Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

Buna ziua. 

La un golf 6 2.0 tdi cr, la rece masina merge neregulat, cu intreruperi si zguduieli de motor...in ralanti.

la 36 gr temp apa, injectorul 2 are valoare de 0.85....1.00, dupa ce motorul se incalzeste, masina functioneaa normal.

este posibil ca problema sa fie de la injectorul respectiv?

Nu sunt erori pe masina pe nici un grup.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor CFF  ? Codul injectoarelor se termina cu J ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este motor CFHC , de pe golf 6 variant, an 2012

habar am ce cod de injector are.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt cu terminatie J trebuie inlocuite cu cele noi cu terminatie Q

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta zice n etka despre injectoare la motorul asta:

14    03L 130 277 J injector unit 

(14  )03L 130 855 CX injector unit - detail of the restored at the factory.

 

zici ca trebuie inlocuite cu Q? sau cu CX cuma dau astia n ETKA ?

 

multumesc mult - parerea ta conteaa ptr mine !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CX - cu inj la schimb 

Q-inj noi

Vezi exact dupa seria vin

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03L130277J - unitate injector, cod eliminat la 01.09.2015, se inlocuieste cu

03L130277Q - unitate injector

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna! Am si eu nevoie de o mica parere/confirmare pana sa ajung la mecanic. Sa stiu ce ma asteapta :)
Se da masina Passat B7 Cffb. 
Uneori, in sarcina, dupa 2000RPM masina da fum, si se aude un tacanit.
Am verificat intr-o seara valorile injectoarelor cu motorul rece, si in sarcina injectorul 4 ajungea la valori de -1.7, restul fiind valori de aproximativ +0.5, din pacate am uitat sa fac atunci o poza.
Astazi am incalzit putintel masina, la 90 de grade si am facut din nou o verificare, de data aceasta am obtinut valorile din poza atasata mai jos.
Precizez ca in unele momente masina sta la 1000RPM cu ventilatoarele mergand (asta s-a intamplat si astazi inainte sa pun testerul, dar dupa o accelerare, a scazut la normal)
Asadar, vin intrebarile.
Observati ceva suspect la valorile din imaginea atasata?
Din ce am inteles eu din acest topic, probabil un injector imi face probleme la rece, asadar vine intrebarea, am inteles bine?

Multumesc mult pentru rabdare 

IMG_20210509_185746.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Spriteftw16

Salutare. Nu știu dacă are legătura 100% cu subiectul topicului. 
Passat b7 CFFB 175k ,luată la 159k distribuția, volant, ambreiaj( scotea un zgomot metalic la relanti, după s a rezolvat) schimbate la 164k . https://ibb.co/3hxMF6m . Schimbat un injector pt ca avea valoare 2,8. De cam 3-4000 km menționez ca  a apărut un fel de sunet metalic la accelerare și concomitent eroarea asta: https://ibb.co/q0C37h2 . Am curățat clapeta de acceleratie , chiar dacă era relativ “curată”. Eroarea nu a mai apărut de atunci, doar ca am un fel de TREPIDATIE la relanti. De ex când aștept la semafor, se aude des un zgomot ce aduce a tăcanit mai gros + trepidatia la motor. Dacă apăs ambreiajul oarecum dispar sunetele, dar vibrația rămâne . Dacă accelerez/turez o data +100-200 rpm  , (uneori necesita de mai multe ori) dispar trepidațiile, pana la următoarea oprire la semafor sau in trafic (uneori face mai rar). Am observat ca face in special când ajunge la 90 apa, chiar daca mi a făcut și când am pornit mașina de ex. Ce credeți ca ar fi ? 
+ câteva info 

https://ibb.co/bXg1HDx
https://ibb.co/nRZDwF4
https://ibb.co/Z2584nf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Vin si eu cu o intrebare, stupida poate: injectoarele defecte pot cauza fum albastru?:banghead:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie, nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cand crapa un injector la un CFFB, se opreste motorul sau se mai poate merge in 3 cilindri? ca la cate povesti am auzit cu injectoarele astea deja incep sa nu mai am incredere sa plec cu masina la drum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei ,cand bat la rece si trepideaza trebuie inlocuite ,asa nu risti sa ramai in drum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca dau semne inainte sa crape... nu se duc asa din senin.

 

dar ramane intrebarea: cand crapa, se opreste motorul in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de defectiune ,de obicei nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri.

 

intreb pentru ca am un tacanit de vreo 4 ani dar care se aude doar la pornire si foarte aleatoriu si dispare in cateva minute.

si evident, parerile sunt impartite, ba ca e injector, ba ca e tachet, ba ca e volant, ba ca e distributie, etc...

intre timp am schimbat si distributie si volant + kit ambreiaj pentru ca se auzeau si astea, dar aici stiam sigur ca e o problema la ele, pe cand tacaneala aia inca nu stie nimeni de la ce e... 

 

masina merge f bine, exceptand zgomotu' ala care imi mai sta pe creier. probabil pana cand nu se va permanentiza ca sa poata fi ascultat live de un mecanic, o sa-mi tot stea pe creier :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,
De cateva luni ma confrunt cu urmatoarea problema:
Uneori, cand sunt in mers constant in 1800-2000 rot/min in una din treptele 4,5 sau 6 apare ca o intrerupere in alimentarea motorului, de parca se ineaca. Daca sunt in afara plajei de turatie 1800-2000 rot/min masina merge intotdeauna fara probleme.
Mentionez ca pompa de motorina din rezervor functioneaza (o aud bazaind dupa ce pornesc motorul), iar filtrul de motorina l-am schimbat, dar nu a rezolvat problema.
De la service mi-au zis ca problema pare sa fie de la injectorul 3, care in mers are deviatii mari.

Atasez si un log in mers cu valorile pe injectoare, de unde se poate vedea ca pe injectorul 3 deviatiile ajung pana la valoarea de 1.33.

Va rog tare mult sa-mi spuneti ce ma sfatuiti sa fac? Injectoarele sunt scumpe rau si cel mai mult mi-e frica sa nu fie o problema legata de injectoare.
Daca e sa merg pe recomandarea service-ului, e ok daca schimb doar injectorul 3 cu unul nou?

sacel_LOG-01-IDE00365_&3.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!
Am si eu doua injectoare cu probleme la CBBB (2.0TDI CR) din 2009. Ce recomandati sa fac? Sa le repar sau sa iau din dezmembrari? Daca e sa le repar unde sa le fac? 
Multumesc!

Apropo, masina are 330kkm injectoarele e posibil sa fi cedat din cauza pompei de injectie ? Nu stiu daca am pompa cu probleme.

Modificat de UNHleaSHD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezmembrari-masini de Anglia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Ma puteti ajuta cu interpretarea acestui log? Mentionez ca au fost schimbate duzele la injectoare si vreau sa vad daca acestea functioneaza bine. Multumesc anicipat. 

LOG-01-IDE00025_&4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece cilindrul 1 este mai leneș, dar la cald corecțiile sunt foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi.

As vrea sa va intreb, referitor la achizitia respectiv schimbarea unui injector CR pentru Audi Q5 2.0 TDI 190 CP CNHA, care este diferenta dintre un injector Bosh nou, avand codul 04L130277AE si un injector OE VW ? Ma refer aici la o diferenta foarte mare de pret, pe care nu o inteleg adica pot fi diferente tehnice intre cele 2 injectoare ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!