Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

Le-am schimbat cu altele mai proaste si acum rontaie altfel. 

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au logica afirmatiile domnului din acest clip ? 

Spune ca dupa inlocuire si codare injector nou, trebuie facuta o regenerare de service pentru DPF si apoi adaptare injector pentru  "" injector minimum deviation quantity ""

 

 

 

 

Modificat de Darius034
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am un A6 2.0 tdi caha, si am valori eratice la injectoare, cateodata la relanti sunt bune, cateodata sunt mari, in mers totul pare a fi ok.

Nu fluctueaza la relanti, porneste la sfert, si trage foarte bine.

Fuel Presure: Intre 190 si 280 bari la relanti.

Pot influenta saibele de foc valorile, sau compresia de pe cilindru ?

 

 

 

278433594_740842250237290_1446919954159398524_n.jpg

278382156_514683950097240_5207170833857835240_n.jpg

278349329_3155489811329456_2937730720778167708_n.jpg

278398603_1400578183699856_4302139368399117965_n.jpg

Modificat de Bogdy2160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit doar valve metering de pe pompa de inalta.Am sa schimb si acel regulator.

Aveti cumva si un cod pentru acel regulator ?

Modificat de Bogdy2160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu talonul la un magazin serios targuldepiese, autokarma, unixauto, at Augsburg, al padrino. 

Evita reprezentanta service :) si magazine de cartier. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minutes ago, georgstelsib said:

Mergi cu talonul la un magazin serios targuldepiese, autokarma, unixauto, at Augsburg, al padrino. 

Evita reprezentanta service :) si magazine de cartier. 

Da, voiam sa ma uit pe autokarma sa vad cat costa unul.Am gasit doar senzor presiune combustibil, si cred ca e cel de langa cilindrul 1 , nu il gasesc pe cel de langa cilindrul 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, Bogdy2160 a scris:

Da, voiam sa ma uit pe autokarma sa vad cat costa unul.Am gasit doar senzor presiune combustibil, si cred ca e cel de langa cilindrul 1 , nu il gasesc pe cel de langa cilindrul 4.

Mai cauta si la celelalte magazine enumerate mai sus de mine. 

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, georgstelsib said:

Mai cauta si la celelalte magazine enumerate mai sus de mine. 

Astazi schimb injectoarele intre ele sa vad daca problema persista pe cilindrul 1.Conform spuselor mecanicului, daca problema ramane pe cilindrul 1, ramane sa schimb tachetii. Revin cu update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, Bogdy2160 a scris:

Astazi schimb injectoarele intre ele sa vad daca problema persista pe cilindrul 1.Conform spuselor mecanicului, daca problema ramane pe cilindrul 1, ramane sa schimb tachetii. Revin cu update.

sa revii cu update

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update, 16 culbutori si 16 tacheti dusi de tot,culbutorii au joc in rulment, saiba de foc la inj 1, rectificare scaun injector 1.

Inca nu e gata masina, dar pana diseara va fi gata daca nu mai apar si alte surprize.

278589970_782727789426025_977074454649547244_n.jpg

278722359_688787725726597_1765411375491197407_n.jpg

278575655_516722013258460_2078966374326270779_n.jpg

278590425_555661419199112_6941692828650045457_n.jpg

Modificat de Bogdy2160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata rau motorul in interior ,a vazut schimburi rare de ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, EEXCALADE a scris:

Arata rau motorul in interior ,a vazut schimburi rare de ulei 

spala piesele mecanicu lui cu solvent.

In caz ca nu umbla,folosea engine flush-uri la schimburi mai dese de ulei si filtru de ulei.Bafta multa !

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, EEXCALADE said:

Arata rau motorul in interior ,a vazut schimburi rare de ulei 

E plin de praful acela cum a ramas de la injector, la celelalte injectoare e curat ca lacrima. Motorul are alt sunet, injectorul 1 din pacate e fost afectat de saiba de foc si l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se refera la parful de la injector si la depunerile roasiatice din chiulasa. Si da, nu arata a motor la care s-au facut schimburile de ulei la timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, adrian001 said:

Nu se refera la parful de la injector si la depunerile roasiatice din chiulasa. Si da, nu arata a motor la care s-au facut schimburile de ulei la timp. 

O am de 3 ani, si tot la 10.000 km maxim, i fac schimburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI CR CBDC, km 285k si schimburi la 10.000km.

IMG_20220318_165522.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai inteleg nimic, masina merge perfect, porneste la sfert, trage bine, nu vibreaza la relanti, nu intrerupe, si suna foarte bine.

Tacheti , culbutori, saibe de foc, injector, toate schimbate.

Se poate sa fi prins un injector prost ? (injectorul 1) 

Fostul proprietar i-a anulat dpf-ul dandu-i o gaura in el, si i-a scos senzorul, la soft nu a umblat. Daca bati in dpf, suna a plin.

Poate influenta asta mersul motorului implicit valorile injectoarelor ?

278845245_717762802587789_5248331327249974125_n.jpg

278803125_1005256203450597_6336753461848385204_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10/30/2019 at 11:00 AM, deztgmures said:

Va salut am un golf 6 2.0 tdi cr cod motor CBDC care dupa ce depaseste temperatura de 60 grade functioneaza neregulat la relanti am atasat si un link cu video.

S-au schimbat electrovalvele N290, N276, senzorul de presiune rampa, cu altele noi OEM si masina se comporta la fel.

Am observat ca dupa incalzirea motorului ,pe engine  in MVB grup 001 in field 2 valoarea "injection quantity" nu este stabila, ea variaza in intervalul 1-4 foarte repede.

Daca se porneste AC si alti consumatori electrici totul revine la norma inclusiv valoarea injection quantity se stabilizeaza la 4.6 aprox.

La scanare nu sunt erori.

Daca cineva ma poate ajuta cu ceva idei, eu ma gandesc sa duc injectoarele la verificat, corectiile in grupul 013 sunt 0, la toate injectoarele.

Masina trage normal nu scoate fum deloc.

Multumesc.

https://www.youtube.com/watch?v=PHOHgqFPnCI

Salut

Aceeasi problema si la mine la cald pe 2.0 CFFB doar ca nu conteaza daca AC daca e pornit sau nu. Mi-am cumparat rampa SH cu totul (+ senzor presiune + N276) si inca nu le-am inlocuit, macar sa nu mai pierd timpul degeaba...

Ai gasit vreo rezolvare?

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am schimbat rampa cu senzorul si regulatorul mentionate mai sus si s-a rezolvat. 

Modificat de imircea1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua

Am si eu o problema la CBDC, s-a blocat un injector si am inlocuit toate 4 injectoarele si rampa cu SH, si acum a crescut consumul cam cu un litru in oras si 0,6 in afara. Nu este vorba de span, am facut retrofit la pompa de inalte. Mentionez ca nu am rescris inca codurile injectoarelor- sa fie de acolo consumul marit?

Multumesc anticipat celui care ma lamureste (urmeaza sa pun testerul pe ea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihail Iordan

Salut baieti! Am și eu o problema cu mașina mea... Seat Alhambra 2.0 (2016) cod motor DFMA.

Sa va spun pe scurt povestea.. 

Am cumparat-o recent nu o cunosc prea bine.

Mi s-a aprins senzorul cu arc in bord apoi check engine.

Am pus-o pe diferite testere nici unul nu îmi zice care este exact problema...

Cod eroare P008700 fuel rail pressure too low. 

Că și comportament mașina nu mai trage. Daca ii șterg eroarea pe autostrada și îi dau talpa merge in șuturi nu trage uniform.

Menționez că sunt în UK și aici avem o problema... Avem doar înlocuitori de piese nu mecanici...

Mașina are mile puține și eu sunt încăpățânat și nu as vrea sa cred că sunt injectoarele (nu exclud dar nu cred).

Eu bănuiesc pompa din rezervor că e înfundată ..

Până acum am schimbat filtrul de motorina 1 data nu știam de eroare după ce a apărut l-am mai schimbat o data.

Am schimbat rampa aia cu doi senzori pe capete și eroarea a reapărut.

Garajul meu sugerează sa scot injectoarele sa le trimit la verificat eu vreau sa scot pompa din rezervor sa vad ce e cu ea. Cred că s-a mers mult cu motorina putina in rezervor. O sa pun câteva poze cu problemele și va rog sa mă îndrumați dacă credeți că sunt injectoarele sau altceva. Va mulțumesc anticipat!Screenshot_2022-06-05-15-18-39-69_e12f25f1a1eef3fba9ad2471f7cb9c73.thumb.jpg.9d07e545aba0ad6b9310eb1aa0365b58.jpgScreenshot_2022-06-05-15-14-35-45_e12f25f1a1eef3fba9ad2471f7cb9c73.thumb.jpg.e945740bb6681da9271cad665fec40e3.jpgScreenshot_2022-06-05-15-15-42-66_e12f25f1a1eef3fba9ad2471f7cb9c73.thumb.jpg.8aaf0e9efac7e4ff951ce5635506af25.jpgScreenshot_2022-06-05-15-16-07-34_e12f25f1a1eef3fba9ad2471f7cb9c73.thumb.jpg.14655fcdd1cbed50ac05e1cb3436bd93.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,nu stiu daca e cazul tau,dar fa o incercare.Vezi daca pompa de injectie are si ea ,,un senzor" de fapt o valva de control de presiune,scoate-o cu grija,si cu telefonul sau ce ai la indemina pentru asa ceva,mareste cit poti de mult,si vezi daca nu cumva virful la valva nu arata ca in poza mea.Presupun ca daca a mers pe rezerva,poate fi plina de mizerie.Electrovalva de presiune poate avea un aspect exterior diferit de cel din poza,ideia este sa nu fie plina de mizerie sau de span.

 

valva pompa.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!