Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

La rece dimineata dupa 4-5 minute de mers la temperatura exterioara 2 grade si motorina Evo Mol.

Sunteti de parere ca injectorul 3 este defect?

La cald valorile scad iar masina merge perfect.

Pornirea la rece in 3 cil.

0838BE67-E5FF-4EC1-BEEA-02563B6F7482.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi au zis de la un service specializat pe injectoare ca ar fi valva de retur de la nr 3, scapa presiune in stationare si la pornire da rateu pana se amorseaza  si ca se poate schimba 400 lei

Modificat de ct60agv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update : am schimbat inj 3 cu unul nou, s a rezolvat, a disparut si tacanitul respetiv din primele secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Masina este un Passat B6 motor CBBB Common Rail cu 196k km cutie DSG. M-am intors cu masina de la spalatorie si am auzit un zgomot suspect, pe care nu il mai auzisem. La relanti, in partea dreapta(doar in partea dreapta) a motorului se aude un țăcănit care nu imi explic de la ce ar putea fi(injector, tacheti sau altele). Cei care au mai auzit/vazut o astfel de problema, ma puteti ajuta cu o parere? In mod normal ar urma distributia de facut la 210k desi as fi vrut sa o fac pe la 200k. Am de facut aprox 1000 de km in perioada urmatoare, credeti ca ar trebui sa-mi fac griji? Motorina am pus doar de la OMV, MOL si Rompetrol "de aia scumpa".(cel putin de cand o am eu) 

Pe langa asta, dimineata am mai observat o chestie ciudata(o fi avand legatura intre ele). Cu motorul rece, si masina tinuta turata la 1500-1700 rot/min, caroseria masinii avea un tremurat, mai mult legănat regulat. Asta ce ar putea fi? Asta doar primele 5 minute pentru ca la cald nu "se mai leagana". Incep sa ma gandesc si la treaba cu șpan-ul ?? La service nu pot ajunge decat cand ajung in Bucuresti, peste o saptamana. 

Am mai postat într-o categorie a forum-ului dar m-am gandit ca ar avea legatura cu injectoarele. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca merge in 3 pistoane . Musai diagnoza

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . ce parere aveti de aceste valori . sa fie problema cu inectorul 3 si 4

seat leon fr 2.0 tdi cr

 Address 01: Engine  (03L 906 022 GN)

15:33:01 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.42 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.78 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.49 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.66 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4
 multumesc astept un raspuns

Modificat de yodany18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut , ce parere aveti de valorile astea la injectoare la relanti apa 90 grade ,nu sunt diferentele prea mari de la + la -? Este vorba de un passat b7 170cp 2012 dsg va multumesc

Screenshot_20190305-170413_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare, trebuie inlocuit injectorul 1?este o skoda superb motor 2.0 170cp.Multumesc

IMG_20190327_160808.jpg

Modificat de ovidiu81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai vreo problema cu masina ? Tremura sau nu merge rotund la ralanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minutes ago, adrian001 said:

Pai ai vreo problema cu masina ? Tremura sau nu merge rotund la ralanti ?

mi se pare cam zgomotos motorul, merge rotund dar vibreaza cam tare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,aseara dupa ce am calcat-o mai tare mi a aparut motorasul+spirala de la bujii si mergea in 3 am repornito si a disparut,apoi la relanti acelasi lucru,am pus tester-ul pe ea (mai jos e un link cu eroarea) am  facut plinul cu motorina si am  accelerat de la 0-100 de 5-6 ori si nimic n a mai aparut(mentionez ca oringurile sunt noi) se poate cand mi a schimbat oringurile sa nu fi pus ceva bine?

2.0 TDI CBDB

https://ibb.co/tHQYcGV
https://ibb.co/P4n7N0w

Modificat de Stefan977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aveti idee la un 2.0 CR daca este normal ca atunci cand desfaci conducele la injectoare sa nu fie presiune pe ele, deci 0, nu face nici un fss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit se pastreaza o presiune joasa doar pe returul injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit clar, deci e normal, ok mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Dragi colegi

Atasez si eu un log facut in mers la o Skoda Yeti 2.0 TDI CR 81Kw.

pornire la rece plecare de pe loc  cam 10 min in toate treptele.

Tin sa precizez ca dupa 1500 ture are zgomot specific de bataie injector.Dupa ce se incalzeste motorul este slab sesizabila.

Intrebarea 1? Care din ele necesita inlocuire

Intrebarea 2? Cum se numeroteaza injectoarele? De la distributie sau de la volant?

Intrebarea 3? Un service bun prin Prahova ( pentru reconditionat)

Multumesc.

LOG-01-IDE00365_&3.CSV

Modificat de 81UAC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/5/2019 at 5:04 PM, fastas said:

Va salut , ce parere aveti de valorile astea la injectoare la relanti 

dupa parerea mea, ar trebui si parametrul Engine Speed (turatie motor) mentionat tot timpul cand se cere o parere despre injectoare.

Altfel, chiar daca este relanti, poate sa difere turatia si implicit comportamentul injectoarelor.

Relantiul poate fi si la 900 si la 1000rpm, in functie de diferite motive (AC on sau off etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costi_spp@yahoo.com

Salut! O părere va rog, am făcut filmare cu parametri injectoare, asta după ce am schimbat injectorul Nr 4, pentru ca la rece bătea foarte rău și mergea in 3 când acceleram in treptele 2 și 3.

acum după schimbare, se mai aude un ciricait tot de injector, sa fie și injectorul Nr 3?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costi_spp@yahoo.com

Am uitat sa precizez, înainte de a schimba injectorul cu Nr 4, cel vechi ajungea la o valoare de + 3,10. 

Mecanicul meu zice ca trebuie sa merg cu ea 200-300km Pentru ca injectoarele trebuie sa-și facă echilibrare dinamica. Este adevărat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul a fost scris, după montaj? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dragi colegi de forum, putin ajutor. Acestea sunt valorile injectoarelor de la un Leon FR 2.0 TDI 184CP. Pare ca a inceput sa aiba un usor trepidat la relanti. Cumva injectorul de la cilindrul 4 urmeaza sa cedeze?

Valorile sunt la relanti, cu motorul cald.

6E9F740F-B04D-4FB3-9E9C-AE7A9352D1BA.jpeg

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o valoare de speriat. Atentie la turatia de relanti, de multe ori urca la aprox 1000rpm fara sa observam, si valorile pe injectoare difera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/26/2019 at 7:54 AM, F l o r i n said:

Injectorul a fost scris, după montaj? 

Am schimbat si eu azi un injector. Intrebarea este unde si ce trebuie scris cu VCDS-ul? Motorul, dupa schimb, merge normal.

Modificat de harrlequin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!