tablitele alea! Cu toate ca am schimbat tot cu placute OE, am fost nevoit sa folosesc tablitele vechi. Tablitele care au venit in setul nou sunt mai groase, nu stiu sa spun cu cat, ca nu am stat sa le masor si nici nu se asezau cum trebuie in suport, cert este ca placutele de frana intrau  si culisau destul de greu in suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, EEXCALADE said:

Ce marca de placute ai pus ?

Dupa ce mi-am schimbat discurile si placutele ATE si am obs problema, am trecut si pe OE, dar degeaba.

Placutele ATE au fost mancate in 10 000 de km.

 

Ieri am schimbat si lichidul de frana (nu a fost schimbat de cand e masina). Incerc sa vad daca sunt imbunatatiri. Asta, dupa ce am comandat o chinezarie de aparat care ar masura apa in lichidul de frana. Am facut un test pe apa, lichid de frana nou, si apoi la passat.

Am constatat ca ultimul test a fost FAILED, in sensul ca s-au aprins beculetele care indicau apa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca treb sa-mi schimb discurile pe fata, la masina din semnatura, imi poate spune cineva daca informatiile de mai jos sunt corecte:

Partea de montare: Punte fata
Pt. numar PR: 1ZM,1ZG

 

Dupa ce am citit acest forum si din propria experienta, de ATE sa nu mai aud. 

Cred ca o sa merg pe fata cu Bosch

Modificat de ciprian686
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele se cumpara doar dupa VIN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La b6 mi s-au mancat de tot placutele spate (ferodo) in 3 luni, acum sunt fier pe fier.

Pe motorase nu am erori. Acum 3 luni am schimbat acel rulment stanga spate + placutele pe spate. Dupa schimbul rulmentului mi-a aparut acel senzor abs la roata, l-am schimbat, am verificat cablaj totul pare ok dar eroarea nu dispare.

Am mers asa, se mai auzea uneori scartaind frana.. sa fie problema de la abs, el necitind corect rotatiile sa tot franeze si de aia s-au ros franele?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbul de lichid de frana, la un prim test de mers "la consum - 2000 de ture in orice treapta", fara franari, am observat ca discurile pe spate erau reci ca pe fata.

Doresc sa mentionez, ca inainte de a face schimbul, am "testat" lichidul cu un creion electronic, si parea sa contina apa.

Revin, dupa un drum catre de 180 de km, cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.
Am schimbat si eu anul trecut placutele pe spate si am pus ATE. Am fost acum iar la revizie si mi-au zis ca trebuie schimbate placutele ca sunt duse. E normal dupa 10.000 km sa fie uzate aproape de 100%? Mai ales ca mare parte din drumuri le fac in afara orasului? Mie unul mi se pare ca au tinut extrem de putin. As pune originale daca as avea garantia ca ma tin 30.000 km...
Operatiunea am facut-o in reprezentanta.

Passat B7 DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si tu nu poti sa verifici daca  mai merg sau nu? De multe ori mecanici te baga la cheltuiala aiurea. 10.000 este extrem de putin. Placutele Ate nu se uzeaza usor , minim 50.000 ar trebui sa duca.Ai asistat la inlocuirea anterioara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, busesorin said:

Am schimbat si eu anul trecut placutele pe spate si am pus ATE.
Operatiunea am facut-o in reprezentanta.

In reprezentanta au montat ATE si nu "originale"?

Ai testat daca se incalzeau/incalzesc jantele asa cum ne plangem multi pe aici?

Ai verificat daca chiar sint uzate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca eu habar n-am sa ma uit la ele. De-aia si aleg sa merg in reprezentanta si nu la gigei. Se pare ca nici acolo nu pot avea incredere. O sa iau forumul la lecturat si sa vad daca se incalzesc jantele.

M-au intrebat daca vreau originale sau ATE si eu am ales ATE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ...fara cunostinte ,macar elementare esti o victima sigura. Placutele se verifica vizual si usor ,fara sa dai roata jos daca ai jante de aliaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/13/2019 at 5:23 PM, ciprian686 said:

Dupa schimbul de lichid de frana, la un prim test de mers "la consum - 2000 de ture in orice treapta", fara franari, am observat ca discurile pe spate erau reci ca pe fata.

Doresc sa mentionez, ca inainte de a face schimbul, am "testat" lichidul cu un creion electronic, si parea sa contina apa.

Revin, dupa un drum catre de 180 de km, cu detalii.

Ai schimbat si etrierii pana la urma? 

Care mai e situatia, cum se mai prezinta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

initial desfacut si controlat, uns tot ce se putea, apoi la cateva saptamani culisorii schimbati. Fara rezultate, am trecut la kit de etriere si in cele din urma etrierele. Dupa 2-3 luni, lichidul de frana si abia acum rezultate parca foarte bune.

Aaa, am pus si placute pe origine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de ATE si OEM, ce alte discuri si placute recomandati pe fata? (nu le-am schimbat si au ajuns la termen)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont de problemele intalnite la ATE si de faptul ca tot timpul cand am comandat placute oem erau facute de trw am decis sa schimb discurile cu TRW. Pana acum totul e ok dar am abia 3 luni de la schimbare.

Dupa ce am facut schimbul se auzea un scartait din cand in cand. Mecanicul a zis sa schimb discurile din nou sau sa mai astept 2000 km. Am asteptat si dupa 2-3000 km nu se mai aude nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am Passat 2.0 B7 cffb din 2012 si vreau sa schimb discurile fata frana. Trebuie sa pun neaparat originale, sau si de producator de calitate. TRW sau ce anume sa pun ca sa nu trepideze cand franez? Si ce dimensiune, 310mm? Sau sunt si de 312mm?

Multumeac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune originale conform seriei vin

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai este fff important si cu ce fel de placute le imperechezi.

eu am pe spate pa passat B8 discuri ATE impercheate cu placute ATE normele si dupa 1.5 ani si cca 30mii, arata mai bine ca cele originale inlocuite la 30 mii cu santuri de 1mm pe ele.

dar, si eu recomand ce spune Catalin ... daca banii nu nsunt o problema ;) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionut_CC eu personal am avut rezultate excelente cu ATE Power Disk si placutele lor ceramice. In schimb cu discuri ATE si placute normale am avut rezultate dezastruoase deci tot OEM e cel mai safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar eu merg cu ATE Power Disc si placute normale (am refuzat ceramicele) si sunt foarte multumit. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu foarte buna si varianta asta dar fac praf si mai au obiceiul sa faca zgomot cele normale pe cand cele ceramice nu fac asa :) . Probabil la power disk sunt ceva mai atenti in privinta calitatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa confirm ca se innegresc jantele din cauza lor dar ca franare, fata de stock, le iubesc! Am senzatia ca e exact ce lipsea masinii. 

Nu percep zgomote ciudate dar la manevre de parcare, cand da autohold-ul drumul, se aude cum musca din discuri. De asemenea, momentan, nu apre sa prinda pe ele rugina prea repede dupa ploaie.

Pret pt tot kitul: spate - 550 lei si fata - 900 lei.

Sper sa ajute informatiile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!