Jump to content

Frana, placute, discuri - probleme


cascadoru
 Share

Postare recomandată

"aurul" cred ca e feature ,nu bug.

deci returnezi doar un set si celalalt il montezi?

sau varianta: ambii furnizori se aprovizioneaza din acelasi loc si comparatia este irelevanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou nu sunt conforme, codul este de G5.

De unde le-ai luat pe cele de acum si cu ce pret?

Este evident ca daca nu primesti codul corect trebuie sa returnezi ambele seturi si sa achizitionezi codul mai nou cu J in coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu am comandat codul cu J, ci cel cu C, cel trecut cu pixul pe aceste cutii.

Daca te uiti aici https://www.volkswagenpartsuk.co.uk/parts/front-brake-pads-3c0698151j-copy/ vezi in linkul pozei ca scrie codul cu J, dar in text este codul de pe aceste cutii, 5K0698151 (nu cel trecut cu pixul)

Mai multe info si aici: https://parts.vw.com/p/Volkswagen__/Disc-Brake-Pad-Set-Front/48837638/5K0698151.html

 

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul din UK se precizeaza mai jos in pagina:

Citat:

 

Due to there being so many Braking Systems fitted to the above vehicles, we would need you to Contact Us.

Please have a valid Registration / VIN to hand so we can confirm these are correct for your vehicle.

 

 

Pagina cealalta este din US, lucrurile si echiparile sunt putin diferite acolo.

 

Daca informatiile de aici de pe topic nu sunt suficiente pentru achizitia unui cod cu J mergi la un dealer sa-ti identifice codul placutelor pe baza de VIN (ETKA returneaza doar ce am scris cu o pagina in urma), sau, daca doresti, achizitioneaza si un set cu J, apoi faci comparatie, le poti si masura, avand ambele seturi.

 

Este clar ca vechiul cod cu C nu se mai gaseste, ti-au fost furnizate doar coduri de G5 peste care s-a scris cu pixul codul de Passat cu C, dar aceasta compatibilitate nu exista in ETKA pentru masinile vandute in EU.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit de Jurid. Niste mizerii. Originale sunt sfinte.

Eu am pus discuri si placute originale si nu am nici o problema. Am pus si pasta la placute sa nu scartaie, am scos bolturile, le.am curatat si le.an gresat. Rezultat: nici o problema.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai originalele sint facute de unul din producatorii mari, Jurid, Textar. ATE nu e producator de ex.

Sint originale. Doar ca sint facute de Jurid. Poate si cele montate de tine tot Jurid sint

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATE sunt. Jurid chiar nu am intalnit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATE insemnand Textar. Sau Jurid. De vreme ce ATE nu produce... Se pare ca din Nov 2016 de cand cu noile regulamente ECE R90 unele din cifrele inscriptionate ar trebui sa reprezinte si producatorul real/fabrica

 

textar1.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 2/28/2020 at 12:09 PM, MyKe said:

Apropo, judecând după poza asta, ai nevoie şi de alte discuri (lipseşte o bucată din disc).

apropo de bucatica lipsa, ma uitam la niste discuri perforate Brembo si ma gandeam cate bucatele lipsesc din acele discuri... noi. 

Logica pare sa spuna ca acele gaurele diminueaza suprafata de contact, totusi vad ca sint la moda discurile perforate mai nou. Chiar ajuta la ceva? Nu vad cum pot fi mai bune... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coeficientul de frecare este mai mare cu discuri perforate, apa este eliminata mai usor, caldura este disipata mai usor.. etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am facut o constatare si in urma ei mi-au gasit un joc la suportii etrieri spate si s-a recomandat inlocuire. Mi-au fost ofertati suporti OE VW de la 2 service-uri la 600-650 bucata, deci 1200-1300 setul. 

Am vazut totusi pe autokarma si autohut suporti TRW la aproximativ 200 lei bucata, 400 setul. Pe alta parte, stiu ca autokarma mai incurca piesele de la B7 cu cele de la B6. 

Tin la siguranta si platesc si OE daca e nevoie doar ca diferenta e sesizabila. 

Merita? sau sa merg pe AM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta etrierii OE pe Autokarma, poate iesi sensibil mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut!! Îmi cer din primele rânduri scuze că postez aici întrebarea mea.

Deține un VW Passat B7 2014 Variant R-Line 

Vreau sa cumpăr discuri de frână de la firma Zimmermann,însă sunt 2  mărimi 312mm și respectiv 340mm care din ele le pot monta pe această mașină  ,sau ambele sunt bune ? 

Mulțumesc Frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumperi in functie de codul VIN, cei de ma lagazin stiu ce sa iti dea.

vrei sa cumperi bazat pe o postare pe net de la un necunoscut sau de la un magazin de piese care are un program de compatibilitate pe calculator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Locuiesc in Germania și prin zona unde stau Zimmermann este unu dintre cei mai cunoscuți au program de compatibilitate însă cum am scris și înainte sunt 2 opțiuni 312 și 340 . 

Am trimis întrebare și la ei ,aștept răspunsul și revin cu update.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si deci nu ne spui daca te referi la discuri fata sau spate... :) vezi atasat, 312mm cel mai probabil.

comparison.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta cea mai simpla este intotdeauna ce este montat pe masina... cine stie, poate este ceva modificat custom de un entuziast

312MM.thumb.PNG.dd8fc2478bbe3b8ee955622b068b1ca7.PNG varianta 312mm difera ciupii 

 

340MM.thumb.PNG.d69519d4dad538fde23cace76e9a7870.PNG varianta cu disc 340mm

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, detinator said:

si deci nu ne spui daca te referi la discuri fata sau spate... :) vezi atasat, 312mm cel mai probabil.

comparison.PNG

Da așa este am crezut că am scris ,,aveam in minte sa n-am pus pe "Hârtie" . 

Frânele vor fii schimbate atât spate cât și față ,am primit răspuns și anume cele de 312mm . Mulțumesc de răspunsuri totuși. 

In acest post as mai  vrea sa întreb dacă cineva are idee despre ce anume bară spate trebuie sa cumpăr pentru mașina asta VW Passat B7 2014  Variant R-Line pentru a monta cârlig pentru remorcã. Pentru că mi sa spus că daca montez așa cum este acum va trebui sa decupeze bara din spate pentru cârlig ceea ce nu prea as vrea și m-am gândit că pot pune o bara specială pentru cârlig dar mi sa spus că nu există pentru modelul R-Line. 

Are cineva o alta varianta? 

Mulțumesc Anticipat

Modificat de Manuel N.
sanctiune pentru offtopic si quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Va salut, vin cu o intrebare la voi, acum cateva zile cand am ajuns la Bucuresti, venind de la Neamt rotile spate erau foarte fierbinti si am zis sa testez sa vad daca face la fel si pe distante scurte. Dupa un drum de cativa kilometrii discurile de pe spate sunt mult mai calde decat pe fata. Exista vreo posibilitate sa fac cumva sa nu mai stea placutele lipite de disc o solutie temporara macar, sa pot ajunge in siguranta inapoi la Neamt, nu as vrea sa o duc la Bucuresti in service pentru ca nu cunosc pe nimeni si nu as vrea sa schimb mai multe piese decat e nevoie. Detin o diagnoza VCDS.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu vcds se face adaptarea motorasului de frana de mana/autohold.

poate ajuta sa tina pozitia corecta.

daca nu, poti ajunge inapoi daca roata nu e infranata tare, nu e fierbinte rau.

daca e doar calda, freaca putin placuta dar nu cu presiune mare.

mergi 100 km si vezi cat de fierbinte /infranata e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

 

Am schimbat pt prima data(75.000 km) placutele pe fata aproape terminate cu unele OEM (Ate) . Discurile nu le-am schimbat. Am doar vreo 150 de km facuti in oras cu ele, insa am o vibratie in pedala cand franez la viteza mai mare. inca n-am iesit pe autostrada la viteza mare. Din ce stiu asta e simptom de disc ovalizat, insa de ce la placutele vechi nu se simtea absolut  deloc? Asta ma intreb. Ca altfel era clara treaba si schimbam cu tot cu discuri.

Sau doar mai dureaza ceva pana se ,,aseaza'' noile placute pe discuri? 

Cand ati schimbat doar placutele pe fata ati mai avut trepidatii in primii km care au disparut apoi? Sau e clar ca trebuie discuri noi in viitorul apropiat?

Neavand nici o problema la franare cu ele de asta le-am pastrat si am schimbat doar placutele. La 75 k am zis ca nu e cazul.

 

Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune placute OE .

Cu placute ATE am stricat si eu 4 discuri OE .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am saturat de experimente cu ATE (2 seturi ovalizate dupa 2-3k km si unul care aduna toata rugina posibila) si am trecut la OE complet.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai placute OE am pus. Pe cutie scria Vw cu codul original de piesa. Iar pe placute la fel era codul Vw si  undeva scria Ate. Deci placute de origine sunt, identice cu cele initiale, aveau inclusiv codul vechi de piesa.  Nu Ate in cutie Ate.

stiu ca pe fata la B7 e Ate si Trw pe spate. Posibil la cele vechi uzate sa nu se simta. Si asa repede sa le strice. Am simtit imediat dupa 10 km ca bate putin pedala. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pomenit de piesa OEM si asta ne-a indus in eroare (Original Equipment Manufacturer - tot un AM).

 

Ai un foto cu placutele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!